چرا سفر به فیلیپین؟ این کشور آسیایی با کدام ویژگی توانسته به یکی از مقاصد پرطرفدار گردشگری تبدیل و نظر مسافران را به خود جلب کند؟ دبی، ترکیه، هند و حتی سریلانکا از مقاصدی هستند که جاذبه‌هایشان برای اهالی سفر و گردشگری کم و بیش شناخته شده است اما کم هستند افرادی که فیلیپین و دنیای اسرارآمیزش را بشناسند. از این رو در اینجا می‌خواهیم با معرفی پرطرفدارترین مکان های دیدنی فیلیپین یک مقصد هیجان انگیز دیگر را به لیست سفرهای انتخابی شما اضافه کنیم.

جاذبه های رنگارنگ طبیعی، جزایر سحرانگیز مرجانی، سواحل سفید و آرام از فیلیپین بهشتی ساخته‌اند تماشایی! پس اگر بارها و بارها با به مقاصدی مانند استانبول و دبی سفر کرده و این بار می‌خواهید مقصدی متفاوت را تجربه کنید، تور فیلیپین اولین پیشنهاد کارشناسان ما به شما است. کشوری که یکی از بلندترین خطوط ساحلی جهان ا داشته با طبیعت و تاریخی بی نقص میهمانان خود را شگفت زده می‌کند. برای آشنایی با پرطرفدارترین مکان های دیدنی فیلیپین تا انتهای مطلب ما را همراهی کنید.

جاذبه های گردشگری فیلیپین

کشور فیلیپین از مجموعه صدها جزیره تشکیل شده و در قسمت جنوب شرقی آسیا واقع شده است. شهر مانیل پایتخت این کشور بوده و بزرگ‌ترین شهر آن کرون سیتی نام دارد. فیلیپین به واسطه قرار گرفتن در میان اقیانوس آرام طبیعتی بکر و شگفت انگیز داشته و در تمام دنیا به عنوان کشوری با خط ساحلی طولانی شناخته می‌شود. با این وصف سفر به فیلیپین را می‌توان سفری پرماجرا و هیجان انگیز دانست که جاذبه‌های تاریخی و طبیعی را در کنار یکدیگر دارد.

 ال نیدو | El Nido

با بازدید از ال نیدو شما به یکی از متفاوت‌ترین و سحرانگیزترین مناطق دنیا پا گذاشته‌اید. ال نیدو از زیباترین مناطق توریستی طبیعی فیلیپین است که در آن بیش از ۵۰ نوع پوشش گیاهی و انواع جانوران منحصر به فرد دریایی مانند ماهی‌های رنگارنگ، عروس‌های دریایی و حتی مرجان‌های خوش رنگ و لعاب را می‌توان دید. قایق سواری در میان رودخانه و گشت در جنگل با اتوبوس‌های مخصوص از تفریحات منطقه ال نیدو هستند.

جزیره باتان | Batan Island

اگر می‌خواهید صخره‌های سرسبز، امواج خروشان دریا، خانه‌های سنگی، کلیساهایی که با سبک معماری اسپانیایی ساخته شده‌اند و حتی گاوهای در حال چرا در مراتع سرسبز را ببینید به جزیره باتان بروید. این جزیره در نزدیکی ال نیدو قرار گرفته و علاوه بر طبیعت بکر به دلیل حضور گردشگران چینی نیز شهرت پیدا کرده است. جزیره باتان را می‌توان بهشتی برای طرفداران ورزش موج سواری نیز دانست.

دریاچه پیناتوبو | Lake Pinatubo

 جمله برخواستن از خاکستر دقیقاً مناسب حال دریاچه پیناتوبو می‌باشد. چرا که این دریاچه خارق‌العاده پس از زلزله سال ۱۹۹۱ و فعال شدن آتشفشان خاموش پیناتوبو بوجود آمده و در حال حاضر به عنوان یکی از پرطرفدارترین مکان های دیدنی فیلیپین به شمار می‌رود. این دریاچه توسط کوه‌های سرسبز احاطه شده و تصویری مسحورکننده را بوجود آورده است. پیناتوبو در بخش شمال غربی فیلیپین قرار گرفته و سالیانه گردشگران بسیاری برای دیدن طبیعت بی نقص دریاچه به این منطقه سفر می‌کنند.

جزیره بوراکی | Boracay Island

تفریحات شبانه، سواحل سفید و درخشان، رستوران های لوکس با غذاهای بین المللی، هتل‌های ۵ ستاره، انواع تفریحات آبی و هر آنچه را که از یک مقصد تفریحی انتظار دارید می‌توانید در جزیره بوراکی ببینید. اینجا به پایتخت گردشگری در فیلیپین معروف است. حتی اگر شلوغی شهر را نمی‌پسندید و اقامت در مکان‌های آرام را ترجیح می‌دهید می‌توانید به ساحل پوکا در این جزیره رفته و اقامتی به دور از هیاهو و شلوغی را تجربه کنید.

ویگان Vigan

منطقه ویگان از پرطرفدارترین مکان های دیدنی فیلیپین محسوب می‌شود که بر خلاف سایر دیدنی‌ها جاذبه‌های تاریخی این کشور را در خود داشته و بخشی از فرهنگ و تمدن فیلیپین را به گردشگران معرفی می‌کند. منطقه ویگان در بخش شمال شرقی فیلیپین قرار گرفته و نام آن در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. خیابان‌های سنگ فرش شده، کلیساهای به سبک معماری باروک، خانه‌های اسپانیایی و مغزه‌های کوچک فروش سوغاتی از جاذبه‌های گردشگری منطقه تاریخی ویگان هستند.

داوائو سیتی  | Davao City

داوائو سیتی شهری کاملاً استثنایی در جنوب کشور فیلیپین است. این شهر به عنوان مرکز تجاری، آموزشی و اقتصادی فیلیپین معرفی می‌شود اما در کنار فرهنگ، حیات وحشی استثنایی نیز دارد. در داوائو به قدری فرهنگ زندگی و سطح رفاه اجتماعی بالاست که هیچ دزدی اتفاق نیافته و خیابان‌‌ها و کوچه‌های شهر به تمیز بودن شهرت دارند. نکته جالب تر اینکه شهر داوائو در کوهپایه بلندترین قله فیلیپین به نام کوه اپو قرار گرفته است.

ساگادا | Sagada

ساگادا از پرطرفدارترین مکان های گردشگری فیلیپین است که در بخش شمالی این کشور قرار گرفته و دنیایی کاملاً متفاوت با سایر مناطق گردشگری در این کشور دارد. تابوت‌هایی که از صخره‌ها آویزان شده به همراه مزارع برنج سرسبز اولین تصویر از دهکده ساگادا ست که مقابل چشم گردشگران قرار می‌گیرد. در صورت اقامت در دهکده ساگادا شب‌های نسبتاً سرد و صبح‌های رؤیایی با فضای مه آلود را تجربه خواهید کرد.

زیباترین شهر فیلیپین کدام است؟

به اعتقاد بسیاری از گردشگران که تجربه سفر به فیلیپین را داشته‌اند شهر ساحلی بوراکای از زیباترین مقاصد گردشگری در این کشور به شمار می‌رود. شهر ساحلی بوراکای با شن‌های سفید و دریای فیروزه‌ای توانسته توجه بیشتر گردشگران را به سوی خود جلب کرده و یک سر و گردن بالاتر از مانیل و سایر مقاصد توریستی فیلیپین قرار گیرد. جهت رزرو تور فیلیپین و اقامت در شهر ساحلی بوراکای با همکاران ما در واحد تورهای خارجی در ارتباط باشید.

بیشتر بخوانید …

۵ دلیل برای سفر به بوراکای، ساحلی دیدنی در فیلیپین

طبیعت فیلیپین، بهشتی به جا مانده در تاریخ

گشتی در مانیل، پایتخت هزارچهره فیلیپین

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید