در فصل سرما هم می‌توانید از تفریحات پارک‌های آبی لذت ببرید؛ اگر مقصد دبی باشد! در حالی که بارش باران‌های پاییزی در ایران شروع شده، دبی بهترین آب و هوای را تجربه و پارک‌های آبی این شهر خود را برای استقبال از گردشگران آماده می‌کنند. چه به دنبال بالا بردن آدرنالین با وسایل بازی مهیج باشید و چه بخواهید وقت خود را در محیطی شاد بگذرانید پارک‌ های آبی دبی شما را به خواسته‌تان می‌رسانند. این مقصد منحصربه‌فرد بیش از ۱۰ پارک با موضوعات مختلف را در خود جای داده است.

دبی مقصدی ست که نمی‌توان محدودیتی برای تفریحات آن در نظر گرفت. پارک‌های آبی یکی از جاذبه‌های گردشگری تور دبی هستند که اقامت در این شهر را بیش از پیش خاطره‌انگیز می‌کنند. مکان‌هایی فوق‌العاده که بسیار خلاقانه طراحی شده و با وسایل عجیب‌وغریب تجهیز شده‌اند. در ادامه با بهترین پارک های آبی دبی و امکانات آن‌ها آشنا می‌شویم.                                                                                                                                                                            

آنچه در این مطلب می‌خوانید

بهترین پارک های آبی دبی

دبی با داشتن بیش از ۱۰ مجموعه تفریحی آبی رکورد دار پارک‌های آبی در میان مقاصد گردشگری به شمار می‌آید. پارک‌های آبی که محیطی هیجان‌انگیز، استثنایی و در عین حال امن برای خانواده‌ها بوجود آورده و اقامت در دبی را به یاد ماندنی‌تر می‌کنند. انواع سرسره‌‌های بلند و پیچ در پیچ، تونل‌های آبی، استخر موج، آبشارهای مصنوعی و … همه و همه آماده‌اند تا آدرنالین خونتان را هزار برابر کنند.

پارک آبی وایلد وادی | Wild Wadi Dubai

وایلد وادی از قدیمی‌ترین پارک های آبی دبی است که قدمتش به سال ۱۹۹۸ میلادی برمی‌گردد اما این پارک به لطف به روزرسانی هر ساله با وسایل جدید همچنان توانسته نام خود را در صدر لیست برترین جاذبه‌های گردشگری دبی نگاه دارد. وایلد وادی فضای بسیار شاد و رنگارنگ دارد. طراحی وسایل پارک به قدری متنوع است که حتی کودکان و بانوان باردار هم می‌توانند اوقات بسیار عالی را در آن سپری کنند. گردشگران می‌توانند در روزهای عادی از ساعت ۱۰ صبح تا ۷ عصر و در روزهای تعطیل تا ساعت ۱۰ شب از امکانات پارک آبی وایلدوادی استفاده کنند.

فعالیت‌های ممکن در پارک آبی وایلد وادی در دبی

وایلد وادی با انواع وسایل بازی تجهیز شده است. در ادامه امکانات و فعالیت‌هایی که می‌توان در این پارک انجام داد معرفی می‌کنیم.

  • شنا در استخرهای سر باز همراه با چترهای رنگارنگ آفتابی
  • رودخانه مواج
  • انواع سرسره‌های آبی
  • تونل آبی
  • فضای مخصوص رستوران و کافه
  • خدمات اسپا
  • آلاچیق برای استراحت

پارک آبی اسپلش ان پارتی |   Splash ‘n’ Party

اسپلش ان پارتی مکانی مهیج ویژه کودکان است. فضای پارک و تمامی وسایل آن به گونه‌ای طراحی شده‌اند که کودکان در امنیت کامل می‌توانند لحظاتی عالی را سپری کنند. والدین نیز می‌توانند در حین استراحت به بازی کودکان نظارت داشته باشند. اسپلش ان پارتی علاوه بر وسایل مهیج آبی با رستوران، کافه و فضایی برای دوش نیز تجهیز شده است. گردشگران می‌توانند همه روزه از ساعت ۰۹ صبح تا ۰۸ عصر از امکانات پارک آبی اسپلش ان پارتی استفاده کنند.

پارک آبی دبی آتلانتیس  | Aquaventure Waterpar

سقوط از یک تونل پر پیچ و خم و فرود آمدن در میان تونل‌ها را فقط و فقط در پارک آبی آتلانتیس می‌توانید تجربه کنید. آتلانتیس که آن را با نام آکواونچر (Aquaventure) هم میشناسیم مکانی عالی برای داشتن اوقاتی پر از هیجان در سفر به دبی است. علاوه بر استخر مخصوص کوسه‌ها، زیپ لاینی که از فراز استخرها و سایر وسایل بازی می‌گذرد از دیگر امکانات ویژه آتلانتیس به شمار می‌رود. پیشنهاد می‌کنیم یک روز کامل از سفر به دبی را به گشت و گذار در این پارک اختصاص داده و تجربه واتر اسپلش، دلفین لند، سقوط آزاد را در برنامه‌های تفریحی خود قرار دهید. گردشگران می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۷ عصر از امکانات پارک آبی آتلانتیس استفاده کنند.

پارک آبی اسپلش پد | Splash pad dubai

اگر به دنبال پارک آبی مقرون به صرفه با محیطی کوچک و خانوادگی هستید، اسپلش پد را پیشنهاد می‌کنیم. هر چند که این مجموعه نسبت به وایلد وادی یا آتلانتیس فضایی محدودتر دارد اما همچنان می‌توان آن را یکی از بهترین پارک های آبی دبی به شمار آورد. اسپلش پد طراحی بسیار زیبا داشته و با وسایلی مانند سرسره‌های آبی، استخر سرباز، کافه و رستوران تجهیز شده است. گردشگران می‌توانند همه روزه از ساعت ۰۹ صبح تا ۰۸ عصر از امکانات پارک آبی سپلش پد استفاده کنند.

پارک آبی لگولند دبی | Legoland dubai

شهر بازی و پارک آبی مجموعه تفریحی لگولند را تشکیل می‌دهند. پارک آبی که در سال ۲۰۱۶ افتتاح و در مدت کمی توانست نظر بسیاری از گردشگران تور دبی را به سوی خود جلب کند. انواع وسایل بازی مانند چرخ فلک، سورتمه سواری، سفینه فضایی، سرسره‌های پیچ در پیچ، تونل‌ها و استخرها از امکانات لگولند هستند. این مجموعه آبی فضای مخصوص کودکان را نیز در خود دارد. گردشگران می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۰۶ عصر از امکانات پارک آبی لگولند استفاده کنند.

پارک آبی لاگونا | Laguna Waterpark

سرسره سقوط آزاد، سرسره فضایی، سرسره‌های رقابتی و استخر موج‌ها لاگونا را در میان لیست بهترین پارک های آبی دبی قرار داده‌اند. علاوه بر وسایل تفریحی آبی مهیج وجود اقامتگاه‌های کوچ در اطراف لاگونا این امکان را به گردشگران می‌دهد تا لحظاتی سرشار از آرامش را در پارک سپری کنند. نکته مثبت دیگر اینکه لاکونا در نزدیکی ساحل بسیار زیبای جمیرا قرار گرفته و بدین ترتیب می‌توانید پس از لذت بردن از تفریحات پارک، گشتی هم در ساحل بزنید. گردشگران می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۰۸ شب عصر از امکانات پارک آبی لاگونا استفاده کنند.

پارک آبی آکوافان | AquaFun

آکوا فان در دسته پارک های آبی دبی قرار می‌گیرد که به صورت بادی طراحی شده و بر روی دریا قرار دارد. این پارک آبی بادی با مساحتی حدود ۲۷۰۰ متر مربع مهیج‌ترین بازی‌های عجیب و غریب را گردهم آورده است. تمامی بزی‌های آکوافان در دریا شناور هستند. رمپ‌ها، پرش‌ها و پله‌های این پارک جذاب آدرنالین گردشگران را به چالش می‌کشند. نکته جالب‌تر اینکه اگر از بالا به پارک نگاه کنید جمله من دبی را دوست دارم را خواهید دید.. گردشگران می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۰۷ شب عصر از امکانات پارک آبی آکوافان استفاده کنند.

پارک آبی دریم لند | Dreamland Aquapark

دریم لند با بیش از ۳۰ بازی و جاذبه بزرگ‌ترین پارک تفریحی خانوادگی در خاورمیانه و از بهترین پارک های آبی دبی شناخته می‌شود. سرسره‌های توئیستینگ دراگونز، سرسره‌های کامیکازه، دریم استریم، سرسره‌های ۴۰ متری توئیستر، سرسره‌های بلک هول از انواع بازی‌های آبی در دریم لند هستند. از دیگر امکانات پارک آبی دریم لند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • باغ وحش
  • زمین تنیس
  • زمین والیبال
  • استخر
  • زمین بسکتبال

گردشگران می‌توانند در روزهای جمعه از ساعت ۱۰ صبح تا ۰۸ شب عصر و در سایر روزها از ساعت ۱۰ صبح تا ۰۷ شب از امکانات پارک آبی دریم لند استفاده کنند.

قیمت پارک آبی دبی

قیمت ورودی پارک های آبی دبی با توجه به شرایط و امکاناتی که دارند متفاوت می‌باشد.

  • قیمت بلیط پارک آبی وایلد وادی دبی برای بزرگسالان ۲۶۹ دره و برای کودکان ۲۵۹ درهم است.
  • قیمت بلیط پارک آبی آتلانتیس برای بزرگسالان ۳۲۰ درهم و برای کودکان ۲۶۰ درهم است.
  • قیمت بلیط پارک آبی اسپلش ان پارتی برای ورود یک بزرگسال و یک کودک ۱۰۰ درهم است. در روزهای تعطیل ۵۰ درهم به مبلغ بلیط اضافه می‌شود.
  • قیمت بلیط پارک آبی اسپلش پد برای ورود یک بزرگسال و یک کودک ۱۰۰ درهم است.
  • قیمت بلیط پارک آبی لگو لند برای هر نفر ۹۵ درهم است.

پارک های آبی دبی؛ لحظاتی توام با هیجان

اگر قصد سفر به دبی را دارید حتماً گشت و گذار در پارک‌های آبی را در برنامه‌هایتان قرار دهید. هر کدام از مجموعه‌های آبی را که انتخاب کنید لذتی توام با هیجان را تجربه خواهید کرد. علاوه بر اینکه استفاده از پارک‌های آبی دبی به دلیل آب و هوای آفتابی، تقریباً در تمام روزهای سال امکان‌پذیر می‌باشد. امکانات و وسایل پارک‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که تمام افراد خانواده می‌توانند در امنیت کامل به تفریح بپردازند.   

بیشتر بخوانید …

عمیق‌ترین استخر دنیا در دبی افتتاح شد

لوکس‌ترین تفریحات دبی

با سافاری پارک دبی آشنا شوید

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید