این هتل‌های روی آب مالدیو هستند که بیش از هر چیز دیگر گردشگران را برای سفر به این مقصد ترغیب می‌کنند. هتل گرند پارک مالدیو نیز در میان همین هتل‌های وسوسه انگیز قرار گرفته و با نزدیکی به شهر ماله و ارائه مجموعه کاملی از امکانات و خدمات هتلی توانسته نظر گردشگران جزیره را به سوی خود جذب کند. در اینجا هتل گرند پارک کودهیپارو را به همراه تمام جزییات معرفی کرده‌ایم.

خوشبختانه مجمع‌الجزایر مالدیو با وجود وسعت کم هتل‌های متنوعی را برای انتخاب در اختیار گردشگران خود قرار داده است. با این وجود هتل‌هایی که هم بر روی آب ساخته شده و هم در نزدیکی ناله پایتخت این کشور قرار دارند بیشتر مورد تأیید مسافران قرار می‌گیرند. هتل گرند پارک مالدیو با داشتن تمام این ویژگی‌ها از هتل‌های پرطرفدار در پکیج تور مالدیو به شمار می‌رود.

معرفی هتل گرند پارک کودهیپارو در مالدیو | Grand Park Kodhipparu

هتل Grand Park Kodhipparu از هتل‌های ۵ ستاره مالدیو است که در جزیره آتول قرار گرفته و به دلیل داشتن اتاق‌ها و ویلاهای ساخته شده بر روی آب در بین گردشگران تور مالدیو مشهور شده است. این هتل به میهمانان خود این امکان را می‌دهد تا به صورت مستقیم و در کمترین زمان به اقیانوس دسترسی داشته باشند. همچنین هتل گرند پارک امکانات ویژه‌ای را برای کودکان و نوجوانان در نظر گرفته است از این رو یک هتل خانوادگی نیز به شمار می‌رود. موقعیت مکانی بسیار عالی، دسترسی راحت به تفریحات آبی و جاذبه‌های مالدیو، سالن اسپا مجهز، امکانات مجزای غواصی و اتاق‌هایی با فضای بزرگ و پنجره‌ای رو به اقیانوس از برجسته‌ترین ویژگی‌های هتل به شمار می‌روند.

اتاق‌ های هتل گرند پارک کودهیپارو

هر یک از سوئیت‌ها و اتاق‌های هتل گرند پارک با توجه به مساحتی که دارند امکانات ویژه‌ای را به میهمانان خود ارائه می‌دهند. در ادامه با امکانات برخی از اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل آشنا می‌شویم:

  • اتاق Ocean Water Villa: این اتاق ۸۰ متر مربع فضا داشته و با امکاناتی از جمله یک تراس خصوصی با صندلی آفتابگیر، راه پله‌ای هیجان انگیز که میهمانان را به دنیای زیر آب برده و حمام با دوش داخلی و خارجی تجهیز شده است.
  • اتاق Lagoon Water Villa: این اتاق نیز فضایی ۸۰ متر مربعی داشته و میهمانان آن می‌توانند از امکانات مدرنی مانند کتری برقی، ورودی اختصاصی به اتاق و تلویزیون صفحه تخت متصل به ماهواره استفاده کنند.
  • اتاق Beach Pool Villa: این اتاق دارای یک تخت دو نفره و فضای ۷۸ متری می‌باشد. تلویزیون صفحه تخت متصل به ماهواره، ورودی اختصاصی و استخر اختصاصی از دیگر امکانات هتل می باشد.

امکانات اتاق های هتل گرند پارک کودهیپارو

هتل گرند پارک مالدیو از مجموعه‌ای از اتاق‌ها و سوئیت‌های قرار گرفته بر روی اقیانوس تشکیل شده است. تمامی اتاق‌ها فضایی بسیار بزرگ شده و چشم‌اندازی به دریای آبی جزیره دارند. همچنین هر یک از اتاق‌ها را که برای اقامت انتخاب کنید می‌توانید از امکاناتی مانند استخر اختصاصی، اینترنت رایگان، سرویس روزانه نظافت اتاق، تلویزیون صفحه تخت متصل به ماهواره، حمام با سشوار و تمامی امکانات بهداشتی، کمد لباس، میز کار، سرویس خواب بسیار راحت، میز کار، دستگاه چای و قهوه ساز و مینی بار برخوردار شوید. برخی از سوئیت‌های هتل گرند پارک با فضای نشیمن و تراس اختصاصی رو به دریا با میز و صندلی تجهیز شده‌اند. با اقامت در این سوئیت‌ها می‌توانید سفری لوکس به مالدیو را تجربه کنید.

امکانات هتل گرند پارک کودهیپارو

هتل گرند پارک به عنوان یک هتل ۵ ستاره با بهترین امکانات و خدمات روز هتلی دنیا تجهیز شده است. این امکانات ویلاهای استخردار کنار ساحل، استخر روباز، مرکز اسپا، مرکز ماساژ، مرکز غواصی، قایق رانی، ماهیگیری، میز بیلیارد، میز پینگ پنگ، مرکز تناسب اندام و کلاس‌های یوگا را شامل می‌شود. کلوب کودکان، استخر ویژه کودکان، محفظه جدا برای سیگار کشیدن، سیستم تهویه هوای مطبوع، سیستم سرمایشی، گرمایشی، رستوران با انواع غذاهای بین‌المللی و میز رزرو تور از دیگر خدمات و امکانات هتل گرند پارک در جزیره باآتول مالدیو به شمار می‌روند.

فاصله‌ی هتل گرند پارک کودهیپارو با مراکز تفریحی در مالدیو

هتل ۵ ستاره گرند پارک در جزیره باآتول در نزدیکی شهر ماله قرار گرفته است. این هتل با فرودگاه بین‌المللی مالدیو حدود ۲۰ دقیقه فاصله داشته و مسافران می‌توانند خود را از فرودگاه به وسیله قایق‌های تندرو به هتل برسانند. هتل گرند پارک به قدری مجهز است که میهمانان برای استفاده از تفریحات آبی از جمله غواصی، شنا، ماهیگیری و غیره نیازی به خارج شدن از آن ندارند. همانطور که در پاراگراف‌های قبل اشاره شد میز بیلیارد، میز پینگ پنگ، سالن اسپا و استخر نیز از دیگر امکانات هتل هستند؛ اما گردشگران می‌توانند برای بازدید از سایر جزیره‌های مالدیو یا جاذبه‌های تاریخی از قایق‌های تندرو یا هواپیماهای دریایی استفاده کنند. جهت رزرو تاکسی‌های قایقی می‌توانید از پذیرش هتل کمک بگیرید.

آدرس هتل Grand Park Kodhipparu: Male City, 08470 North Male Atoll, Maldives

نگاهی کلی به هتل گرند پارک مالدیو

اگر بخواهیم نگاهی کلی به هتل گرند پارک داشته باشیم، این هتل توانسته امتیاز بالای ۹ را از کاربران وب سایت جهانی بوکینگ دریافت کند. بیشتر کاربران به برخورد بسیار خوب کارمندان، سرویس دهی عالی، موقعیت مکانی فوق‌العاده و ارائه غذاهای بین‌المللی امتیاز بالا داده‌اند؛ بنابراین درصورتی که می‌خواهید اقامتی رؤیایی و بی‌دغدغه در مالدیو داشته باشید می‌توانید در هتل گرند پارک اقامت داشته باشید. برای رزرو تور مالدیو با همکاران ما در واحد تورهای خارجی در ارتباط باشید. تورهای ما به صورت ۵ شب و ۶ روز برگزار شده و بلیط رفت و برگشت هواپیما، اقامت در هتل بر اساس وعده‌های غذایی که در پکیج اعلام شده، بیمه مسافرتی و ترانسفر فرودگاهی را شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید

معرفی هتل ساحلی لیلی مالدیو
تا به حال از هتل آرنا بیچ مالدیو دیدن کرده‌اید؟ شگفت‌زده می‌شوید

معرفی هتل kurumba Maldives مالدیو

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید