معرفی هتل 4 ستاره رادیسون بلو کریک ساید دبی

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در یکشنبه 1 آگوست 2021
Loading...

منطقه دیره دبی میزبان بهترین هتل‌های ۴ ستاره این مقصد پرطرفدار می‌باشد. هتل‌هایی با قیمت مقرون به صرفه که امکانات عالی را در اختیار میهمانان گذاشته و  دسترسی به تمام مناطق دبی را محیا می‌کنند. در این مطلب می‌خواهیم با امکانات هتل رادیسون بلو کریک ساید دبی از بهترین هتل‌های ۴ ستاره منطقه دیره آشنا شویم.

برای مسافرانی که می‌خواهند تور دبی را به صورت مقرون و به صرفه و البته با کیفیت رزرو کنند. اقامت در هتل‌های ۴ ستاره منطقه دیره بهترین پیشنهاد است. این منطقه با بافت قدیمی در مرکز شهر دبی قرار گرفته و مسافران با اقامت در هتل‌های آن می‌‌توانند به راحتی به نقاط مختلف شهر از طریق تاکسی و مترو رفت و آمد داشته باشند. هتل رادیسون بلو کریک ساید دبی نیز با قرار گرقتن در منطقه دیره اقامتی عالی و بی‌دغدغه را در اختیار مسافران دبی قرار می‌دهد.

معرفی هتل رادیسون بلو کریک ساید دبی

هتل Radisson Blu Hotel Dubai Deira Creek / رادیسون بلو کریک ساید از پرطرفدارترین هتل‌های ۴ ستاره دبی است که با قرار گرفتن در مرکز شهر و ارائه امکانات عالی توانسته تمامی انتظارات گردشگران را برآورده کند.

این هتل در سال ۱۹۷۵ افتتاح و معماری به سبک قدیمی اما شیک دارد. کارمندان هتل همگی بسیار مجرب و آموزش دیده بوده و به گرمی از میهمانان هتل استقبال می‌کنند. همچنین لابی هتل رادیسون بلو با وسایل آنتیک تزیین شده و اقامتی عالی را به گردشگران نوید می‌دهد.

اتاق‌های هتل فضایی بزرگ داشته و به‌وسیله مجهزترین وسایل روز هتل دنیا تجهیز شده‌اند. میهمانان در طول اقامت خود می‌توانند از امکاناتی مانند اینترنت بی سیم رایگان، درب‌های اتومات و ضد صدا، ملحفه‌های ضد آلرژی و … استفاده کنند.

امکانات رفاهی هتل رادیسون بلو دیره

هتل رادیسون بلو دیره بهترین و مدرن‌ترین امکانات هتلی را در خود دارد. تمامی بخش‌های هتل با برنامه‌ریزی و در راستای آرامش میهمانان ساخته شده‌اند. در ادامه با بخش‌های مختلف هتل آشنا می‌شویم.

امکانات مجموعه ورزشی هتل: مرکز تناسب اندام، باشگاه با کاملترین وسایل ورزشی، فضای مخصوص دوچرخه سواری، زمین تنیس روی میز، زمین گلف و دارت از امکانات مجموعه ورزشی هتل به شمار می‌روند.

امکانات مجموعه آبی هتل: استخر در فضای باز، استخر ویژه کودکان و نوجوانان، جکوزی داغ، سونا و صندلی‌های ویژه حمام آفتاب از امکانات هتل ۴ ستاره رادیسون بلو دیره هستند.

رستوران‌های هتل: هل رادیسون بلو ۹ سالن غذاخوری دارد که رستوران بیگلز و رستوران دیره کریک از معروف‌ترین آن‌ها به شمار می‌روند. در این رستوران‌های انواع غذاهای عربی، انگلیسی و بین‌المللی سرو می‌شود.

سایر امکانات هتل: پارکینگ رایگان، ترانسفر اختصاصی با هزینه، اتاق جلسات، دستگاه کپی و فکس، کرایه خودرو، فضای مخصوص سیگار، انواع فروشگاه، گاو صندوق، آسانسور، خدمات خشکشویی، صرافی، خدمات ویژه برای افراد سالمند و ناتوان جسمی.

امکانات اتاق‌های هتل رادیسون بلو دیره

در اتاق‌های هتل رادیسون بلو کریک ساید دبی هر آنچه که مورد نیاز میهمانان است فراهم شده است. برخی از اتاق‌ها نمای رو به دریا و برخی نیز مسلط به برج‌های خارق‌العاده دبی هستند.

از امکانات اتاق‌های هتل می‌توان به اینترنت بی سیم رایگان پر سرعت، سیستم تهویه هوای مطبوع، تلویزیون صفحه‌ی تخت، دستگاه پخش دی وی دی با قابلیت اتصال به آی پد، مینی بار، دوش، گاو صندوق، سشوار، سرویس بیدار باش، اتو، حوله حمام، یخچال، میز مطالعه،  دمپایی، درب هایب اتومات، کتری برقی و قابلیت دسترسی کامل با ویلچر اشاره کرد.

انواع اتاق‌های هتل هتل رادیسون بلو دیره

هتل رادیسون بلو دارای ۲۲۸ اتاق و سوییت مجهز می‌باشد. در ادامه امکانات تعدادی از اتاق‌های هتل را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

اتاق‌های دبل یا دو نفره استاندارد: این اتاق‌های با فضای ۴۳ متری به یک تختخواب دو نفره یا دو تخت یک نفره بسیار راحت، میز مطالعه، کمد مخصوص لباس و روم سرویس مجهز هستند.

اتاق دلوکس: این اتاق ۳۸ متر فضا دارد. در اتاق‌های دلوکس نیز مانند دبل یک تخت دونفره و یا دو تخت یک نفره قرار گرفته است. حمام اختصاصی با کلیه وسایل بهداشتی از امکانات ویژه این اتاق می‌باشد.

سوییت رویال: سوییت‌های رویال ۶۰ متر بوده و دارای فضای ویژه مخصوص پذیرایی از میهمان هستند. نمای برخی از سوییت‌ها رو به دریا بوده و میهمانان می‌توانند از امکاناتی مانند تلویزیون صفحه تخت، ملحفه‌های ضد آلرژی و … استفاده کنند.

سوییت اکزکیوتیو: این سوییت با فضای ۶۰ متری امکان اقامت دو بزرگسال و دو کودک را برای میهمانانش فراهم کرده است. یک تخت دو نفره و دو تخت یک نفره در سوییت اکزکیوتیو وجود دارد.

موقعیت مکانی هتل رادیسون بلو دیره

هتل رادیسون بلو کریک ساید همانطور که از اسمش پیداست در منطقه دیره دبی قرار گرفته است. این هتل تنها ۷ دقیقه با فرودگاه بین‌المللی دبی فاصله داشته و همچنین به بازار سنتی و مراکز خرید شهر بسیار نزدیک است.

دو ایستگاه مترو و اتوبوس نیز در نزدیکی هتل قرار گرفته و دسترسی گردشگران را به تفریحات دبی راحت می‌کنند.

موقعیت مکانی عالی هتل رادیسون بلو کریک ساید دبی  در کنار امکانات عالی دلیلی بر آن شده تا بیشتر گردشگران این هتل را بری اقامت خود انتخاب کنند.

آدرس هتل Radisson Blu Hotel Dubai Deira Creek: Baniyas Rd  DeiraAl Rigga – Dubai – United Arab Emirates

در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با ویزای توریستی دبی با ستاره ونک همراه باشید.

بیشتر بخوانید …

معرفی هتل ۵ ستاره کمپنیسکی امارات مال دبی

هرآنچه که باید درباره هتل‌های دبی بدانید

بهترین هتل‌های ۳ ستاره دبی

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید