هتل های 4 ستاره مالدیو | اقامتی مقرون به صرفه

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در جمعه 25 مارس 2022
Loading...

با انتخاب هتل های ۴ ستاره مالدیو هم می‌توان اقامتی لوکس و بی نقص را در این جزیره تجربه کرد. هتل‌هایی که در عین مقرون به صرفه بودن با امکاناتی عالی از میهمانان خود پذیرایی می‌کنند. پس اگر تا همین الان به دلیل هزینه بالای اقامت در انتخاب مالدیو برای سفر تردید داشتید وقت آن رسیده تا با رزرو یک هتل ۴ ستاره مدرن تعطیلاتی رویایی را در این جزیره سپری کنید.

ده‌ها هتل ۴ ستاره که به گردشگران این امکان را می‌دهند تا هم به راحتی به سواحل زیبای مالدیو دسترسی داشته و هم اقامتی مقرون به صرفه را در این جزیره لوکس تجربه کنند آماده‌اند تا پذیرای مسافران تور مالدیو باشند. در ادامه با بهترین هتل های ۴ ستاره مالدیو آشنا می‌شویم.

هتل جن‌ ماله (Hotel Jen Malé)

جن ماله از هتل های ۴ ستاره مالدیو است که در مرکز شهر ماله، پایتخت این کشور فرار گرفته و دسترسی بسیار عالی به جاذبه‌های گردشگری دارد. ساختمان هتل به گونه‌ای طراحی شده که میهمانان بتوانند چشم انداز اقیانوس را در مقابل خود داشته باشند. تمامی اتاق‌های هتل جن ماله طراحی مدرن داشته و هارمونی رنگ سفید و تیره دارند. از امکانات اتاق‌های هتل‌ها می‌توان به سیستم تهویه هوای مطبوع، تلویزیون صفحه تخت و دستگاه چای ساز اشاره کرد. همچنین میهمانان می‌توانند در طول اقامت خود از امکاناتی مانند سرو غذا در رستوران بین‌المللی تماماً شیشه‌ای، استخر سر باز که بر روی بام هتل قرار گرفته و سالن بدنسازی استفاده کنند.

آدرس هتل ۴ ستاره جن ماله مالدیو: Ameer Ahmed Magu, 20096 Male City, Maldives

هتل سامرست (The Somerset Hotel)

دکوراسیون چوبی با رنگ غالب قهوه‌ای و چوبی اولین صحنه‌ای ست که در هتل ۴ ستاره سامرست نظر مسافران را به سوی خود جلب می‌کند. این هتل موقعیت مکانی عالی داشته و با بهترین امکانات روز هتلی دنیا از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. اتاق‌های هتل سامرست بسیار متنوع بوده و میهمانان می‌توانند با توجه به تعداد نفرات و همچنین انتظاراتی که از محل اقامت خود دارند در اتاق مورد نظرشان اقامت کنند. اینترنت بی سیم، تلویزیون صفحه تخت، سیستم تهویه هوای مطبوع و مینی با را می‌توان از ویژگی‌های اصلی هتل سامرست به شمار آورد. انواع کافه و رستوران با غذاهای بین‌المللی، مرکز تناسب اندام و پذیرش ۲۴ ساعته نیز بخشی از امکانات کلی هتل سامرست هستند. این هتل حدود ۴ دقیقه با ساحل شهر ماله فاصله دارد.

آدرس هتل ۴ ستاره سامرست مالدیو: Keneree Magu, 20191 Male City, Maldives

هتل کانی گرند سی ویو (Kaani Grand Seaview)

با اقامت در هتل کانی گرند سی ویو شما هزینه اقامت در هتل ۴ ستاره را پرداخت اما امکاناتی در حد هتل ۵ ستاره را در اختیار دارید. این هتل در فاصله یک دقیقه‌ای از ساحل قرار گرفته و به عنوان یکی از بهترین هتل های ۴ ستاره مالدیو شناخته می‌شود. تمامی اتاق‌های هتل دکوراسیونی مدرن داشته و رنگامیزی خنثی آن‌ها هارمونی بسیار زیبایی را با شن‌های ساحل ایجاد کرده است. همچنین وجود تراس اختصاصی در اتاق‌ها این امکان را فراهم کرده تا میهمانان در طول اقامت خود چشم انداز خارق‌العاده از دریا را پیش روی خود داشته باشند.

آدرس هتل کانی گرند سی ویو: Keneree Magu, 20191 Male City, Maldives

هتل ویلامندو ریزورت (Vilamendhoo Island Resort & Spa)

هتل ۴ ستاره‌ای که در کنار ساحل قرار گرفته و سوییت‌هایش با استخر اختصاصی تجهیز شده‌اند را در مالدیو به راحتی نمی‌توان پیدا کرد اما هتل ویلامند ریزورت تمامی این امکانات را در اختیار میهمانان خود قرار داده است. کادر هتل بسیار حرفه‌ای بوده و با تسلط بر بیشتر زبان‌های زنده دنیا به گرمی از شما استقبال می‌کنند. اتاق‌های هتل دکوراسیونی ساده اما بسیار خلاقانه دارند. همچنین نورپردازی ملایم اتاق‌ها در کنار صدای امواج دلنشین دریا آرامش را به میهمانان هدیه می‌دهد. از دیگر امکانات عمومی هتل می‌توان به استخر سر باز عمومی، چترهای آفتابی، تخت‌های مخصوص حمام آفتاب و انواع رستوران‌های بین‌المللی اشاره کرد.

آدرس هتل ۴ ستاره ویلامندو ریزورت: Vilamendhoo Island Resort & Spa, 20187 Dhangethi, Maldives

هتل کوردو ایسلند ریزورت اند اسپا (Kuredu Island Resort & Spa)

کوردو ایسلند با ۳۸۷ اتاق و موقعیت مکانی عالی از بهترین هتل‌های ۴ ستاره مالدیو محسوب می‌شود. این هتل در کنار سواحل شنی مالدیو قرار گرفته و هر روز با آفتاب درخشان به میهمانان خود صبح بخیر می‌گوید. اتاق‌های هتل با تمامی امکانات تجهیز شده و هیچ جای دغدغه‌ای را حتی برای سخت‌گیرترین میهمانان نیز نمی‌گذارد. دسترسی راحت به ساحل و تفریحات آبی، استخر اختصاصی، صندلی‌های مخصوص حمام آفتاب، اینترنت بی سیم در تمام اتاق‌ها، رستوران‌های بین المللی و باشگاه بدنسازی از دیگر امکانات هتل هستند.

آدرس هتل کوردو ایسلند ریزورت اند اسپا: Kuredu Island Resort & Spa, 20187 Kuredu, Maldives

هتل مرو اسپا اند ریزورت (Meeru Island Resort & Spa)

اقامت در اتاق‌هایی که در کنار اقیانوس قرار گرفته، فضایی آرام و امکانات مدرن از ویژگی‌های اصلی هتل مرو اسپا اند ریزورت هستند. این هتل در مجموع ۲۴۸ اتاق دارد که تمامی آن‌ها با تراس اختصاصی، سرویس خواب‌های بسیار راحت، تلویزیون صفحه تخت، کمد، میز مخصوص کار و دستگاه چای ساز تجهیز شده‌اند. همچنین میهمانان می‌توانند در طول اقامت خود از امکاناتی مانند فضای سبز، ساحل اختصاصی، کلاس‌های یوگا و انواع تفریحات آبی مانند غواصی، موج سواری و شنا استفاده کنند.

آدرس هتل ۴ ستاره مر اسپا اند ریزورت: Meeru Island Resort & Spa, 20187 Dhiffushi, Maldives

بهترین هتل های ۴ ستاره در مالدیو

شهر ماله را می‌توان بهترین مکان برای تجمع هتل های ۴ ستاره مالدیو دانست. هتل های این شهر بسیار متنوع بوده و به گردشگران این امکان را می‌دهند تا با توجه به بودجه خود در یکی از هتل‌های ۴ ستاره مرکز شهر و یا ساحلی را برای اقامت انتخاب کنند. جهت رزرو تور مالدیو و مشاوره در خصوص انتخاب هتل مناسب با همکاران ما در واحد تورهای خارجی در ارتباط باشید.

بیشتر بخوانید …

تا به حال از هتل آرنا بیچ مالدیو دیدن کرده‌اید؟

هتل موون پیک مالدیو

معرفی هتل kurumba Maldives مالدیو

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید