هتل های معروف بارسلون را بشناسید

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در سه‌شنبه 14 دسامبر 2021
Loading...

نمی‌توان انتخاب هتل را از سفر جدا کرد، چرا که اقامت در یک هتل مناسب می‌تواند سفر را خاطره‌انگیزتر و انتخاب یک هتل غیراستاندارد می‌تواند حتی بهترین سفرها را نیز تبدیل به زهر کند. این مسئله زمانی که مقصد شما جایی دور مثل اسپانیا باشد اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. پس اگر مسافر این کشور جذاب هستید با انتخاب هتل مناسب سفرتان را رؤیایی‌تر کنید. برای آشنایی با امکانات هتل‌ های معروف بارسلون تا انتهای مطلب با ما همراه شوید.

چه پای جاذبه‌های گردشگری در میان باشد و چه انتخاب هتلی عالی برای اقامت، بارسلون شهری ست که مسافران خود را ناامید نمی‌کند. هتل‌ های معروف بارسلون از ۴ تا ۵ ستاره آماده‌اند تا از میهمانان خود با بهترین شکل پذیرایی کنند. فقط کافیست که انتظارات خودتان را به ما بگویید، مشاوران ما در واحد تور اسپانیا به شما خواهند گفت که کدام هتل برای اقامتتان مناسب‌تر خواهد بود.

هتل مجستیک بارسلونا جی ال (Majestic Hotel & Spa Barcelona GL)

اگر جز به اقامتی شاهانه در قلب بارسلون راضی نمی‌شوید، هتل مجستیک بهترین گزینه پیشنهادی است. هتلی ۵ ستاره با ویژگی‌های بی‌نظیر مانند اتاق‌های دلباز با پنجره‌هایی که زیبایی‌های بارسلون را به نمایش گذاشته‌اند، لابی فاخر، استخری سربازی که بر روی پشت بام هتل قرار گرفته و پرسنل آموزش دیده و مؤدب توانسته به یکی از هتل های معروف بارسلون تبدیل شود. با اقامت در هتل مجستیک به راحتی به تمامی جاذبه‌های شهر دسترسی خواهید داشت.

آدرس هتل: Passeig de Gracia, 68, Eixample, 08007 Barcelona, Spain

هتل آرتس بارسلونا (Hotel Arts Barcelona)

هتل آرتس هتلی ویژه طرفداران ساحل و دریا ست. این هتل در منطقه کاتالونیا قرار گرفته و بیش از هر چیز دیگر به داشتن اتاق‌هایی با منظره رو به ساحل بارسلونا معروف است. هتل آترس در معماری و به کار بردن تزیینان مجلل نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. با وجود امکانات مدرن می‌توان گفت که به راستی نشان ۵ ستاره کاملاً لایق آن می‌باشد. فضای سبز بسیار وسیع، اتاق‌های بزرگ و لوکس، مرکز تناسب اندام، استخر با صندلی‌های آفتابی، سالن اسپا، سویت ماه عسل و اتاق VIP از ویژگی‌های هتل آرتس هستند.

آدرس هتل: Marina, 19-21, 08005 Barcelona, Spain

هتل سوفیا بارسلونا (Sofia Barcelon)

اصطلاح همه چیز تمام را می‌توان برای توصیف هتل سوفیا بارسلون به کار برد. در این هتل همه چیز از دکوراسیون گرفته تا امکانات مطابق با آخرین تکنولوژی روز هتلی ساخته شده است. به عقیده افرادی که اقامت در سوفیا را تجربه کرده‌اند، حتی در دورترین نقطه هتل نیز چیزی برای هیجان‌زده شدن وجود دارد. اتاق‌ها، لابی و حتی رستوران هتل با رنگ‌های ملایم سفید، کرم و خاکستری تزیین شده و نگاه کردن به آن‌ها آرامشی خاص را به دنبال دارد. اینترنت بی‌سیم، اسپا، اتاق خانواده، بار، تراس، سونا بخار، حمام ترکی، مرکز تناسب اندام، رستوران با منوی ویژه افراد رژیمی و غیره از امکانات هتل سوفیا به شمار می‌روند.

آدرس هتل: Plaza Pio XII, Les Corts, 08028 Barcelona, Spain

هتل آلما بارسلونال ال جی (Alma Barcelona GL)

در معرفی هتل های معروف بارسلون به هتل آلما می‌رسیم. هتلی که با اقامت در آن به قرن بیستم بازمی‌گردیم. ساختمان هتل آلما ساختمانی قدیمی ست که بازسازی شده اما با وجود داشتن امکانات مدرن همچنان وجود رگه‌های سنتی در آن دیده می‌شود. اتاق‌های هتل بر خلاف ساختمان آن با تکنولوژی مدرن طراحی شده و اقامتی بی دغدغه را برای میهمانان رقم می‌زند. اینترنت بی‌سیم در تمام محوطه هتل، سالن اسپا، اتاق خانواده، بار، تراس، باغ، سونا بخار، حمام ترکی، استخر، ماساژ، مرکز تناسب اندام، صبحانه در اتاق، نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خشکشویی و شستشو و خدمات نگهداری از کودک از امکانات هتل آلما بارسلونا ال جی هستند.

آدرس هتل: Mallorca, 269-271, Eixample, 08008 Barcelona, Spain

هتل باگواس بارسلونا (Hotel Bagués)

هتل ۵ ستاره باگواس بارسلونا را می‌توان یکی از منحصربه‌فردترین اقامتگاه‌های این شهر دانست. طراحی داخلی هتل به طرز شگفت‌انگیزی جذاب و رؤیایی است. اتاق‌های باگواس نورپردازی کاملاً ملایم داشته و راهروهای آن الهام گرفته از سبک معماری عجیب و غریب آنتونی گائودی هستند. هتل باگواس دقیقاً در مرکز شور و هیجان شهر قرار گرفته و با خارج شدن از هتل می‌توانید خود را در مقابل گروه‌های رقص فلامنکو و نوازندگان گیتار اسپانیش ببینید با این حال شلوغی خیابان به لطف اتاق‌های ضد صدا هیچ تأثیری در آرامش میهمانان هتل ندارد.

آدرس هتل: La Rambla, 105, Ciutat Vella, 08002 Barcelona, Spain

هتل دی ا پلاکا ریال جی.ال (Hotel DO Plaça Reial G.L)

اقامت در هتل دی ا پلاکا شما را با زندگی ساکنان محلی بارسلون آشنا می‌کند. این هتل ۵ ستاره در منطقه قدیمی بارسلون واقع شده و با خروج از آن می‌توانید خود را در میان مردمی ببینید که در حال رفتن به سر کار و شروع زندگی روزمره خود هستند. با این حال معماری هتل بی‌نظیر بوده و وجود اتاق‌های بزرگ و جا دار، دی ا پلا را در میان لیست هتل های معروف بارسلون قرار داده است.

آدرس هتل: Plaça Reial, 1, Ciutat Vella, 08001 Barcelona, Spain

هتل سراس (Hotel The Serras)

هتل سراس از هتل های ۵ ستاره بارسلون است که در عین مجلل بودن فضایی دوستانه و دلنشین دارد. لابی هتل به گونه‌ای طراحی شده است که میهمانان هتل در بدو ورود صمیمیت را احساس می‌کنند. نکته قابل توجه اینکه اتاق‌ها هتل سراس نمایی خارق‌العاده به سمت بندرگاه بارسلون دارند. اینترنت بی‌سیم، سالن اسپا، ماساژ، سونا، سولاریوم، بار، تراس، استخر، مرکز تناسب اندام، کتابخانه، دوچرخه کرایه‌ای، خدمات خشکشویی و شستشو، مرکز تجاری، خدمات نگهداری از کودک و غیره از امکانات هتل هستند.

آدرس هتل: Passeig de Colom, 9, Ciutat Vella, 08002 Barcelona, Spain

هتل دبیلو بارسلونا (W BARCELONA, SPAIN)

هتل دبیلو دقیقاً در کنار ساحل زیبای بارسلون قرار گرفته و میهمانان می‌توانند در طول اقامت خود از چشم‌انداز دریا همراه با آواز پرندگان دریایی لذت ببرند. اتاق‌های هتل طراحی ابر و بادی داشته و کاملاً با موقعیت مکانی هتل سازگار هستند. ساحل خصوصی، اینترنت بی‌سیم، اسپا، ماساژ، سونا، سولاریوم، بار، تراس، استخر، مرکز تناسب اندام، کلاب شبانه، نگهداری چمدان، میز تور و پذیرش ۲۴ ساعته از خدمات هتل بسیار زیبای دبلیو هستند.

آدرس هتل: Plaça Rosa dels Vents, 1 – Passeig Joan de Borbo, Ciutat Vella, 08039 Barcelona, Spain

اقامتی شاهانه را در هتل های معروف بارسلون تجربه کنید

بی شک بسیاری از افراد شهر بارسلونا را با تیم فوتبال معروفش می‌شناسند. تماشای زنده مسابقات فوتبال، لذت بردن از تفریحات ساحلی و وجود منحصربه‌فردترین ساختمان‌های دنیا به ترتیب فوتبال دوستان، عاشقان دریا و طرفداران معماری را به سوی شهر بارسلون می‌کشاند. پس دور از انتظار نیست که این شهر با داشتن هتل‌های لوکس، اقامتی شاهانه را به میهمانان خود هدیه دهد. حال که با هتل های معروف بارسلون آشنا شدید، در صورتی که قصد سفر به این شهر زیبا را دارید برای انتخاب هتل مورد نظر خود می‌توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید.

بیشتر بخوانید …

سفر به مادرید اسپانیا | هزینه سفر به اسپانیا با تور

معرفی ۵ فستیوال عجیب در اسپانیا

جاذبه‌های گردشگری اسپانیا

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید