معرفی 5 رستوران معروف مانیل، فیلیپین

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در سه‌شنبه 1 اکتبر 2019
Loading...

اگر اولین بار است که می‌خواهید به پایتخت هزارچهره فیلیپین سفر ‌کنید، نام این رستوران‌ها را به خاطر بسپارید! در مانیل از رستوران‌های مجلل با غذاهای بین‌المللی گرفته تا کافه‌های دنج با غذاهای سنتی را می‌توان پیدا کرد. پس خود را برای یک شگم‌گردی حرفه‌ای در بهترین رستوران‌های مانیل آماده کنید.

مانیل فرهنگ غذایی خود را از غذاهای اسپانیایی، آمریکای شمالی، اندونزی، چینی و بومی گرفته است. پس بی‌دلیل نیست که این شهر به پایتخت هزار چهره فیلیپین شهرت دارد. رستوران‌های مانیل بسیار متنوع هستند و با سرو انواع غذاهای دریایی، ایتالیایی و بین‌المللی خیال گردشگران را بابت انتخاب غذا راحت کرده‌اند. در تور فیلیپین گردشگران می‌توانند بعد از یک گشت‌وگذار عالی، در رستورانی شیک نشسته و بدون هیچ دغدغه‌ای غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند.

رستوران‌های مانیل

در این مطلب می‌خواهیم با بهترین رستوران‌های شهر مانیل آشنا شویم.

۱- رستوران Spiral

به دنیای طعم‌های رنگارنگ خوش آمدید! رستوران اسپیرال مجموعه‌ای عظیم در هتل سوفیتل فیلیپین است. در این رستوران لاکچری ۲۱ اتاق غذاخوری در مقابلتان قرار دارد. پس بشقابتان را بردارید و از چشیدن طعم‌های موردعلاقه‌تان لذت ببرید.

اسپیرال به عنوان یکی از بزرگ‌ترین رستوران‌های مانیل طی یک عمل خلاقانه محیطی بی‌نظیر را برای عاشقان غذا به وجود آورده است. این رستوران ۲۱ اتاق غذاخوری دارد که هر کدام از آن‌ها غذاهای ملل مختلف مانند ژاپنی، چینی، مالزیایی، اندونزیایی، اسپانیا و فرانسوی و … را سرو می‌کنند. نکته جالب اینجاست که تمامی غذاها در رستوران به صورت بوفه ارائه می‌شود و شما می‌توانید در اتاق‌های مختلف قدم زده و طعم‌های متنوع را تست کنید.

به محض ورود لیستی از غذاهای ارائه شده در اتاق‌ها در اختیارتان قرار می‌گیرد و به این ترتیب می‌توانید اتاق‌های خوشمزه‌تر را انتخاب کنید. تمامی غذاهای سرو شده در رستوران اسپیرال طعمی فوق‌العاده دارند اما اگر می‌خواهید شبی منحصربه‌فرد داشته باشید غذاها و دسرهای فرانسوی بهترین انتخاب هستند.

آدرس: Sofitel Philippine Plaza Manila, CCP Complex, Roxas Blvd, 1300 Pasay, Metro Manila, Philippines

ساعت کاری: صبح‌ها: ۶:۳۰ تا ۱۰ صبح، ظهرها: ۱۲ تا ۲:۳۰ ظهر، شب‌ها: ۶:۳۰ تا ۱۰:۳۰ شب

۲- رستوران Sky Deck View Bar

با سرو غذا در رستورانی که چشم‌اندازی دلچسب از خلیج مانیل دارد موافقید؟ اسکای دسک از زیباترین رستوران‌های مانیل است که بر بلندی بام ساختمان The Bayleaf Intramuros قرار داشته و انواع غذاهای فیلیپینی و بین‌المللی را سرو می‌کند.

منو رستوران اسکای طیف وسیعی از غذاها را در برگرفته و با داشتن کیفیت غذایی بالا، قیمتی مقرون‌به‌صرفه دارد. در این رستوران شما می‌تواند هنگام صرف غذا از گوش دادن به موسیقی زنده لذت ببرید. علاوه بر این تماشای غروب آفتاب درحالی‌که نمایی از خلیج را مقابل خود دارید شب را رؤیایی‌تر و لذت سرو غذا را چندین برابر خواهد کرد.

آدرس: The Bayleaf, Muralla St, Intramuros, Manila, 1002 Metro Manila, Philippines

ساعت کاری: از ۵ بعدازظهر تا ۱ صبح

۳- رستوران Bistro Remedios

در این رستوران می‌توانید ساعاتی کاملاً فیلیپینی داشته باشید. بیسترو رستورانی شیک است که به دلیل داشتن معماری خاص، سرو غذاهای محلی با کیفیت عالی و فضایی شاد مشهور شده است. بسیاری از گیتاریست‌ها و خوانندگان معروف فیلیپینی بیسترو را برای صرف غذای خود انتخاب می‌کنند.

منو رستوران بیسترو را غذاهای فیلیپینی تشکیل می‌دهند. سوپ سبزیجات که بسیار تند اما خوش‌طعم است و خورش گوشت دو غذای پرطرفدار این رستوران هستند که معمولاً توسط سرآشپز به میهمانان تازه وارد توصیه می‌شوند. این رستوران جذاب همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۱ شب آماده‌ پذیرایی از گردشگران است.

آدرس: ۱۹۱۱ M. Adriatico St, Remedios Circle, Malate, 1004 Metro Manila, Philippines

ساعت کاری: ۱۲ ظهر تا ۱۱ شب

۴- رستوران Café Ilang-Ilang

ایلانگ ایلانگ یکی دیگر از رستوران‌های مجلل مانیل است که در هتل تاریخی مانیل قرار دارد. این رستوران همانند اسپیرال غذاهایش را به صورت بوفه ارائه می‌دهد. در بوفه ایلانگ ایلانگ انواع غذاهای ژاپنی، ایتالیایی، اسپانیایی، آسیایی و محلی را می‌توان دید. رستوران ایلانگ ایلانگ با ترکیب رنگی از سفید و قهوه‌ای تزیین شده و فضایی بسیار زیبا و آرامش‌بخش دارد.

غذاهای ارائه در رستوران با تازه‌ترین مواد غذایی تهیه می‌شوند و طعمی فوق‌العاده دارند. برای تست طعم‌های متفاوت در رستوران ایلانگ ایلانگ سالادهای جذاب، غذاهای دریایی و پنیرهای فرانسوی را از دست ندهید.

آدرس: The Manila Hotel, 1 Rizal Park, Ermita, Manila, 0913 Metro Manila, Philippines

ساعت کاری: صبح‌ها: ۶:۳۰ تا ۱۰ صبح، ظهرها: ۱۲ تا ۲:۳۰ ظهر، شب‌ها: ۶:۳۰ تا ۱۰:۳۰ شب

۵- My Kitchen By Chef Chris

اگر به غذاهای ایتالیایی علاقه دارید، سرآشپز کریس لوچر در رستوران “آشپزخانه من” آماده پذیرایی از شما است. این رستوران در هتل آسیا پاکو قرار دارد و به سرو غذاهای اصیل ایتالیایی معروف است.

پانوزی غذای محبوب رستوران است. این غذا با ترکیبی از سس پاستا، خامه و میگو تهیه شده و طعمی خارق‌العاده دارد. “بیکن با قارچ” و “رزماری با پنیر پارمسان و سیر” از دیگر غذاهای محبوب رستوران آشپزخانه من هستند.

آدرس: Paco The Oasis Paco Park Hotel, 1032-34 Belen Street, Paco, Manila, Philippines

ساعت کاری: ۷ صبح تا ۱۰ شب

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید