معرفی هتل Titanic City استانبول

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در چهارشنبه 14 اکتبر 2020
Loading...

اگر بخواهیم هتل‌های استانبول را به سه دسته امپریال، لوکس و اقتصادی تقسیم کنیم، هتل ۴ ستاره تایتانیک سیتی را می‌توان در دسته هتل‌های لوکس جای داد. این هتل زیبا و مدرن بوده و امکاناتی در سطح هتل‌های ۵ ستاره را در اختیار میهمانان خود قرار می‌دهد. در ادامه با هتل تایتانیک سیتی استانبول و خدمات ارائه شده در آن آشنا می‌شویم.

انتخاب هتل نقشی مهم در هزینه‌های تور استانبول ایفا می‌کند. اینکه هتلی را انتخاب کنید که دو گزینه ارائه خدمات عالی همراه با قیمت مناسب را با هم داشته باشد نیاز به تحقیق و مشورت دارد. در این مطلب می‌خواهیم شما را با هتل تایتانیک سیتی استانبول آشنا کنیم. هتلی ۴ ستاره با قیمت مناسب، معماری زیبا و اتاق‌های شیک که اقامتی به‌صرفه و خدماتی بینظیر را به شما هدیه می‌دهد. (خرید بلیط استانبول)

درباره هتل تایتانیک سیتی استانبول

چه انتظااتی از هتل خود دارید؟ نظافت و تمیزی؟ کارکنان خوشرو؟ داشتن امکاناتی مانند استخر و … ؟ قیمت مناسب؟ هتل تایتانیک سیتی استانبول به عنوان یک هتل ۴ ستاره تمام انتظارات شما را برآورده می‌کند. این هتل معماری خود را از کشتی تایتانیک الهام گرفته و فضایی شیک و مدرن را برای اقامت میهمانانش فراهم کرده است.

لابی هتل تایتانیک سیتی با رنگ‌های ترکیبی قهوه‌ای روشن و تیره تزیین شده و به محض ورود پرسنل خوش‌یرخورد که به زبان‌های زنده دنیا مسلط هستند به استقبال میهمانان می‌آیند.

امتیاز ۸٫۴ بابت ارائه خدمات و داشتن امکانات عالی و امتیاز ۹٫۱ بابت موقعیت مکانی مناسب از طرف کاربران وبسایت بوکینگ، هتل تایتانیک سیتی را در میان پرطرفدارترین هتل‌های ۴ ستاره استانبول قرار داده است. مزیت دیگر این هتل داشتن قیمت مناسب به نسبت امتیازهای کسب شده و امکاناتی است که به میمهمانانش ارائه می‌دهد. تمام این خصوصیات باعث شده تا تایتانیک سیتی آماده دریافت پنجمین ستاره خود شود.

امکانات تفریحی و رفاهی هتل

امکانات تفریحی و رفاهی از ویژگی‌های مهمی است که مسافران قبل از رزرو هتل به آن دقت می‌کنند و هتل تایتانیک سیتی استانبول در این زمینه بسیار موفق عمل کرده است. همه چیز در این هتل طبق اصول و استانداردهای هتلی برنامه‌ریزی شده و توجه به تمام نیازهای میهمانان را در جای جای هتل می‌توان احساس کرد.

رستوران‌های هتل: رستوران هتل تایتانیک سیتی استانبول به صورت بوفه بوده و انواع غذاهای ترکی، مدیترانه‌ای، عربی و آسیای شرقی به صورت روزانه در آن سرو می‌شود. بنابراین هر سلیقه غذایی که داشته باشید، رستوران هتل به راحتی پاسخگوی سلیقه شما خواهد بود.

مجموعه آبی هتل: هتل ۴ ستاره تایتانیک سیتی یکی از کامل‌ترین مجموعه‌های آبی را در فضای خود دارد. یک استخر سرپوشیده، خدمات اسپا همراه با حمام، ماساژ درمانی، مرکز آب گرم و جکوزی از امکانات مجموعه آبی هتل هستند.

خدمات ورزشی: هتل تایتانیک سیتی در بخش خدمات ورزشی نیز بسیار موفق عمل کرده است. سالن ورزشی این مجموعه با دستگاه‌های کامل بدنسازی تجهیز شده است و میهمانان در اوقات فراغت خود می‌توانند از زمین‌های اسکواش و تنیس استفاده کنند.

سایر امکانات هتل: خدمات ۲۴ ساعته در اتاق، ترانسفر فرودگاهی، اینترنت پرسرعت رایگان در سراسر هتل، پارکینگ ویژه میهمانان، خدمات خشکشویی، کافی شاپ، گاوصندوق

امکانات اتاق‌های هتل

فضای بسیار بزرگ و استفاده از وسایل شیک از ویژگی‌های اتاق‌های هتل تایتانیک سیتی استانبول هستند. تمامی اتاق‌ها با دکوراسیون شیک تزیین شده و کفپوش چوبی نمایی خارق‌العاده به فضا بخشیده است. همچنین خدماتی نظیر حمام‌های بزرگ مجهز به تمامی وسایل بهداشتی و سشوار، سیستم تهویه هوای مطبوع، پنجره‌های روبه شهر زیبای استانبول، دیوارهای ضد صدا، تلویزیون صفحه تخت متصل به شبکه‌های ماهواره‌ای، میز مخصوص مطالعه، فضای مخصوص نشیمن و منو بالشت اقامتی راحت را برای میهمانان هتل امکان‌پذیر می‌کند.

انواع اتاق‌های هتل

هتل تایتانیک سیتی استانبول دارای اتاق‌ها و سوییت‌های بسیار متنوع است که هرکدام با توجه به فضایی که دارند خدمات و امکانات بینظیری را به میهمانان ارائه می‌دهند. در ادامه با تعدادی از اتاق‌های این هتل ۴ ستاره آشنا می‌شویم.


Superior Double or Twin Room

این اتاق ۲۵ متر است و سرویس خواب دو نفره، پنجره بزرگ روبه شهر استانبول، میز مخصوص مطالعه، حمام با کاشی‌های مرمری و سایل بهداشتی، دستگاه چایو قهوه ساز و اینترنت رایگان از امکانات آن هستند.

Deluxe Double Room

اتاق دلوکس دبل از زیباترین اتاق‌های هتل است. این اتاق ۳۶ متر است و با مکاناتی مانند سیستم تهویه هوای مطبوع، چشم‌اندازی روبه شهر استانبول، حمام مجهز به وسایل بهداشتی و سشوار، سرویس خواب بسیار راحت، یک تخت اضافه و … تجهیز شده است.

Family Room

فامیلی روم همانطور که از اسمش پیداست مخصوص خانواده‌هایی هستند که می‌خواهند همراه با فرزندانشان در یک اتاق اقامت داشته باشند. این اتاق ۲۸ متر است و دارای ۲ تخت دو نفره می‌باشد. همچنین تلویزیون‌های فامیلی روم به گونه‌ای تنظیم شده‌اند که کودکان به راحتی بتوانند به برنامه‌های ویژه خود دسترسی داشته باشند.

موقعیت مکانی هتل

هتل تایتانیک سیتی استانبول در منطقه‌ای به نام کوجاتپه قرار گرفته و با میدان تقسیم تنها یک پیاده‌روی ۵ دقیقه‌ای فاصله دارد. مراکز خرید خیابان استقلال در ۶۰۰ متری، سالن کنسرت معروف Cemal Resit Rey در ۵٫۱ کیلومتری و فرودگاه استانبول در فاصله ۱۶ کیلومتری هتل قرار دارند.

همچنین نزدیکی هتل تایتانیک سیتی به ایستگاه مترو باعث شده تا میهمانان بتوانند به راحتی به دیگر مناطق استانبول ازجمله جاذبه‌های تاریخی و تنگه زیبای بسفر دسترسی داشته باشند.

بیشتر بخوانید…

معرفی Four Seasons Hotel Istanbul At The Bosphorus استانبول

معرفی هتل ۵ ستاره Ciragan Palace Kempinski استانبول

همه چیز درباره قیمت تور استانبول

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید