معرفی هتل 5 ستاره شایان کیش

نوشته شده توسط : پونه مولایی در شنبه 10 آوریل 2021
Loading...

انتخاب یک هتل خوب برای اقامت، شاید از سخت‌ترین کارها قبل از سفر باشد. مخصوصاً زمانی که برای اولین بار به مکانی سفر می‌کنید و نمی‌دانید که هتل‌های این منطقه چه امکانات و کیفیتی دارند. اگر عازم جزیره زیبای کیش هستید، نگران نباشید! همراه این مطلب باشید تا با یکی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره کیش آشنا شوید.

هنگام رزرو تور کیش یا خرید بلیط کیش باید به فکر اقامت در هتلی نیز باشید. هتلی که از امکانات و امتیازهای بالایی برخوردار باشد. در این مطلب به شما یکی از هتل‌های عالی این جزیره را که از اکثریت میهمانانش امتیاز خوبی را گرفته است؛ معرفی می‌کنیم. هتل ۵ ستاره شایان کیش، یکی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره جزیره است که مسافران اقامت خاطره‌انگیزی را در آن تجربه خواهند کرد.

درباره هتل شایان کیش

زمانی که قصد سفر به جزیره کیش را داشته باشید و به سراغ بزرگ‌ترین و بهترین هتل‌های این مکان توریستی بگردید؛ بی‌شک با هتل پنج ستاره شایان آشنا می‌شوید. این هتل در مساحتی بالغ‌بر ۵۵ هزار مترمربع واقع شده که در مجموع دارای ۱۹۳ اتاق می‌باشد.

نمای بیرونی هتل شایان شاید اولین نکته مثبت آن باشد که گردشگران را جذب خود می‌کند. فضای سرسبز و مملو از درختان و گیاهان سبز، محیط آرامش‌بخش و دل‌نشینی را برای مسافران خلق می‌کند تا با توشه‌ای از خاطرات زیبا به خانه بازگردند. البته از معماری و دیزاین اتاق‌های هتل هم نباید چشم‌پوشی کرد که به‌جرئت می‌توان گفت در حد و اندازه یک هتل پنج ستاره تاپ است.

هتل شایان کیش را باید از هتل‌هایی با موقعیت دسترسی عالی برای گردشگران این جزیره معرفی کرد. موقعیت خوب این هتل باعث شده تا گردشگران، نگرانی درباره تقسیم‌بندی زمان خود و رفتن به مکان‌های مختلف شهر را نداشته باشند؛ زیرا هتل شایان در نزدیکی مجموعه‌های تجاری، مهم و مراکز گردشگری کیش قرار گرفته است و مسافران به‌راحتی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توانند به این اماکن بروند.

امکانات تفریحی و رفاهی شایان

با اقامت در یک هتل ۵ ستاره همچون هتل شایان باید انتظار امکانات تفریحی و رفاهی عالی نیز در این هتل داشت. هتل شایان تمام نیازهای مسافر را در درون هتل برطرف می‌سازد تا مسافر اقامتی آسوده را در این هتل داشته باشد. مسافران با اقامت در این هتل دیگر نیازی حتی برای خروج از آن را ندارند و صرفاً می‌توانند برای دیدن جاذبه‌های جزیره و خرید از هتل بیرون بروند.

مسافران هنگام اقامت در این هتل می‌توانند از برخی از امکانات تفریحی و رفاهی به صورت رایگان استفاده کنند. در ادامه به معرفی امکانات تفریحی و رفاهی هتل شایان می‌پردازیم.

مجموعه آبی: مسافران هنگام اقامت در هتل شایان می‌توانند از آب‌تنی در استخر روباز این مجموعه لذت ببرند. در اطراف استخر، صندلی‌های متعددی برای استراحت نیز وجود دارد که گرفتن حمام آفتاب را نیز برای مسافران فراهم می‌کند. همچنین در کنار استخر سالن‌های سونا، جکوزی و ماساژ در هتل در نظر گرفته شده است.

مجموعه ورزشی: مجموعه ورزشی کاملی در هتل قرار دارد تا مسافران اوقات فراغت خود را در اینجا بگذارنند. مکان‌های مخصوص دوچرخه‌سواری، سالن بدن‌سازی با مجهزترین وسایل، کلوپ ورزشی و غیره در این مجموعه در نظر گرفته شده است.

سایر امکانات هتل: از دیگر امکانات هتل ۵ ستاره شایان کیش می‌توان به خدماتی همچون خدمات خشک‌شویی، کرایه اتومبیل، سالن زیبایی، خدمات بیدارباش، آتلیه عکاسی، مرکز خرید، اینترنت رایگان در اتاق‌ها و لابی، پارکینگ و غیره اشاره کرد.

مجموعه پذیرایی هتل شایان

یکی از نقاط قوت هتل شایان مجموعه پذیرایی این هتل است که تقریباً در بین مسافران آن زبان‌زد است و تمامی افراد با یک‌بار حضور در آن راضی و خشنود می‌شوند.

هتل شایان دارای ۳ رستوران و یک کافی‌شاپ است که طبخ غذاهای متفاوتی را در هریک از آن‌ها انجام می‌دهند. همچنین این هتل امکاناتی نظیر سالن آمفی تئاتر و سالن همایش را نیز در مجموعه قرار داده است.

سفره‌خانه سنتی: مسافران در سفره‌خانه سنتی هتل می‌توانند طعم غذاهای اصیل ایرانی را در محیط دل‌نشین و روبه استخر و آب‌نمایی زیبا نوش جان کنند. سفره‌خانه سنتی در فضای پشت هتل قرار دارد که علاوه بر منظره آب، درختان نخل و گیاهان زیبا خاطره فراموش‌نشدنی را برای افراد خلق می‌کند.

رستوران شمبلیر: رستوران شمبلیر، در حقیقت رستوران اصلی هتل شایان است که وعده‌های صبحانه، ناهار و شام در این مکان صرف می‌شود. منوی رستوران متشکل از غذاهای ایرانی و فرنگی است که مسافران می‌توانند در این رستوران که چشم‌اندازه آن رو به خلیج‌فارس است؛ وعده غذایی خود را میل کنند.

رستوران لوشاتو: این رستوران هنوز در هتل احداث نشده است.

کافی‌شاپ: میهمانان هتل برای سرو انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و همچنین غذاهایی همچون انواع ساندویچ، پیتزا و غیره می‌توانند به کافی‌شاپ هتل مراجعه کنند.

امکانات اتاق‌های هتل شایان

امکانات اتاق‌های هتل شایان در حد راضی‌کننده و عالی قرار دارد و مسافران از اقامت در این هتل نهایت لذت را خواهند برد. امکانات موجود در هر اتاق به‌مانند یک هتل پنج ستاره است.

تمامی اتاق‌های هتل به امکاناتی نظیر روم سرویس، مبلمان، دراور، تلویزیون، سیستم مطبوع اتاق، آباژور، مبلمان، کمد لباس، یخچال، دمپایی، سیستم اعلام و اطفا حریق، سرویس بهداشتی فرنگی، صندوق امانات، اینترنت، آب‌معدنی رایگان، صبحانه و غیره مجهز هستند.

همچنین اتاق‌ها به صورت روزانه نظافت شده و خدمات روم سرویس به صورت ۲۴ ساعته ارائه می‌شود.

انواع اتاق‌های هتل ۵ ستاره شایان کیش

اتاق‌های هتل ۵ ستاره شایان کیش به علت وسعت زیاد هتل  دارای چشم‌اندازهای متفاوتی هستند. مسافران می‌توانند قبل از رزرو هتل شایان کیش، هر اتاق را بررسی کنند و اتاق دلخواه با چشم‌اندازه مورد نظر خود را رزرو نمایند.

اتاق دو تخته

اتاق‌های دو تخته هتل در طبقات دوم و سوم قرار گرفته‌اند که منظره آن روبه‌دریا و رو به باغ است. اتاق‌ها دارای تخت‌های دبل یا تویین هستند. مساحت این نوع اتاق‌ها بالغ‌بر ۳۰ مترمربع می‌باشد که امکانات و تجهیزات کافی ازجمله اینترنت را دارا است.

اتاق دو تخته لوکس

این اتاق هم مانند اتاق‌های دو تخته دارای منظره روبه‌دریا و رو به باغ است که در طبقه دوم قرار دارند. امکانات موجود و دیزاین اتاق دو تخته لوکس، لاکچری‌تر و متفاوت‌تر است.

اتاق سه تخته

طبقه اول هتل مختص اتاق‌های سه تخته است که در مساحت ۳۶ مترمربعی قرار دارد و چشم‌انداز آن به روی دریا یا باغ است. هر اتاق تجهیزاتی مثل مبلمان، کمد و غیره را دارا است.

اتاق چهار تخته دوبلکس

اتاق‌های چهار تخته دوبلکس با دو طبقه (طبقه اول ۳۰ مترمربع و طبقه دوم ۱۵ مترمربع) در طبقه چهارم هتل قرار گرفته‌اند و نمای آن‌ها به سمت دریا یا باغ است. در هر طبقه از این اتاق دو تخت همراه با تجهیزات لازم قرار گرفته است.

کابانا (ویلای ساحلی دو خوابه)

افرادی که دوست دارند در کنار دریا اقامت داشته باشند، می‌توانند اقامت در ویلای ساحلی را انتخاب کنند. ویلاهای کابانا دارای دو خواب با تجهیزات کامل یک ویلا است که در محوطه بیرونی هتل و در نزدیکی ساحل قرار دارند.

مساحت کابانا ۵۰ مترمربع بوده که ظرفیت ۶ مسافر را همراه با ارائه خدمات اضافی دارد.

رویال سوییت

اتاق‌های رویال سوییت با متراژی بزرگ‌تر (۶۰ متر مربع) در طبقات مختلفی از هتل قرار دارند که همگی آن‌ها چشم‌انداز به سمت باغ دارند. این اتاق‌ها به علت فضای بزرگ‌تر خود دارای تجهیزات بیشتری ازجمله صندلی ماساژور هستند. رویال سویت‌ها مناسب افرادی هستند که به صورت دسته‌جمعی با یکدیگر به مسافرت آماده‌اند.

موقعیت مکانی هتل شایان

همان‌طور که گفته شد هتل شایان در موقعیت مکانی بسیار خوبی در جزیره قرار دارد و افراد برای رفت‌وآمد در جزیره به مشکل بر نمی‌خورند. دسترسی راحت به مراکز خرید و مراکز تفریحی کیش ازجمله مزایای اقامت در این هتل پنج ستاره است.

آدرس هتل شایان کیش:

جزیره کیش، میدان ساحل

بیشتر بخوانید:

معرفی هتل ۵ ستاره مارینا کیش

معرفی هتل ۵ ستاره داریوش کیش

خواب را در کیش فراموش کنید، حتی در شب!

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
پونه مولایی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید