معرفی هتل 5 ستاره داریوش کیش

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در پنج‌شنبه 17 دسامبر 2020
Loading...

فرقی نمی‌کند که چه انتظاری از هتل خود در جزیره کیش دارید. استخر اختصاصی، نزدیکی به ساحل، دسترسی به مرکز شهر و … . در هتل داریوش کیش هر چیزی را که بخواهید به دست می‌آورید. در این هتل ۵ ستاره رضایت و آرامش میهمانان تنها اصلی ست که در اولویت قرار دارد. در ادامه با امکانات هتل داریوش آشنا می‌شویم.

اگر تور کیش را برای سفر انتخاب کرده‌اید، لازم است بدانید که سفری لوکس با تفریحات مهیج را پیش‌رو دارید و انتخاب هتل مناسب این سفر را مهیج‌تر خواهد کرد.  هتل داریوش کیش هتلی ۵ ستاره است که با امکانات مدرن، طرح و نقشی از دوران هخامنشی را در خود دارد. اقامتی لوکس به همراه ارائه خدمات عالی از ویژگی‌هایی هستند که نام این هتل را دربین بهترین هتل‌های کیش قرار داده‌اند. (خرید بلیط کیش)

درباره هتل داریوش کیش

درساحل شرقی جزیره کیش یکی از شاهکارهای معماری ایرانی را می‌توان دید که در غالب هتل ۵ ستاره خودنمایی کرده و میهمانان خود را به دوره شکوه ایران زمین، یعنی زمان هخامنشیان می‌برد. این بنای زیبا هتل داریوش کیش نام دارد و آوازه‌اش نه فقط در ایران بلکه در کل خاورمیانه پیچیده است.

هتل داریوش در سال ۱۳۸۲ ساخته شده و در تزیینات آن از طرح‌های کاخ آپادانا و کاخ تچر در تخت جمشید الهام گرفته شده. نام هتل نیز به نام جمشید از بزرگترین پادشاهان ایرانی نام‌گذاری شده است. این هتل سالیان متمادی و تا قبل از ساخته شدن هتل‌های مارینا و ترنج عنوان لوکس‌ترین هتل جزیره کیش را به خود اختصاص داده بود در حال حاضر نیز به عنوان یکی از ۵ هتل برتر جزیره شناخته می‌شود.

نزدیکی به دریا، اتاق‌های بزرگ مجهز و مجلل، امکانات لوکس مطالق با استانداردهای بین‌المللی، معماری خارق‌العاده و فضای سبز بسیار زیبا از ویژگی‌های منحصربه‌فرد هتل داریوش هستند.

امکانات تفریحی و رفاهی هتل

هتل داریوش کیش لوکس‌ترین و مدرن‌ترین امکانات هتلی را در خود دارد. تمامی بخش‌های هتل با برنامه‌ریزی و در راستای آرامش میهمانان ساخته شده‌اند. در ادامه با بخش‌های مختلف هتل آشنا می‌شویم.

 مجموعه آبی هتل: هتل داریوش دارای یک استخر روباز است که با نورپردازی‌های بسیار ملایم تزیین شده و امکان شنا برای میهماناش را در هر فصل از سال فراهم کرده است.همچنین میهمانان هتل می‌توانند از صندلی‌های کنار استخر برای صرف نوشیدنی و استراحت استفاده کنند.

مجموعه ورزشی هتل: باشگاه بدنسازی مجهز به تمامی وسایل و امکانات، زمین تنیس، زمین بازی پینت بال، سالن بیلیارد و سالن ماساژ تایلندی با امکانات کامل جز مجموعه ورزشی هتل داریوش به شمار می‌روند.

رستوران‌های هتل: هتل داریوش دارای چندین رستوران و کافه است که به میهمانان این امکان را می‌دهند تا بتوانند غذای مورد علاقه خود را در هر سبک و سلیقه‌ای نوش جان کنند. رستوران آپادانا، رستوران پاسارگاد، کافی شاپ لابی، کافه استخر و کافه لانج از رستوران‌های فعال در این هتل هستند.

پارک دلفین‌ها: پارک دلفین‌ها مموعه تفریحی عظیم است که از جاذبه‌های گردشگری کیش نیز به شما می‌رود. دلفیناریوم، باغ پرندگان، باغ گیاه شناسی، سالن آمفی تئاتر و سفره خانه سنتی از جاذبه‌هایی هستند که در این مجموعه می‌توانید ار آن‌ها بازدید کنید.

سایر امکانات هتل: آرایشگاه، پکیج غواصی، ماساژ پا با ماهی، آتلیه، صبحانه بوفه (رایگان)، ترانسفر فرودگاهی (رایگان)، پارکینگ اختصاصی ویژه میهمانان، تلویزیون IPTV، اینترنت رایگان.

امکانات اتاق‌های هتل

اتاق‌های مجلل با امکانات لوکس و داشتن پنجره‌های رو به دریا و باغ از ویژگی‌های هتل داریئوش کیش هستند. تمامی اتاق‌های هتل با امکاناتی مانند تلویزیون صفحه تخت، سرویس مبلمان، حمام با وسایل بهداشتی، روم سرویس، سیستم تهویه هوای مطبوع، سویس بهداشتی فرنگی، کمد لباس، یخچال، مینی بار، دستگاه چای ساز، اینترنت رایگان و … تجهیز شده‌اند.

سرویس صبحانه برای تمامی میهمانان و سرویس نهار برای میهمانان اتاق‌های VIP به صورات رایگاه ارائه می‌شود. همچنین تمامی میهمانان می‌توانند از ترانسفر رایگان فرودگاهی به صورت رفت و برگشت استفاده کنند.

نکته دیگر اینکه استفاده از پارکینگ برای میهمانان رایگان می‌باشد.

انواع اتاق‌های هتل

هتل داریوش کیش ۱۹۳ اتاق دارد که به اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته و سوئیت‌های اختصاصی مجلل تقسیم‌بندی می‌شوند در ادامه با امکانات برخی از اتاق‌ها آشنا می‌شویم:
اتاق‌های کابانا (ساحلی)

اتاق‌های کابانا از خاص‌ترین اقامتگاه‌های هتل داریوش هستند. این اتاق‌ها دارای حمام سانروف بوده و به میهمانان این امکان را می‌دهند تا بدون خارج شدن از اتاق حمام آفتاب بگیرند. صبحانه بوفه و نهار رایگان به همراه تینترنت پرسرعت از امکانات اتاق‌های کابانا هستند.

اتاق‌های یک، دو و سه تخته

 سرویس خواب‌های راحت به دو صورت تویین و دبل، حمام اختصاصی، صبحانه بوفه، سرویس بهداشتی فرنگی و اینرنت پرسرعت رایگان از امکانات این اتاق‌ها هستند. پنجره برخی از اتاق‌ها رو به دریا و برخی نیز رو به باغ باز می‌شود.

سوییت‌های لوکس

سوییت‌های لوکس گران‌ترین اقامتگاه‌های هتل داریوش به شما می‌آیند. این سوییت‌ها با تجهیزات فوق پیشرفته مانند سیستم‌های صوتی و تصویری و سینما خانواده تجهیز شده‌اند.

موقعیت مکانی هتل داریوش

هتل داریوش کیش در قسمت شمال شرقی جزیره و در میدانی به همین نام قرار دارد. موقعیت مکانی مناسب امکان دسترسی میهمانان را به جاذبه‌های گردشگری و مراکز خرید فراهم می‌کند. همچنین با توجه به قرارگیری هتل در کنار ساحل میهمانان به راحتی می‌توانند به تفریحات ساحلی جزیره مانند غواصی، شنا و … دسترسی داشته باشند.

این هتل ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی را به صورت رایگان در اختیار میهمانان قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید …

معرفی هتل ۵ ستاره ترنج کیش

از رانندگی تا گردشگری، قوانین جزیره کیش

معرفی فرودگاه بین‌المللی کیش

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید