قیمت تور ویتنام 1403

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در شنبه 21 مه 2022
Loading...

هر چه قدر پول بدید همانقدر آش می‌خورید! پس برای داشتن سفر به مقاصد لوکس و بکر فکر مانند ویتنام فکر صرفه جویی را از سرتان بیرون کنید چرا که این کشور جز مقاصدی ست که ممکن است فقط یکبار فرصت دیدن آن را پیدا کنید؛ بنابراین ویتنام را می‌توان جز پکیج‌های نسبتاً گران گردشگری به شمار آورد. در ادامه قیمت تور ویتنام را شامل قیمت بلیط هواپیما، هزینه رزرو هتل، حمل و نقل و خورد و خوراک در این کشور را با جزییات کامل بررسی می‌کنیم.

ویتنام به عنوان یکی از کشورهای جنوب شرقی آسیا فرهنگ و تمدنی کهن داشته و با پشت سر گذاشتن فراز و نشیب‌های تاریخی بسیار آثار باستانی با ارزشی برای ارائه دارد. حال نکته اینجاست که سفر به ویتنام با طبیعت منحصرد به فرد و بناهای تاریخی چقدر هزینه دارد؟ در مطلب قیمت تور ویتنام در این باره صحبت کرده‌ایم.

قیمت بلیط هواپیما ویتنام

با برداشته شدن محدودیت‌های کرونایی و فعال شدن مجدد پروازها، قیمت بلیط هواپیما نیز نسبت به دوران قبل از کرونا تغییرات بسیار کرد. این افزایش بلیط بر قیمت بلیط ویتنام نیز تأثیر خود را گذاشته است. در حال حاضر قیمت بلیط رفت و برگشت تهران به ویتنام (ورود به هانوی و خروج از هوشیمین) حدود ۳۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می‌باشد. لازم به یادآوری ست که قیمت بلیط با توجه به نوع ایرلاین و تاریخ سفر ممکن است افزایش یا کاهش داشته باشد. جهت اطلاع از قیمت‌‌ بلیط هواپیما به مقصد ویتنام و انتخاب مناسب‌ترین ایرلاین با همکاران ما در واحد فروش بلیط در ارتباط باشید.

قیمت رزرو هتل در ویتنام

در سفر به ویتنام می‌توانید به انتخاب خودتان در هتل‌های ۴ یا ۵ ستاره اقامت داشته باشید. از آنجا که بیشتر مسافران رزرو تور را به جای رزرو هتل و بلیط به صورت جدا ترجیح می‌دهند بنابراین قیمت تور ویتنام در بخش هتل همراه با خدماتی مانند ترانسفر فرودگاهی، ویزا و حتی بیمه مسافرتی ارائه می‌شود. با این وصف هزینه ۷ شب و ۸ روز اقامت در سه شهر هانوی، خلیج هالونگ و هوشیمین با در نظر گرفتن هتل‌های ۴ ستاره حدود ۹۹۰ دلار و در هتل‌های ۵ ستاره حدود ۱۱۰۰ دلار است. جهت اطلاع از قیمت‌ دقیق اقامت در هتل‌های ویتنام می‌توانید با همکاران ما در واحد تور در ارتباط باشید.

 هزینه تاکسی یا مترو در ویتنام

ویتنام کشوری نسبتاً شلوغ از نظر جمعیتی و ترافیک شهر به شمار می‌شود. از این رو با وجود اتوبوس‌های شهری، تاکسی را می‌توان بهترین وسیله حمل و نقل عمومی برای گردشگران دانست. چرا که اتوبوس‌ها معمولاً شلوغ بوده و امکانات رفاهی زیادی نیز ندارند اما تاکسی فضایی خصوصی‌تر داشته و ایمنی مسافران را نیز تأمین می‌کند. تاکسی‌های دو شهر هانوی و هوشیمین به رنگ سبز بوده و تقریباً در همه جای شهر از ورودی هتل‌ها گرفته تا نزدیکی جاذبه‌های گردشگری به راحتی قابل دسترس هستند. کرایه تاکسی در ازای هر یک کیلومتر ۱۲۰۰۰ دانگ و مبلغ ورودی نیز ۱۱۰۰۰ دانگ ویتنام است.

قیمت غذا در ویتنام

هتل‌های ویتنام تنها خدمات صبحانه را به صورت رایگان ارائه می‌دهند و مسافران بایستی هزینه خورد و خوراک روزانه را نیز در تخمین قیمت تور ویتنام محاسبه کنند. اما نکته مثبت اینجاست که هزینه غذا در این کشور نسبتاً ارزان بوده و با پرداخت مبلغ کم می‌توان از صرف غذا در بهترین رستوران‎‌های هانوی و هوشی‌مان لذت برد. هزینه غذا در ویتنام با توجه به رستورانی که انتخاب می‌کنید بین ۴ تا ۴۰ هزار دانگی می‌باشد. از آنجا که فرهنگ غذایی ویتنام در جهات بسیاری از فرهنگ غذایی در چین تأثیر گرفته پیشنهاد می‌کنیم رستوران‌های با کیفیت و بین‌المللی را برای صرف وعده‌های غذایی خود انتخاب کنید.

هزینه تفریحات و بازدید از جاذبه‌ها در ویتنام

هزینه‌های مربوط به تفریحات و بازدید از جاذبه‌های گردشگری در تور ویتنام به انتخاب و بودجه‌ای که برای سفر در نظر گرفته‌اید بستگی دارد؛ اما به این نکته توجه داشته باشید که سفر به ویتنام بدون تجربه تفریحاتی مانند بازدید از کانال‌های کوچی یا قایق سواری در میان دلتاهای سرسبز نا تمام خواهد ماند. در ادامه هزینه بخشی از ورودیه‌ها را عنوان می‌کنیم. هزینه ورودی جهت بازدید از غار فونگ برای هر نفر ۸۰ هزار یونگ، هزینه ورود به تونل کوچی ۹۰۰ هزار دانگ و هزینه قایق سواری نیز حدود ۱٫۵ میلیون دانگ است.

واحد پول ویتنام

در ادامه مطلب قیمت تور ویتنام لازم است مروری هم داشته باشیم بر واحد پول رایج در این کشور، با اینکه مسافران در سفر به ویتنام دلار یا یورو همراه دارند اما از آنجا که پرداخت مبالغی مانند کرایه تاکسی یا هزینه غذا با واحد پولی کشور مقصد انجام می‌شود بهتر است دلار یا یورو خود را به میزان لازم به واحد پول رایج در ویتنام تبدیل کنند. «دانگ» واحد پول رسمی در کشور ویتنام به شمار می‌رود. با توجه به نوسانات نرخ ارز حتماً قبل از سفر به ویتنام ارزش واحد پولی این کشور را نسبت به ریال ایران مقایسه کنید.

قیمت تور ویتنام در آژانس هواپیمایی ستاره ونک

قیمت تور ویتنام ما با در نظر گرفتن شرایط پروازی، اقامت در هتل‌های ۴ یا ۵ ستاره و خدمات کامل شامل بلیط رفت و برگشت هواپیما، اقامت در هتل با صبحانه، ترانسفر زمینی و فرودگاهی، پرواز داخلی، ویزا، بیمه و گشت‌ها ارائه می‌شود. بدین ترتیب تورهای ما از پایه نرخ ۹۹۰ دلار تا ۱۳۳۰ دلار قابل رزرو هستند. جت رزرو نور ویتنام با همکاران ما در واحد تورهای خارجی در تماس باشید.

بیشتر بخوانید …


مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای ویتنام

به سرزمین افسانه‌ای ویتنام خوش آمدید!

معرفی شهرهای زیبا و دیدنی ویتنام

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید