خطوط هوایی کویت ایرویز که در ایران بانام کویتی شناخته می‌شود؛ دارای دو مقصد پروازی در تهران و مشهد است. چندی پیش این ایرلاین از آژانس هواپیمایی ستاره ونک به‌پاس فروش بالای بلیت‌های این خطوط و عملکرد عالی، به‌عنوان نماینده این شرکت در تهران تقدیر و تشکر کرد.

هواپیمایی کویت ایرویز که حامل پرچم کشور کویت است، از آژانس هواپیمایی ستاره ونک تقدیر نمود.

عملکرد مطلوب  ستاره ونک در سال گذشته میلادی در راستای ارائه خدمات به مسافران این ایرلاین، موردستایش کویتی واقع شد و در غالب لوح تقدیر از آژانس قدرانی کرد.

در متن این لوح آمده است: ” از ستاره ونک به‌عنوان یکی از بهترین آژانس‌ها که از عوامل فروش ما در تهران هستند و عملکرد مطلوبی در این زمینه در سال ۲۰۱۸ داشته‌اند؛ تقدیر به عمل می‌آیید.”

ستاره ونک یکی از آژانس‌های مستقر در تهران است که بلیت پروازهای کویت ایرویز به مقاصد مختلفی را ارائه می‌دهد.

آشنایی با خطوط هوایی کویت ایرویز

شرکت هواپیمایی کویت ایرویز حامل پرچم کشور کویت است که مقر اصلی آن در فرودگاه بین‌المللی کویت قرار دارد. این خطوط با دارا بودن ۲۴ ناوگان هوایی به بیش از ۳۴ مقصد ازجمله خاورمیانه، شبه‌قاره هند، اروپا، آسیای جنوب شرقی و آمریکای شمالی پرواز دارد.

این شرکت در سال ۱۹۵۳ میلادی افتتاح شد و تا به امروز با عضویت در انجمن‌ها و اتحادیه بین‌المللی پیشرفت بسیاری کرده است.

باوجود ارزان بودن این خطوط، امکانات و راحتی آن بسیار مطلوب است.

صندل‌های راحت و برنامه‌های سرگرم‌کننده در طول پرواز شما را از خسته و بی‌حوصله رها می‌کند. کلاس پروازی اقتصادی کویتی شما را سورپرایز خواهد کرد چون تقریباً دو برابر صندلی هواپیماهای دیگر فضا دارد.

بیشترین بازخوردها از این خطوط مربوط با سرویس غذایی آن است که مسافران نظرات مثبتی از غذاهای کویتی داشته‌اند.

منوی غذایی کویت ایرویز، استاندارهای لازم را رعایت کرده است. چنانچه مسافری ممنوعیت غذایی به خاطر بیماری داشته باشد، غذای متناسب با وضعیت او سرو می‌شود. همچنین منوی غذایی آن مواردی از قبیل رژیم‌های غذایی، ذائقه و باورهای دینی را در نوع پخت مواد غذایی خود در نظر گرفته است.

این خطوط سلیقه و شرایط تمامی مسافران خود را مدنظر دارد و از آن می‌توان به‌عنوان “پرواز سالم” نام برد. افرادی که دارای بیماری‌های متعددی هستند در طول پرواز می‌توان رژیم‌های درمانی خود را حفظ کنند و به‌سلامت به مقصد برسند.

منوی غذای خاص کویتی

در لیست منو؛ غذاهایی برای افراد که مشکل گوارش و معده دارند، دیده می‌شود که شامل آب‌میوه، شیر و سوپ سبزیجات است.

بیماران دیابتی هم غذاهای مخصوص خود را دارند. غذاهایی با کربوهیدرات و قند پایین که شامل شیر کم‌چرب، ماست ساده، گوشت بدون چربی، میوه‌های تازه و… است.

با پروازهای کویت ایرویز، نگران غذای کودک و نوازد خود نباشید. علاوه بر سرو غذاهای کودک، شما می‌توانید غذای مخصوص فرزند خود را در هواپیما گرم کنید.

غذاهای کم‌لاکتوز، کم‌نمک، خوراک‌های دریایی، سبزیجات برای افراد گیاهخوار و بسیار دیگری که باب میل تمام اقشار است.

لازم به ذکر است که در پروازهای کویتی نوشیدنی‌های الکلی سرو نمی‌شود.

مقصدهای پروازی کویتی

این خطوط بیش از ۳۴ مقصد هوایی را پوشش می‌دهد که منطقه گسترده‌ای از آسیا تا آفریقا و اروپا تا آمریکایی شمالی را شامل می‌شود. کویتی همچنین از تهران و مشهد به چند مقصد دنیا پرواز دارد.

مقاصد تهران آن شامل تهران- کویت سیتی، تهران- مسقط، تهران- دبی، تهران- لندن، تهران- دهلی‌نو، تهران- بمبئی، تهران- بانکوک، تهران- مانیل و چندین مقصد دیگر است.

فروش بلیت کویتی در ستاره ونک

آژانس هواپیمایی ستاره ونک یکی از مجری‌های فروش بلیت‌های کویت ایرویز به مقاصد مختلف است. بلیت‌های این ایرلاین به‌صورت حضوری و اینترنتی در ستاره ونک به فروش می‌رسد.

برای اطلاع بیشتر در مورد نرخ و پروازهای کویتی با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
پونه مولایی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید