سفری راحت با هواپیمایی اتریشی

نوشته شده توسط : پونه مولایی در سه‌شنبه 28 مه 2019
Loading...

آماده یک سفر ماجراجویانه با هواپیما می‌شویم. اما یکباره به یاد مسیر سفر می‌افتیم که مجبوریم چندین ساعت پرواز، نشستن  طولانی‌مدت، خیره شدن به صندلی جلو و یا خوردن غذاهایی که اصلاً باب میل ما نیست، را تحمل کنیم!! تصور همه این‌ها لذت  سفر به بهترین جای دنیا را هم خراب می‌کند. مسئله‌ای که بسیاری از آن واهمه دارند و آن را بدترین قسمت سفر می‌پندارند.

 

واقعاً هیچ راهی برای سهل کردن مسیر سفر نیست؟

در جواب این سؤال باید بگویم، ایرلاین‌های بزرگ دنیا خط قرمزی بر روی همه این سختی‌ها کشیده‌اند و دریچه‌های بزرگی را  به روی مسافران خود بازکرده‌اند.

خطوط هوایی اتریشی، باتجربه فراوان در امر پرواز؛ سفر چندساعته شمارا در آسمان تبدیل به اتوبوس مدرسه جادویی خانم فریزل می‌کنند، که هرگز دوست نداشته باشید  به مقصد برسید.

با آژانس هواپیمایی ستاره ونک همراه شوید تا در ادامه با راه‌حل‌هایی که خطوط هوایی اتریشی برای یک سفر مهیج در نظر گرفته آشنا شویم.

هنگام سوارشدن در هواپیما لباس‌های مناسبی بپوشید

مسلماً چندین ساعت پرواز و نشستن طولانی‌مدت شما را خسته خواهد کرد. حال اگر لباس‌های راحتی به تن نداشته باشید این خستگی چندین برابر می‌شود. پس از پوشیدن لباس‌های تنگ و نامناسب خودداری کنید.

  • لباس‌های چسبان، مارک‌دار و مجلسی خود را در ساکت بگذارید و هنگام رسیدن به مقصد به تن کنید. چون لباس‌های تنگ خون‌رسانی را مختل می‌کنند و به‌علاوه باعث احساس کوفتگی، خستگی، دل‌درد، نفخ شکم و… می‌شود. پس قبل از عزیمت به فرودگاه لباس‌های آزاد و راحت بپوشید.
  • کفش‌های پاشنه‌بلند خود را از پای دربیاورید و کفش راحت بدون بند و لژ بپوشید که از ورم کردن پاهایتان تا حدی جلوگیری کنند.
  • اگر در فصل سرما سفر می‌کنید لباس‌های پشمی و کلفت نپوشید. بهتر است از لباس‌های لای به لای ( مثلاً یک پلیور نازک همراه با کاپشن) به تن کنید تا هرزمانی احساس ناراحتی کردید، به‌راحتی از تن دربیاورید.

در سالن‌های مخصوص استراحت کنید

اگر شما با خطوط اتریشی از تهران به اروپا، کانادا و یا امریکا سفر می‌کنید، در فرودگاه وین لحظات آرامش بخشی را تجربه کنید. در سالن‌های اتریشی فضاهایی برای استراحت و ریلکس کردن همراه با طیف وسیعی از خوراکی‌ها در نظر گرفته‌شده است. این سالن‌ها در سال‌های اخیر بازسازی‌شده و ازجمله مزیت‌های اتریشی محسوب می‌شود.

 محیط این اتاق که با درختان طبیعی تزیین‌شده، احساس سرزندگی را به شما می‌دهد. درحالی‌که سالن‌های فرودگاه در تلاطم ازدحام جمعیت است،  شما در این سالن بدون هیاهو استراحت کنید.

در طول پرواز سرگرم شوید

پروازهای طولانی، بین کشورها و قاره‌ها ساعت‌ها طول می‌کشد و برای مسافران خسته‌کننده خواهد بود. اما در خطوط هوایی اتریشی سر رفتن حوصله  و خستگی معنا پیدا نمی‌کنند. این ایرلاین فهرستی از فعالیت‌های سرگرم‌کننده را آماده کرده است که اگر پرواز چندین ساعت هم به طول بی انجامد، گذر زمان را احساس نکنید!

امکانات و سرگرمی‌های هواپیمایی اتریشی

جدیدترین نسخه روزنامه موردعلاقه خود را در دست داشته باشید و آخرین شماره مجله دلخواه خود را ورق بزنید. قبل از سفر آن‌ها را انتخاب کنید و به‌صورت چاپی و یا بر روی گوشی، تبلت و لب تاب خود بخوانید.

از دیدن جدیدترین فیلم‌های روز دنیا در طول پرواز لذت می‌برید؟ خطوط اتریشی بیش از ۳۵۰ ساعت ویدیو صوتی و تصویری سرگرم‌کننده برای شما به نمایش می‌گذارد.

در مسافت‌های کوتاه می‌توانید از خدمات اینترنت FlyNet هم استفاده کنید. به‌راحتی به Wi-Fi متصل شوید و در اینترنت  گشت‌وگذار کنید.

لیست آهنگ‌های پیشنهادی اتریشی را شنیده‌اید؟ آن‌ها را گوش بدهید، بی‌شک شمارا در طول پرواز آرام خواهد کرد.

یک وعده غذایی دلخواه، بر روی ابرها

دوست دارید بر فراز آسمان‌ها طمع چه غذایی را تجربه کنید؟ وعده غذایی دلخواه خود را هنگام رزرو بیلت هواپیما و یا ۲۴ ساعت قبل از پرواز انتخاب کنید و در طول سفر بی‌دغدغه از طمع خوراکی‌های متنوع، لذت ببرید.

برای اطلاع از خرید بلیط هواپیمای اتریشی، با کارشناسان فروش آژانس هواپیمایی ستاره ونک تماس بگیرید.

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
پونه مولایی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید