در سفر به مالزی از کجا خرید کنیم؟

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در یکشنبه 7 اکتبر 2018
Loading...
گشت‌وگذار در خیابان‌ها و ویترین‌گردی در هر شهر از تجربه‌های هیجان‌انگیز و لذت‌بخش هر سفر است. مخصوصاً در کشور مانند مالزی که مردمش عاشق خرید هستند، به همین دلیل مراکز خرید بسیار لوکسی در گوشه و کنار خیابان‌های آن ساخته شده‌اند که با وجود تنوع زیاد، انتخاب را برای مسافران سخت می‌کنند. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا به معرفی معروف‌ترین مراکز خرید در کوالالامپور بپردازیم.

 

مراکز خرید معروف در مالزی

مردم مالزی عاشق خرید کردن هستند

 

مرکز خرید تایمز اسکوئر

مرکز خرید برجایا تایم اسکوئر یکی از بزرگترین و شیک‌ترین ساختمان‌های مالزی است، این مرکز خرید لوکس در نگاه اول بسیار گول زننده است و برای کسانی که می‌خواهند خریدی اقتصادی داشته باشند خیلی جذاب به نظر نمی‌رسد. اما با ورود به آن متوجه خواهید شد کاملاً در اشتباه هستید. فروشگاه‌های برجایا اسکوئر برخلاف ظاهر لاکچری خود اجناسی باکیفیت بالا و نرخ مناسب برای خرید با هر بودجه و سلیقه‌ای را دارند.

این مرکز خرید زیبا دارای ۱۰۰۰ فروشگاه و مفازه است که شامل انواع پوشاک، لوازم خانگی و مغازه‌های فروش موبایل و وسایل خانگی می‌شوند. علاوه بر آن وجود یک شهربازی مجهز سرپوشیده اوقات شاد و هیجان‌انگیزی را بعد از یک خرید عالی، برای شما و کودکانتان فراهم می‌کند.

برجایا تایمز اسکوئر دارای ۶۵ رستوران و کافه در طبقات خود است که انواع غذاهای دریایی، محلی و بین‌المللی را همراه دسرها و نوشیدنی‌های بی‌نظیر با قیمت‌های مناسب ارائه می‌دهند.

علاوه بر فروشگاه‌ و رستوران، هتل برجایا تایمز اسکوئر که یکی از هتل‌های ۵ ستاره و لوکس شهر کوالالامپور نیز است در این ساختمان قرار دارد. این هتل به دلیل نزدیکی به بهترین مرکز خرید کوالالامپور و داشتن امکانات رفاهی عالی از پرطرفدارترین هتل‌های مالزی محسوب می‌شود.

 

آدرس: Berjaya Times Square, ۱, Jalan Imbi, ۵۵۱۰۰ Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, Malaysia

 

مراکز خرید معروف در مالزی

مرکز خرید برجایا تایم اسکوئر

 

مرکز خرید سوریا

برج‌های دوقلو پتروناس، معروف‌ترین و محبوب‌ترین جاذبه گردشگری در شهر کوالالامپور مالزی است. یکی از جاذبه‌های این برج مرکز خرید سوریا در پایین برج‌ها است که ساختمان‌های آن را نیز به هم وصل می‌کند.

مرکز خرید سوریا با معماری فوق‌العاده زیبا در ۵ طبقه ساخته شده است. اگر طرفدار خرید اجناس برند هستید، در کنار بازدید از برج‌های دوقلو، رفتن به مرکز خرید سوریا را فراموش نکنید، چرا که اکثر برندهای جهانی در این مرکز خرید لاکچری و شیک شعبه دارند.

وجود پارک، رستوران‌های مختلف، فواره و استخری کوچک از دیگر جذابیت‌های مرکز خرید سوریا هستند. علاوه بر این ساختمان از طریق تونل به آکواریوم KLC متصل می‌شود و شما می‌توانید در کنار خرید از دیدن ماهی‌ها و کوسه‌های عظیم نیز لذت ببرید.

 

آدرس: ۲۴۱, Jalan P Ramlee, Kuala Lumpur City Centre, 50088 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia 

 

مراکز خرید معروف در مالزی

مرکز خرید سوریا

 

مرکز خرید پاویلون

در منطقه بوکیت‌بینتانگ و در قلب پایتخت مالزی، مرکز خریدی با معماری منحصر به فرد و متفاوت به همراه محصولاتی متنوع و با کیفیت قرار دارد. مرکز خرید پاویلیون بزرگ‌ترین مرکز خرید در کوالالامپور است. پاویلیون شامل بخش‌های مختلفی مانند امپریوم غذا، فشن آونو، غرفه محصولات لوکس، سالن زیبایی و بخش رستوران‌ است.

در درب ورودی مرکز خرید پاویلیون فضای بسیار باز و بزرگی وجود دارد که محل برگزاری بسیاری از جشن‌ها و فستیوال‌های سالانه در شهر کوالالامپور است.

در این مرکز خرید کیف و کفش، پوشاک لوکس و جواهرات با انواع برندهای معروف جهانی به فروش می‌رسد.

 

آدرس: ۱۶۸, Bukit Bintang Street, Bukit Bintang, ۵۵۱۰۰ Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, Malaysia

 

مراکز خرید معروف در مالزی

مرکز خرید پاویلیون

 

 مگامال میدولی

مرکز خرید میدولی از پاساژهای بزرگ در مالزی است که برخلاف مراکز خرید دیگر کمی دورتر از شهر مالزی قرار دارد. اما وجود فروشگاه‌هایی که اجناس را با کیفیت بالا و قیمت مناسب عرضه می‌کنند، باعث شده تا همواره گردشگران و خود مردم کوالالامپور مگامال میدولی را برای خرید و گشت‌وگذار انتخاب کنند.

 

آدرس: Mid Valley Megamall, 75, Lingkaran Syed Putra, Mid Valley City, 58000 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur

 

مراکز خرید معروف در مالزی

مگا مال میدولی

 

مرکز خرید سانوی پیرامید

تندیس بزرگ ابولهول مصری به همراه مجسمه‌های فرعون نمادهای کشور مصر هستند که با الهام از آن‌ها متفاوت‌ترین مرکز خرید کوالالامپور ساخته شده است. سان‌وی پیرامید ساختمانی بسیار زیبا است که به شکل هرم ساخته شده و معماری مصری در تمامی قسمت‌های آن از نما گرفته تا فضای داخلی به چشم می‌خورد.

سان‌وی‌پیرامید از دو بخش قدیمی و جدید تشکیل شده است که در بخش قدیمی آن انواع برندهای جهانی شعبه دارند و در بخش جدیدش که به سبک مراکشی ساخته شده، اجناسی با قیمت مناسب‌تر را می‌توان خرید.

 

 آدرس: ۳, Jalan PJS 11/15, Bandar Sunway, Petaling Jaya

 

مراکز خرید معروف در مالزی

مرکز خرید سانوی پیرامید

 

لت اوت‌های کوالالامپور

بی‌شک خرید از فروشگاه‌های برند با نرخ مناسب آرزوی علاقه‌مندان به خرید است. لت ‌اوت‌ها این رؤیا را محقق ساخته‌اند، به همین دلیل این فروشگاه‌های محبوب در کوالالامپور را به شما معرفی می‌کنیم:

۱-مرکز خرید میتسویی

آدرس: Persiaran Komersial,64000 KLIA,Selangor Darul Ehsan

۲-مرکز خرید گنتینگ هایلندز

آدرس: Genting Highlands Resorts, KM13, 69000 Genting Highlands, Pahang, Malaysia

 

ساعت کاری مراکز خرید در کوالالامپور از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب می‌باشد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مالزی، با کارشناسان تور مالزی در  آژانس هواپیمایی ستاره ونک تماس حاصل فرمایید.

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید