بازی با نادرترین حیوانات از فاصله چند متری، اقامت در لانج جنگلی و تفریحات مهیج ۳ ویژگی منحصربه‌فرد آفریقای جنوبی هستند. مقصدی که هم لوکس است و هم شما را با خود به دل هولناک‌ترین جنگل‌های دنیا می‌برد. می‌‌خواهید بدانید در تور آفریقای جنوبی ۱۴۰۳ چه جاذبه‌های در انتظار شماست؟

گردشگری دنیای زیبایی ست، جایی که در آن می‌توان شگفتی‌های جهان را کشف کرد. در این مطلب می‌‍خواهیم شما را با یکی از بکرترین نقاط روی زمین آشنا کنیم. کشوری بسیار دورتر از مزرهای ایران که با مناظر خیره‌کننده شما را به دنیایی متفاوت و پر از شگفتی می‌برد. با جاذبه‌های تور آفریقای جنوبی  ۱۴۰۳ آشنا شوید.

آنچه در این مطلب می‌خوانید

جاذبه‌های تور آفریقای جنوبی ۱۴۰۳

.

ژوهانسبورگ با ساختمان‌های مدرن

ژروهانسبورگ اولین شهری است که در تور آفریقای جنوبی ۱۴۰۳ از آن بازدید خواهیم کرد. از کافه‌های دنج تا رستوران‌های مجلل و ساختمان‌های لوکس همه و همه ژوهانسبورگ را به شهر طلایی معروف کرده‌اند.

بازدید از جاذبه‌های ژوهانسبورگ را از روز اول ورود به شهر آغاز می‌کنیم. در بعدازظهر اولین روز اقامت به دیدن میدان نلسون ماندلا می‌رویم. میدانی که به نام قهرمان ملی و رئیس جمهور محبوب آفریقای جنوبی نام‌گذاری شده و مجسمه ماندلا به آن ابهتی خاص بخشیده است.

معروف‌ترین مراکز خرید ژوهانسبورگ در اطراف میدان نلسون ماندلا قرار دارند. بنابراین بعد از گرفتن عکس یادگاری با مجسمه ماندلا باقی روز را به خرید و گشت و گذار در سنت تاور سنتر می‌گذارانیم.

روز دوم اقامت در ژوهانسبورگ روز خداحافظی با این شهر و حرکت به سمت سان سیتی است. اما در مسیر به دیدن دهکده لسدی می‌رویم. دهکده‌ای استثنایی که ما را به قلب قبایل آفریقایی برده و با فرهنگ و رسوم آن‌ها آشنا می‌کند. بعد از دیدن زندگی سنتی قبایل آفریقای جنوبی، در پارک جنگلی شیرهای سفید آفریقای را ملاقات خواهیم کرد. در این مکان می‌توانید از نزدیک شیرهای سفید را نوازش کرده و شجاعت خود را به چالش بکشید.

ملاقات با بیگ فایو در سافاری جنگل

سافاری‌های جنگل بیشترین انگیزه گردشگران برای سفر به آفریقای جنوبی است. بنابراین مقصد بعدی پارک جنگلی و اقامت در لانج‌های بسیار زیبا و مجهز آن می‌باشد.

در تور آفریقای جنوبی ۱۴۰۳ دو سافاری برای گردشگران برنامه‌ریزی شده است. دیدن بیک فایو (۵ حیوان بزرگ آفریقای جنوبی) که شیر آفریقایی، کرگردن سیاه، پلنگ آفریقایی، فیل سیاه و بوفالوی آفریقایی را شامل می‌شود از جاذبه‌های سافاری جنگل هستند.

علاوه بر این سافاری‌های آفریقا دیدن حیوانات جذاب دیگر مانند یوزپلنگ‌ها، زرافه‌ها، فیل‌ها، گورخرها و … را امکان‌پذیر می‌کنند.

گشت جنگل با ماشین‌های مخصوص و در ساعات اولیه صبح آغاز می‌شود. بنابراین شما در محیطی کاملا امن یک روز متفاوت را همراه با حیوانات وحشی تجربه خواهید کرد. وجود بیش از ۶۰۰۰ راس از انواع حیوانات بزرگ و کوچک سافاری جنگل را پر از اتفاقات هیجان‌انگیز می‌کنند.

تجمع حیوانات در کنار آبگیر برای نوشیدن آب صبحگاهی، بچه شیرهای یکه همراه با مادرشان کنار جاده دراز کشیده و ذر حال استراحت روزانه هستند، غرش شیرها نر که برای نشان دادن برتری خود با یکدیگر می‌جنگند، بالن سواری بر فراز پارک و … لحظه به لحظه اقامت شما را خاطره‌انگیز و به یاد ماندنی می‌کنند.

سان سیتی با تفریحات مهیج

در ادامه تور آفریقای جنوبی ۱۴۰۳ به شهر سان سیتی می‌رسیم. شهری با مناظر طبیعی بکر، هتل‌های لوکس و تفریحات مهیج. در طول مدت اقامت در سان سیتی می‌توانید از جاذبه‌ها و تفریحات آن لذت ببرید.

پل‌هایی که اطراف آن را مجسمه‌های عظیم‌الجثه فیل‌ها احاطه کرده‌اند و گاه و بی‌گاه با لرزش‌ها ناگهانی شما را به چالش می‌کشند اولین صحنه‌ای ست که نظر گردشگران را به خود جلب می‌کند. شهر موج‌ها دیگر جاذبه‌ای ست که بیش از نیمی از تفریحات سان سیتی را در خود دارد. رستوران‌ها، فوت کوردها، سرسره‌های آبی بلند، فضای ویژه بازی کودکان، استخرهای آبی و … از تفریحات این مکان جذاب هستند. نکته مهم اینکه استفاده از تفریحات شهر موج‌ها برای گردشگرانی که در هتل اقامت دارند رایگان است.

همچنین شما به هزارتوی گمشده رفته و با پیدا کردن مسیر در میان صدها تور در تو خود هوش خود را به چالش بکشید. این بازی معماگونه با توجه به هوششما بین ۱۵ دقیقه تا یک ساعت به طول می‌انجامد.

اگر به دنبال هیجان بیشتر هستید زیپ لاین سان سیتی با ۲۸۰ متر طول ۲ کیلومتر ارتفاع آماده است تا لحظاتی پر از استرس و هیجان را به شما هدیه دهد.

کیپ تاون و ساحل رویایی

شهر کیپ تاون آخرین و زیباترین مقصد تور آفریقای جنوبی ۱۴۰۳ است. جاذبه‌های این شهر تمامی ندارند، از این رو ۴ روز از تور را به اقامت در کیپ تاون اختصاص می‌دهیم.

بازدید از سیگنال هیل با پوشش گیاهی خارق‌العاده، کوه بسیار زیبای تیبل همراه با گشت هلیکوپتر برفراز شهر از برنامه‌های روز اول اقامت در کیپ تاون هستند. در انتها نیز به گشت و گذار در مرکز خرید V&A WATERFRONT می‌پردازیم.

روز دوم روزی هیجان‌انگیز در کیپ تاون خواهد بود. در این روز از منطقه HOUT BAY  دیدن کرده، گشت کشتی کروز همراه با بازدید از شیرهای دریایی، گشت و گذار در منطقه CAPE PENINSULA و دماغه امید نیک را در برنامه داریم. در انتها کیپ تاون گردی را با بازدید از مزرعه شترمرغ‌ها و منطقه پنگوئن‌های آفریقایی به پایان می‌رسانیم.

بعد از دیدن جاذبه‌های اطراف کیپ تاون وقت آن رسیده تا سری هم به ساحل زیبای این شهر با کلبه‌های رنگارنگ بزنید. اگر خواستید می‌توانید ۲ روز باقی مانده تا پایان تور را به دیدن منطقه بوکاپ، گشت و گذار در مراکز خرید، بازدید از اسکله ویکتوریا و آلفرد، آسیاب ماسترت و کلیسای سنت جورج اختصاص دهید.

بیشتر بخوانید …

هزینه تور آفریقای جنوبی

چه کسانی نباید به آفریقای جنوبی سفر کنند؟

معرفی بهترین رستوران‌های ژوهانسبورگ – آفریقای جنوبی

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید