دریافت ویزای کانادا از ترکیه

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در دوشنبه 6 سپتامبر 2021
Loading...

دفاتر کنسولگری کانادا در ترکیه پذیرای متقاضیانی ایرانی هستند که قصد دریافت ویزای کانادا را دارند. حال سوالی که برای متقاضیان پیش می‌آید این است که چگونه می‌توان برای دریافت ویزای کانادا از ترکیه اقدام کرد؟

کانادا در ایران دفتر سفارت ندارد از این رو متقاضیان ویزای توریستی کانادا بایستی از طریق یک کشور ثالث برای دریافت ویزا اقدام کنند. البته که افراد می‌توانند وقت سفارت خود را از طریق هر یک از دفاتر سفارت کانادا دریافت کنند اما کشورهای ترکیه، امارات و ارمنستان به دلیل نزدیکی به ایران را می‌توان به عنوان بهترین گزینه‌ها برای دریافت وقت سفارت معرفی کرد. در ادامه مراحل دریافت ویزای کانادا از ترکیه را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

مراحل دریافت ویزای کانادا از ترکیه

در صورتیکه قصد دریافت ویزای توریستی کانادا از ترکیه را دارید مراحل زیر را به خاطر بسپارید:

تهیه مدارک مورد نیاز

تهیه مدارک طبق چک لیست سفارت اولین و مهمترین مرحله در دریافت ویزای کانادا است. چرا که این مدارک هستند که مورد بررسی قرار گرفته و در نهایت مشخص می‌کنند آیا شخص متقاضی شرایط دریافت ویزا را دارد یا خیر؟ بنابراین در تهیه مدارک دقت لازم را داشته باشید.

ثبت نام در وب‌سایت سفارت و تکمیل فرم

مرحله بعد نوبت به ثبت نام در وب‌سایت رسمی سفارت می‌رسد. ثبت نام و تکمیل فرم جهت دریافت ویزای کانادا به صورت آنلاین انجام می‌شود. در این مرحله متقاضی می‌تواند پس از تکمیل فرم محل انگشت‌نگاری را نیز مشخص کند. بدین صورت که متقاضیان امکان این را دارند که استانبول یا آنکارا را برای انگشت نگاری انتخاب کنند.

بارگذاری مدارک و واریزی وجه سفارت

مدارک مورد نیاز سفارت کانادا در وب سایت بارگذاری می‌شود. بدین صورت که تمامی مدارک باید با کیفیت بالا اسکن شده و در وب سایت قرار داده شود. وجه پرداختی سفارت نیز بعد از بارگذاری مدارک از طریق درگاه سفارت پرداخت می‌شود. متقاضی در روز انگشت نگاری بایستی برگه وجه واریزی را همراه داشته باشد.

سفر به ترکیه جهت حضور در سفارت

پس از بارگذاری مدارک و مشخص کردن محل انگشت نگاری وقت آن رسیده تا تور ترکیه را خریداری کرده و جهت حضور در سفارت به این کشور سفر کنید. پیشنهاد می‌کنیم یک روز قبل از انگشت نگاری در ترکیه حضور پیدا کرده و به موقعیت مکانی هتل نیز توجه کنید.

انگشت نگاری در سفارت

در این مرحله متقاضیان باید در روز و ساعت تعیین شده در دفتر سفارت در ترکیه (استانبول یا آنتالیا) حضور پیدا کنند. همراه داشتن برگه بایومتریک را در روز انگشت نگاری فراموش نکنید.

دریافت ویزا و پیکاپ پاسپورت

پس از انجام انگشت نگاری از ۲ تا ۱۸ هفته طول می‌کشد تا مدارک بررسی شده و جواب ویزا به متقاضیان اعلام شود. از آنجا که پاسپورت متقاضی بعد از انگشت نگاری در سفارت باقی می‌ماند، در مرحله آخر و پس از مشخص شدن جواب ویزا، متقاضی می‌تواند بدون سفر مجدد به ترکیه پاسپورت خود را از طریق همکاران ما در بخش ویزا پیکاپ کند.

مزایای دریافت ویزای کانادا از طریق ترکیه

  • کوتاه بودن فاصله هوایی ایران و ترکیه: طول پرواز تهران با استانبول حدود ۳ ساعت است.
  • سفر به ترکیه بدون نیاز به ویزا: ایرانیان برای ورود به ترکیه نیاز به دریافت ویزا نداشته و می‌توان با دریافت مهر ورود به این کشور به مدت ۳ ماه در ترکیه اقامت داشت.
  • امکان خروج از کشور ترکیه با صدور برگه از طرف سفارت ایران: همانطور که گفته شد پاسپورت متقاضی بعد از انگشت نگاری در سفارت باقی می‌ماند. افراد این امکان را دارند که برای خروج از ترکیه به سفارت ایران در استانبول یا آنکارا مراجعه کرده و برگه خروج دریافت کنند. بدین ترتیب خروج از ترکیه بدون پاسپورت را می‌توان از مزایای دریافت ویزای کانادا از ترکیه به شمار آورد.

آدرس سفارت کانادا در ترکیه

برای دریافت ویزای کانادا از ترکیه بایستی آدرس سفارت‌های کانادا در این کشور را به خاطر داشته باشید.

سفارت کانادا در استانبول

آدرس: Levent, 209 Buyukdere Caddesi 4 İstanbul TR, Tekfen Tower No:4, 34394, Turkey

ساعات کاری: روزهای دوشنبه، سه‌شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه از ساعت ۹ تا ۱۲ ظهر (سفارت در روزهای شنبه و یکشنبه تعطیل است)

تلفن: ۹۰۲۱۲۳۸۵۰۰۹۷+

سفارت کانادا در آنکارا

آدرس: Aziziye, Cinnah Street no: 58, 06690 Çankaya/Ankara, Turkey

ساعات کاری: روزهای دوشنبه، سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه از ساعت ۸ صبح تا ۴:۴۵ بعدازظهر و روزهای جمعه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲:۳۰ بعدازظهر (سفارت در روزهای شنبه و یکشنبه تعطیل است)

تلفن: ۹۰۳۱۲۴۰۹۲۷۰۰+

خدمات ستاره ونک جهت دریافت ویزای کانادا از طریق ترکیه

مشاوره رایگان جهت تکمیل مدارک

همکاران ما در واحد ویزای کانادا به شما خواهند گفت که ارائه چه مدارکی شانس دریافت ویزای کانادا را بیشتر می‌کند.

تکمیل مراحل ثبت نام در وب‌سایت سفارت

همانطور که اشاره شد تکمیل فرم سفارت، دریافت وقت انگشت نگاری، واریزی وجه و بارگذاری مدارک همه به صورت آنلاین انجام می‌شود. همکاران ما این مراحل را انجام داده و در نهایت وقت سفارت را در محلی که شما انتخاب کرده‌اید مشخص می‌کنند.

رزرو بلیط هواپیما و هتل جهت سفر به ترکیه

رزرو بهترین ساعات پروازی به همراه رزرو هتل‌های نزدیک به سفارت در شهرهای استانبول یا آنکارا از خدمات ما در زمینه دریافت ویزای کانادا از ترکیه می‌باشد.

پیکاپ پاسپورت

برای دریافت پاسپورت نیازی نیست که مجدداً به ترکیه سفر کنید، فقط کافی است پاسپورتتان را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید، ما پاسپورت شما را بعد از ۲ الی ۳ هفته کاری با برچسب ویزای کانادا به شما تحویل خواهیم داد.

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
نظرات شما عزیزان
  • رضوی
    رضوی ارسال شده در 2 سال پیش

    با سلام
    دخترم برای من و همسرم از داخل کانادا جهت ویزای توریستی اقدام کرده و الان از ما خواسته شده که پاسپورت ها را جهت دریافت ویزا به ترکیه بفرستیم (بیومتریک قبلا انجام شده و نیاز به تکرار ندارد). ممنون میشم بفرمایید شما چطور در اسن زمینه کمک میکنید و هزینه سرویس شما چقدر خواهد بود. با کمال تشکر

    پاسخ
    • سارا احمدی
      سارا احمدی ارسال شده در 2 سال پیش

      سلام وقت شما بخیر. می‌تونین پاسپورتتتون رو به همکارای ما تحویل بدین، ما خدمات پیکاپ ویزای کانادا رو انجام می‌دیم. هزینه پیکاپ ویزا ۲٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان هست.

      پاسخ
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید