دریافت ویزای انگلیس از دبی

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در چهارشنبه 25 آگوست 2021
Loading...

طولانی شدن پروسه وقت‌دهی سفارت انگلیس در ایران به دغدغه‌ای مهم برای متقاضیان ویزا تبدیل شده است به همین دلیل بیشتر متقاضیان ترجیح می‌دهند از طریق یک کشور ثالث مانند امارات (دبی و ابوظبی) برای دریافت وقت سفارت انگلیس اقدام کنند و اما دریافت ویزای انگلیس از دبی چه شرایط و مزایایی برای متقاضیان دارد؟

متقاضیان ویزای توریستی انگلیس می‌توانند علاوه بر سفارت این کشور در ایران از طریق امارات نیز برای دریافت ویزا اقدام کنند.  افرادی که متقاضی دریافت ویزای انگلیس از طریق دبی هستند می‌توانند پس از آماده کردن مدارک، سفارت دبی را جهت انجام انگشت نگاری و تحویل مدارک انتخاب کنند.

مراحل دریافت ویزای انگلیس از دبی

در صورتیکه قصد دریافت ویزای توریستی انگلیس از دبی را دارید مراحل زیر را به خاطر بسپارید:

آماده کردن مدارک جهت  دریافت ویزای انگلیس

متقاضیان بایستی مدارک مورد نیاز جهت دریافت ویزا را به صورت کامل آماده کرده و در روز انگشت نگاری به سفارت تحویل دهند. از این رو تهیه مدارک اولین کاری ست که هر متقاضی ویزای انگلیس باید انجام دهد.

ثبت نام در وبسایت سفارت و تکمیل فرم

دریافت وقت سفارت انگلیس از دبی یا تهران، نرکیه و حتی ارمنستان با مراجعه به وبسایت رسمی سفارت امکان‌پذیر است. متقاضیان بایستی فرم درخواست ویزای انگلیس را تکمیل کرده سپس جهت تعیین زمان و مکان وقت انگشت نگاری اقدام کنند.

تعیین وقت سفارت انگلیس

پس از ثبت نام در وبسایت و با تکمیل فرم می‌توانید محل انگشت نگاری را مشخص کنید. به خاطر داشته باشید که بعد از مشخص شدن تاریخ وقت سفارت، باید در روز و ساعت تعیین شده در دفتر BLS سفارت انگلیس در دبی حضور پیدا کنید.

دریافت ویزای دبی و سفر به این مقصد

شما باید برای سفر به دبی و حضور در دفتر BLS انگلیس باید ویزای دبی دریافت کنید. پس مرحله بعد از دریافت ویزای دبی، خرید بلیط و رزرو هتل جهت سفر به این مقصد می‎باشد. صدور ویزای دبی حدود ۷ روز کاری به طول می‌انجامد. بنابراین برای حضور به موقع در سفارت انگلیس مدت زمان ذکر شده را در نظر بگیرید.

جواب درخواست ویزا

بعد از انگشت نگاری در دفاتر سفارت دبی، متقاضی می‌تواند به ایران برگشته و منتظر جواب ویزا شود. جواب ویزای انگلیس به طور معمول پس از ۳ هفته کاری آماده می‌شود. نکته مهم اینکه مدت زمان اعلام شده با توجه به شرایط ممکن است کمتر یا بیشتر به طول انجامد.

پیکاپ پاسپورت انگلیس از دبی

پس اعلام جواب ویزای انگلیس، متقاضی می‌تواند از طریق «پیکاپ» بدون نیاز به سفر مجدد به دبی پاسپورت خود را دریافت کند.

همکاران ما در واحد ویزا به شما خواهند گفت که ارائه کدام مدارک شانس شما را برای دریافت ویزا بیشتر می‌کند، فرم ثبت نام را تکمیل کرده، جهت دریافت ویزای دبی اقدام کرده و در نهایت پاسپورت متقاضیان را از کشور دبی دریافت و به ایشان تحویل می‌دهند.

مزایای دریافت ویزای انگلیس از طریق دبی

دریافت وقت سفارت انگلیس در بازه زمانی کوتاه‌تر از مزایای اصلی برای افرادی ست که قصد دارند ویزای انگلیس خود را از دبی دریافت کنند. در بیشتر مواقع به دلیل تقاضای بالا جهت دریافت ویزا از تهران افراد ترجیح می‌دهند که وقت سفارت خود را از دبی دریافت کنند.

اما از آنجایی که پاسپورت به همراه سایر مدارک به مسافر تحویل و تا زمان آماده شدن جواب ویزا نزد سفارت باقی می‌ماند و از طرفی هم به دلیل اینکه که مسافران اجازه خروج از دبی را بدون پاسپورت ندارند، به خاطر سپردن موارد زیر الزامی ست:

مسافران می‌توانند برای خروج از دبی یکی از سه سروی زیر را خریداری کنند:

:Passport pass back  مبلغی را باید نقداً در خود مرکز ویزا پرداخت کنید تا گذرنامه شما طی ۲۴ ساعت به شما بازگردانده شود و نتیجه ویزا ۱۵ تا ۲۵ روز بعد به شما اعلام می‌شود و شما می‌توانید پاسپورت خود را به سفارت ارسال کنید.

 :Super priority این سرویس مخصوص افرادی می‌باشد که اقامت دبی یا ابوظبی دارند و هزینه آن ۶۰۰ پوند می‌باشد که نتیجه‌‍ی ویزا طی ۲۴ ساعت به شما اعلام می‌گردد، این مبلغ را می‌توانید به صورت آنلاین و یا نقداً پرداخت کنید.

:Priority با خرید این سرویس نتیجه ویزا طی ۸-۵ روز کاری ارسال شده و مبلغ ۲۱۲ پوند به صورت نقدی ویا آنلاین در مرکز ویزا دبی و ابوظبی پرداخت می‌شود.

آدرس سفارت انگلیس در دبی

جهت رزرو هتل‌های نزدیک به سفارت، دسترسی راحت به دفتر BLS و صرفه‌جویی در زمان لازم است که از موقعیت مکانی دفتر سفارت انگلیس در دبی آگاهی داشته باشیم.

آدرس سفارت انگلیس در دبی

Al Seef Road Near to – Dubai Creek – Dubai – United Arab Emirates

شماره تماس: ۹۷۴۳۰۹۴۴۴۴+

ساعات کاری: در روزهای یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۲:۳۰ بعدازظهر.

سفارت در روزهای جمعه و شنبه تعطیل است.

خرید تور دبی از ستاره ونک

  • مشاوره رایگان جهت تکمیل مدارک
  • تکمیل فرم سفارت انگلیس
  • پرداخت وجه واریزی به سفارت
  • تعیبین محل انگشت نگاری
  • اقدام جهت دریافت ویزای دبی
  • رزرو تور دبی ( شامل خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل در نزدیکی دفتر سفارت)
  • پیکاپ پاسپورت بعد از مشخص شدن جواب ویزای انگلیس

بیشتر بخوانید …

دریافت ویزای انگلیس از ترکیه

آیا وقت سفارت از ترکیه و یا امارات شانس دریافت ویزای انگلیس را بالا می‌برد؟

با ویزای انگلیس به کدام کشورها می‌توان سفر کرد؟

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید