خواب را در کیش فراموش کنید، حتی در شب!

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در دوشنبه 1 فوریه 2021
Loading...

در جزیره کیش خواب معنا ندارد حتی در شب! تفریحات شبانه کیش به قدری هیجان‌انگیز و وسوسه کننده هستند که به هیچ عنوان نمی‌توان از کنار آن‌ها گذشت. شب‌های این جزیره لوکس با هوای خنک می‌توانند سفرتان را به خاطره‌ای فراموش نشدنی تبدیل کنند. در این مطلب به شما خواهیم گفت که چگونه می‌توانید از شب گردی در کیش لذت ببرید.

چه تابستان و چه زمستان را برای سفر به کیش انتخاب کنید، می‌توانید از لحظه لحظه سفر به این جزیره زیبا لذت ببرید. چرا که جاذبه‌های تور کیش بسیار متنوع و در واقع تمام نشدنی هستند. این جزیره لوکس حتی در شب هم میهمانان خود را سورپرایز می‌کند. برای آشنایی با تفریحات شبانه کیش تا انتهای مطلب با ما همراه باشید. (خرید بلیط  کیش)

آنچه در این مطلب می‌خوانید

تفریحات شبانه کیش

.

صرف شام در کشتی کروز

تفریحات لوکس بخش جدایی ناپذیر سفر به جزیره کیش هستند و صرف شام در کشتی کروز یکی از لوکس‌ترین تفریحات این جزیره به شمار می‌رود.

این کشتی‌های بسیار لوکس و زیبا در کنار اسکله لنگر انداخته و با غروب آفتاب فعالیت خود را آغاز می‌کنند. از این رو صرف شام در کشتی کروز را می‌توان از تفریحات شبانه کیش دانست. غذاهای ارائه شده در کشتی انواع غذاهای محلی و بین‌المللی را شامل شده و تمام افراد با هر سلیقه‌ای را راضی نگاه می‌دارند.

علاوه بر صرف شام، نمایش‌های مفرح و اجرای موسیقی زنده از دیگر برنامه‌های اجرا شده در کشتی‌های کروز کیش هستند. از آنجایی که همه چیز در کشتی در لوس‌ترین حالت خود ارائه می‌شود هزینه شب گردی در کشتی کمی بالا است اما اگر به دنبال داشتن یک شب کاملا متفاوت هستید به شما اطمینان می‌دهیم که از صرف این هزینه پشیمان نخواهید شد.

لذت بردن از جنگ‌های شبانه

اجرای جنگ‌های شبانه به شادی در کیش رنگ و بویی متفاوت می‌بخشند. در واقع می‌توان گفت همین نمایش‌های طنز گونه هستند که شب‌های کیش را جذاب می‌کنند.

سالن‌های خصوصی محل گردهمایی میهمانان جزیره و اجرای نمایش‌های شاد هستند. بهترین استندآپ کمدین‌ها، مجری‌های معروف و گروه‌های نمایش تمام هنر خود را به کار می‌برند تا یک شب عالی و خاطره‌انگیز را به میهمانان هدیه دهند.

علاوه بر اجرای نمایش‌های طنز، کنسرت‌های شبانه کیش نیز طرفداران خود را دارند. کنسرت‌هایی که توسط معروف‌ترین خوانندگان ایرانی برگزار شده و می‌تواند پایانی عالی برای یک کیش‌گردی جذاب و مهیج باشد.

جنگ‌های شبانه کیش برای طرفداران حرکات نمایشی مانند آکروبات نیز برنامه‌های ویژه دارد. بخشی از جنگ‌ها به اجرای نمایش گروه‌های آکروباتیک اختصاص پیدا کرده و در کنار استندآپ کمدی شبی عالی را در خاطرات شما به یادگار می‌گذارند.

قدم زدن زیر نور ماه

تفریحات شبانه کیش می‌تواند بسیار ساده اما رمانتیک برگزار شود و قدم زدن در زیر نور ماه یکی از آن تفریحاتی ست که در عین ساده بودن خاطراتش تا مدت‌ها در ذهن گردشگران باقی می‌ماند.

و اما کدام قسمت از جزیره برای ثبت این لحظات عاشقانه مناسب است؟ اسکله کیش بهترین پاسخ برای این سوال است. مکانی زیبا با خط ساحلی طولانی که از دنج‌ترین جاذبه‌های تفریحی کیش به شمار می‌رود.

شما می‌تواند از تماشای غروب آفتاب در اسکله لذت برده و چند ساعتی را به دور از هیاهو به مدیتیشن و تمدد اعصاب بپردازید. البته جذابیت اسکله تنها به قدم زدن در کنار ساحل خلاصه نمی‌شود بلکه وجود تفریحاتی مانند سینمای ۴ بعدی و بولینگ، طرفداران هیجان را نیز بعد از غروب آفتاب به سمت خود می‌کشاند.

باشگاه بولینگ شبانه

بولینگ پیشنهادی عالی برای گردشگرانی ست که در جمع‌های دوستانه به کیش سفر کرده و به دنبال مکانی برای گذراندن یک شب پر هیجان هستند می‌باشد.

جزیره کیش چندین باشگاه بولینگ دارد که هر یک را انتخاب کنید می‌توانید یک شب به یادماندنی را در خاطرات سفر خود به این جزیره به ثبت رسانید. اما باشگاه مریم با داشتن خدمات و امکانات عالی یک سر و گردن بالاتر از دیگر مکان‌‌ها قرار گرفته توانسته در میان محبوب‌ترین تفریحات شبانه کیش قرار گیرد.

باشگاه مریم علاوه بر بولینگ، بیلیارد و انواع بازی‌های کامپیوتری دیگر را در فضای خود دارد و به پاتوقی پرطرفدار برای گردشگران جوان جزیره تبدیل شده است.

عکاسی با کشتی یونانی در شب

کشتی یونانی سال‌هاست که به عنوان نماد جزیره کیش شناخته شده است. هر چند که در هر ساعت از شبانه روز می‌توان از این کشتی پر داستان بازدید کرد اما دیدن کشتی و عکاسی با آن در غروب آفتاب لطفی دیگر دارد.

این کشتی معروف که در ساحل غربی جزیره کیش آرام گرفته در سال ۱۳۲۲ توسط شرکت ویلیام همیلتون ساخته شد مالکان بسیاری داشته اما آخرین مالک آن شخصی یونانی تبار بوده و به همین دلیل با نام کشتی یونانی شناخته می‌شود.

کشتی یونانی در سال ۱۳۴۵ و در مسیر بازگشت به یونان در آب‌های خلیج فارس به گل نشسته و در یک توفیق اجباری کیش را به عنوان سکونتگاه دائمی خود انتخاب کرد. هر چند که به گل نشستن کشتی برای مالکان آن حادثه‌ای غم‌انگیز به شمار می‌روند اما این کشتی بیشتر معروفیت خود مدیون همین توفیق اجباری می‌باشد.

امروزه اما برخورد موج‌های خروشان به بدنه کشتی صحنه‌های بسیار زیبایی را ایجاد کرده و عکاسی با آن در غروب آفتاب به یاد ماندنی‌ترین لحظات را در خاطرات میهمانان جزیره به ثبت می‌رساند.

بیشتر بخوانید …

از رانندگی تا گردشگری، قوانین جزیره کیش

معرفی فرودگاه بین‌المللی کیش

۵ دلیلی که جزیره کیش را به پرطرفدارترین مقصد گردشگری تبدیل کرده‌اند

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید