بهترین هتل های بالی | قیمت هتل های بالی

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در شنبه 23 جولای 2022
Loading...

هیچ فرقی نمی‌کند که بخواهید در هتلی اقامت داشته باشید که منظره‌ای رو به جنگل داشته باشد یا آرامش دریا را در مقابلتان قرار دهد، حتی اگر طرفدار اقامت در هتل‎‌های جنگلی یا بومی هم باشید جزیره بالی در اندونزی آن را برای شما فراهم می‌کند. مهمتر اینکه اکثر هتل‌های این جزیره را می‌توان با بودجه‌ای مناسب رزرو کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین هتل های بالی با منظره جنگل و دریا را به شما معرفی کنیم.

بدون شک بالی پرگردشگرترین جزیره در اندونزی به شمار می‌رود. پس جای تعجب نیست اگر لوکسترین هتل‌های این کشور به بالی تعلق داشته باشند. هتل‌هایی که به روزترین تجهیزات هتلی را در خود داشته و گاه منظره‌ای رو به دریا دارند و گاه چشم اندازی بی‌نظیر از دریا! اگر تور بالی را برای سفر انتخاب کرده اما همچنان نمی‌دانید که می‌خواهید در کدام هتل اقامت داشته باشید مطلب بهترین هتل های بالی انتخاب را برایتان راحت می‌کند.

بهترین هتل های جنگلی بالی

اقامت در هتل‌های جنگی می‌تواند تجربه‌ای کاملا متفاوت از سفر را برایتان رقم زند. جنگل‌های بالی به سرسبز بودن و داشتن آب و هوای عالی در سراسر آسیای شرقی معروف هستند. از این رو بسیاری از گردشگران هتل‌های جنگلی را برای اقامت انتخاب می‌کنند. در ادامه با بهترین هتل های جنگلی بالی آشنا می‌شویم.

هتل جنگلی فورسیزنز سایان بالی | Four Seasons Sayan

صدای آرامش بخش رودخانه، فضایی رومانتیک به دور از هیاهوی شهر و ویلاهایی که در قلب جنگل‌های بارانی قرار گرفته‌اند مجموعه هتل فورسیزنز بالی را تشکیل می‌دهند. استخرهای خصوصی در هر ویلا، مدرنترین امکانات روز هتلی دنیا و پرسنل مجرب و آموزش دیده را می‌توان از امکانات این هتل دانست. با اقامت در هتل فورسیزنز سایان می‌توانید هر روز در بین مزارع برنج پلکانی بالی قدم زده و در کنار رودخانه مدیتیشن طبیعی داشته باشید.

هتل جنگلی زدو موکشا بوتیک ریزورت بالی | De Moksha Boutique Resort

هتل دو موکشا بوتیک ریزورت در قلب جنگل‌های بالی قرار گرفته و با اتاق‌هایی که سقفی از برگ درختان دارند کاملا با محیط سازگاری دارد. میهمانان این هتل می‌توانند در عین اقامت در جنگل امکانات مدرنی از جمله استخر، اینترنت، رستوران و غیره را در اختیار داشته باشند.

هتل جنگلی مخفیگاه ذن بالی | Zen Hideaway

در فاصله حدود ۲۰ کیلومتری از جزیره بالی و در میان جنگل‌های بارانی و درختان سرسبز نارگیل هتلی لوکس پنهان شده است. هتل مخفیگاه ذن درست مانند اسمش میهمانان خود را دل جنگل‌های بالی مخفی می‌کند. با اقامت در این هتل می‌توانید در فضایی کاملا آرام در کنار رودخانه قدم زده و با مدیتیشن طبیعی وجود خود را خالی از استرس کنید.

بهترین هتل های اوبود بالی

اوبود را می‌توان یکی از زیباترین و خوش آب و هواترین مناطق بالی دانست. منطقه‌ای که با اقامت در آن صدای زنده موسیقی پرندگان هر صبح روح شما را نوازش داده و چشمتان به گل‌های رنگارنگ باز خواهند شد. تمام این ویژگی‌ها باعث شده تا گردشگران دوری هتل‌های اوبود از مرکز شهر را به جان خریده و هتل‌های این منطقه سحرانگیز را برای اقامت انتخاب کنند.

هتل اوبود هنگینگ گاردنز بالی | Hanging Gardens Of Bali

هتل اوبود هنگینگ گاردنز به عنوان یکی از بهترین هتل های بالی توانسته نظر گردشگران بسیاری را به سوی خود جذب کند. این هتل در قلب جنگل‌های اوبود قرار گرفته و معماری منحصربه‌فرد دارد. هنگینگ گاردنز ارائه امکانات مدرن و داشتن ظاهری زیبا موفق به کسب افتخارات هتلی بسیاری شده است.

پادما ریزورت اوبود بالی | Padma Resort Ubud

هتل پادما ریزورت با فضایی سرسبز و اتاق‌های بزرگ ز دیگر بهترین هتل های بالی در منطقه ابود به شمار می‌رود. از امکانات این هتل می‌توان به بالکن اختصاصی، اینترنت وای فای، تلویزیون صفحه تخت، پذیرش ۲۴ ساعته و غیره اشاره کرد

هتل ویسروی بالی | Viceroy Bali hotel

هتل ویسری بر فراز تپه‌های اوبود قرار گرفته و به داشتن ویلاها و اتاق‌های فوق لوکس معروف است. میهمانان هتل می‌توانند هنگام شنا در استخر هتل نمایی از جنگل سرسبز را پیش روی خود داشته باشند. اینترنت رایگان در سراسر هتل، سکوی فرود هلی کوپتر، کارکنان مجرب و آموزش دیده، وجود تلویزیون صفحه تخت، سرویس حمام با تمامی وسایل بهداشتی و دستگاه اسپرسو ساز در اتاق از امکانات هتل ویسروی بالی هستند.

هتل های ساحلی بالی

اقامت در هتلی که چشم انداز فوق‌العاده از دریا داشته باشد رؤیای بسیاری از گردشگرانی ست که بالی را برای گذراندن تعطیلات خود انتخاب کرده‌اند. خوشبختانه این مقصد در این زمینه سنگ تمام گذاشته و گردشگران می‌توانند یکی از هتل‌های ۴ یا ۵ ستاره رو به دریا را برای اقامت خود انتخاب کنند. در ادامه با بهترین هتل های ساحلی بالی آشنا می‌شویم.

هتل ساحلی شرایتون بالی | Sheraton Bali Kuta Resort

هتل شرایتون از بهترین هتل های بالی می‌باشد که در منطقه کوتا قرار گرفته و نمایی از اقیانوس هند را پیش روی میهمانان خود قرار می‌دهد. از امکانات هتل می‌توان به اینترنت رایگان، سالن اسپا مجهز و بالکن اختصاصی اشاره کرد.

هتل ساحلی بولگاری بالی | Bvlgari Resort Bali

هتل شرایتون از بهترین هتل های بالی می‌باشد که در منطقه کوتا قرار گرفته و نمایی از اقیانوس هند را پیش روی میهمانان خود قرار می‌دهد. از امکانات هتل می‌توان به اینترنت رایگان، سالن اسپا مجهز و بالکن اختصاصی اشاره کرد.

هتل ساحلی رویال بالی | Royal Purnama

هتل ساحلی رویال بالی از یک سو با جنگل و از سوی دیگر با دریا احاطه شده است. با اقامت در این هتل می‌توانید به انتخاب خودتان در اتاق‌های رو به دریا یا رو به جنگل اقامت داشته باشید، از امکاناتی مانند استخر و جکوزی استفاده کرده و شب‌های اقامتتان را از موسیقی زنده در کنار ساحل یا تماشای فیلم در فضای باز لذت ببرید.

رزرو هتل بالی

اگر بعد از مطالعه بهترین هتل های بالی توانستید هتل مورد نظر خود را انتخاب کنید اکنون می‌توانید برای رزرو نهایی با همکاران ما در واحد تورهای خارجی در ارتباط باشید. ما با توجه به سلیقه و بودجه‌ای که دارید مناسب‌ترین هتل را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

قیمت هتل های بالی

قیمت هتل‌های بالی به موقعیت مکانی، امکانات هتل و تعداد ستاره‌های آن بستگی دارد. هزینه ۷ شب اقامت در هتل ۴ ستاره بالی حدود ۳۹۰ دلار و اقامت در هتل‌های ۵ ستاره حدود ۵۹۰ دلار می‌باشد. می‌توان هتل‌های ارزان‌تر و گران‌تر را نیز در بالی رزرو کرد.

بیشتر بخوانید …

سفر ۳ روزه به بالی

بهترین فصل سفر به بالی

چه تفریحاتی می‌توان در اوبود بالی (Ubud) انجام داد؟

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید