بهترین مقاصد خارجی برای سفر پاییزی

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در شنبه 2 دسامبر 2023
Loading...

از کشورهای آسیایی گرفته تا اسپانیا و فرانسه و حتی آفریقای جنوبی در آنسوی قاره‌ها همه و همه با شروع فصل پاییز رنگ و بویی تازه گرفته و برای پذیرایی از گردشگران آماده می‌شوند. هر چند که این فصل سرما و باران را با خود می‌آورد اما هستند کشورهایی که پاییزی بسیار زیبا و با هوای بسیار معتدل دارند. در این مطلب می‌خواهیم با معرفی بهترین مقاصد خارجی برای سفر پاییزی آشنا شده و این فصل را به بهترین زمان سفر و گردشگری برای شما تبدیل کنیم.

بهترین کشورها برای مسافرت در پاییز را در همه جای دنیا می‌توان دید. کشورهای خاورمیانه، اروپای شرقی و آفریقای جنوبی با ورود به فصل پاییز آب و هوایی بهشتی داشته و مقصدی ایده آل برای سفر و گردشگری به شمار می‌روند. به نظر شما بهترین مقاصد خارجی برای سفر پاییزی کدام‌ها هستند؟

بهترین مقاصد پائیزی برای سفر خارجی

کشورهایی با آب و هوای استوایی بهترین مقاصد خارجی برای سفر پاییزی هستند. این کشورها را بیشتر می‌توان در منطقه آسیایی شرقی و البته خاورمیانه پیدا کرد. مقاصدی مانند اندونزی، تایلند، مالزی، ژاپن، هند، دبی، عمان، قطر، آفریقای جنوبی و مناطق جنوبی اروپا با فرا رسیدن پاییز وارد بهترین و خوش آب و هواترین فصل خود می‌شوند؛ بنابراین هر سلیقه گردشگری که داشته باشید می‌توانید مقصد پاییزی خود را انتخاب کرده و سفری عالی و بی‌دغدغه را تجربه کنید. ما تورهای پاییزی متنوعی را برای شما برنامه ریزی کرده‌ایم. جهت انتخاب مقصد مورد نظر خود برای تعطیلات پاییزی با مشاوران واحد تور ما در ارتباط باشید.

کشور های اروپایی برای سفر در پاییز

ساحل و تفریحات آبی را از حذف کنید! مطمئن باشید که پاییز به فصل مورد علاقه شما برای سفر به اروپا تبدیل خواهد شد. در این فصل بدون هجوم گردشگران و معطل شدن در صف‌های طولانی می‌توانید از موزه‌های معروفی مانند دل پرادو مادرید و لوور فرانسه بازدید کنید. برگ‌های رنگارنگ درختان هم هستند تا سفر شما را حسابی رمانتیک کنند. حتی اگر نمی‌توانید از سواحل دل بکنید، جزایر آفتابی قناری و ایبیزا با آب و هوایی بسیار عالی و تفریحات متنوع آبی آماده پذیرایی از شما هستند. در ادامه با بهترین مقاصد اروپایی برای سفرهای پاییزی و خصوصیات آن‌ها آشنا می‌شویم.

آراگون در اسپانیا؛ طبیعتی سحرانگیز و رویایی

در میان بهترین مقاصد اروپایی پاییزی تور اسپانیا جایگاه نخست را دارد. این کشور با قرار گرفتن در غرب اروپا دارای سواحلی رویایی و آفتابی در بیشتر روزهای سال است. از زیباترین مقاصد پاییزی اسپانیا می‌توان به منطقه آرگون اشاره کرد. آرگون در شمال شرق اسپانیا قرار گرفته و توسط رشته کوه‌های پیرنه احاطه شده است. ترکیب قله‌های سربه فلک کشیده به همراه درختان پر تراکم با برگ‌های رنگارنگ منظره‌ای حیرت برانگیز را خلق کرده است. پارک ملی Ordesa and Monte Perdido که عنوان اولین پارک ملی اسپانیا را به خود اختصاص داده و زیستگاه گونه‌های متنوع حیوانات و گیاهان به شمار می‌رود از دیگر مناطق تفریحی آرگون می‌باشد. علاوه بر این منطقه شهرهای بارسلون، مادرید و جزایر اسپانیا نیز آب و هوایی عالی در نیمه اول فصل پاییز دارند.

رم ایتالیا

فصل پاییز را می‌توان ایده‌آل‌ترین زمان برای سفر به شهر رم در ایتالیا دانست؛ زیرا هم هوا مطبوع بوده و هم خبری از شلوغی و ازدحام فصل تابستان و انبوه گردشگران نیست. در این فصل می‌توان در سکوت و آرامش در کوچه‌ها و خیابان‌های شهر رم در زیر باران و در میان رنگ‌های نارنجی و زرد درختان قدم زده و از هوای مطبوع آن لذت برد.

قارچ‌های Porcini، ترافل و شاه‌بلوط از خوراکی‌های خوشمزه‌ای هستند که در این فصل در بازارهای شهر رم و پشت ویترین مغازه و رستوران‌های مختلف به چشم می‌خورد. بدون شک یکی از لذت‌های سفر به کشور ایتالیا و شهر رم در فصل پاییز، چشیدن و امتحان کردن این خوراکی‌ها است.

پراگ در چک؛ شهری که زیباترین پاییز اروپا را دارد

پراگ را پایتخت پاییزی اروپا می‌دانند. شهری که در جمهوری چک قرار گرفته و مناظر پاییزی بسیار جذاب دارد. تابش نور خورشید بر درختان و تلالو رنگ‌های مسی، نارنجی و زرد چهره‌ای رویایی به شهر بخشیده و قدم زدن در پراگ را به جاذبه‌ای منحصربه‌فرد تبدیل کرده است. از این رو اگر کمی هم ذوق عکسی داشته باشید می‌توانید تصاویری بی نقص از پاییز را به ثبت رسانید. نکته مثبت دیگر اینکه در فصل پاییز می‌توانید دور از تراکم حضور گردشگران و در آرامش کامل از جاذبه‌های تاریخی شهر بازدید کنید. پل چالز، برج پترین، قلعه پراگ، میدان قدیمی شهر و مجسمه‌های رقصان از مکان‌های دیدنی پراگ هستند.

پرتشایر در اسکاتلند؛ رنگارنگترین پاییز اروپا

با شکوه و چشم نواز دو صفتی ست که برای توصیف پرتشایر در اسکاتلند به کار می‌‌رود. این شهر بسیار زیبا توسط دریاچه‌ها و رودخانه‌های خروشان احاطه شده و قدم زدن در آن ما را به دنیای فیلم و قصه‌های اروپایی می‌برد. با رسیدن فصل پاییز درختان پرتشایر به رنگ مسی، طلایی، نارنجی و زرد درآمده و تصویری کارت پستالی را به وجود می‌آورند. شما می‌توانید در یک گردش پاییزی از تپه Knock Hill بالا رفته و یک پیاده روی عالی در پرتشایر را تجربه کنید. Loch Tummel وPass Killiecrankie از دیگر نقاط دیدنی این شهر زیبای اسکاتلندی هستند.

آمستردام هلند

پاییز در هلند و شهر آمستردام، یک پاییز خاص و رویایی است. آمستردام به عنوان پایتخت کشور هلند به عنوان یکی از زیباترین شهرها در اروپا شناخته می‌شود. هوای مطبوع در این شهر در فصل پاییز که در آن دمای هوا بین ۹ تا ۱۹ درجه است، آمستردام را به یکی از بهترین مقاصد برای سفر پاییزی تبدیل می‌کند. کاهش حجم گردشگران آمستردام در فصل پاییز باعث می‌شود که هزینه‌ها در این شهر ارزان‌تر بوده و بتوان در این فصل با هزینه‌های مناسب‌تری به این شهر زیبا در اروپا سفر کرد.

بیشتر بخوانید

۷ آسیاب بادی معروف و قدیمی در هلند

بایرن در آلمان

شهر بایرن در آلمان که در زبان انگلیسی باواریا نیز نامیده می‌شود‌، از بهترین مکان‌های سفر خارجی در پاییز به حساب می‌آید. به طور کلی آلمان یکی از مقاصد محبوب برای سفر در بین گردشگران است؛ زیرا جنوب آلمان که به رشته‌ کوه‌های آلپ محدود می‌شود با جنگل‌های وسیع مناظر خیره‌کننده‌ای را در فصل پاییز در مقابل چشمان گردشگران به قرار می‌دهد. تنوع درختان در جنگل‌های این منطقه با رنگ‌های متنوعی که در پاییز پیدا می‌کنند، بدون شک شبیه به یک تابلوی نقاشی است. پیاده‌روی در این شهر و تماشای طبیعت زیبای آن و همچنین بازدید از ۲۵ قلعه تاریخی این منطقه، از لذت‌های سفر پاییزی به بایرن در آلمان محسوب می‌شود.

کامبریا؛ شهر تشریفاتی انگلستان

کامبریا نه یک شهر واقعی بلکه از مناطق تشریفاتی انگلیس است که سراسر آن را دریاچه‌های خروشان و درختان انبوه فرا گرفته و مناظری غیر قابل وصف دارد. رستوران‌ها و کافه‌های کابریا همگی با الهام از طبیعت طراحی شده و می‌توان با نشستن در آن‌ها و نوشیدن چای یک فنجان چای انگلیسی چند ساعتی را به تمدد اعصاب پرداخت. در طبیعت کامبریا که قدم بزنید درختان کاج و راش، قله‌های سر به فلک کشیده و دریاچه‌هایی که تصویر برگ درختان را در آب‌های شفاف خود منعکس می‌کنند ذهن شما را افسون کرده و حسابی شگفت زده‌تان می‌کنند. کامبریا انگلستان را می‌توان از بهترین مقاصد خارجی برای سفر پاییزی در اروپا دانست. جهت رزرو تور انگلیس با همکاران ما در واحد تورهای خارجی در ارتباط باشید.

ونیز ایتالیا

اگر قصد دارید که یک سفر رمانتیک را در فصل پاییز تجربه کنید، بهترین مقصد شهر ونیز به عنوان یکی از رمانتیک‌ترین شهرهای جهان است. ونیز یکی از شهرهایی است که در تابستان از گردشگران زیادی پذیرایی می‌کند؛ در این فصل هوا به شدت گرم بوده و ازدحام مسافران نیز زیاد است. اما فصل پاییز یکی از بهترین زمان‌هایی می‌توان به این شهر سفر کرد؛ زیرا هوا در این زمان بسیار مطبوع بوده و خبری از شلوغی و ازدحام گردشگران نیست.

در فصل پاییز در شهر ونیز جشنواره‌ها و فستیوال‌های متعددی مانند فستیوال فیلم ونیز و تعدادی از فستیوال‌هایی سنتی برگزار میِ‌شوند که بر جذابیت‌های سفر در این فصل می‌افزاید. یکی از مراسم‌های سنتی که در فصل پاییز در ونیز برگزار می‌شود، مسابقه قایقرانی است که از جذابیت زیادی برخوردار است. به طور کلی اگر می‌خواهید در فضایی آرام و به در از شلوغی به ونیز سفر کرده و عکس‌های زیبا از این شهر ثبت کنید، پاییز بهترین زمان برای سفر است.

سن پترزبورگ در روسیه

بدون شک تصور نمی‌کنید که روسیه با آن زمستان‌های سرد و طاقت‌فرسا، گزینه مناسبی برای سفر در پاییز باشد؛ اما سن پترزبورگ در اوایل فصل پاییز یکی از بهترین مقاصد برای سفر به حساب می‌آید. در پاییز سن‌ پترزبورگ به یک شهر رنگارنگ و زیبا تبدیل می‌شود که بدون شک زیبایی‌های آن شما را شگفت‌زده خواهد کرد. در این زمان جشنواره‌های متنوعی مانند جشنواره موسیقی کلاسیک و جشنواره غذاهای پاییزی برگزار می‌شود که با شرکت در آن‌ها می‌توانید به خوبی با فرهنگ و آداب و رسوم مردمان روسیه آشنا شوید.

لیسبون در پرتغال

لیسیون به عنوان پایتخت کشور پرتغال یکی از شهرهایی است که به آب و هوایی آفتابی، معدل و مدیترانه‌ای شهرت دارد و به همین دلیل یکی از بهترین گزینه‌ها برای سفر در فصل پاییز محسوب می‌شود. هر چند در این فصل به دلیل شرایط آب و هوایی مدیترانه‌ای، ‌احتمال بارندگی زیاد است اما زیبایی‌های این شهر به حدی جذاب هستند که یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سفر پاییزی محسوب می‌شود. در این فصل نرخ هتل‌ها برایی اقامت مقرون به صرفه‌تر بوده و می‌توانید با هزینه کمتری در این شهر اقامت داشته باشید. 

یوکنک در اسلوونی

شاید کمتر کشی انتظار شنیدن نام اسلوونی را به عنوان یکی از بهترین مقاصد گردشگری پاییزی در اروپا داشته باشد. یوکنک نام منطقه‌ای در کشور اسلوونی است که یک دهکده با مناظر طبیعی فوق‌العاده زیبا و بکر است که باعث می‌شود هیچ‌گاه از سفر به این منطقه احساس پشیمانی نداشته باشید. بازتاب رنگ‌های نارنجی و قرمز و طلایی درختان در دریاچه زیبای این منطقه مناظر خیره‌کننده‌ای در مقابل چشمان گردشگران قرار می‌دهد. این منطقه در اسلوونی یکی از بهترین مناطق برا عاشقان کوهنوردی به حساب می‌آید. علاقمندان میِ‌توانند به این منطقه سفر کرده و از آنجا به دره هفت دریاچه رفته و کوهنوردی و کوه‌پیمایی هیجان‌انگیزی را تجربه کنند.

اورن بودن در اتریش

منطقه‌ نقره‌ای اتریش در کوه‌های آلپ میزبان یکی دیگر از مقاصد گردشگری پاییزی در اروپا است که اورن بودن نام دارد. یکی از زیبایی‌ها و جذابیت‌های اورن بودن در اتریش، علفزارهای صاف آلپاین و هزاران هزار درخت افرا با برگ‌های طلایی درخشان است. این درختان در منطقه اورن بودن بیش از ۶۰۰ سال قدمت دارند. یکی از مزیت‌های سفر به این منطقه در فصل پاییز این است که می‌توانید به هزینه‌ای کمتر و مقرون به صرفه‌تر به این منطقه سفر کرده و از زیبایی‌های آن لذت ببرید.

بیشتر بخوانید

راهنمای سفر به اتریش

لوگانو در سوئیس

در میان کشورهای اروپایی می‌توان سوئیس را به عنوان یکی از زیباترین کشورهای این قراه از نظر جاذبه‌های طبیعی دانست. سوئیس طبیعی رویایی دارد به طوری که زمان که وارد آن می‌شوید، احساس می‌کنید که وارد بهشت شده‌اید. در میان شهرهای این کشور، لوگانو یکی از زیباترین شهرها به حساب می‌آیید که در منطقه جنوبی این کشور قرار گرفته و هم‌مرز با ایتالیا است. این شهر به دلیل زیبایی‌های طبیعت بکر در فصل پاییز و وجود دریاچه‌ای زیبا به نام لوگانو از محبوبیت زیادی در بین گردشگران برخوردار است. در این فصل جشنواره‌های متنوعی مانند جشنواره موسیقی در لوگانو برگزار می‌شود که لذت سفر به این منطقه در پاییز را دوچندان می‌کند.

ادینبورگ در اسکاتلند

تصور کنید تعدادی ساختمان و بنای تاریخی را در میان درختان قرمز و نارنجی نظاره کنید؛ این تصویر رویایی را تنها می‌توان در شهر ادینبورگ در اسکاتلند مشاهد کرد که یکی از بهترین مقاصد برای سفر پاییزی است. این شهر در پاییز آب و هوای متغیر و کمی سرد دارد زیرا میانگین دما در طول روز در حدود ۱۰ درجه سانتیگراد است. ادینبورگ یکی از شهر‌های پر باران اروپا به حساب می‌آید و همیشه باید انتظار بارش باران را در این شهر داشت.

یکی از جذابیت‌های سفر به شهر ادینبورگ اسکاتلند در فصل پاییز، جشنواره‌های متنوعی است که در این شهر برگزار می‌شود؛ جشنواره ادبیا ادینبورگ و جشنواره فیلم ادینبورگ از فیلم‌سازان مطرحی میزبانی می‌کند دو نمونه از مهم‌ترین جشنواره‌های این شهر هستند. اگر علاقمند به پیاده‌روی و تماشای بناهای تاریخی مانند قلعه ادینبورگ در میان نمای زیای درختان پاییزی هستید، این شهر در اسکاتلند را برای سفر در پاییز انتخاب کنید.

بروژ در بلژیک

بلژیک از دیگر کشورهای اروپایی است که جاذبه‌های طبیعی دیدنی دارد که بیشتر این جاذبه‌ها در منطقه‌ای به نام بروژ جمع شده است. شهر بروژ به عنوان یکی از مقاصد گردشگری پاییزی دارای کوچه‌های سنگفرش شده، برج‌های کلیسا و برجک‌هایی با نور کم است که باعث شده این شهر منظره‌ای افسانه‌ای داشته باشد. شب‌ها در این شهر بسیار رمانتیک و عاشقانه است و می‌توانید یکی از خوشمزه‌ترین خوراکی‌های دنیا، یعنی شکلات‌های دست‌ساز با طعم بی‌نظیر را در سفر به بروژ تجربه کنید.

بیشتر بخوانید

۴۰ غذای خوشمزه کشور های اروپایی | غذاهای اروپایی معروف

بوداپست در مجارستان

بوداپست به عنوان پایتخت مجارستان یکی از شهرهایی است که جشنواره‌های پاییزی متنوع و هیجان‌انگیزی در آن برگزار می‌شود. از اسب‌سواری گرفته تا موسیقی و بسیاری موضوعات عجیب و غریب از دلایل برگزاری این جشنواره‌ها هستند. به عنوان مثال جشن سوسیس و کیک دوکش (کیک و شیرینی سنتی مجارستان) یکی از جشنواره‌های مخصوص این شهر به حساب می‌آید. بوداپست در تابستان هوایی گرم و سوزان دارد به همین دلیل بهترین زمان برای سفر به این شهر فصل پاییز است. یکی از جذابیت‌های سفر در پاییز به بوداپست در کنار طبیعت زیبای پاییزی، حمام‌های آب گرم این شهر است که در هوای سرد پاییز بسیار دلچسب خواهد بود.

ژورا در فرانسه

ژورا نام منطقه‌ای است که در قسمت شرقی کشور فرانسه واقع شده و یکی از دلایل محبوبیت و معروفیت آن در بین گردشگران، طبیعت زیبا و بکر است؛ انگار پاییز در این منطقه یک قلموی جادویی است که تمام درختان و پوشش گیاهی آن را رنگارنگ می‌کند. برگ‌های درختان پاییزی در این فصل در ژورا بر زمین افتاده و مسیرها و جاده‌ها را نارنجی‌پوش می‌کنند؛ راه رفتن بر روی این برگ‌ها و صدای خش خش آن‌ها در زیر پاها یکی از جذابیت‌های سفر به ژورا در فصل پاییز است. پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و تست پنیر و شراب از جذابیت‌های سفر به ژورا محسوب می‌شود. آبشارهای کاسکاده دو هریسون، دهکده شاتو شالون، دریاچه ووگلانس، دهکده آربویس، کارخانه‌های شراب و روستای سالین لبین از مهم‌ترین جاذبه‌های این منطقه به حساب می‌آیند.

 کشور های آسیایی برای سفر در پاییز

کشورهای آسیایی به ویژه کشورهای جنوب شرقی آسیا و مناطق خاورمیانه بهترین مقاصد برای سفرهای پاییزی هستند. مقاصدی که با فرا رسیدن پاییز نه سرد می‌شوند و نه بارانی بلکه در بهترین حالت آب و هوایی قرار می‌گیرند. پاییز در این مناطق رنگ و بویی کاملا متفاوت دارد. فصلی که آب و هوای آن در بهترین حالت ممکن قرار داشته و همه چیز  برای لذت بردن از تفریحات آبی و بازدید از جاذبه‌های تاریخی آماده است. حتی بسیاری از گردشگران اروپایی کشورهاییی مانند بالی، تایلند، دبی و سنگاپور را برای گذراندن تعطیلات زمستانی خود انتخاب می‌کنند. در ادامه با بهترین مقاصد خارجی برای سفر پاییزی در قاره آسیا آشنا می‌شویم.

بالی؛ مقصد بهشتی آسیا

سفر به بالی نه فقط یک تفریح بلکه ورود به دنیایی ناشناخته و پر چالش است. دنیایی که می‌توان در آن هم اوج هیجان و هم نهایت آرامش را تجربه کرد. بالی معروف است به بهشت گمشده آسیایی چرا که طبیعت بی‌نظیر آن چشم‌ها را به خود خیره کرده و تحسین هر بیننده‌ای را برمی‌انگیزد. اما این جزیره بهشتی در فصل پاییز آب و هوایی بسیار عالی دارد چرا که با رسیدن ماه اکتبر دمای هوا نسبت به تابستان کاهش پیدا کرده و بارش باران‌های موسمی نیز موقف می‌شود. در این فصل می‌توانید در میان منطقه زیبای اوبود قدم زده، فیل سواری کنید و نهایت لذت را از تفریحات متنوع آبی ببرید. جهت رزرو تور بالی می‌توانید با همکاران ما در ارتباط باشید.

سئول در کره جنوبی

برای سفر به پایتخت کره جنوبی یعنی شهر سئول، بهترین زمان فصل پاییز است. سئول شهری است که در فصل پاییز توسط برگ‌های رنگارنگ و آسمان آبی و ابری احاطه شده و حال و هوای شاعرانه‌ای پیدا می‌کند. نسیم خنک پاییزی که برگ‌های رنگارنگ درختان را به رقص وادار می‌کند،‌ منظره‌ای تماشایی در این شهر خلق می‌کند. مردمانی که با لباس‌های گرم و رنگارنگ در خیابان‌های شهر قدم می‌زنند یکی دیگر از جذابیت‌های سئول در فصل پاییز است. در شهر سئول و در فصل پاییز جشنواره‌های متنوعی برگزار می‌شود؛ یکی از مهم‌ترین جشنواره‌های این شهر در پاییز، جشنواره برگ‌های قرمز نام دارد که در پارک شهر برگزار می‌شود. سئول یکی از بهترین مقاصد گردشگری در فصل پاییز است به طوری که خاطره سفر به این شهر در پاییز برای همیشه در ذهن‌ها ماندگار خواهد بود.

گوا؛ جزیره‌ای متفاوت در هند

گوا جزیره‌ای ست هندی که چهره‌ای کاملا متفاوت از این کشور را به گردشگران نشان می‌دهد. در گوا خبری از سنت‌های هندی نیست بلکه همه چیز در به‌روزترین حالت ممکن قرار داشته و گردشگران می‌توانند تعطیلاتی لوکس و خاطره‌انگیز را تجربه کنند. این جزیره از بهترین مقاصد خارجی برای سفر پاییزی در قاره آسیا به شمار می‌رود. گوا در فصل پاییز هوایی بسیار عالی دارد و با بهترین امکانات از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. گشت با کشتی کروز، بازدید از منطقه گوای قدیم، قلعه آگودا، معبد شانتادورگا و گشت و گذار در سواحل از تفریحات و جاذبه‌های گوا هستند. جهت رزرو تور هند می‌توانید با همکاران ما در ارتباط باشید.

نپال؛ خانه بلندترین قله جهان

نپال از جمله مقاصدی ست که مخاطبان خاص خود را دارد. هر چند که تعداد گردشگران سالیانه نپال به پای دبی و استانبول نمی‌رسد اما افرادی که از این کشور دیدن کرده‌اند زیبایی محض را در توصیف آن به کار می‌برند. نپال به واسطه حضور قله اورست طبیعتی بی‌نقص دارد. موقعیت مکانی این کشور دلیلی بر آن شده تا به یکی از بهترین مقصد خارجی برای سفر پاییزی تبدیل شود. پس اگر طرفدار ترکینگ و کوهنوردی هستید سفر به نپال را در فصل پاییز به شما پیشنهاد می‌دهیم. جهت رزرو تور نپال می‌توانید با همکاران ما در ارتباط باشید.

دبی؛ مدرنترین شهر آسیایی

شهر دبی به عنوان یکی از مقاصد پر رفت و آمد ایرانیان نیاز به تعریف و توصیف ندارد. این شهر با پشت سرگذاشتن مرزهای تکنولوژی نه فقط در میان ایرانیان بلکه در میان گردشگران سایر کشورها نیز محبوب بوده و نامی پرآوازه دارد. پاییز بهترین فصل برای سفر به دبی و لذت بردن از تفریحات آبی و غیر آبی این مقصد است. چرا که با توجه به موقعیت مکانی دبی، تابستان هوا بسیار گرم بوده و نمی‌توان از کل روز برای گشت و گذار استفاده کرد. جهت رزرو تور دبی می‌توانید با همکاران ما در ارتباط باشید.

تایلند؛ کشور لبخندها

بانکوک، پوکت و پاتایا مقاصدی هستند که نامی پر آوازه در میان گردشگران ایرانی دارند. تایلند در جنوب شرقی آسیا قرار گرفته و پاییز بهترین فصل سفر به این مقصد محسوب می‌شود. شما می‌توانید در فصل پاییز به این کشور زیبا سفر کرده و حسابی خوش بگذرانید. جهت رزرو تور تایلند می‌توانید با همکاران ما در ارتباط باشید.

پاییز؛ بهترین فصل سفر به آفریقای جنوبی

اما در انتهای مطلب به یکی از زیباترین و خاص‌ترین مقاصد سفر در پاییز می‌رسیم. «تور آفریقای جنوبی» پکیجی لوکس که فراتر از دریا و جاذبه‌های تاریخی، گردشگران را با خود با دل جنگل‌های بکر برده و با سافاری‌های جذابی که دارد زندگی نادرترین حیوانات دنیا را به نمایش می‌گذارد. اگر شما هم طرفدار سفر به مقاصد خاص هستید جهت رزرو تور آفریقای جنوبی می‌توانید با همکاران ما در ارتباط باشید.

ورمونت آمریکا

ورمونت یکی از ایالات آمریکا در شمال شرق این کشور است که جزو زیباترین‌ها از نظر طبیعت شناخته میی‌شود. پنیر چدار، بستنی، شیره درخت افرا و غذاهای ارگانیک سمبل‌های ورمونت در آمریکا هستند. در این ایالت بی‌نهایت جاهای دیدنی طبیعی و بکر وجود دارد که در فصل پاییز با تغییر رنگ درختان به زرد و نارنجی و قرمز، این زیبایی‌ها چندین برابر می‌شوند. اگر می‌خواهید از هوای مطبوع، مسیرهای جنگلی زیبا،‌ جلگه‌ها و دریاچه‌ها نهایت لذت را ببرید و تصاویری را از طبیعت مشاهده کنید که تا کنون به چشم ندیده‌اید، بهترین انتخاب ورمونت آمریکا است. این منطقه در فصل پاییز به حدی زیبا است که با اطمینان می‌توان آن را بهترین مقصد برای سفر پاییزی به آمریکا دانست.

آیسن در شیلی

یکی از مقاصد گردشگری پاییزی جذاب در قاره آمریکای جنوبی، شهر آیسن در شیلی است که در سفر به آن می‌توانید از مناظر رنگارنگ، طبیعت زیبا و فعالیت‌های فضای باز نهایت لذت را ببرید. کرترا آسترال نام یک جاده در آیسن است که از جاده‌های معروف کشور شیلی به حساب می‌آید. یکی از مقاصد مهم گردشگری در بین مسافران همین جاده است تا بتوان از چشم‌اندازها و طبیعت بکر این منطقه نهایت لذت را برد. به همین دلیل بهترین فصل سفر به این منطقه و جاده، فصل پاییز است زیرا فعالیت‌های فضای باز مانند کوهنوردی، پیاده‌روی، دوچرخه‌سورای،‌ ماهیگیری، پیک‌نیک و غیره را می‌توان در طبیعت شگفت‌انگیز آیسن انجام داده و تجربه کرد. غارهای مرمر، چشمه‌های آب گرم، دریاچه کررا، پارک ملی کوئلات، رودخانه بیکر و پارک پاتاگونیا از مهم‌ترین جاذبه‌های دیدنی منطقه آیسن در شیلی هستند.

آسپن در کلرادو

شهر آسپن در ایالت کلرادو آمریکا از دیگر مقاصد گردشگری جذاب در این کشور در فصل پاییز به حساب می‌آید. این شهر کوهپایه‌ای در کلرادو به خاطر درختان قرمز رنگ در پاییز مشهور است که زیبایی‌ چشم‌نوازی دارد. این شهر در پاییز آب و هوای معتدل و معمولا آفتابی دارد اما در هنگام شب هوا کمی خنک‌تر می‌شود و ممکن است در اواخر پاییز حتی دمای زیر صفر درجه را نیز تجربه کنید.

در آسپن جشنواره‌های متنوعی در فصل پاییز برگزار می‌شود که جشنواره هنر آسپن و جشنواره موسیقی آسپن از مهم‌ترین‌ها به حساب می‌آیند. پاییز در آسپن بهترین زمان برای پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری کوهستان و به نظاره نشستن برگ‌های پاییزی قرمز رنگ درختان است. همه این‌ها به همراه آب و هوای معتدل و آفتابی و جشنواره‌های جذاب باعث شده که آسپن در کلرادو یکی از بهترین مقاصد گردشگری در فصل پاییز باشد.

سخن آخر

پاییز یکی از زیباترین فصل‌های سال است که تغییر رنگ برگ‌های درختان در این فصل مناظر شگفت‌انگیزی را پدید می‌آورد. مناطق مختلفی در دنیا وجود دارند که از طبیعت پاییزی شگفت‌انگیزی برخوردار هستند به طوری که انگار در وسط یک تابلوی نقاشی قرار گرفته و به آن نظاره می‌کنیم.

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید