بهترین شهرهای تایلند | خوراک مجردها

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در سه‌شنبه 23 نوامبر 2021
Loading...

در سفر به تایلند دستتان برای انتخاب باز است! این کشور خوراک سفر مجردی ست. فقط کافیست که بدانید چه هدفی از سفر دارید گشت و گذار در مراکز خرید و شب گردی؟ یا راه رفتن کنار ساحل و بالا بردن آدرنالین خون با انواع تفریحات آبی؟ هر هدف و سلیقه‌ای که داشته باشید تایلند جایی ست که حسابی سرحالتان می‌آورد. کشوری که به سرزمین لبخندها شهرت داشته و به هر شهر آن که قدم بگذارید دنیایی از تفریحات بی‌پایان انتظارتان را می‌کشد. موافقید با حال و هوای بهترین شهرهای تایلند بیشتر آشنا شویم؟

در سفرهای مجردی همیشه پای تایلند در میان است. کشوری رنگارنگ با فضای شاد که خستگی در آن معنا ندارد. وجود انواع تفریحات مهیج باعث شده تا تایلند به مقصد بی‌چون و چرای گره‌های سنی جوان با انرژی‌های تمام نشدنی تبدیل شود. بانکوک، پوکت و پاتایا معروف‌ترین مقاصد توریستی تور تایلند هستند که هر یک با ویژگی‌های خاص خود لحظات خاطره‌انگیزی را برای گردشگران رقم می‌زنند. در ادامه بهترین شهرهای تایلند را معرفی می‌کنیم.

فهرست شهرهای تایلند

تایلند به تمرکز بر صنعت توریسم از تمامی ظرفیت‌های خود در این زمینه استفاده و مقاصد بکری را به دنیای گردشگری معرفی کرده است. تنوع شهرهای توریستی در این کشور باعث شده مسافران با هر سلیقه و بودجه بتوانند برای سفر به تایلند برنامه‌ریزی کنند. تا چندی پیش دو شهر بانکوک و پاتایا بیشترین بار صنعت توریسم در این کشور را به دوش می‌کشیدند اما در سال‌های اخیر جزایر پوکت، سامویی و کرابی نیز به فهرست شهرهای تایلند اضافه شده‌اند. در این بین پوکت و به ویژه شهر پاتایا همچنان بیشتر از سایر مقاصد مورد توجه مسافران مجرد قرار گرفته‌اند.

بانکوک؛ معروف به شهر فرشتگان

بانکوک با فرهنگ و رسم و رسوم بسیار جذاب و البته مردمی که هیچ‌گاه لبخند از روی لبانشان پاک نمی‌شود از بهترین شهرهای تایلند است که به شهر فرشتگان نیز شهرت دارد. این شهر پر است از معابد بودایی با داستان‌های اسرارآمیز اما وجود بناهای تاریخی باعث نشده تا بانکوک از قطار پیشرفت جا بماند. مراکز خرید بزرگ، رستوران‌های شیک و مراکز تفریح مهیج لحظه به لحظه گردشگران را درگیر خود کرده‌اند. تا جایی که حتی مسافران مجردی که شاید علاقه کمتر به جاذبه‌های تاریخی دارند هم شیفته بانکوک و تفریحات تمام نشدنی آن هستند. برای رزرو تور بانکوک با همکاران ما در واجد تورهای خارجی در ارتباط باشید.

پوکت؛ شهر محبوب تایلند

در سفر به پوکت خود را برای لحظات پر جنب و جوش و مهیج آماده کنید. چرا که اینجا مقصدی ست که استراحت در آن معنا ندارد. مجموعه‌های متنوع گردشگری، سواحل رؤیایی، جزیره‌های کوچک اسرارآمیز و سالن‌های برگزاری نمایش، مگر از یک سفر دیگر چه انتظاری می‌توان داشت؟ جاذبه‌های گردشگری پوکت به قدری زیاد هستند که به راحتی می‌توانید در هر روز اقامت خود تفریحی متفاوت را برنامه‌ریزی کنید. فیل سواری در جنگل، رفتینگ رودخانه، غواصی، دیدن فانتاسی شو، گشت و گذار در جزیره اسرارآمیز جیمز باند و قدم زدن در سواحل فی فی از جاذبه‌های شهر پوکت هستند. برای رزرو تور پوکت با همکاران ما در واجد تورهای خارجی در ارتباط باشید.

پاتایا؛ خوراک مجردها

پاتایا شهر همیشه بیدار تایلند است شهر با تفریحات آبی مهیج که جان می‌دهد برای سفرهای مجردی. ساحل پاتایا یا Pattaya Beach محل تجمع گردشگران طرفدار هیجان در این شهر است. در پاتایا بیچ می‌توانید در آب‌های زلال و شفاف شنا کرده، بر زیر چترهای رنگی نشسته و حمام آفتاب بگیرید یا از ورزش‌های مهیج مانند موج‌ سواری، پاراسیلینگ، قایق سواری، جت اسکی و … لذت ببرید. البته تفریحات پاتایا نه تنها با غروب آفتاب به پایان نمی‌رسد بلکه تازه به نقطه اوج خود می‌رسد. گروه‌های موسیقی خیابانی و صرف شام در یک رستوران عالی می‌توانند شبی عالی را به شما هدیه دهند. بی دلیل نیست که پاتایا از بهترین شهرهای تایلند به شمار می‌رود. برای رزرو تور پاتایا با همکاران ما در واجد تورهای خارجی در ارتباط باشید.

کرابی؛ شهر بندری تایلند

کرابی مقصدی خاص و منحصربه‌فرد ‌در تایلند است. در این شهر ساحلی خبری از تکنولوژی و غیره نیست اما تا دلتان بخواهد مناطق بکر و دست نخورده برای کشف شدن وجود دارد. پس اگر آرامش و گشت و گذار در طبیعت را به شلوغی و هیاهو ترجیح می‌دهید به کرابی سفر کنید. استخر زمردین در جنگل TKoh Hong، جزیره کوهونگ Emerald Pool، غارها و سواحل رایلی Railay Beach and Cave، موزه معبد کلانگ توم Wat Khlong Thom Temple Museum و پارک ملی مو کو لانتا Mu Ko Lanta National Park از جاذبه‌های گردشگری کرابی و صخره نوردی، قدم زدن در کنار سواحل آرام، تست انواع غذاهای محلی و بین‌المللی با منظره دریا، قایق سواری، غواصی و از تفریحات این شهر بندری هستند. برای رزرو تور پاتایا با همکاران ما در واجد تورهای خارجی در ارتباط باشید.

سامویی؛ لوکس و رویایی

سامویی با زیبایی بی حد و حصر از بهترین شهرهای تایلند به شمار می‌رود که توانسته مسافران لوکس پسند را به سوی خود جذب کند. به هر کجای سامویی که قدم بگذارید زیبایی مطلق شما را حیرت‌زده می‌کند. ماهی‌های رنگارنگی که بر سطح آب جست و خیز می‌کنند، تفریحات آبی مانند فلای برد، قایق سواری، غواصی و غیره نیز گردشگران را به چالش می‌کشند. پس اگر طرفدار هیجان هستید و در عین حال ترجیح می‌دهید تماشای غروب‌های عاشقانه آفتاب را نیز از دست ندهید می‌توانید سامویی را برای اقامت انتخاب کنید. برای رزرو تور سامویی با همکاران ما در واجد تورهای خارجی در ارتباط باشید.

تایلند؛ مقصدی برای تفریحات مجردی

تور تایلند در سراسر دنیا به داشتن تفریحات مهیج برای مجردها معروف است. با این حال اگر متأهل هستید و طرفدار هیجان، سفر به تایلند می‌تواند شما را سر ذوق آورد. در مطلب بهترین شهرهای تایلند تلاش بر این بود تا شما را با حال و هوای مقاصد مختلف تایلند آشنا کنیم تا راحت‌تر بتوانید مقصد مطابق با سلیقه‌تان را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید …

بهترین زمان سفر به تایلند چه فصلی است؟

معرفی مقاصد تور تایلند برای ایرانی‌ها

۸ دلیل برای سفر به بانکوک، تایلند

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید