بهترین زمان سفر به کیش

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در دوشنبه 15 ژوئن 2020
Loading...

بهترین زمان برای برنامه‌ریزی تور کیش چه زمانی است ؟ جواب این سوال کاملا به هدف شما از سفر به این جزیره لوکس و رنگارنگ بستگی دارد. اینکه بخواهید از تفریحات ساحلی لذت ببرید یا از تخفیفات غیرقابل باور در جشنواره‌های خرید استفاده کنید! هر فصل در جزیره کیش حال و هوای خاص خود را دارد. پس اگر می‌خواهید بدانید که در چهار فصل سال چه در این جزیره می‌گذرد با ما همراه شوید.

تور کیش را می‌توان یک پکیج همه چیز تمام دانست. دریا و ساحل، طبیعت بکر و سازه‌های لوکس، تنفس در میان اکسیژن خالص و لذت سرو غذا در زیباترین رستوران‌های ایران همه و همه امکاناتی هستند که جزیره کیش آن را خالصانه در اختیار میهمانان خود قرار می‌دهد. اما استفاده از تمامی این امکانات منحصربه‌فرد یک شرط دارد و آن هم دانستن بهترین زمان سفر به کیش است. با پی بردن به همین راز ساده می‌توانید به آنچه که از یک سفر ایده‌آل در ذهن دارید برسید. (بلیط کیش)

سفر به کیش در بهار

تور کیش در ایام نوروز از پرطرفدارترین تورهای ایران‌گردی است. در واقع دو عامل تعطیلات نوروزی و آب و هوای عالی بهار در کیش باعث شده تا گردشگران بسیاری این جزیره زیبا را برای گذراندن تعطیلات خود انتخاب کنند.

فصل بهار به ویژه دو ماه فروردین و اردیبهشت آب و هوایی ملایم و معتدل در جزیره کیش حکم‌فرماست. در این فصل از بادهای شدید و بارش‌های شرجی خبری نیست و هنوز گرمای تابستان هم از راه نرسیده است. بنابراین گردشگران می‌توانند بی هیچ دغدغه‌ای از تفریحات ساحلی و آب و هوای مطبوع جزیره لذت ببرند.

اگر شما هم قصد سفر به کیش در فصل بهار را دارید فراموش نکنید که بلیط و هتل خود را از قبل رزرو کنید چرا که به دلیل تعطیلات نوروزی افراد بسیاری به این جزیره سفر کرده و ممکن است چنانچه دیر اقدام کنید برای انتخاب بلیط و هتل موردنظرتان دچار مشکل شوید. برای رزرو تور کیش در فصل بهار می‌توانید بین تاریخ ۱۵ تا ۲۰ اسفند ماه با همکاران واحد تور داخلی در آژانس هواپیمایی ستاره ونک تماس بگیرید.

سفر به کیش در تابستان

قرار گرفتن جزیره کیش در جنوب کشور باعث شده تا این جزیره در فصل تابستان آب و هوایی گرم و شرجی داشته باشد. هر چند که در این فصل با بارش باران مواجه نخواهیم شد اما در برخی از مواقع آفتاب سوزان مانع از انتخاب تور کیش در این فصل می‌شود! اما بهتر است زود قضاوت نکنیم چرا که این جزیره زیبا با ترفندهای مختلف، حتی در تابستان هم گردشگران را به سمت خود جذب می‌کند. جشنواره‌های تابستانی هر ساله از ۱۵ تیر آغاز و در ۱۵ شهریور به کار خود پایان می‌دهند.

برگزاری انواع جشنواره‌های تابستانی با اهدای جوایز ارزنده، جنگ‌های شادی، اجرای تئاتر و موسیقی، وجود تهویه هوای مطبوع در تمامی پاساژها و هتل‌ها باعث شده تا گردشگران گرمای هوا را به کلی فراموش کرده و همچنان برای سفر به کیش مشتاق باشند. علاوه بر این طرفداران تفریحات ساحلی مانند شنا، قایق‌سواری، گرفتن حمام آفتاب و … در این فصل می‌توانند به دور از وزش بادهای تند حسابی لذت برده و لحظات بسیار خاطره‌انگیزی را تجربه کنند.

سفر به کیش در پاییز

فصل پاییز را می‌توان بهشت طرفداران خرید در جزیره کیش دانست. با فرا رسیدن پاییز جزیره وارد فصل بارندگی شده و ممکن است در برخی از روزها مجبور شوید کمی برنامه‌های خود را تغییر دهید با این وجود به شما اطمینان می‎دهیم تفریحات کیش آنقدر متنوع هستند که هیچ لحظه‌ای از سفر را از دست نخواهید داد.

تقریبا تمامی مراکز خرید کیش در فصل پاییز وارد دوره فروش ویژه می‌شوند. از این رو شما می‌توانید اجناس مورد نظرتان را با ارزان‌ترین قیمت خریداری کنید. همچنین اگر می‌توانید برنامه تور کیش را با روز ۲۰ آبان تطبیق دهید چرا که این روز به روز تخفیف ۵۰ درصدی کیش شهرت دارد و شما می‌توانید هر چه را که می‌خواهید با نصف قیمت خریداری کنید.

علاوه بر خرید انواع تنفریحات ساحلی، دوچرخه سواری و بازدید از جاذبه‌های تاریخی مانند شهر زیرزمینی کاریز و … از دیگر تفریحات تور کیش در فصل پاییز هستند.

سفر به کیش در زمستان

دمای هوای کیش در زمستان بین ۹ تا ۲۲ درجه سانتی‌گراد است. از این رو بسیاری این فصل را بهترین زمان سفر به جزیره می‌دانند. هر چند که در برخی از روزها ممکن است با بارش باران مواجه شوید اما قدم زدن در زیر باران در حالی که سواحل خلیج فارس را در کنار خود دارید خود لحظه‌ای بسیار رمانتیک خواهد بود.

با سفر به کیش در زمستان از آفتاب سوزان در امان خواهید بود و می‌توانید در پارک‌های ساحلی جزیره قایق‌سواری، شاتل، بنانا، غواصی، پاراسیلینگ و ده‌ها تفریح مهیج آبی دیگر را تجربه کنید.

البته فراموش نکنید که زمستان از فصل‌های شلوغ گردشگری در جزیره کیش است بنابراین رزرو هتل و بلیط را در اولیت قرار دهید.

ارزان‌ترین زمان خرید تور کیش

جزیره کیش تقریبا در تمامی فصول شلوغ و پرگردشگر است اما به طور معمول اواسط تابستان و اسفند ماه را می‌توان ارزان‌ترین زمان سفر به کیش دانست. در این فصول جزیره به نسبت خلوت‌تر است و بلیط و هتل‌های کیش در ارزان‌ترین حالت خود به فروش می‌رسند. البته فراموش نکنید که در سایر فصول سال هم می‌توانید تور کیش را با تخفیفات ویژه خریداری کنید. برای اطلاع از تخفیفات تور کیش می‌توانید صفحه اینستاگرام آژانس هواپیمایی ستاره ونک را به آدرس SETAREHVANAK  دنبال کنید.

مطالب مرتبط

معروف سواحل کیش را می‌شناسید؟

غذاهای محلی کیش، لذیذترین غذاهای جنوبی

بهترین مکان‌های گردشگری در جزیره کیش

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید