معروف‌ترین سواحل کیش را می‌شناسید؟

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در چهارشنبه 10 ژوئن 2020
Loading...

 جزیره کیش مقصدی حیرت‌انگیز است که خاطره‌انگیزترین لحظات زندگیتان را برایتان رقم خواهد زد.  این جزیره با هتل‌های لوکس، رستوران‌های بین‌المللی و تفریحات آبی مهیج حرفی برای گفتن و وقتی برای تلف شدن باقی نمی‌گذارد. در این مطلب می‌خواهیم به سراغ معروف‌ترین سواحل کیش رفته و با تفریحات و جاذبه‌های آن‌ها آشنا شویم.

جاذبه‌ها و تفریحات تور کیش نه تنها در ایران بلکه در خاورمیانه هم منحصربه‌فرد و مثال‌زدنی هستند. در دل این جزیره زیبا و رویایی ترین‌های خاورمیانه چه از نظر امکانات تفریحی و چه از نظر امکانات اقامتی خود نمایی می‌کند. سواحل کیش از معروف‌ترین و پرطرفدارترین جاذبه‌های جزیره هستند که با داشتن مهیج‌ترین تفریحات آبی در کنار فضایی آرام توانسته‌اند گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب کنند. (بلیط کیش)

آنچه در این مطلب می‌خوانید

معروف‌ترین سواحل کیش

.

پارک ساحلی مرد ماهیگیر

اگر عاشق شن بازی در ساحل هستید و می‌خواهید هنر خود را به نمایش بگذارید در سفر به کیش حتما سری هم به پارک ساحلی مرد ماهیگیر بزنید. این پارک بیشتر به دلیل مجسمه عظیم‌الجثه از مرد ماهیگیر که تور خود را به طرف دریا پرتاپ کرده و البته سواحل شنی نرم در بین گردشگران مشهور شده است.

مجسمه مرد ماهیگیر با ارتفاع  12 متری در کنار کشتی یونانی از نمادهای معروف کیش به شمار می‌رود. این اثر ارزشمند دومین مجسمه بزرگ فیگوراتیو ایران است که توسط چهار هنرمند مشهدی ساخته شده و ابهت آن سراسر پارک ساحلی را تحت تاثیر خود قرار داده است.

در کنار این مجسمه عظیم، درختان سرسبز تنومند و شن‌های نرم این پارک را به یکی از پرطرفدارترین سواحل کیش تبدیل کرده‌اند. پیادهروی در پارک ساحلی، دیدن منظره غروب آفتاب در سواحل خلیج همیشه فارس، خلق آثار هنری زیبا با شن، شنا و قایق سواری از تفریحات پارک ساحلی مرد ماهیگیر هستند.

این پارک در ضلع شرقی جزیره کیش قرار گرفته و با محیط آرامی که دارد برای تمدد اعصاب و رفع خستگی بعد از یک کیش گردی مهیج بسیار مناسب می‌باشد.

پارک ساحلی میرمهنا

میرمهنا یکی از بهترین و پرطرفدارترین سواحل جزیره کیش است که اوج لذت و هیجان را می‌توان در آن تجربه کرد. بهترین هتل‌های جزیره و متنوع‌ترین رستوران‌ها با انواع غذاهای محلی و بین‌المللی را در پارک ساحلی میرمهنا می‌توان دید.

گردشگران می‌توانند در این مکان ماهیگیری کرده و حاصل دسترنجشان را کباب کرده و میل کنند. قایق سواری، موج سواری، پاراسلینگ و ده‌ها تفریح مهیج دیگر از جاذبه‌هایی هستند که پارک ساحلی میرمهنا را جذاب و مهیج کرده‌اند. حتی اگر از بازی‌های هیجانی خسته شده و دلتان کمی آرامش می‌خواهد می‌توانید کنار ساحل نشسته و از تماشای بچه لاک پشت‌هایی که آزادانه در حال گشت‌وگذار هستند لذت ببرید.

نزدیکی به مراکز خرید معروف کیش مانند بازار زیتون، بازار ونوس، مرکز خرید پارس خلیج و صفین از دیگر دلایل محبوبیت پارک ساحلی میرمهنا است. علاوه بر این در کنار تفریحات مهیج آبی می‌توانید از شهر زیرزمینی بسیار جذاب کاریز دیدن کرده یا به مجموعه ورزشی وریم در نزدیکی پارک رفته و با بازی بولینگ خود را به چالش بکشید.

چارک ساحلی میرمهنا در بلوار دریا جزیره کیش قرار دارد و از مسجد خاتم تا میدان معروف جاسک را دربرمی‌گیرد.

پارک ساحلی مرجان

پارک مرجان را می‌توان از زیباترین سواحل کیش دانست. این پارک پر است از آلاچیق‌هایی که از طبیعت ساخته شده‌اند و امکان دیدن طلوع و غروب زیبای خورشید را در سواحل جزیره فراهم می‌کنند. صخره‌های مرجانی پارک محل زندگی زیباترین موجودات دریایی از جمله شقایق‌ها، عروس‌های دریایی، صدف‌های رنگی و حلزون‌های زیبا هستند و حیرت‌انگیزترین مناظر را پیش روی بازدیدکنندگان قرار می‌دهند.

جالب است بدانید که پیست اسکی معروف کیش هم از میان پارک ساحلی مرجان می‌گذرد و شما می‌توانید در حال دوچرخه سواری از زیبایی بی حدوحصر ساحل لذت ببرید. یا با ورزش‌های آبی مانند جت اسکی، شاتل، بنانا، موج سواری و غواصی یک روز پر از هیجان و چالش را در طول اقامتتان در این جزیره خارق‌العاده تجربه کنید.

علاوه بر تفریحات آبی رستوران‌ها و کافه‌های پارک ساحلی مرجان آماده‌اند تا با انواع نوشیدنی‌های خنک و جذاب و غذاهای بین‌المللی و جنوبی از شما پذیرایی کرده و خستگی یک روز پر چالش را از تنتان به در کنند.

میهمانان هتل‌های داریوش، ارم و پارمیس تنها چند دقیقه با پارک ساحلی مرجان و تفریحات مهیج آن فاصله دارند.

پارک ساحلی سیمرغ

مجموعه‌ای از آبی بیکران دریا، فضای سبز بزرگ و درختان انجیر، کاکتوس و اکالیپتوس پارک ساحلی سیمرغ را تشکیل می‌دهند. در این پارک همه چیز برای علاقه‌مندان به ورزش محیاست. زمین پینگ پنگ، بدمینتون، پیست اسکی و حتی مسیر پیاده‌روی که همگی با چشم‌انداز دریا لذت ورزش را چند برابر می‌کنند. وجود یک زمین بازی ویژه کودکان هم به والدین این امکان را می‌دهد تا بی‌ هیچ دغدغه‌ای به فعالیت‌های مورد علاقه خود مشغول باشند.

پارک معروف دلفین‌ها با انواع موجودات دوست‌داشتنی دریایی مانند دلفین، پنگوئن، شیر دریایی، گربه دریایی و باغ پرندگان با انواع پرندگان زیبا از جمله پرندگان امریکایی، استرالیایی، آسیایی و آفریقایی در مجاورت پارک ساحلی سیمرغ قرار گرفته و محبوبیت پارک را چندین برابر کرده‌اند.

پارک ساحلی سیمرغ در جنوب شرقی جزیره، بین جاده جهان و جاده دوچرخه سواری کیش قرار گرفته. خط ساحلی که در امتداد پارک قرار دارد آن را به یکی از خارق‌العاده‌ترین سواحل کیش تبدیل کرده است.

مطالب مرتبط

راهنمای سفر به کیش

چگونه در کیش ماشین اجاره کنیم؟

بهترین مکان‌های گردشگری در جزیره کیش

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید