بلندترین هتل های جهان + تصاویر

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در پنج‌شنبه 8 سپتامبر 2022
Loading...

درباره اقامت در میان ابرها چیزی شنیده‌‎اید؟ شاید این ایده کمی رویایی به نظر آید اما وقتی معماری، تکنولوژی و خلاقیت دست به دست هم دهند همه چیز ممکن می‌‌شود. بلندترین هتل های دنیا با ارتفاع بیش از ۳۵۰ متر امکان اقامت بر روی ابرها را برای میهمانان خود فراهم می‌کنند. هتل‌هایی بی‌نهایت مجلل که مرزهای استاندارد هتلی در دنیا را جابجا کرده و علاوه بر تجهیزات و امکانات مدرن، چشم اندازی ابدی دارند. می‌خواهید بدانید بلندترین هتل جهان در کدام شهر قرار دارد و چه امکاناتی را به میهمانان خود ارائه می‌دهد؟ تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

وقتی پای بلندترین هتل جهان در میان باشد بدون شک دبی را می‌توان در این زمینه پرچمدار دانست. البته علاوه بر دبی مقاصدی مانند مالزی، تایلند و چین هم با داشتن آسمان خراش‌های عظیم در میان لیست کشورهایی که بلندترین هتل‌ های دنیا را دارند قرار می‌گیرند. در ادامه با این ابر سازه‌ها و امکاناتشان بیشتر آشنا می‌شویم.

معرفی بلندترین هتل های دنیا

برای اقامت در بلندترین هتل های دنیا باید قید صرفه جویی در سفر را بزنید. چرا که این هتل‌ها حد و مرز لوکس بودن را پشت سرگذاشته و همچون پادشاهان از میهمانان خود پذیرایی می‌کنند. ساختمان‌هایی با شکوه که ارتفاعی باورنکردنی داشته و در رقابت با یکدیگر تمام توان خود را به کار گرفته‌اند. به نظر شما بلندترین هتل جهان در کدام کشور قرار گرفته و چه ارتفاعی دارد؟ در ادامه می‌خوانیم.

هتل کالینان ساوث تاور چین (Cullinan South Tower)

هنگ کنک به شهر برج‌های سر به فلک کشیده در چین معروف است و هتل اوث تاور با ۲۷۱ متر ارتفاع سایر بناها را پشت سر گذاشته و رتبه دهمین هتل بلند دنیا را به خود اختصاص داده است. این هتل ۶۸ طبقه با دیوارهای شیشه‌ای منظره‌ای بسیار زیبا از بندر ویکتوریا را پیش روی میهمانان خود قرار می‌دهد.

هتل میلنیوم پلازا دبی (Millennium Plaza)

در سال ۲۰۱۱ هتل ۶۶ طبقه‌ای در دبی افتتاح شد که نام خود را با ۲۹۴ متر ارتفاع در میان بلندترین هتل های دنیا به ثبت رسانید. هتل میلنیوم پلازا دبی اتاق‌هایی بزرگ دارد که برخی از آن‌ها با قرار گرفتن در طبقات فوقانی و داشتن پنجره‌های یکسره نمایی خارق‌العاده از شهر دبی را در اختیار میهمانان خود قرار می‌دهند. علاوه بر این میهمانان هتل می‌توانند از استخر روبازی که در بهترین جای هتل قرار گرفته استفاده کنند.

بایوکی اسکای هتل بانکوک (Baiyoke Sky Hotel)

هر چند که بایوکی اسکای بانکوک به عنوان بلندترین هتل جهان شناخته نمی‌شود اما با ۳۰۹ متر ارتفاع و همراه با هتل جمیراتاورز دبی در میان ۱۰ هتل بلند درنیا قرار می‌گیرد. این هتل ۸۸ طبقه داشته و با لوکس‌ترین امکانات از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. یک سکوی تماشا که در مرتفع‌ترین نقطه هتل قرار گرفته و رستورانی سرباز با محیط رویایی از ویژگی‌های هتل بایوکی اسکای بانکوک به شمار می‌روند. برای اقامت در هتل بایوکی اسکای می‌توانید با کارشناسان تور تایلند ما در ارتباط باشید.

هتل جوورا دبی (Gevora Hotel)

هتل جورا از آن دسته آسمان خراش‌هایی ست که به تازگی در دبی افتتاح شده و با ۳۵۷ متر ارتفاع توانست تمام رقبای خود را پشت سر گذاشته و به بلندترین هتل دنیا تبدیل شود. این هتل فوق لوکس دارای ۷۵ طبقه و ۵۲۸ اتاق می‌باشد. که با اقامت در طبقات فوقانی آن تمام دبی را زیر پا خواهید داشت. برای اقامت در هتل جوورا می‌توانید با کارشناسان تور دبی ما در ارتباط باشید.

جی دبلیو ماریوت مارکوییس دبی (JW Marriott Marquis)

هتل جی دبیلو مارکیس هتل با ارتفاع ۳۵۵ متر تا پیش از ساخت جورا بلندترین هتل جهان به شمار می‌رفت. البته اکنون نیز جایگاه دوم در این لیست را دارد. این هتل در سال ۲۰۱۲ ساخته شده و ۷۷ طبقه و ۱۶۰۸ اتاق فوق لوکس دارد.

فورسیزنز پلیس کوالالامپور (Four Seasons Place Kuala Lumpur)

هتل فورسیزن کوالالامپور دقیقا در کنار برج‌های دوقلو پتروناس قرار گرفته، این هتل با هدف تبدیل شدن به بلندترین هتل دنیا در سال ۲۰۱۸ افتتاح شد اما در رقابت با هتل جورا دبی شکست خورد. برای اقامت در هتل فورسیزن کوالالامپور می‌توانید با کارشناسان تور مالزی ما در ارتباط باشید.

بایوکی اسکای هتل بانکوک (Baiyoke Sky Hotel)

هتل بایوکی اسکای ۳۰۹ متر ارتفاع داشته و بلندترین هتل در تایلند به شمار می‌رود. یک سکوی تماشا در طبقات فوقانی، ۷ رستوران و اتاق‌های بزرگ و مجهز از امکانات هتل بایوکی اسکای هستند.

هتل برج العرب دبی (Burj Al Arab)

هتل برج‌العرب در کنار دریای خلیج فارس قرار گرفته و تنها ۲ دقیقه با ساحل فاصله دارد. به عقیده بسیاری این هتل ۳۲۱ متری لوکسترین هتل جهان به شمار آمده و در میان ثروتمندترین افراد دنیا طرفداران بسیاری دارد.

هتل جمیرا امارات تاورز دبی (Jumeirah Emirates Towers Hotel)

هتل جمیرا امارات تاورز در سال ۲۰۰۰ تاسیس و ۳۰۹ متر ارتفاع دارد. این هتل در نزدیکی دبی مال قرار گرفته و چشم اندازی زیبا به شهر دبی دارد. بالکن اختصاصی برای هر اتاق و سرویس شیک مبلمان از امکانات خاص امارات جمیرا تاورز هستند.

بلندترین هتل روی کره زمین

بلندترین هتل روی زمین در حال حاضر در دبی در حال ساخت است. این ابر سازه ۳۶۵ متر ارتفاع خواهد داشت و پیش بینی می‌شود ساخت آن در سال ۲۰۲۴ به پایان رسد. تا کنون ۵۲ طبقه از ۸۲ طبقه هتل سیل ساخته شده است. بنابراین شهر دبی میزبان بلندترین هتل دنیا می‌باشد.

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید