با هواپیمایی عمان‌ایر، پرواز خود را خاطره‌انگیز کنید

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در سه‌شنبه 4 سپتامبر 2018
Loading...
عمان‌ایر، هواپیمای ملی عمان است که در سال ۱۹۹۳ در مسقط پایتخت این کشور تأسیس شد. هواپیمایی عمان‌ایر در ابتدا فقط در مسیرهای داخلی عمان فعالیت داشت. اما در طی سال‌‌های بعد با استفاده از خدمات و تجهیزات فوق مدرن در پروازها و طراحی داخلی ظریف در داخل هواپیماهایش، فعالیت خود را در مسیرهای بین‌المللی گسترش داد. تا جایی که به عضویت سازمان حمل و نقل هوایی عرب درآمد و در حال حاضر جز برترین ایرلاین‌های هواپیمایی در دنیا محسوب می‌شود.

هواپیمایی عمان ایر

اولین شرکت هواپیمایی دنیا که در برخی از مسیرهایش خدمات تلفن همراه و wifi را ارائه داد، کسب عنوان بهترین هواپیمایی در سال ۲۰۱۱ و انتخاب شدن به عنوان بهترین هواپیمایی خاورمیانه از نظر خدمات و سرویس در سال ۲۰۱۵، تنها بخشی از افتخارات هواپیمایی عمان‌ایر هستند.

هواپیمایی عمان‌ایر با در اختیار داشتن ۱۰ هواپیمای ایرباس، ۳۸ هواپیمای بوئینگ و ۴ هواپیمای امبرائر، هم‌اکنون به ۵۰ شهر در ۲۷ کشور دنیا پرواز دارد.

کلاس‌های پروازی هواپیمای عمان‌ایر

خرید بلیط هواپیمایی عمان‌ایر در کلاس‌های پروازی اکونومی، بیزینس و فرست کلاس در مسیرهای بین‌المللی امکان‌پذیر است.

صندلی‌های هواپیمایی عمان‌ایر در کلاس اکونومی

صندلی‌های هواپیمای عمان‌ایر در کلاس اکونومی، در فاصله‌ی ۳۴ اینچی از هم قرار دارند و دارای جای استراحت سر و پا می‌باشند، همچنین دارای قابلیت تنظیم صندلی هستند. هرکدام از صندلی‌های اکونومی در هواپیمایی عمان‌ایر، دارای مانیتور جداگانه هستند و مسافرین ‌می‌توانند در طول پرواز با مانیتورهای شخصی، فیلم‌های مورد علاقه‌ی خود را تماشا کنند.

هواپیمایی عمان ایر

صندلی‌های هواپیمایی عمان‌ایر در کلاس بیزینس

صندلی‌های هواپیمایی عمان‌ایر در کلاس بیزینس، در فاصله ۸۲ اینچی از هم قرار دارند، صندلی‌ها تخت‌شو می‌باشند و به صورت برقی قابل تنظیم هستند. این صندلی‌ها دارای امکاناتی مانند مانیتور شخصی، میز مخصوص نوشیدنی و غذا می‌باشند. در صورت خرید صندلی‌های هواپیمایی عمان‌ایر، مسافران می‌توانند از خدمات VIP فرودگاه استفاده کنند. همچنین مسافران این بخش از پرواز، به صورت اختصاصی به طرف هواپیما ترانسفر می‌شوند.

هواپیمایی عمان ایر

صندلی‌های هواپیمایی عمان‌ایر در کلاس فرست

صندلی‌های هواپیمایی عمان‌ایر در قسمت فرست کلاس، فوق‌العاده لوکس و مجهز هستند. کابین فرست کلاس مانند یک سوئیت مدرن است. که در آن مسافران می‌توانند غذای خود را طبق سلیقه از منو انتخاب کنند. صندلی‌های فرست کلاس به صورت تخت‌شو و بسیار بزرگ و راحت هستند و مانیتورهای ۲۳ اینچی برای مسافرین در این قسمت تعبیه شده است. از دیگر امکانات صندلی‌های فرست کلاس هواپیمایی عمان‌ایر، می‌توان به ترانسفر رفت‌وبرگشت و استفاده از سالن CIP فرودگاه اشاره کرد.

هواپیمایی عمان ایر

میزان بار مجاز در خرید بلیط هواپیمایی عمان‌ایر

میزان بار مجاز در کلاس اکونومی هواپیمایی عمان‌ایر ۲۰ کیلوگرم، در کلاس بیزینس ۴۰ کیلوگرم و در فرست‌ کلاس ۵۰ کیلوگرم است.

سیستم صدور کارت بلیط یا چک‌آنلاین در خرید بلیط هواپیمایی عمان‌ایر

بعد از خرید بلیط هواپیمایی عمان‌ایر، مسافران می‌توانند با مراجعه به سایت هواپیمایی، در قسمت چک آنلاین، با وارد کردن مشخصات شخصی و شماره پاسپورت، کارت پرواز خود را دریافت کنند. از مزیت‌های استفاده از این سیستم، انتخاب صندلی قبل از پرواز و صرفه‌جویی در وقت است.

نکات مهم هنگام خرید بلیط هواپیمایی عمان‌ایر:

هنگام خرید بلیط هواپیمایی عمان‌ایر، به میزان بار مجاز نوشته شده در بلیط دقت کنید. هرکدام از کلاس‌های هواپیمایی میزان بار مجاز مخصوص به خود را دارند.

هنگام خرید بلیط هواپیمایی عمان‌ایر، به مبدأ، مقصد و تاریخ سفر خود دقت کنید و پیش از رفتن به فرودگاه اطلاعات سفر را مجدداً چک نمایید.

هنگام حضور در سالن فرودگاه به اطلاعات درج شده بر روی مانیتور دقت کنید. چرا که هرگونه تغییرات احتمالی در پرواز از همان طریق به مسافران اطلاع داده می‌شود.

هواپیمایی عمان ایر

مسیرهای پروازی هواپیمایی عمان‌ایر از ایران:

خرید بلیط هواپیمایی عمان‌ایر در مسیرهای پروازی زیر امکان‌پذیر است:

پرواز عمان‌ایر از تهران و مشهد به:

فیلیپین، مالزی، سریلانکا، پاکستان، نپال، مالدیو، هندوستان، تایلند، تانزانیا، ایتالیا، آلمان، فرانسه، انگلستان، عربستان، قطر، عمان، کویت، اردن، بحرین.

 برای اطلاعات بیشتر، درباره‌ی خرید بلیط هواپیمایی عمان‌ایر با کارشناسان بلیط، در آژانس هواپیمایی ستاره ونک تماس بگیرید و یا به سایت خرید اینترنتی بلیط هواپیما مراجعه کنید.

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

نظرات شما عزیزان

  • Aniseh Hashemipak
    Aniseh Hashemipak ارسال شده در 5 سال پیش

    Excellent

    پاسخ
  • Aniseh Hashemipak
    Aniseh Hashemipak ارسال شده در 5 سال پیش

    عالي

    پاسخ
  • Aniseh Hashemipak
    Aniseh Hashemipak ارسال شده در 5 سال پیش

    تشكر از خدمات رساني بينظير و دقيق

    پاسخ

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید