با هفت برگر لذیذ دبی آشنا شوید

نوشته شده توسط : پونه مولایی در چهارشنبه 4 مارس 2020
Loading...

دبی یکی از گران قیمت‌ترین شهرهای خاورمیانه، زمین بازی ثروتمدان و قدرتمدان جهان است. در این شهر شما می‌توانید از بهترین مراکز فرهنگی، هنری، ورزشی و تفریحی دنیا بازدید کنید. البته علاوه بر این‌ها طعم بی‌نظیرترین غذاها به ویژه برگر را در اینجا تست نمایید.

در تور دبی هر کاری که دوست داشتید انجام دهید چون هیچ محدودیت برای خوش‌گذرانی نخواهید داشت. اما یک پیشنهاد ویژه برای توشه خاطراتتان از این شهر؛ تست کردن غذاهای گوناگون است. در این مطلب شما را با بهترین برگرهای دبی آشنا می‌کنیم. ( ویزای دبی )

۱- برگر ربول (شورشی)

همان‌طور که از اسم این برگر برمیاد، از برهم زدن قواعد و قانون در درست کردن این ساندویج لذت می‌برد. زمانی که وارد این رستوران شوید از نقاشی‌های خلاقانه‌ای که بر روی دیوار نصب شده است؛ متعجب خواهید شد.

ایجاد طعم‌های ابداعی در منوی آن باعث شده که جز بهترین‌ها باشد. ساندویج استرالیایی یکی از همین موارد است که از ترکیب جذاب آناناس، گوجه فرنگی، چغندر، پنیر، تخم مرغ سرخ شده، سس کبابی و البته همبرگر از تازه‌ترین گوشت گاوه درست شده است.

بعد از خوردن هر کدام از این ساندویج‌ها معنی خلاقیت و متفاوت بودن را متوجه خواهید شد.

آدرس:

Oud Metha Road, Wafi City, Umm Hurair 2 Dubai

 

۲- Dhow & Anchor

یک مکان با نمای عالی که به سمت هتل معروف برج الخلیفه است که جایزه بهترین سبک انگلیسی را در هتل سواحل جمیرا دریافت کرده است. پس اگر قصد خوردن یک برگر متفاوت را دارید اینجا را انتخاب کنید.

برگرهای این رستوران از گوشت‌های کمیباب واگیو (یکی از گران قیمت‌ترین گوشت‌های جهان) همراه با پنیر چدار، سس کچاب خانگی، مارمالاد پیاز، سس خردل و نان ترد درست می‌شود. میهمانان رستوران می‌توانند غذای خود را در فضای باز تراس یا فضای شیک داخلی نوش جان کنند.

آدرس:

Umm Suqeim Dubai

۳- Rhodes Twenty10

جالب است بدانید، پشت مزه خارق‌العاده همبرگرهای این رستوران سرآشپز نامی “گری رودس” قرار دارد که هر کدام از این برگرهای را با روشی و ترکیبی بی‌نظیر طبخ و به مشتریان عرضه می‌کند.

هر کدام از برگرها با ۲۲۵ گرم از فیله تازه استیک شکل می‌گیرند که از لحاظ کیفیت در بالاترین سطح استاندار هستند. یکی از نکات برجسته غذاهای اینجا دورچین کاهوی یخ زده، گوجه فرنگی کبابی، حلقه پیازهای سوخاری، خیارشور و سس مخصوص برگر است. البته گزینه دومی هم برای دورچین وجود دارد و می‌توانید سیب زمینی با خامه، ورقه‌های سیب زمینی با گوشت اردک که با چربی اردک کباب شده همراه با آب پیاز را انتخاب کنید.

آدرس:

Le Royal Méridien Beach Resort & Spa, Al Safouh Road

مطالب مرتبط

بهترین مراکز بازی در دبی

گوشه‌ای از سوغات‌های افسانه‌‌ای دبی

.

۴- گریل رینگتون (The Rivington Grill)

اگر به دنبال سرو یک ناهار در محیطی کاملا مجلل هستید به گریل رینگتون بروید تا بهترین غذاهای انگلیسی را در دبی میل کنید. برگر طبخ شده در این رستوران از مخطوط گوشت چرخ شده با گوشت گاوه پیر است که همراه آن ترکیبی از پیاز قرمز، فلفل قرمز، خردل انگلیسی و ادویه‌های بسیاری را مزه خواهید کرد.

علاوه بر ترکیب بالا می‌توانید از مخطوط برگر با خیارشور، چدار دودی، کاهو پیچ کوچک، گوجه فرنگی، سس مایونز و مخصوص که در نان برشته و تازه قرار می‌گیرد، لذت ببرید.

آدرس:

Level 3, Souk Al Bahar, Downtown Burj Khalifa

۵- meat me there dubai

با یکی از بهترین، آبدارترین، ساده‌ترین و در عین حال بی نظیرترین برگرهای شهر دبی آشنا شوید. این رستوران برگرهای خود را به جای گوشت گاو با گوشت گوسفند درست می‌کند که شاید برای کسانی که از چربی خوششان نمی‌آید، لذیذ نباشد. اما باید گفت ساندویج‌های آن بسیار شیرین و آبدار است.

ساندویج‌ برگر این رستوران در نانی تازه که با کنجد سیاه و سفید پوشیده شده و در کنار سیب زمینی سرخ شده با پنیر سرو می‌شود.

آدرس:

Al Souq Mall, Jumeirah Beach Road, Umm Suqeim 2

۶- Moylos

Moylo متخصص در درست کردن برگرهای خانگی، مواد تازه و نان سیب زمینی است که طعم منحصر به فردی دارد. این برگر از ۱۰۰ گرم گوشت گاوی، پنیر آمریکایی، سس فوق‌العاده، حلقه‌های غول پیکر پیازه درست شده است. محیط رستوران هم دنج و آرام می‌باشد که با چراغ‌های کوچکی فضا را روشن کرده است.

آدرس:

Near Sunset Mall, Jumeirah Beach Road, Jumeirah 3, JLT and Trade Centre

۷- باربرگر

یکی از وجوه متمایز باربرگر آن است که تمام مواد تشکیل دهنده ساندویج‌هاش تماما ارگانیک است، به همین خاطر شما می‌توانید یک طعم بی‌نظیر و متفاوت را بچشید. شاید برای طرفدارن گوشت کمی عجیب باشد که بخواهند وجی برگر (گونه‌ای ساندویچ شبیه به همبرگر است که در آن گوشت یا هرگونه مواد غذایی حیوانی به کار نمی‌رود) را امتحان کنند اما بعد از خوردن آن نظراتان تغییر می‌کند.

ترکیب ساندویج‌های باربرگر از مواد طبیعی مانند چغندر، سیب زمینی، سایر سبزیجات و حتی پنیر درست می‌شود.

آدرس:

La Mer, City Walk, The Pointe

برای اطلاع از تور نوروز دبی با همکاران فروش ما تماس بگیرید.

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
پونه مولایی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید