با ایرعربیا سفر کنید و جهان زیباتری بسازید!

نوشته شده توسط : نیوشا امینیان در یکشنبه 31 مارس 2019
Loading...

هواپیمایی ایرعربیا تنها به داشتن بهترین هواپیماها، کادر پروازی و بلیط‌های ارزان قیمت مشهور نیست. ایرلاین ایرعربیا از سال‌ها پیش اقدام به احداث خیریه‌‌ای به‌نام Cloud Charity یا «خیریه ابر» کرده است که در کشورهای گوناگون، خدمات مختلفی را ارائه می‌کند. ایرعربیا در تلاش است تا شرایط بهتری را برای زندگی کودکان و دیگر افرادی ایجاد کند که سرزمین‌هایشان درگیر فقر، بیماری و جنگ است. آژانس ستاره ونک در این مطلب بیشتر از اقدامات عام‌المنفعه و خیریه هواپیمایی ایرعربیا برایتان می‌گوید.

اولین خیریه هواپیمایی ایرعربیا

در سال ۲۰۰۷ هواپیمایی ایرعربیا با همکاری خیریه بین‌المللی شارجه، یک کلینیک درمانی رایگان را در منطقه‌ای از سودان به‌نام «جلاس» راه‌اندازی کرد. جلاس منطقه‌ای بیابانی است که حدود ۴۵۰ کیلومتر از پایتخت سودان فاصله دارد و این شرایط باعث شده تا مردم آن که جمعیت‌شان بیش از ۲۰ هزار نفر است با مشکلات درمانی متعددی روبرو شوند. هواپیمایی ایرعربیا با راه‌اندازی کلینک مجهز به اتاق عمل، اتاق زایمان، داروخانه، آزمایشگاه و… کمک کرد تا مردم بتوانند به‌صورت رایگان خدمات درمانی متعددی را دریافت کنند.

ایرعربیا

هواپیمایی ایرعربیا با تاسیس درمانگاهی در سودان به زندگی بیش از ۲۰ هزار نفر کمک کرده است

هواپیمایی ایرعربیا و ساخت مدرسه

فکر کنید بخشی از هزینه‌ای که برای خرید بلیط‌ ایرعربیا می‌‌پردازید، مستقیما به سریلانکا می‌رود و در مدرسه‌ای هزینه می‌شود که بیش از ۳۰۰ دانش‌آموز دارد. دانش‌آموزانی که می‌توانند در مدرسه‌ای مجهز و امن درس بخوانند، از حوادث گوناگونی که در سرزمین‌شان در جریان است دور بمانند و به‌خاطر فقر، بازمانده از تحصیل نباشند. هواپیمایی ایرعربیا برای ساخت و احیای این مدرسه بیش از ۶۱۰۰۰ دلار هزینه کرده تا مدرسه‌ای زیبا و دوست‌داشتنی به نسل آینده سریلانکا هدیه کند.

مرکز آموزش کودکان مبتلا اوتیسم در ترکیه

هواپیمایی ایرعربیا برای بیش از ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم یک مرکز آموزشی مجهز را  در ترکیه ایجاد کرده است. میزها، نیمکت‌ها، کامپیوتر و حتی اسباب‌بازی‌های این مرکز آموزشی – درمانی توسط هواپیمایی ایرعربیا تهیه شده است. ستاره ونک پیشنهاد می‌کند با خرید بلیط‌های هواپیمای ایرعربیا نه‌تنها سفری ارزان و با کیفیت داشته باشید بلکه به گسترش مهربانی در سرتاسر جهان کمک کنید.

تامین آب مدرسه نپال توسط ایرعربیا

تامین آب و رساندن آن به ارتفاعات در نواحی کوهستانی کاری دشوار و پر هزینه است. هواپیمایی ایرعربیا در راستای اقدامات بشر دوستانه‌اش به یکی از دبیرستان‌های نپال کمک کرد تا به وسیله‌ی پمپ، آب را به مدرسه برسانند. فعالیت‌های ایرعربیا در نپال به این موضوع محدود نشده و قرار است در فازهای بعدی، مدرسه مورد نظر به‌صورت کامل بازسازی و تجهیز شود.

هواپیمایی ایرعربیا و هند

به دلیل کیفیت بسیار عالی و هزینه کم بلیط‌های ایرعربیا، بسیاری از مسافران هواپیمایی ایرعریبا را برای سفرهایشان انتخاب می‌کنند. این انتخاب باعث شده تا هواپیمایی ایرعربیا بودجه‌ای را برای ساخت یک مدرسه در هند تامین کند. مدرسه‌ای که به کودکان فقیر هند تعلق دارد و در آن امکانات آموزشی در سطح بالایی ارائه شده است. این مدرسه در سال ۲۰۰۹ ساخته شده و جز اولین همکاری‌های خیریه ابر ایرعربیا با خیریه‌های هند بود.

ایرعربیا

ساخت مدرسه در هند با همکاری خیریه‌های هند و هواپیمایی ایرعربیا انجام شده است

احداث بیمارستان توسط ایرعربیا

هواپیمایی ایرعربیا، یک کلینیک درمانی مجهز دیگر را نیز در یمن ساخته است. این کلینیک مجهز به آخرین تجهیزات، وسایل آزمایشگاهی، داروخانه، اتاق‌های عمل، زایمان و… می‌باشد. ستاره ونک پیشنهاد می‌کند با ایرعربیا سفر کنید تا علاوه بر دریافت بلیط‌های ارزان ایرعربیا، به درمان مردمی آسیب دیده کمک کنید و در ساختن جهانی زیباتر نقش داشته باشید.

ابتکارات و نوآوری‌ها در انجام مسئولیت‌های اجتماعی

هواپیمایی ایرعربیا خود را مسئول می‌داند تا با توجه به امکاناتی که دارد، در برابر مشکلات گوناگون اجتماعی به یاری انسان‌ها بشتابد. در نتیجه ایرلاین ایرعربیا علاوه بر فعالیت‌هایی که در بالا گفته شده، اقدامات متنوعی را انجام داده تا مسئولیت‌های اجتماعی خود را به نحو احسن انجام دهد. در ادامه بیشتر درباره برخی از این مسئولیت‌ها و اقدامات برایتان می‌گوید.

  • کمک به معلولان در شارجه
    پروازهای ایرعربیا از طریق فرودگاه شارجه انجام می‌شوند و این فرودگاه برای ایرلاین ایرعربیا حکم خانه را ایفا می‌کند. هواپیمایی ایرعریبا که نسبت به خانه‌اش احساس مسئولیت می‌کرد، در فرودگاه شارجه شرایطی را ایجاد کرد تا معمولان بتوانند با راحتی بیشتری با هواپیماها سفر کنند.
  • مقابله با بیماری مننژیت

هواپیمایی ایرعربیا برای مقابله با بیماری مننژیت که مغز و نخاع را درگیر می‌کند، تیم‌های پزشکی و درمانی را به سودان فرستاد. ایرلاین ایرعربیا تلاش کرد تا با انجام اقدامات گوناگون آمار مرگ و میر این بیماری را کاهش دهد، کیفیت زندگی مردم را بالا ببرد و کمک کند تا آگاهی بیشتری نسبت به مشکلات مردم در سرتاسر جهان ایجاد گردد.

ایرعربیا

ایرعربیا تلاش می‌کند مسئولیت‌های اجتماعی‌اش را دنبال کند و در یاری نیازمندان بکوشد

  • همکاری برای کمک به پناهندگان

هواپیمایی ایرعربیا نسبت به مهاجران و سرزمین‌هایی که درگیر جنگ هستند نیز احساس مسئولیت می‌کند. در همین راستا ایرعربیا، بسته‌های حمایتی را تهیه کرد و آنها را برای کمک به کودکان یمن به کمیساریای عالی سازمان ملل متحد رساند. برای جمع‌آوری این بسته‌های حمایتی بسیاری از نمایندگان ایرعربیا کمک کردند و محل دفترهایشان تبدیل به محل جمع‌آوری کمک‌ها شد.

  • برآورده کردن رویای کودکان بیمار

کودکانی که درگیر بیماری‌های سخت هستند، آرزوهایی دارند که تحقق آنها گاهی آخرین خواسته‌شان می‌باشد. هواپیمایی ایرعربیا با توجه به امکانات و تجهیراتی که دارد در راستای تحقق آرزوی کودکانی که درگیر بیماری سرطان هستند می‌کوشد. ایرعربیا به این کودکان یونیفرم‌ خلبان را هدیه می‌دهد و کمک‌شان می‌کند تا اگر رویای پرواز و دیدن آسمان را دارند، این آرزو به حقیقت بپیوندد.

ایرعربیا

ایرعربیا برای تحقق آرزوهای کودکان بیمار و مبتلا به سرطان پیش‌قدم می‌شود

مواردی که ذکر شد تنها بخشی از فعالیت‌های بشر دوستانه هواپیمایی ایرعربیا است. ایرعربیا همواره تلاش کرده است تا درآمدهایش به زندگی مردم دیگری رونق بدهد، از رنج و کاستی جهان بکاهد و کمک کند تا سرزمین‌های بیشتری طعم زندگی آرام و پرآسایش را بچشند. سفر با هواپیمایی ایرعربیا در کنار تمام مزیت‌هایش که شامل بلیط های ارزان، هواپیماها، کادر پروازی حرفه‌ای و… می‌باشد به شما این شانس را می‎‌دهد تا به صورت مستقیم و غیر مستقیم به بهبود جهان کمک کنید. بسیاری از مسافران هواپیمایی ایرعربیا معتقدند، سفری که در آن دعای هزاران انسان از نقاط گوناگون جهان همراهش است، به خیر، خوشی و سلامتی خواهد بود.

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
نیوشا امینیان
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید