در شهر استانبول تفریحات را پایانی نیست! در این مطلب می‌خواهیم به سراغ پارک‌های آبی استانبول برویم. مجموعه‌های تفریحی که به سرزمین هیجان و خوشبختی شهره بوده و این فرصت را به گردشگران را می‌دهد تا از سرسره‌‌های آبی بلند، آبشارهای مصنوعی، رفتینگ در رودخانه و … ده‌ها تفریح مهیج دیگر لذت ببرند.

با تور استانبول به پارک‌های آبی آن بروید

اسم تور استانبول که به میان می‌آید، لیستی بلند بالا از انواع تفریحات و جاذبه‌ها در ذهن ردیف می‌شوند. تاریخ و معماری، مراکز خرید لوکس، مجموعه‌های تفریحی و … اما این شهر پر جنب و جوش  برای طرفداران تفریحات آبی هم سورپرایزهای مخصوص به خود را دارد. پارک‌های آبی استانبول با انواع وسیله‌های بازی اوج لذت و هیجان را به گردشگران هدیه می‌دهند. (خرید بلیط تهران استانبول)

پارک‌های آبی استانبول

در زیر به برخی از پارک‌های آبی استانبول اشاره کرده و هریک را توضیح می‌دهیم:

.پارک آبی آکوامارین

آکوامارینا با ظرفیت پذیرش ۳۰۰۰ نفر به عنوان یکی از بزرگترین پارک‌های آبی استانبول شناخته می‌شود. این مجموعه بزرگ کمی با فاصله از شهر استانبول و نزدیک به فرودگاه آتاتورک قرار گرفته است.سرسره‌های آبی که در اندازه‌های مختلف طراحی شده‌اند، امکان استفاده از پارک را برای تمامی سنین فراهم می‌کنند. چندین استخر شنا همراه با صندلی‌های مخصوص آفتاب نیز در مجموعه آکوامارینا وجود دارد که علاوه بر زیباتر نشان دادن فضای پارک محلی بسیار مناسب برای استراحت و تمدد اعصاب ایجاد کرده‌اند.

تم اصلی این پارک آبی برابر با آدرنالین بالاست!

شنا و گرفتن حمام آفتاب تنها بخش کوچکی از پارک آبی آکوامارینا را شامل می‌شود. هیجان و بازی با آدرنالین تم اصلی این مجموعه خارق‌العاده می‌باشد. پس اگر می‌خواهید یک روز عالی و متفاوت را در خاطرات خود به استانبول به ثبت رسانید، آکوامارینا با انواع وسایل و امکانات مهیج چیزی فراتر از انتظارتان را به شما خواهد داد.سقوط آزاد با ارتفاع بلند، رفتیگ در رودخانه دیوانه، تونل‌های آبی و سیاه چاله‌ها انواع تفریحاتی هتند که در آکوامارین تجربه خواهید کرد.

نحوه دسترسی به پارک آبی آکوامارین

برای رسیدن به پارک آبی آکوامارین می‌توانید از تاکسی‌های دربستی استفاده کرده و یا بین ساعت ۹ صبح تا ۱۰ به وسیله سرویس‌های رایگان خودتان را به پارک برسانید. البته لازم به یادآوری است این سرویس‌های رایگان فقط رفت را پوشش می‌دهند و برای برگشت باید از تاکسی استفاده کنید.

در زیر آدرس این پارک آبی را مشاهده می‌کنید:

آدرس: Fatih, Komando Sk. No:4, 34500 Büyükçekmece/İstanbul, Turkey

پارک آبی دلفین

سال ۲۰۱۱ یکی از بزرگترین پارک‌های آبی استانبول با نام پارک آبی دلفین افتتاح شد و به جرات می‌توان گفت که رسم و رسوم تفریحات در استانبول را جابجا کرد. این مجموعه بزرگ تجربه مهیج‌ترین و خارق‌العاده‌ترین تفریحات آبی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد تا جایی که گشت‌وگذار در پارک آبی دلفین جز برنامه سفر همیشگی شما به استانبول قرار خواهد گرفت.

هیجانی که هوش از سر شما می‌برد!

آبشارهای آبی که تا بلندترین ارتفاعات کشیده شده‌اند و با سرعتی غیرقابل وصف شما را به درون استخر پرتاب می‌کنند، فضای مخصوص واتر پلو، سونامی‌های ساختگی و مهیج، تونل‌های پوشیده شده از آب، استخرههای سرباز با صندلی‌های آفتابی و ده‌ها تفریح دیگر همه و همه بخشی از مجموعه را تشکیل داده و اوج لذت را به میهمانان پارک هدیه می‌دهند.نمایش مخصوص دلفین‌ها که نام مجموعه از آن گرفته شده است، بخشی دیگر از پارک می‌باشد. تماشای حرکات نمایشی شیرهای دریایی و دلفین‌ها به همراه انداختن عکس‌های یادگاری از تفریحات این قیمت خاص و متفاوت هستند.

محدودیت رده سنی برای کودکان یک سال به بالا وجود ندارد

تفریحات پارک آبی دلفین به گونه‌ای طراحی شده‌اند که تمامی گروه‌های سنی از ۱ سال به بالا می‌توانند از وسایل استفاده کنند. ورودی برای کودکان ۰ تا ۴ سال رایگان است.

در زیر آدرس این پارک آبی را مشاهده می‌کنید:

آدرس: Su Oyunları Merkezi, Esenkent Mahallesi, Onur Güvener Cad, Bahçeşehir Girişi, 34517 Esenyurt/İstanbul, Turkey

پارک آبی ویالند

پارک آبی اسفانبول که پیش از این با نام ویالند شناخته می‌شد از زیباترین پارک‌های آبی استانبول است. رتبه پنجم بهترین پارک‌های موضوعی در اروپا عنوانی ست که اسفانبول به داشتن آن افتخار می‌کند.این مجموعه بزرگ، زیبا و هیجان‌انگیز از قسمت‌های مختلفی تشکیل شده است و هر بخش از آن با سورپرایزی ویژه برای گردشگران همراه است. در زیر برخی از هیجانات این پارک آبی را برای شما شرح داده‌ایم:

  • رودخانه وحشی
  • ترن هوایی
  • چرخش‌های ۳۶۰ درجه
  • ترن جهانگرد کوچک
  • انواع سرسره‌ها  استانبول قدیم

انگردی برد، خشمگین‌تر از همیشه!

اگر از طرفداران پرپروپاقرص بازی انگری برد هستید با رفتن به پارک آبی اسفانبول می‌توانید در فضای واقعی از این بازی قرار بگیرید. بخشی از پارک با نورپردازی‌های بسیار هنرمندانه به بازی انگری برد اختصاص داده شده و پرندگان واقعی این بازی را در ان خواهید دید.استانبول قدیم، فضای دیگری ست که در پارک آبی اسفانبول بازسازی شده است و دقیقا حال و هوای روزهای قدیم استانبول را تداعی می‌کند. بنابراین حتی طرفداران تاریخ و معماری هم می‌توانند از فضای پارک لذت ببرند.جهانگرد کوچک نیز شما در تونلی دور و دراز به سفری تاریخی می‌برد. سفری درون قایق که از شرق دور شروع شده و در دنیای غرب به پایان می‌رسد.

در زیر آدرس این پارک آبی را مشاهده می‌کنید:

آدرس:  Yeşilpınar, Şht. Metin Kaya Sk. No: 11/1, 34065 Eyüpsultan/İstanbul, Turkey

بیشتر بخوانید …

معرفی بهترین اسپاهای استانبول

این چند دسر لذیذ را در تور استانبول نوش جان کنید

برای یک وعده صبحانه اصیل استانبولی؛ این کافه‌ها را فراموش نکنید

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید