معرفی جاذبه‌های گردشگری آمستردام

نوشته شده توسط : سارا احمدی در شنبه 17 فوریه 2018
Loading...

آمستردام بزرگترین شهر هلند و البته پرجاذبه‌ترین شهر اروپا است که سالانه میزبان میلیون‌ها گردشگر از مناطق مختلف است. شهری که هنوز هم بافت قدیمی خود را حفظ کرده و زیبای خود را به رخ اروپا می‌کشد. وجود بنادر و کانال‌های آبی امکان قایق سواری را در فراز شهر به وجود آورده است.

 

 

آنچه در این مطلب می‌خوانید

معرفی شهر آمستردام

 

آمستردام، پایتخت هلند را می‌توان یکی از زیباترین و رویایی‌ترین شهرهای دنیا دانست که سالانه بیش از چهار میلیون گردشگر از سراسر دنیا به آنجا سفر می‌کنند. این شهر به عنوان بزرگترین شهر هلند با خانه‌های قدیمی و کانال‌های معروف و پل‌های زیبا و البته به خاطر تعدد و تنوع موزه‌هایی که در آن وجود دارد به یکی از جاذبه‌های گردشگری و مقاصد تور اروپا در دنیا تبدیل شده است. از آنجائیکه اکثر ساکنین این شهر برای رفت و آمد بیشتر از دوچرخه استفاده می‌کنند به شهر دوچرخه سواران نیز شهرت دارد.

اگر بخواهید بدانید زمان مناسب برای سفر به این شهر چه زمانی است باید گفت هوای این شهر به خصوص در فصل پاییز و زمستان نسبتا مرطوب است و به طور کلی کمتر می‌توان هوای خیلی گرم را در طول سال در آن تجربه کرد.

به هرحال این شهر جاذبه‌های گردشگری فراوانی را در خود جای داده است و در هر زمان از سال که قصد سفر با تور هلند را دارید آژانس هواپیمایی ستاره ونک به شما پیشنهاد می‌کند بازدید از آنها را از دست ندهید.

 

در ادامه عکس‌های از آمستردام جذاب را می‌بینید، که افراد زیادی را دلباخته خود کرده است:

 

 

برای رزرو تور هلند با همکاران بخش فروش در آژانس هواپیمایی ستاره ونک تماس بگیرید.

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
سارا احمدی
کارشناس گردشگری،لیسانس روانشناسی، عاشق طبیعت گردی و مطالعه
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید