معرفی بهترین رستوران‌های کوالالامپور، مالزی

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در چهارشنبه 6 مه 2020
Loading...

شهر شهر فرنگه، ازهمه رنگه! وقتی صحبت از تنوع غذایی می‌شود شهر کوالالامپور مالزی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. در این شهر رنگارنگ انواع رستوران‌ها با غذاهای متنوع ازسراسر دنیا گردهم آمده و در محیطی لوکس و صمیمی آماده پذیرایی از گردشگران هستند. در ادامه با بهترین رستوران‌های کوالالامپور و غذاهای لذیذ آن‌ها آشنا می‌شویم.

کوالالامپور پایتخت مدرن مالزی از زیباترین و لوکس‌ترین شهرهای دنیا است. در این شهر همه چیز از هتل و مراکز خرید گرفته تا تفریحات و رستوران همگی خدمات خود را در بهترین حالت ممکن ارائه می‌دهند. در این مطلب می‌خواهیم به معرفی رستوران‌های کوالالامپور بپردازیم. رستوران‌هایی که با داشتن سرآشپزان حرفه‌ای و سرو لذیذترین غذاهای دنیا توانسته‌اند رضایت گردشگران تور مالزی را با بالاترین درصد به دست آورند. (بلیط تهران کوالالامپور)

آنچه در این مطلب می‌خوانید

بهترین رستوران‌های کوالالامپور

.

رستوران Enak KL

اگر به دنبال رستورانی می‌گردید که غذاهای پرادویه و لذیذ مالزیایی را در آن امتحان کنید، رستوران  Enkal از بهترین رستوران‌های کوالالامپور در این زمینه است. این رستوران در مرکز خرید معروف استارهیل گالری قرار گرفته و برای تزیین آن از وسایل آنتیک و قدیمی استفاده شده است. همین خلاقیت به کار رفته در طراحی رستوران باعث شده تا فضای آن با غذاهای سرو شده کاملا همخوانی داشته باشد.

نکته جالب درباره رستوران Enak اینست که باوجود داشتن فضایی لوکس از دستور پخت خانگی برای تهیه غذاهای آن استفاده می‌شود. از این رو غذاهای آن همه با مواد ارگانیک تهیه شده و طعم و عطری بی‌نظیر دارند. همچنین در این رستوران غذاها همگی حلال بوده و شما می‌توانید بدون دغدغه غذای مورد علاقه‌تان را سفارش دهید. البته به خاطر داشته باشید که غذاهای مالزیایی به پرادویه بودن معروف هستند پس قبل از سفارش میزان ادویه را با کارکنان رستوران هماهنگ کنید.

ساعت کار رستوران: از ۱۲ ظهر تا ۱ نیمه شب

آدرس: Starhill Gallery, LG2 Feast Floor, 181, Jalan Bukit Bintang, Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

رستوران Thirty 8 KL

رستوران Thirty 8 غذاهای لذیذ و چشم‌انداز زیبا را در کنار هم دارد. این رستوران در طبقه سی‌وهشتم هتل گراند حیات قرار گرفته و بیشتر به خاطر سرو غذاهای آسیای شرقی از جمله غذاهای چینی، تایلندی و … معروف است. سرآشپزان رستوران از بهترین آشپزان آسیایی انتخاب شده‌اند و بیشتر از هر چیز کیفیت غذا را شعار خود قرار داده‌اند. انواع سوشی، ساشیمی، استیک و سایر غذاهای تلفیقی را در منو رستوران می‌توان دید.

دکوراسیون داخلی رستوران با معماری خلاقانه طراحی شده و با پنجره‌های سراسری نمایی زیبا از برج‌های دوقلو پتروناس و سایر جاذبه‌های کوالالامپور را ارائه می‌دهد.

ساعت کار رستوران: صبح‌ها از ساعت ۱۲ تا ۳ بعدازظهر و شب‌ها از ساعت ۶ تا ۱۲ نیمه شب

آدرس: Grand Hyatt Kuala Lumpur, 12, Jalan Pinang, Kuala Lumpur, 50450 Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, Malaysia

رستوران Marble 8 on 56

رستوران Marble 8 on 56 از لوکس‌ترین رستوران‌های کوالالامپور است که خوشمزه‌ترین استیک‌های مالزی را دارد. این رستوران به‌قدری معروف است که طرفداران استیک آن را به خوبی می‌شناسد و به دیگران هم توصیه می‌کنند.

معماری رستوران هم مانند استیک‌هایش خاص و منحصربه‌فرد است. داخل رستوران کف‌پوش‌های قهوه‌ای و صندلی‌های چرمی با همین رنگ را دارد و دیوارها و فضای آن با وسایل موسیقی عجیب‌وغریب تزیین شده‌اند. پنجره‌های بزرگ و سراسری رستوران هم با داشتن نمایی زیبا به فضای سبز کوالالامپور، چشم‌اندازی خارق‌العاده را هنگام سرو غذا به میهمانان هدیه می‌دهند.

رستوران Marble 8 on 56 در نزدیکی ایستگاه مترو KLCC قرار دارد و از این رو دسترسی به آن بسیار راحت می‌باشد.

ساعت کار رستوران: صبح‌ها از ساعت ۱۲ تا ۲:۳۰ بعدازظهر و شب‌ها از ساعت ۷ تا ۱۲ نیمه شب

آدرس: Petronas, Menara 3, Persiaran KLCC, Kuala Lumpur City Centre, 50088 Kuala Lumpur, Malaysia

رستوران Marinis On 57

در معرفی بهترین رستوران‌های کوالالامپور به رستوران ایتالیایی Marinis On 57 می‌رسیم. این رستوران در طبقه پنجاه و هفتم برج‌های دوقلو پتروناس قرار دارد و با دیوارهای تمام شیشه‌ای منظره‌ای شگفت‌انگیز را مقابل چشم میهمانان قرار می‌دهد. فضای رستوران با سرویس‌های غذاخوری بسیار شیک و لوسترهای باشکوه تزیین شده است.

رستوران Marinis On 57 بهترین غذاهای ایتالیایی از جمله پاستا، چیتی، بیستکا، اسپاگیتی و انواع پیتزاهای لذیذ را در منو خود دارد و آنها را با بهترین کیفیت ارائه می‌دهد. اگر شما هم طرفدار غذاهای ایتالیایی هستید و می‌خواهید یک شب رویایی را در کوالالامپور سپری کنید رستوران Marinis On 57 همان جایی است که به دنبال آن می‌گردید.

ساعت کار رستوران: از ساعت ۷ غروب تا ۱۲ نیمه شب

آدرس: ۵۷ Menara 3 Petronas Persiaran, Kuala Lumpur City Centre, 50088 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

رستوران Warisan Nasi Kuku

مالزی کشوری مسلمان است و همین باعث شده تا بیشتر رستوران‌های این کشور و به ویژه کوالالامپور غذاهای خود را کاملا با موازین اسلامی به مشتریان ارائه دهند. Warisan Nasi Kuk از بهترین رستوران‌های کوالالامپور است که غذاهای حلال سرو می‌کند. این رستوران در ایستگاه مرکزی سنترال کوالا قرار گرفته و طرفداران بسیاری هم دارد. انواع غذاهای گوشتی مانند کباب بره، خوراک‌های مرغ  همراه با برنج و غذاهای گیاهی در این رستوران با بهترین کیفیت سرور می‌شود.

حجم زیاد غذاها در کنار قیمت مناسب دلیلی بر آن شده تا اهالی کوالالامپور رستوران Warisan Nasi Kuk را به گردشگرانی که به دنبال غذاهای حلال می‌گردند پیشنهاد دهند.

ساعت کار رستوران: از ۱۰ صبح تا ۱۱ شب

آدرس: ۱۵۶, Jalan Ampang, Kampung Baru, 55000 Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, Malaysia

رستوران Al Halabi Gourment

کوالالامپور کلوکسیونی از رستوران‌های بین‌المللی را گردهم آورده است. Al Halabi Gourment رستورانی خاورمیانه‌ای در خیابان شلوغ و پرجنب‎وجوش بوکیت بینتانگ است که بواسطه سرو غذاهای لبنانی معروف شده است.

فضای این رستوران به تبعیت از منو غذاها با میز و صندلی، لوسترها و وسایل عربی تزیین شده و جوی شاد را به وجود آورده است. غذاهای این رستوران هم همگی حلال بوده و انواع خورشت، چلو و کباب‌های عربی را در منو آن می‌توان دید. اگر طرفدار غذاهای لبنانی هستید بعد از گشت‌وگذار در خیابان بوکیت بینتانگ می‌توانید به این رستوران رفته و حسابی از خوتان پذیرایی کنید.

ساعت کار رستوران: از ساعت ۱۰ صبح تا ۲ نیمه شب

آدرس: JW Marriott Kuala Lumpur, Lot No. H 1, Upper Ground Adorn, No, 183, Jalan Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur, Malaysia

مطالب مرتبط

بایدها ونبایدهای سفر به مالزی

بهترین مراکز تفریحی در کوالالامپور، مالزی

در سفر به مالزی از کجا خرید کنیم؟

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید