لوکس‌ترین مراکز خرید پاریس – فرانسه

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در سه‌شنبه 19 اکتبر 2021
Loading...

زمانی که به مهد مد جهان “پاریس” سفر می‌کنید، دیدن مراکز خرید پرزرق‌وبرق دور از انتظار نخواهد بود. چرا که بزرگان فشن در این شهر متولد شده و به صنعت مد معنای دیگری بخشیده‌اند. پس اگر لاکچری خریدن کردن از ویژگی شماست، برای داشتن کلکسیون آخرین استایل روز جهان، رفتن به مراکز خرید پاریس را در برنامه‌های خود قرار دهید.

تور فرانسه بدون رفتن به پاریس ناتمام می‌ماند!

پاریس از بهترین شهرهای دنیا برای خرید کردن است و تور فرانسه  بدون رفتن به مراکز خرید پاریس کامل نخواهد شد. در این شهر زیبا می‌توانید در شعبه‌های جرجیو آرمانی، شانل، رالف لورن، گوچ و … غیره قدم زده و همانند اشراف‌زادگاه اروپایی خرید کنید.

مراکز خرید پاریس

در این مطلب با ۵ مرکز خرید لوکس در پاریس آشنا می‌شویم.

مرکز خرید Les Galeries LaFayette

در فاصله ۳۰۰ متری از سالن اپرای گارنیه یکی از مشهورترین مراکز خرید پاریس را می‌توان پیدا کرد. مجتمع تجاری لوکس Les Galeries LaFayette! البته نگران زرق‌وبرق این مرکز خرید نباشید چرا که در آن اجناس با کیفیت عالی و قیمت مناسب را نیز می‌توان دید.مرکز خرید لافایته یک مجتمع ۷۰٫۰۰۰ متر مربعی است که در آن بیش از ۳۵۰۰ فروشگاه از برندهای معروف بین‌المللی و فرانسوی گرد هم آمده و تجربه‌ عالی از خرید را برای شما به ارمغان می‌آورند. فروشگاه‌های زیورآلات، لباس‌های شب فاخر، کفش‌های مجلسی و ورزشی، ساعت و ادکلن از اجناسی هستند که در این مرکز خرید به فروش می‌رسند.

بازم هست:

این مرکز خرید علاوه بر محبوب‌ترین فروشگاه‌ها‌، بهترین رستوران‌های پاریس را نیز در خود دارد و شما می‌توانید بعد از خرید یکی از این رستوران‌ها را انتخاب کرده و غذای موردعلاقه‌تان را در محیطی لاکچری میل نمایید.

آدرس و ساعت کاری این مرکز خرید را مشاهده می‌کنید:

  • آدرس: ۴۰th Haussmann Boulevard, 75009 PARIS
  • ساعت کاری: شنبه، دوشنبه، سه‌شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۹ شب و یکشنبه‌ها از ساعت ۱۱ صبح تا ۸ شب

مرکز خرید Le Bon Marché

مرکز خرید Marché تنها ۱۰ دقیقه با باغ بسیار زیبای لوکزامبورگ فاصله داشته و در یکی از بهترین نقاط شهر پاریس قرار دارد. این مرکز خرید ساختمانی لوکس دارد و در آن می‌توان تصویری از فرانسه مدرن را مشاهده کرد. فضای مجتمع مارچه با طراحی‌هایی از نمادهای فرانسه تزیین شده و با تمام لوکس بودنش فضایی صمیمی دارد.

قیمت‌های استثنایی در این مرکز خرید

فروشگاه‌های مرکز خرید مارچه به طبیعت از معماری‌ آن دکوری بسیار زیبا دارند و برندهای محبوب جهانی در آن‌ها با قیمت‌های استثنایی به فروش می‌رسند. شاید به همین دلیل است که Marché به یکی از بهترین مراکز خرید پاریس تبدیل شده و سالانه صدها گردشگر برای خرید اجناس مورد علاقه خود از این فروشگاه به پاریس سفر می‌کنند.

آدرس و ساعت کاری این مرکز خرید را مشاهده می‌کنید:

  • آدرس: ۲۴ rue de Sevres, 75007 PARIS
  • ساعت کاری: همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب

مرکز خرید Beaugrenelle

این مرکز خرید مجموعه‌ای سازگار با محیط زیست است و پنجره‌های آن مجهز به سیستم کنترل حرارتی می‌باشد و از اتلاف انرژی جلوگیری می‌کند. همین مسئله باعث شده تا Beaugrenelle موفق به دریافت برچسب High Quality Quality شود. گذشته از ساختار متفاوت بوگرنل، این مرکز خرید در مرکز شهر پاریس قرار گرفته و نمایی فوق‌العاده از برج ایفل را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد.

امکانات و ویژگی‌های مرکز خرید بوگرنل

در زیر به برخی از ویژگی‌ها و امکانات مرکز خرید بوگرنل اشاره می‌کنیم:

  • مرکز خرید بوگرنل به صورت سه بلوک بزرگ ساخته شده است
  • در بلوک اول فروشگاه‎های مد و لباس، لوازم آرایشی و بهداشتی و فروشگاه‌های زارا، اچ اند ام و آگاتا را می‌توان دید.
  • بلوک دوم با داشتن ۱۴ رستوران بیشتر شبیه ایستگاه غذا می‌باشد. در این طبقه شما می‌توانید انواع غذاهای بین‌المللی و فرانسوی را امتحان کنید. بلوک سوم نیز به فروشگاه‌های لباس، بانک و صرافی اختصاص دارد.
  • بوگرنل علاوه بر فروشگاه‌های معتبر دارای چندین سالن باله، نمایش و سینما می‌باشد. بسیاری از اپراهای بزرگ پاریس در این مکان اجرا می‌شوند.

آدرس و ساعت کاری این مرکز خرید را می‌بینید:

  • آدرس: ۱۲ rue Linois, 75015 PARIS
  • ساعت کاری: تمامی روزهای هفته از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۰ شب

مرکز خرید Le Printemps Ussmann

پرنت هومزن یکی از لوکس‌ترین مراکز خرید پاریس است که در نزدیکی اپرای گارنیه قرار دارد. ساختمان این مرکز خرید یکی از قدیمی‌ترین بناهای پاریس می‌باشد که به عنوان یک اثر تاریخی ارزشمند نیز شناخته می‌شود. این مرکز خرید ۴۴۰۰۰ متر مربع وسعت دارد بیش از ۳۰۰ برند معتبر جهانی در آن شعبه دارند.پرنت هومزن با معماری بی‌نظیر و طراحی منحصربه‌فرد گوشه‌ای از تاریخ پرشکوه فرانسه را به نمایش می‌گذارد. همچنین این مرکز خرید دارای یک تراس است که تصویر پانوراما از پاریس را به نمایش می‌گذارد.

مد روز از این مرکز خرید تقلید می‌کند!

در پرنت هوزن جدیدترین اجناس و لباس‌های مد روز به فروش می‌رسند. D&G، کارن میلر، وگ و ارمانی فروشگاه‌هایی هستند که در این مرکز خرید شعبه دارند. جالب است که بدانید در سال ۲۰۰۶ یکی از طبقات پرنت هومزن به فروش کفش اختصاص داده شده و در حال حاضر تمامی برندهای معتبر کفش را در آن می‌توان پیدا کرد.در مرکز خرید پرنت هومزن همه چیز شیک و لاکچری است. در این مجتمع بزرگ چندین رستوران و کافه وجود دارد که با بهترین غذاها و نوشیدنی‌های فرانسوی از شما پذیرایی می‌کنند.

آدرس و ساعت کاری این مرکز خرید را مشاهده می‌کنید:

  • آدرس: ۶۴ Boulevard Haussmann, 75009 Paris
  • ساعت کاری: ۹:۳۰ صبح تا ۹:۳۰ شب

مرکز خرید Le Carrousel du Louvre

کاروسل مرکز خریدی معروف در پاریس است که در بین مردم محلی دارای محبوبیت ویژه‌ای می‌باشد. این مرکز خرید در نزدیکی موزه لوور پاریس قرار گرفته و معماری آن از هرم‌های شیشه‌ای موزه الهام گرفته شده است.مرکز خرید کراسل لوور در سال ۱۹۹۳ افتتاح شد دارای ۳۳ فروشگاه و ۱۱ رستوران می‌باشد. در این مرکز خرید انواع اجناس با قیمت‌های مختلف به فروش می‌رسند.کاروسل لوور علاوه بر مرکز خرید دارای یک سالن بزرگ است که محل برگزاری همایش‌های مهم پاریس می‌باشد. رستوران، کافه و مراکز تفریحی از دیگر امکانات کراسل لوور هستند.

  • آدرس: ۹۹ Rue de Rivoli, 75001 Paris
  • ساعت کاری: هر روز هفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب

جهت دریافت ویزای شینگن و رزرو تور اروپا با همکاران بخش فروش در آژانس هواپیمایی ستاره ونک تماس بگیرید.

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید