آغاز پروازهای هواپیمایی ایرعربیا به مالزی

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در چهارشنبه 19 ژوئن 2019
Loading...

خبری خوب برای طرفداران سفر به کشور مالزی، از این پس می‌توانید با هواپیمایی ایرعربیا ارزان‌تر از همیشه به مالزی سفر کنید، شرکت هواپیمایی ایرعربیا از بهترین ایرلاین‌های خاورمیانه است که فعالیت خود را با شعار «کمتر بپردازید، بیشتر پرواز کنید» آغاز کرده و با در اختیار داشتن کادری حرفه‌ای و با تجربه روز به روز در حال پیشرفت است. این هواپیمایی در همین راستا پروازهای خود را در مسیر تهران – شارجه – کوالالامپور راه‌اندازی کرده است. بیشتر بخوانیم…

مالزی کشوری شگفت‌انگیز و جذاب در شرق آسیا است. زیبایی‌های طبیعی، تنوع فرهنگی، جاذبه‌های تاریخی و از همه مهم‌تر احتیاج نداشتن به ویزا، تور مالزی را در ردیف اول گزینه‌های ایرانیان برای سفر قرار داده است. کشور مالزی را می‌توان آسیای کوچک نیز نامید، چرا که اقوام مختلف آسیایی از جمله مسلمان، هندو و بودایی با آیین و آداب‌ورسوم مختلف در این کشور در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند و جالب اینکه هرکدام عبادتگاه‌های مخصوص به خود را دارند؛ اما این کشور در کنار حفظ سنت‌های قدیمی، با تکنولوژی نیز پیوند خورده و توانسته نام خود را در میان کشورهای پیشرفته دنیا به ثبت رساند.

کوالالامپور پایتخت کشور مالزی با برج‌های بلند، مراکز تفریحی فراوان، معابدی با معماری منحصربه‌فرد و امکانات پیشرفته گردشگری توانسته به شهر محبوب گردشگران از سراسر دنیا تبدیل شود. در این شهر پرجنب‌وجوش و رنگارنگ شما می‌توانید در پارک‌های جنگلی قدم بزنید و در حین لذت بردن از طبیعت، زیباترین حیوانات دنیا را از نزدیک ببینید، و یا به بالای یکی از جذاب‌ترین و بلندترین برج‌های دنیا رفته و نمایی دیدنی از شهر کوالالامپور را مقابل چشم خود داشته باشید.

شهر کوالالامپور علاوه بر دارا بودن جاذبه‌های گردشگری، از فرهنگ اجتماعی بالایی نیز برخوردار بوده و جز امن‌ترین شهرهای دنیا برای زندگی محسوب می‌شود. از این رو دانشگاه‌های بین‌المللی زیادی در این کشور وجود دارند. دانشگاه‌هایی که همگی رنکینگ بالایی دارند و جز بهترین دانشگاه‌های دنیا قرارگرفته‌اند.

مکان‌های تفریحی فراوان، عدم نیاز به ویزا برای ایرانیان، طبیعت زیبا، شرایط ایده آل زندگی و دانشگاه‌های معتبر در کوالالامپور باعث شده تا این شهر به مقصدی پر رفت‌وآمد برای ایرانیان تبدیل شود. از آنجایی که در مسیر تهران – کوالالامپور پروازی تقریباً ۸ ساعته را در پیش خواهید داشت، انتخاب پرواز و نوع هواپیما بسیار حائز اهمیت است؛ بنابراین آژانس هواپیمایی ستاره ونک برای خرید بلیط هواپیما در مسیر تهران – کوالالامپور بلیط هواپیمایی ایرعربیا را به شما پیشنهاد می‌دهد.

معرفی مسیر جدید هواپیمایی ایرعربیا

شرکت ایرعربیا (AirArabia) از بهترین شرکت‌های هواپیمایی خاورمیانه است. نرخ ارزان بلیط  ایرعربیا در کنار امکانات عالی پرواز از ویژگی‌های اصلی این شرکت هواپیمایی محسوب می‌شود. این شرکت بزرگ هواپیمایی در ایران نیز فعال بوده و روزانه پروازهای زیادی را از تهران به مقاصد مختلف انجام می‌دهد.  ایرعربیا در راستای رشد و پیشرفت روزافزون خود مسیر پروازی تهران – شارجه – کوالالامپور را راه‌اندازی کرده است. این پرواز از تاریخ اول جولای ۲۰۱۹ و در روزهای شنبه، سه‌شنبه، پنجشنبه و جمعه به مقصد کوالالامپور پرواز خواهد شد. با توجه به طول پرواز، شرکت ایرعربیا از بهترین هواپیماها و کادر پروازی خود در این پروازها استفاده می‌کند.

برای خرید بلیط هواپیمایی ایرعربیا به مقصد مالزی می‌توانید با آژانس هواپیمایی ستاره ونک تماس بگیرید و بلیط هواپیما خود را در بهترین ساعت پروازی و با مناسب‌ترین نرخ خریداری کنید.

قطب اصلی هواپیمایی ایرعربیا فرودگاه شارجه است. در واقع ایرعربیا از طریق شارجه به بیش از ۵۰ نقطه در جهان پرواز دارد. ناوگان هواپیمایی ایرعربیا از ۴۰ هواپیمای ایرباس پهن‌پیکر تشکیل شده است و با داشتن مدیریت قوی و کادر پروازی مجرب پروازهایی بدون سانحه و با کمترین تأخیر را در کارنامه هوایی خود به ثبت رسانده است. مهمانداران این هواپیمایی بسیار حرفه‌ای بوده به دلیل اینکه از ملیت‌های مختلف استخدام می‌شوند به زبان‌های مختلف مسلط می‌باشند.

منوی غذایی ایرعربیا

ایرعربیا به عنوان یکی از ایرلاین‌های برتر خاورمیانه بهترین امکانات غذایی را در پروازهای خود در نظر گرفته است. منوی غذای ایرعربیا بسیار متنوع بوده و در آن به تمام سلیقه‌ها اهمیت داده شده. شما می‌توانید بعد از خرید بلیط هواپیما، از طریق سایت شرکت ایرعربیا غذای مورد علاقه‌تان را انتخاب و رزرو کنید، انواع ساندویچ، خوراک، غذای مخصوص گیاه‌خواران و نوشیدنی‌های متنوع را در منوی غذایی هواپیمایی ایرعربیا در مسیر تهران – کوالالامپور و سایر مسیرهای پروازی می‌توان سفارش داد.

جهت رزرو بلیط هواپیمایی ایرعربیا در مسیر جدید تهران – شارجه – کوالالامپور و سایر مسیرهای پروازی، با کارشناسان فروش بلیط در آژانس هواپیمایی ستاره ونک تماس بگیرید و یا به صفحه آنلاین خرید بلیط هواپیما به نشانی www.setarehvanak.com مراجعه کنید.

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید