در سفر به هلند این چند کار را انجام دهید

نوشته شده توسط : پونه مولایی در پنج‌شنبه 9 مه 2019
Loading...
شاید پنیر، اولین چیزی باشد که از هلند در ذهن ما تداعی می‌شود. پنیر که بهترین وعده‌های غذایی با آن عجین شد. اما ممکن است در ذهن شما اسم هلند به شکل‌های دیگری هم خطور کند. چون همه ما درباره هلند زیاد شنیده‌ایم اما همه‌چیز را راجع به این گل کشور اروپا ندانیم.
هلند

هلند یکی از بزرگ‌ترین تولیدکننده لبنیات می‌باشد و مردم اینجا عاشق پنیرهای بزرگ هستند

صحبت از اروپا که می‌شود هزاران مقصد گردشگری پشت سرهم ردیف شده و انتخاب کردن یک سفر به یادمانی کمی دشوار می‌شود. اما اجازه دهید این بار آژانس هواپیمایی ستاره ونک به شما برای انتخاب مقصد در تور اروپا  کمک کند.

هلند! برای داشتند کانال‌های خوش منظره، گل‌های لاله، دوچرخه سواری و البته شهر بی‌نظیر آمسترادم خود که آمیزشی از تاریخ و فرهنگ‌ست، مشهور می‌باشد. دوستداران هنر می‌توانند از دیدن موزه‌های هنری که غنی از عصر تاریخی قرن هفده است، ساعت‌ها لذت ببرند. مسیرهای مخصوص دوچرخه سواری، پارک‌ها و مناطق پوشیده شده از گونه‌های گیاهی که در سراسر کشور وجود دارد، یک گشت و گذار بی‌انتها را برای شما به ارمغان می‌آورد.

هلند

کانال‌های آبی در هلند، امکان قایق سواری را در شهر به وجود آورده است

آنچه در این مطلب می‌خوانید

۱۰ تفریحی که در هلند باید انجام دهید

هلند کشوری کوچک است که جاذبه‌های گردشگری بیشماری را در دل خود جای داده است. علاوه بر بناهای تاریخی می‌توانید در طبیعت بکر این کشور قدم زده یا حتی دوچرخه سواری در میان کوچه پس کوچه‌ها را تجربه کنید. در ادامه به شما خواهیم گفت که در هلند چه تفریحاتی انتظارتان را می‌کشد.

  • لذت هیجان در پارک جذاب Slagharen

پارک تفریحی Slagharen در شهری به همین نام قرار دارد. اینجا یکی از پرطرفدارترین و معروف‌ترین پارک‌های اروپاست که دارای ترن، انواع بازی‌ها و همچنین پارک آبی می‌باشد که بهترین انتخاب برای بازی کردن کودکان است. مسافرانی که تمایل دارند شب را در اینجا سپری کنند، گزینه‌های بسیاری موجود است. تعداد زیادی اقامتگاه تفریحی مثل کلبه، خانه سیار و اردوگاه‌های سنتی اینجا یافت می‌شود.

هلند

حلقه ترنادو، یکی از هیجان‌انگیزهای این پارک

  • بازدید از باغ کوکنهف

هلند که به کشور لاله‌های نارنجی معروف و تمام شهر را مزین به زیبایی خود کرده است. حال به اینجا بیاید و از اینهمه زیبایی دیدن نکنید؟ یکی از زیباترین مکان‌هایی که این گل‌ها مانند نمایش چراغ‌های رنگا و رنگ محیط را روشن کرده؛ باغ  کوکنهف است. اینجا که بهترین باغ اروپاست بیش از ۷۰ هکتار گونه گیاهی در آن رویده است.
واقعا شگفت انگیز نیست!!

هلند

هفت میلیون، گل لاله هرساله در اینجا می‌رویند

  • موزه آنا فرانک

اینجا خانه آنا فرانک نویسنده و روزانه‌نویس یهودی در طول جنگ جهانی دوم است، که حالا تبدیل به موزه شده است. آنا و خانواده خود همراه با چندی دیگر برای فرار از اذیت و آزارهای نازی‌ها در طول جنگ جهانی، در یکی از اتاق‌های این خانه پنهان می‌شوند. در سال ۱۹۶۰ اینجا تبدیل به خانه موزه شد.

قطعا این خانه رازهای زیادی را در خود پنهان کرده که بازدید از آن هیجان‌انگیز خواهد بود.

هلند

اینحا سومین موزه پربازدید هلند می‌باشد

  • آسیاب بادی‌های کیدردیک

بین رودخانه روتردام دهکده معروفی به نام کیدردیک قرار گرفته است. آسیاب‌های بزرگی در اینجا قرار دارد که یادگاری از قرن هیجدهم می‌باشد. این سازه‌ها به عنوان میراث فرهنگی یونسکو به ثبت رسیده‌اند و تماشای آنها در طبیعت بی‌وصف، بسیار تماشایی است.

هلند

ماه سپتامبر، بهترین زمان بازدید از اینجاست

  • قدم زدن در شب‌های امستردام

امستردام در روز زیباست، اما زمانی که خورشید غروب می‌کند، جادوی واقعی در شب شروع می‌شود. قدم زدن در امتداد خیابان‌های خیره کننده واقعا رویای‌ست. تمام جاذبه‌های شهر در شب رنگ و جلای بهتری پیدا می‌کنند و یک پیاده‌روی عاشقانه را ممکن می‌سازد.

هلند

شهری که در تاریکی هم زنده است

  • در نورهای قرمز خیابان‌های آمستردام، پنهان شوید

خیابان‌های که با لامپ‌های قرمز آراسته شده است و ارزش یکبار دیدن آن، بیهوده نخواهد بود. در شب اینجا شبیه به یک کارناوال شلوغ می‌شود. باشگاه، مراکز خرید، کافه و رستوران‌های متعدد وسوسه یکبار بازید از اینجا را به دل هر رهگذری می‌اندازد.

هلند

بهترین منطقه برای عشاق

  • بازید از برج A’DAM امستردام

اگر دوست دارید بر فراز آسمان‌های امستردام به ستارها چشمک بزنید، برج A’DAM حتما انتخاب اول خواهد بود. کل شهر را زیر پای خود بزارید و از اوج به آن نگاه کنید. شب هنگام به آنجا بروید و  نور چراغ‌هایی که در شهر لانه کرده است را از دست ندهید. رستوران‌ها و کافه‌های برج ضیافت یک شب واقعی را برای شما می‌سازند.

هلند

چشم اندازه خارق‌العاده شهر از فراز این برج

  • موزه هنری فلور سنت ” “Electric Ladyland “

اولین موزه هنری است که از نور فلور سنت در آن استفاده می‌کنند. در اینجا قطعات هنری معاصری وجود دارد که نور فلور سنت را به خود جذب می ‌کنند و ترکیب جالبی را اشکار می‌سازند.

اینجا حتما برای کسانی دیووانه رقص نور هستند، بسیار جذاب خواهد بود.

هلند

موزه متفاوت از تکنولوژی جدید

  • کیک‌های چند لایه را امتحان کنید

این کیک که به ” کیک بیکن” مشهور است و از چندین لایه متشکل شده از کره، شکر و زرد تخم مرغ پخته می‌شود. استعمارگران هلندی در قرن ۱۹، زمانی که به اندونزی رفته بودند، دستور پخت آن را به اینجا آوردند. البته با توجه سختی پخت آن، قیمت آن کمی گران است.

هلند

کیکی چند لایه و رنگین‌کمانی

  • استروپوافل، وافل مخصوص هلندی را امتحان کنید

این یک وافل مخصوص هلندی است که از دولایه خمیرنازک که با شهد کارامل پر شده است، پخته می‌شود. این شیرینی در اکثر مغازه‌ها و فروشگاه‌ها به فروش می‌رسد. اما اگر می‌خواهید بهترین آنها را امتحان کنید، یک توقف کوتاه در بازار آمستردام داشته باشید و از مغازه ” Albert Cuypmarkt ” و ” Dappermarkt” آنها را خریداری کنید.

هلند

طمع، پخت سنتی این شیرینی‌ها بسیار خشمزه‌تر است

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
پونه مولایی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید