امارات ویزای توریستی 5 ساله برای ایرانیان صادر می‌کند؟

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در سه‌شنبه 20 سپتامبر 2022
Loading...

ویزای توریستی دبی به صورت یک ماهه، دو ماهه و سه ماهه صادر می‌شود اما چند وقتی ست که شایعه صدور ویزای توریستی ۵ ساله دبی نیز بر سر زبان‌ها افتاده، دریافت این نوع ویزای دبی چه شرایطی داشته و متقاضیان چه مدارکی را باید ارائه دهند؟ در ادامه می‌خوانیم.

آنچه در این مطلب می‌خوانید

آخرین اخبار ویزای ۵ ساله توریستی دبی

نخست وزیر امارات در تویتی از تصویب صدور ویزای توریستی ۵ ساله دبی خبر داد. طبق این خبر صدور ویزای ۵ ساله دبی برای تمام ملیت‌ها امکان پذیر می‌شود. شیخ محمد بن راشد این قانون را راهی برای توسعه گردشگری در امارات و به ویژه شهر دبی می‌داند. تصویب این قانون وضعیت اقتصادی امارات را در دنیا بسیار رشد داده و حتی برای شهروندان دبی نیز سودمند خواهد بود. علاوه بر شهروندان دبی، گردشگران و افرادی که به اصطلاح کثیرالسفر به دبی هستند نیز می‌توانند از امتیاز استفاده کنند. این متقاضیان می‌توانند با دریافت ویزای ۵ ساله به راحتی و تا زمان اتمام اعتبار ویزا به دبی رفت و آمد داشته باشند. پیش از این قانون ویزای دورکاری در دبی نیز به تصویب رسیده بود. طبق قانون این ویزا تمام کارمندان سراسر دنیا می‌توانند یک سال در دبی اقامت داشته و کارهای خود را از طریق فضای مجازی انجام دهند.

اما نکته قابل توجه اینکه در حال حاضر متقاضیان ویزای دبی می‌توانند برای دریافت ویزای توریستی به صورت، یک، دو و سه ماهه اقدام کنند؛ اما با اینکه صدور ویزای توریستی ۵ ساله به تصویب رسیده اما هنوز به مرحله اجرا درنیامده است. طبق اعلام کارگزاران ویزای دبی دریافت این ویزا همچنان در حال پیگیری بوده و متقاضیان فعلا نمی‌توانند اقدامی در این زمینه داشته باشند. در صورت اعلام خبر جدید ما شرایط و مدارک مورد نیاز را از طریق همین صفحه اعلام می‌کنیم.

بیشتر بدانید …

رزرو تور دبی

شرایط و مدارک ویزای توریستی دبی

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید