ویزای فیلیپین برای ایرانیان

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در سه‌شنبه 21 ژوئن 2022
Loading...

اقدام برای دریافت ویزای فیلیپین اولین قدم برای سفر به این کشور است. حال سؤال اینجاست که برای دریافت ویزای فیلیپین چه مدارکی را باید ارائه دهیم؟ انگشت نگاری نیز جز مراحل دریافت ویزا می‌باشد؟ صدور ویزا چقدر زمان می‌برد؟ در اینجا درباره مراحل و مدارک مورد نیاز ویزای فیلیپین برای ایرانیان صحبت کرده‌ایم. پس در صورتیکه قصد سفر به این کشور را دارید مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

فیلیپین از آن دسته مقاصدی ست که ایرانیان برای سفر به آن بایستی ویزا دریافت کنند. دریافت ویزای فیلیپین مراحل سخت و پیچیده‌ای ندارد اما متقاضیان بایستی جهت انگشت نگاری در سفارت این کشور حضور پیدا کنند. در ادامه به شما خواهیم گفت که قبل از رزرو تور فیلیپین از چه طریقی برای دریافت ویزای این کشور اقدام کنید.

ویزای توریستی فیلیپین

فیلیپین از مجمع‌الجزایری زیبا تشکیل شده و سال‌هاست که با داشتن سواحل شنی سفید، بناهای تاریخی و طبیعت بکر گردشگران را به سوی خود جذب می‌کند. مسافران ایرانی برای سفر به این کشور بایستی ویزا دریافت کنند. ویزای فیلیپین برای ایرانیان مانند اتباع سایر کشورها در انواع توریستی، تحصیلی، کاری و غیره صادر می‌شود که ما در این مطلب می‌خواهیم درباره ویزای توریستی به عنوان پرطرفدارترین ویزای فیلیپین صحبت کنیم. ویزای توریستی فیلیپین برای افرادی صادر می‌شود که به قصد بازدید از جاذبه‌های گردشگری می‌خواهند به این کشور سفر کنند. دارندگان ویزای توریستی اجازه کار یا تحصیل در فیلیپین را ندارند.

شرایط دریافت ویزای توریستی فیلیپین

با توجه به قوانین کشور فیلیپین اتباع برخی از کشورها از جمله ایران برای سفر به این کشور بایستی ویزا دریافت کنند. طبق شرایط اعلام شده تمام افرادی که مدارک مورد نیاز را تهیه و ممنوعیتی بابت خروج از کشور نداشته باشند می‌توانند برای دریافت ویزای فیلیپین اقدام کنند. ارائه مدارک زیر از طرف متقاضیان الزامی است:

  • اصل پاسپورت با حداقل ۹ ماه اعتبار
  • کپی صفحه اول و دوم شناسنامه (صفحه ازدواج)
  • ۲ قطعه عکس ۴*۳ تمام رخ
  • تمکن مالی به زبان انگلیسی به مبلغ ۳۰ میلیون تومان برای هر نفر
  • گواهی اشتغال به کار یا گواهی اشتغال به تحصیل به صورت ترجمه شده به زبان انگلیسی
  • فرم تکمیل شده درخواست ویزا
  • تأیید رزرو هتل یا دعوتنامه
  • رزرو بلیط رفت و برگشت
  • کارت واکسن به همراه QR CODE

تمکن مالی مورد نیاز هنگام دریافت ویزای فیلیپین توریستی

یکی از مدارک مورد نیاز جهت صدور ویزای فیلیپین برای ایرانیان ارائه تمکن مالی می‌باشد. تمکن مالی نشان می‌دهد که متقاضی درآمد مناسب داشته و می‌تواند هزینه‌های سفر خود را تأمین کند. در حال حاضر متقاضیان بایستی حداقل ۳۰ میلیون تومان را در حساب بانکی خود داشته باشند. طبق شرایط اعلام شده از طرف سفارت نامه تمکن مالی بایستی به زبان انگلیسی بوده و به مهر و امضای بانک رسیده باشد. علاوه بر نامه تمکن مالی ارائه گواهی اشتغال به کار یا اشتغال به تحصیل ترجمه شده به زبان انگلیسی نیز الزامی می‌باشد.

هزینه دریافت ویزای توریستی فیلیپین

هزینه‌ای که بابت دریافت ویزای انگلیس پرداخت می‌کنید به نوع ویزای درخواستی بستگی دارد. از آنجا که متقاضیان دریافت ویزای توریستی فیلیپین قصد بازدید از جاذبه‌های گردشگری این کشور را دارند می‌توانند همراه با تور برای دریافت ویزا اقدام کنند. درواقع دریافت ویزای فیلیپین جزئی از خدمات تور می‌باشد. بدین ترتیب متقاضی مدارک را در اختیار کارگزار قرار داده و کارگزار نیز همزمان با رزرو بلیط هواپیما و رزرو هتل ویزا را نیز اقدام می‌کند. کارشناسان ما با داشتن سال‌ها سابقه در زمینه برگزاری تور فیلیپین تمامی مراحل رزرو بلیط هواپیما، رزرو هتل و دریافت ویزا را انجام می‌دهند. هزینه دریافت ویزای توریستی فیلیپین در قالب تور محاسبه می‌شود.

نحوه درخواست ویزای توریستی فیلیپین

ویزای فیلیپین برای ایرانیان به صورت لیبل صادر می‌شود. بدین صورت که متقاضی مدارک خود را در اختیار کارشناسان ما قرار داده، سپس کارشناسان ما وقت سفارت را گرفته و در مرحله بعد لازم است متقاضی شخصاً به همراه مدارک جهت انگشت نگاری در سفارت حضور پیدا کند. در نهایت جواب ویزا از طرف سفارت اعلام می‌شود. نکته بسیار مهم اینکه در صورت اقدام از طریق آژانس هواپیمایی ستاره ونک کارشناس ما شما را در سفارت همراهی کرده و در تمامی مراحل دریافت ویزا از پر کردن فرم گرفته و دریافت لیببل کنارتان خواهیم بود.

عوامل مؤثر بر ریجکتی ویزای فیلیپین

کشور فیلیپین شرایط سخت و پیچیده‌ای برای صدور ویزای توریستی نداشته و در صورت کامل بودن مدارک ویزا را صادر می‌کند؛ اما چنانچه متقاضی مدارک جعلی ارائه داده و یا تمکن مالی کافی نداشته باشد قطعاً درخواستش رد خواهد شد. درواقع هرگونه نقص مدارک رد شدن ویزا را در پی خواهد داشت. متقاضیانی که مدارک جعلی ارائه می‌دهند علاوه بر مرفوض شدن ویزا ممکن است تا سال‌ها از سفر به فیلیپین نیز محروم شوند؛ بنابراین مدارک خود را به صورت کامل ارائه داده و جدا از ارائه مدارک غیر معتبر خودداری کنید.

دریافت ویزای فیلیپین برای ایرانیان

تمامی ایرانیانی که قصد سفر به فیلیپین داشته و ممنوعیتی بابت خروج از کشور ندارند می‌توانند جهت دریافت ویزای توریستی این کشور اقدام کنند. ویزای فیلیپین برای اتباع برخی از کشورها به صورت فرودگاهی صادر شده و نیاز به ارائه مدارکی مانند تمکن مالی یا گواهی شغلی ندارد اما این نوع ویزا اتباع ایرانی را شامل نمی‌شود. ویزای فیلیپین برای ایرانیان به صورت لیبل صادر می‌شود. جهت رزرو تور فیلیپین و دریافت ویزای توریستی این کشور با همکاران ما در واحد تورهای خارجی در ارتباط باشید.

بیشتر بخوانید …

پرطرفدارترین مکان های دیدنی فیلیپین

۵ دلیل برای سفر به بوراکای، ساحلی دیدنی در فیلیپین

طبیعت فیلیپین، بهشتی به جا مانده در تاریخ

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید