قیمت تور مالزی در 1402 | تور لحظه آخری مالزی

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در دوشنبه 4 آوریل 2022
Loading...

با داشتن لیستی از هزینه‌های سفر می‌توان برنامه‌ریزی دقیق‌تری را برای داشتن یک سفر عالی انجام داد. از آنجا که کشور مالزی جز پرطرفدارترین مقاصد گردشگری برای ایرانیان به شمار می‌رود در مطلب قیمت تور مالزی تمام هزینه‌های سفر به این کشور از قیمت رزرو بلیط و هتل گرفته تا هزینه‌های حمل و نقل عمومی و حتی وعده‌های غذایی را با جزییات مورد بررسی قرار می‌دهیم. بدین ترتیب می‌توانید کاملاً حساب شده برای خرید تور مالزی اقدام کنید.

گردشگران ایرانی برای سفر به مالزی نیازی به دریافت ویزا ندارند از این رو در صورت وجود ظرفیت در پروازها می‌توان حتی یک یا دو روز مانده به سفر نیز برای رزرو تور مالزی اقدام کرد. در صورتیکه که نمی‌دانید برای سفر به این کشور به چه مقدار بودجه نیاز دارید مطالعه مطلب قیمت تور مالزی مشاوره لازم را در این خصوص ارائه می‌دهد.

قیمت بلیط هواپیما مالزی

قیمت بلیط هواپیما به مقصد مالزی به نوع ایرلاین و زمانی که برای سفر انتخاب می‌کنید بستگی دارد. شرکت‌های هواپیمایی مانند قطری، امارات، عمان ایر و ایر اسیا از ایرلاین‌هایی هستند در مسیر تهران به کوالالامپور فعال بوده و خدمات خود را ارائه می‌دهند. البته نکته بسیار مهم اینکه در حال حاضر به دلیل وجود محدودیت‌های کرونایی امکان سفر توریستی به کشور مالزی وجود ندارد از این رو نمی‌توان قیمت دقیقی را برای بلیط هواپیما در نظر گرفت. در صورت باز شدن مرزهای توریستی مالزی قیمت‌ها مشخص شده و از طریق همین صفحه اعلام می‌شود.

هزینه رزرو هتل در مالزی

هتل بیشترین بودجه قیمت تور مالزی را به خود اختصاص می‌دهد. تمامی مقاصد گردشگری در مالزی از شهر کوالالامپور گرفته تا جزایر لنکاوی و پنانگ با انواع هتل‌های ۳ تا ۵ ستاره از مسافران پذیرایی می‌کنند؛ بنابراین گردشگران این امکان را دارند که با توجه به بودجه‌ای که برای سفر در نظر گرفته‌اند هتل مورد نظر خود را انتخاب کنند. نکته مثبت دیگر اینکه هر چند هتل بیشترین بودجه سفر را از آن خود کرده اما در مجموع هتل‌های مالزی گران نبوده و حتی اقامت در هتل‌های ۵ ستاره نیز برای مسافران بسیار مقرون به صرفه تمام می‌شود.

هزینه حمل و نقل عمومی در مالزی

مترو، اتوبوس، تاکسی و اجاره ماشین ۴ انتخاب پیش روی مسافران برای حمل و نقل در مالزی هستند. بی شک تاکسی و اجاره خودرو بیشترین هزینه و مترو و اتوبوس کمترین هزینه را به خود اختصاص می‌دهند؛ بنابراین در این زمینه نیز دست مسافران باز بوده و می‌توانند با توجه به بودجه‌ای که برای سفر در نظر گرفته‌اند یکی از وسایل حمل و نقل عمومی را برای گشت و گذار در مالزی انتخاب کنند. هزینه بلیط مترو و اتوبوس برای تک سفر ۲٫۵۰ رینگیت است، هزینه ورودی تاکسی ۳ رینگیت و در ازای هر یک کیلومتر ۲ می‌باشد. در صورت کرایه ماشین نیز بایستی برای هر لیتر بنزین ۲٫۱۹ رینگیت بپردازید.

هزینه غذا در مالزی

در بررسی قیمت تور مالزی به هزینه غذا در این کشور می‌رسیم. بی شک گردشگران بایستی بخشی از هزینه را برای خورد و خوراک روزانه در نظر گیرند. خوشبختانه کشور مالزی به دلیل پایین بودن قیمت غذاها بهشتی خوش طعم و عطر برای گردشگران به شمار می‌رود. شما می‌توانید بر حسب سلیقه یکی از رستوران‌های لوکس یا حتی غرفه‌های غذای خیابانی را برای صرف غذای روزانه انتخاب کنند. قیمت یک وعده غذا در رستوران‌های ارزان قیمت مالزی حدود ۱۰ رینگیت و در رستوران‌های خوب ۶۰ رینگیت است.

هزینه تفریحات در مالزی

کوالالامپور شهر تفریحات مهیج و تمام نشدنی ست از سرزمین آسمانی گنتینگ با تله کابین و شهربازی گرفته تا انواع پارک‌ها و رستوران‌های جذاب همه و همه گردشگران را به سوی این شهر جذب می‌کنند. واحد پول مالزی رینگیت است و با توجه به هزینه‌های پایین تفریحات در مالزی گردشگران می‌توانند با صرف کمترین هزینه حسابی خوش بگذرانند. البته فراموش نکنید که جهت پرداخت هزینه ورودیه‌ها و غیره حتما به همراه اسکناس پول خورد هم همراه داشته باشید. شما می‌توانید دلار یا یورو خود را از طریق صرافی‌های کوالالامپور به رینگیت تبدیل کنید.

ارزانترین تور مالزی

چگونه می‌توان قیمت تور مالزی را کاهش داده و بلیط و هتل را در ارزانترین حالت ممکن خریداری کرد؟ در ادامه به این سوال پاسخ می‌دهیم. برای خرید ارزان تور مالزی بایستی به چند نکته ساده توجه کنید: نکته اول اینکه به جای فصل پیک سفر فصل‌های کم گردشگرتر را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید به پروازهای آخر هفته پروازهای وسط هفته را رزرو کنید. رزرو تورهای لحظه آخری نیز از دیگر ترفندهای خرید ارزان تور مالزی است.

تور لحظه آخری مالزی

همانطور که در ابتدای مطلب ذکر شد گردشگران ایرانی برای ورود به کشور مالزی نیازی به دریافت ویزا ندارند؛ بنابراین شما می‌توانید چمدان‌هایتان را آماده کرده و در لحظه آخر تور مالزی را با مناسب‌ترین قیمت خریداری کنید. به طور معمول در صورتی که چند روز به سفر مانده و هنوز ظرفیت پروازها تکمیل نشده باشد، قیمت تور پایین آمده و مسافران می‌توانند هزینه کمتری را برای خرید تور بپردارند. برای اطلاع از قیمت‌های تور لحظه آخری مالزی می‌توانید با همکاران ما در واحد تورهای خارجی در ارتباط باشید.

بیشتر بخوانید

پاییز یا بهار؟ بهترین فصل سفر به مالزی کدام است ؟

سیستم حمل و نقل عمومی در مالزی

با این چند راهکار تور مالزی را گران نخرید!

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید