تا کنون نام دریای آندمان به گوشتان خورده؟ یکی از زیباترین جاذبه‌های طبیعی شرق آسیا که به بهشت گمشده نیز شهرت دارد. حال تصور کنید یک هفته رؤیایی را در سواحل این بهشت آسیایی اقامت داشته باشید! هتل آماری پوکت با قرار گرفتن در کنار سواحل دریای آندمان رؤیای شما را به واقعیت تبدیل می‌کند. داشتن مناظر خارق‌العاده تنها یکی از ویژگی‌هایی ست که آماری به یکی از محبوب‌ترین هتل‌های پوکت تبدیل کرده، می‌خواهید با امکانات این هتل ۵ ستاره بیشتر آشنا شوید؟ با ما همراه شوید.

هتل‌های پوکت برای استقبال از میهمانان جزیره سنگ تمام گذاشته‌اند و هتل آماری پوکت از آن دسته اقامتگاه‌هایی ست که با داشتن موقعیت مکانی عالی در کنار قیمت مناسب توانسته بیش از بیش نظر مسافران تور پوکت را به سوی خود جلب کند. در ادامه درباره امکانات تفریحی رفاهی، فاصله هتل با جاذبه‌های گردشگری و انواع اتاق‌های جزیره می‌خوانیم.

درباره هتل آماری پوکت

بیشتر مسافران تور تایلند اقامت در هتل‌های کنار دریا با قیمت مناسب را ترجیح می‌دهند و هتل آماری جزیره پوکت با داشتن این دو ویژگی مثبت توانسته نظر بسیاری از گردشگران را به سوی خود جلب کرده و در میان لیست محبوب‌ترین هتل‌های پوکت قرار گیرد. این هتل ۵ ستاره در فاصله یک دقیقه‌ای از ساحل پاتونگ قرار گرفته و با ساحل اختصاصی، اتاق‌های بزرگ و امکانات مدرن از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. نکته مهم اینکه میهمانان هتل می‌توانند در تمام فضاهای عمومی هتل به اینترنت رایگان دسترسی داشته باشند. علاوه بر این وجود بالکن اختصاصی در هر اتاق این امکان را به مسافران می‌دهد تا روز خود را با چشم اندازی خارق‌العاده از دریا و جنگل‌های سرسبز پوکت آغاز کنند.

امکانات تفریحی و رفاهی هتل آماری

هیچ چیز به اندازه استخر رو بازی که صندلی‌ها و چترهای رنگارنگ ویژه حمام آفتاب را در اطراف خود دارد اقامت در یک هتل ۵ ستاره را جذاب نمی‌کند. مجموعه آبی هتل آماری شامل استخر روباز، سونا، جکوزی و خدمات اسپا کامل‌ترین امکانات تفریحی را در اختیار میهمانان خود قرار می‌دهد. علاوه بر این مسافران می‌توانند در طول اقامت خود از دیگر امکانات تفریحی هتل مانند غواصی و مرکز تناسب اندام نیز استفاده کند. رستوران ریم تالی با قرار گرفتن در کنار استخر و داشتن منوی ویژه کودکان، رستوران لاگریتا با غذای ایتالیایی و یک کافی شاپ از دیگر امکانات رفاهی هتل آماری پوکت هستند.

امکانات اتاق های هتل آماری

فضای بزرگ و بالکن اختصاصی از ویژگی‌های اصلی اتاق‌های هتل آماری پوکت هستند. اتاق‌های این هتل با امکاناتی مانند سیستم تهویه هوای مطبوع، پرده‌های ضخیم ضد نور برای زمان استراحت میهمانان، دستگاه چای و قهوه ساز، سرویس خواب بسیار راحت، حمام با سشوار و وسایل بهداشتی تجهیز شده‌اند. پذیرش هتل ۲۴ ساعته بوده و می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز از بخش پذیرش بخواهید تا نوشیدنی و غیره را در اتاق به شما تحویل دهند. همچنین اگر با نوزاد خود سفر می‌کنید، در صورت درخواست گهواره مخصوص در اختیارتان قرار خواهد گرفت. تلویزیون صفحه تخت متصل به ماهواره، تلفن، میز کار، کمد لباس، گاو صندوق دیجیتالی و سرویس نظافت روزانه از دیگر امکانات اتاق‌های هل آماری هستند.

انواع اتاق های هتل آماری

هتل آماری پوکت بیش از ۶۰ اتاق و سوییت دارد که هرکدام با توجه به فضایی که دارند با امکانات ویژه تجهیز شده‌اند. در ادامه تعدادی از اتاق‌های هتل را معرفی می‌کنیم. اتاق‌های دولوکس با فضای ۴۳ متری و یک تخت کینگ، اتاق‌های سوپریور با فضای ۳۳ متری و دو تخت یک نفره، سوئیت یک خوابه با فضای ۴۰ متری و سوئیت دو خوابه با فضای ۸۷ از انواع اتاق‌های هتل آماری هستند که با مدرن‌ترین وسایل روز هتلی دنیا تجهیز شده‌اند.

فاصله هتل آماری با جاذبه های گردشگری پوکت

بسیاری از جاذبه‌های گردشگری پوکت در نزدیکی هتل آماری قرار گرفته‌اند البته در صورت دور بودن مسیر می‌توانید با مراجعه به بخش پذیرش هتل تاکسی درخواست کنید در ادامه فاصله جاذبه‌های گردشگری پوکت را با هتل بررسی می‌کنیم:

  • فاصله هتل تا ساحل پاتونگ ۲۰۰ متر
  • فاصله هتل تا ساحل تری ترانگ ۹۰۰ متر
  • فاصله هتل تا ساحل آزادی ۱٫۵ کیلومتر
  • فاصله هتل تا ساحل مرلین ۱٫۶ کیلومتر
  • فاصله هتل تا ساحل پارادایس ۲٫۳ کیلومتر
  • فاصله هتل تا خیابان بانگلا ۵ کیلومتر
  • فاصله هتل تا مرکز خرید جونگسیلون ۶ کیلومتر
  • فاصله هتل تا استادیوم بوکس پاتونگ ۴ کیلومتر
  • فاصله هتل تا فروشگاه مواد غذایی بانزان ۱ کیلومتر
  • فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی پوکت حدود ۲۵ کیلومتر

موقعیت مکانی هتل آماری پوکت

هتل آماری پوکت در منطقه معروف پاتونگ قرار گرفته و تا ساحل فقط یک دقیقه فاصله دارد. بدین ترتیب شما می‌توانید هر لحظه که خواستید خود را به ساحل رسانده و از قدم زدن بر روی شن‌های نرم، صرف یک فنجان قهوه در کافه‌های ساحلی و سایر تفریحات آبی لذت ببرید. پاتونگ از معروف‌ترین سواحل پوکت به شمار می‌رود که به دلیل شن‌های ساحلی نرم و پوشش گیاهی سرسبز در اطراف خود شهرت دارد.

آدرس هتل آماری: پاتونگ بیچ ۸۳۱۵۰، پوکت، کاتو، جاده مئون نگرن

۲ Meun-Ngern Road, Kathu, Phuket, 83150 Patong Beach, Thailand

بهترین هتل های پوکت از نظر مسافران

بیش از ۹۰ درصد هتل‌های پوکت بدون در نظر گرفتن تعداد ستاره‌ها و حتی موقعیت مکانی بهترین و مدرن‌ترین امکانات را در اختیار میهمانان خود قرار می‌دهند؛ اما با توجه به بررسی وب سایت بین‌المللی بوکینگ مسافران هتل آماری، هتل شرکاتاتانی، هتل کامالا، هتل ماریوت و هتل لمردین را در لیست بهترین هتل های پوکت قرار داده‌اند. برای رزرو هتل مورد نظر خود در تور پوکت با همکاران واحد تور ما در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط

هتل دوانجیت پوکت | استراحت گاهی زیبا در قلب ساحل پاتونگ

هتل فیشرمن پوکت | هتلی که با همه جا فرق دارد

لوکس‌ترین‌ هتل‌های ۵ ستاره پوکت

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید