بهترین مقاصد اروپایی در فصل پاییز

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در شنبه 25 سپتامبر 2021
Loading...

افرادی که تابستان و بهار را بهترین زمان سفر به اروپا می‌دانند هنوز پاییزهای این قاره‌ی زیبا را از نزدیک ندیده و حس نکرده‌اند. بی شک با دیدن مناظر پاییزی پی می‌برید که بی دلیل نیست این فصل به پادشاه فصل‌ها لقب گرفته است. در ادامه بهترین مقاصد اروپایی در فصل پاییز کدام‌ها هستند؟

با برداشته شدن تقریبی محدودیت‌های کرونایی در مسیر اروپا و شروع به کار مجدد برخی از سفارت‌های اروپایی در خصوص صدور ویزای شینگن می‌توان برای رزرو تور اروپا در فصل پاییز برنامه‌ریزی کرد. اما می‌دانید بهترین مقاصد اروپایی در فصل پاییز کدام‌ها هستند؟

آنچه در این مطلب می‌خوانید

مقاصد اروپایی در فصل پاییز

اروپا یکی از زیباترین پاییزهای دنیا را دارد. اگر این فصل‌ را برای گذراندن تعطیلات انتخاب کرده‌اید در ادامه لیستی از زیباترین مقاصد اروپایی در فصل پاییز را در اختیارتان می‌گذاریم.

شهر پیمونت در ایتالیا / Piedmont Italy

تور ایتالیا خود به تنهایی بخش عظیمی از جاذبه‌هایی اروپا را در خود دارد. شهر فلورانس به عنوان منزلگاه معماری و زیباترین آثار هنری ایتالیا، ونیز با کوچه‌پس‌کوچه‌های جذاب و کانال‌های آبی، رم معروف به بزرگ‌ترین موزه سرباز دنیا و … بخشی از زیبایی‌های ایتالیا را تشکیل می‌دهند اما در میان تمام این جذابیت‌ها شهر پیمونت چهره‌ای جدید از ایتالیا را به نمایش می‌گذارد.

پیمونت یا پیمونته به عنوان یکی از بهترین مقاصد اروپایی در فصل پاییز با برگ‌هایی که گویا فستیوال رنگ‌ها را تشکیل داده‌اند میزبان گردشگرانی ست که بوی خاک باران زده و بارش باران‌های ملایم را به تابش آفتاب ترجیح می‌دهند.

برگزاری جشنواره‌های جذاب از جمله جشنواره شاه بلوط و جشنواره شکلات، تست انواع غذاهای لذیذ ایتالیایی و قدم زدن در میان درختان زرد و نارنجی از تفریحات پاییزی در شهر پیمونت ایتالیا به شمار می‌روند.

شهر کامبریا در انگلستان / Cumbria England

اگر می‌خواهید یکی از استثنایی‌ترین مناظر پاییزی را پیش روی خود داشته باشید، شهر کامبریا انگلستان را به لیست مقاصد مورد علاقه خود اضافه کنید. این منطقه خارق‌العاده در قسمت شمال غربی انگلستان واقع شده و طبیعتی بی‌نهایت زیبا دارد.

دریاچه‌هایی که با انبوهی از درختان زرد و نارنجی احاطه شده‌اند دقیقاً مشابه همان مناظری‌ست که در فیلم‌های تاریخی و نوستالژیکی چون غرور و تعصب دیده‌اید. بیشتر این منطقه در محاصره جنگل قرار گرفته و وجود ویلاهایی که معماری سنتی انگلیسی دارند جذابیت آن را چندین برابر کرده است.

با فرا رسیدن پاییز برگ درختان شبه به جعبه مداد رنگی شده و هر یک به تنهایی زیبایی غیرقابل وصف دارند.

با این وصف بی دلیل نیست که شهر کامبریا در انگلستان در میان لیست بهترین مقاصد اروپایی در فصل پاییز قرار گرفته است. علاوه بر دیدن طبیعت خارق‌العاده می‌توانید از تست انواع نوشیدنی‌های محلی پاییزی کامبریا نیز لذت ببرید.

شهر بارسلونا در اسپانیا / Barcelona Spain

نمی‌توان از بهترین مقاصد اروپایی در پاییز نوشت و نام شهر بارسلونا اسپانیا را در میان این لیست قرار نداد!

تور اسپانیا یکی از کامل‌ترین پکیج‌های اروپاست. مقصدی که زیباترین سواحل دنیا، با شکوه‌ترین معماری‌ها و حتی موسیقی سنتی را با هم و یکجا دارد؛ اما در این بین شهر بارسلونا به ویژه در فصل پاییز رنگ و بویی دیگر دارد.

شهر بارسلون با شروع فصل پاییز چهره‌ای زیبا و تماشایی به خود می‌گیرد. در این فصل می‌توانید در حالی که از آب و هوای معتدل لذت می‌برید از شهر قدم زده و از بناهای شگفت‌انگیزی چون کلیسای ساگرادافامیلیا، ساختمان کازاباتیو، پارک گوئل و حتی استادیوم ورزشی تیم بارسلونا دیدن کنید.

البته فراموش کنید که ممکن است در برخی از روزهای پاییزی بارش باران‌های ملایم شما را غافلگیر کند. از این رو همراه داشتن چتر و لباس‌های نسبتاً گرم را فراموش نکنید.

شهر پراگ در جمهوری چک / Czech Republic

شهر پراگ پایتخت جمهوری چک در تمامی فصول چهره‌ای زیبا و دیدنی دارد اما با ورود به پاییز برگ‌های سبز درختان جای خود را به رنگ‌های قرمز، نارنجی، طلایی و مسی داده و چهره این شهر پر از درخت، رودخانه و پل را بیش از پیش دلفریب می‌کنند.

علاوه بر زیبایی طبیعی حضور کمرنگ گردشگران و خلوت بودن شهر امتیازی ست که مسافران پراگ در پاییز به دست می‌آورند. چرا که به دور از شلوغی و همهمه می‌توانند از قدم زدن در شهر و بازدید از جاذبه‌ها لذت ببرند.

از قابی دورتر که به پراگ نگاه کنید شهری زیبا را می‌بینید که در میان انبوهی از درختان، پارک‌ها و فضای سبز قرار گرفته است. بی شک وجود منابع طبیعی فراوان است که پراگ را چنین زیبا جلوه داده و نام آن را در میان بهترین مقاصد اروپایی در فصل پاییز قرار می‌دهد.

شهر بایرن در آلمان / Bayern Germany

کشور آلمان و شهر بایرن را بیشتر به عنوان مقصدی با امکانات عالی و پیشرفته برای زندگی و مهاجرت می‌شناسند اما این شهر با جاذبه‌های فراوان یکی از قطب‌های گردشگری در آلمان نیز به شمار می‌رود.

بایرن در جنوب آلمان قرار گرفته و به عنوان یکی از زیباترین مقاصد اروپایی در پاییز شناخته می‌شود. این شهر چهره‌ای زیبا و لطیف را از کشور قانون‌مند آلمان به نمایش گذاشته و می‌تواند نگاه شما را به این کشور به کلی تغییر دهد.

پیاده‌روی در جنگل‌های هزار رنگ آلپی، کالسکه سواری، بازدید از قصرهای با شکوه نوی‌شوان‌شتاین (Neuschwanstein)، کاخ لیندرهوف (Linderhof) و قصر بورگ‌‌هاوزن (Burghausen) از تفریحات و جاذبه‌های بایرن گردی در آلمان هستند.

علاوه بر این بیشتر جشنواره‌ها و فستیوال‌های شاد آلمان در منطقه بایرن برگزار شده و این خود در کنار مناظر خیره‌کننده پاییزی باعث جذب گردشگر در این منطقه شده است.

بیشتر بخوانید …

آژانس هواپیمایی ستاره ونک چه خدماتی را در تور اروپا ارائه می‌دهد؟

معروفترین میراث‌های جهانی یونسکو در اروپا کدامند؟

بهترین کشورهای اروپایی برای تعطیلات بهاری

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید