انتخاب یک کارگزار مناسب با خدمات عالی حرف اول را در خرید تور اروپا می‌زند. کارشناسان ما در واحد برگزاری تورهای اروپا سفر به این قاره را با بهترین خدمات برنامه‌ریزی کرده و خاطره‌ای خوش از اروپا گردی را برای شما رقم می‌زنند. در این مطلب می‌خواهیم به معرفی جزییات خدمات تور اروپا در آژانس هواپیمایی ستاره ونک بپردازیم.

ویزای توریستی شینگن، بلیط رفت و برگشت هواپیما، بلیط‌های داخلی بین کشورهای اروپایی، رزرو بهترین هتل‌های اروپایی بیمه مسافرتی، گشت شهری و در صورت نیاز راهنمای مسافرتی از خدمات ما در زمینه برگزاری تور اروپا هستند. کارشناسان ما با سال‌ها تجربه موفق در برگزاری تورهای اروپایی و دریافت ویزای شینگن در تمام مراحل از صفر تا صد کنار شما خواهند بود.

دریافت ویزای شینگن

بر هیچکس پوشیده نیست که دریافت ویزای شینگن  مهمترین  و اصلی‌ترین مرحله سفر به اروپا است و ما بهترین خدمات را در این زمینه ارائه می‌دهیم. کارشناسان ما قبل از هر اقدامی مدارک متقاضی را به طور کامل و دقیق بررسی کرده و به شما خواهند گفت که کدام مدارک را چگونه ارائه دهید تا شانس دریافت ویزای شینگن را بیشتر کنید. پس از تکمیل مدارک گرفتن وقت سفارت اقدام بعدی ما در زمینه خدمات تور اروپا است.

از آنجا که دفتر ما از آژانس‌های هواپیمایی مورد تایید سفارت اسپانیا است متقاضیانی که قصد دریافت ویزای اسپانیا را  دارند یا از طریق BLS این کشور می‌خواهند برای دریافت ویزای شینگن اقدام ‌کنند شانس بیشتری برای دریافت ویزا دارند چرا که درخواست ویزا با ضمانت و سربرگ آژانس هواپیمایی ستاره ونک ارسال خواهد شد. البته لازم به یادآوری‌ست که در هر صورت آژانس هواپیمایی ستاره ونک تنها درخواست کننده ویزا بوده و تصمیم نهایی در خصوص صدور یا عدم صدور ویزا به عهده افسر سفارت است.

همچنین در صورتی که قصد سفر به کشوری غیر از اسپانیا را داشته باشید همکاران ما وقت سفارت مورد نظر را برای متقاضیان دریافت خواهند کرد. در ادامه متقاضی باید در روز و ساعت اعلام شده جهت تحویل مدارک و انگشت نگاری حضور پیدا کرده و پس از آن منتظر اعلام نتیجه ویزا باشند. چنانچه به هر دلیلی درخواست ویزای متقاضی رد شود همکاران ما نامه اعتراض به جواب ویزا را ارائه داده و تمام تلاش خود را جهت تغییر نتیجه به کار خواهند برد.

رزرو بلیط هواپیما

پروازهای تهران به اروپا حداقل ۵ و حداکثر ۶ ساعت به طول می‌انجامد. رزرو بهترین پروازهای داخلی و بین‌المللی در مسیر اروپا از دیگر خدمات تور اروپا در آژانس هواپیمایی ستاره ونک است. هواپیمایی ماهان و ایران ایر در ایرلاین‌های داخلی و هواپیمایی ترکیش، پگاسوس، امارات، قطر و … در ایرلاین‌های خارجی از پروازهای فعال در مسیر تهران به اروپا هستند. از آنجا که هواپیمایی ترکیش به بیشتر مقاصد اروپایی پرواز داشته و ویژگی‌هایی مانند طول پرواز نسبتا کوتاه، توقف کوتاه مدت، ناوگان هواپیمایی جوان و ارائه امکانات عالی را داراست بهترین گزینه برای مسافران روپا به شما می‌رود. کارشناسان ما تمام موارد از قیمت بلیط هواپیما، ساعت پرواز، مدت توقف و امکانات ارائه شده در پرواز را مورد بررسی قرار داده و در نهایت بهترین و مناسب‌ترین پرواز را به مسافران تورهای اروپایی پیشنهاد می‌دهند.

رزرو بهترین هتل‌های اروپا

هتل، هتل آپارتمان و هاستل از اقامتگاه‌های قابل رزرو برای مسافران به شمار می‌روند. همکاران ما در واحد رزرو هتل تمام جوانب را بررسی کرده و اقامتگاهی متناسب با انتظارات و بودجه مسافران را پیشنهاد می‌دهند. هتل‌های اروپا نسبت به هتل‌های مسیرهای آسیایی مانند دبی، مالدیو و … از سطح کیفیتی پایین‌تری برخوردار هستند از این رو انتخاب هتلی که دو فاکتور کیفیت و مناسب بودن قیمت را با هم داشته باشد کاری نسبتا دشوار است. کارشناسان ما با بررسی تمام فاکتورها در نهایت بهترین هتل‌های ۴ ستاره را در پکیج تور اروپا به ویژه تور فرانسه و اسپانیا قرار میدهند. البته مسافران می‌توانند با توجه به بودجه‌ای که برای سفر در نظر گرفته‌اند هتل خود را به ۵ ستاره ارتقا دهند. هتل‌های ۳ ستاره به دلیل پایین بودن سطح کیفیت به مسافران پیشنهاد نمی‌شود.

بیمه مسافرتی

داشتن بیمه مسافرتی از بایدها و مهمترین خدمات تور اروپا ست که در پکیج ما قرار می‌گیرد. تمامی مسافران برای دریافت ویزای شینگن و سفر به اروپا باید تحت پوشش بیمه‌های بین‌المللی قرار گیرند. شرکت بیمه بایستی در سطح بین‌المللی معتبر بوده و خدمات درمانی و حوادث غیرمترقبه را پوشش دهد. شرکت ما با همکاری بیمه سامان تمام مسافران تور اروپا را تا سقف ۵۰ هزار یورو تحت پوشش قرار می‌دهد. بدین  ترتیب مسافران می‌توانند در صورا رخ دادن هر حادثه‌ای خسارت خود را از بیمه دریافت کنند.

گشت شهری در تور اروپا به همراه تور لیدر

گشت شهری به همراه تور لیدر بسته به انفرادی یا گروهی برگزار شدن تورهای اروپا دارد. تورهایی که به صورت گروهی برگزار می‌شوند گشت شهری با لیدر را در خدمات خود دارند. بدین صورت که با توجه به سایت‌های گردشگری در کشور مقصد افراد تور یک روز را مشخص کرده و به بازدید از جاذبه این گشت‌ها معمولا با وعدع غذایی نهار ارائه شده و تمامی ورودیه‌ها به عهده تور است. اما تورهایی که به صورت انفرادی برگزار می‌شوند خدمات گشت شهری را نداشته و مسافر در صورت نیاز می‌تواند با هزینه شخصی تور لیدر اختصاصی داشته باشد.

 

تورهای اروپا ستاره ونک کدام مقاصد را شامل می‌شود؟

از آنجا که ما از آژانس‌های مورد تایید سفارت اسپانیا در ایران هستیم ویزای شینگن را از طریق اسپانیا اقدام کرده و مبدا تمامی تورهای اروپا ما از این کشور است. به عنوان مثال تور ترکیبی اسپانیا + فرانسه، تور اسپانیا + ایتالیا، تور اسپانیا + پرتغال و … . تورهای ما در قالب بیش از سه مقصد نیز قابل اجرا هستند. علاوه بر تورهای گروهی، تورهای انفرادی (با توجه به برنامه سفر مسافر) توسط واحد تورهای خارجی برگزار می‌شود. کارشناسان ما بسیار مجرب بوده و با اشراف به تمامی مقاصد اروپا می‌توانند پکیج را طبق برنامه شما اجرا کنند. بنابراین قصد سفر به هریک از شهرهای اروپا را که داشته باشید می‌توانید با همکاران ما در واحد تورهای خارجی در ارتباط باشید.

سوالات متداول

آژانس هواپیمایی ستاره ونک چه خدماتی را در زمینه تور اروپا ارائه می‌دهد؟

دریافت ویزای شینگن، رزرو بلیط هواپیما، رزرو بهترین هتل‌های اروپا، ترانسفرهای رفت و برگشت، رزرو پروازهای داخلی اروپا، بیمه مسافرتی و تور لیدر از خدمات آژانس هواپیمایی ستاره ونک در تورهای اروپا هستند.

قیمت تور دور اروپا چقدر است؟

هزینه‌ای که برای خرید تور دور اروپا در نظر می‌گیرد به عوامل مختلف از جمله تاریخ سفر، تعداد مقاصد و نوع پرواز و هتل بستگی دارد. همکاران ما در واحد تورهای خارجی مشاوره‌های لازم را در این زمینه ارائه می‌دهند.

بیشتر بخوانید

بهترین زمان سفر به اروپا چه فصلی است؟

بهترین کشورهای اروپایی برای تعطیلات بهاری

معرفی ۴ فرودگاه بین‌المللی لوکس در اروپا

برای مشاهده قیمت و خرید تور اروپا از ستاره ونک کلیک کنید.

خرید تور اروپا
کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید