با بهترین فست فودهای کیش آشنا شوید

نوشته شده توسط : پونه مولایی در یکشنبه 23 مه 2021
Loading...

خوردن غذا را باید از مهم‌ترین ملزومات هر سفری دانست. شاید بخش مهمی از سفر رفتن، تجربه خوردن آزادانه انواع غذاها باشد که تجربه سفر را چندین برابر کند. اگر مسافر جزیره زیبای کیش باشید حتماً باید لیست فست فودهای کیش یا رستوران‌های این جزیره را یادداشت کنید تا زمان خود را صرف پیدا کردن رستوران نکنید.

تور کیش یکی از مهیج‌ترین تورهای ایران است که مسافران تجربیات فراوانی را در سفر کسب می‌کنند. شاید یکی از تجربیات، خوردن غذاهای متنوع و سنتی هر شهر باشد که خطرات سفر را زیباتر می‌کند. همچنین در کیش زمان محدود است و شما باید برای استفاده از تمامی خدمات تفریحی شهر زمان داشته باشید.

پس نیاز است قبل از سفر، برنامه خود را بچینید و با تمامی مکان‌های تفریحی و رفاهی این جزیره آشنا شوید. آشنایی با فست فودهای کیش یکی از همین موارد است تا در کسری از زمان به رستوران مورد نظر خود بروید.

همراه این مطلب باشید تا با بهترین فست فودهای کیش آشنا شوید.

هشتک فود هال؛ رستورانی با فضایی دل‌انگیز

هشتک فود هال یکی از فست فودهای کیش است که تقریباً تمامی گردشگران برای یک‌بار غذا خوردن به آن می‌روند؛ زیرا اسم این رستوران بسیار معروف است و در لیست مهم‌ترین معرفی رستوران‌ها قرار می‌گیرد.

محیط درونی رستوران بسیار  زیبا و مهیج است و فضای دل‌انگیز آن سبب لبخند مشتریان در بدو ورود به رستوران می‌شود. همچنین در برخی از ایام رستوران، موسیقی زنده نیز پخش می‌کند تا لذت خوردن غذا را چندین برابر کند.

منوی رستوران شامل انواع پیتزا، برگر، امپریال چیکن، هات‌داگ، پاستا، استیک، سالاد و پیش‌غذا می‌شود.

آدرس: جزیره کیش، میدان خانه گستر، مجتمع گنجینه

تنورک؛ شهر پیتزاهای مثلثی

هنگام جست‌وجو در اینستاگرام حتماً با پیتزاهای مثلثی و معروف تنورک آشنا شده‌اید. پیتزاهایی از پشت‌گوشی موبایل ظاهر هوس‌انگیزی دارد و دوست دارید گوشی خود را بجوید!

تنورک یکی از فست فودهای تقریباً تازه نفسی است که اخیراً جای خود را در بین عاشقان غذا باز کرده است. این رستوران در شهرهای مختلفی ازجمله تهران، کرج، تبریز، اصفهان، بندرعباس، یزد، سبزوار، کرمان و کیش شعبه دارد.

تنورک را باید آغازگر سبک نوینی در پخت پیتزا معرفی کرد که پیتزاهای خود را به شکل مثلثی و ابعاد گوناگون سرو می‌کند.  پیتزاهای این رستوران دارای طعم‌های گوناگونی مانند پیتزا سیر و استیک، دوستداران گوشت، میکس ژامبون، پپرونی، سبزیجات، دوستدارن مرغ، تنوری و مارگاریتا است تا همه سلایق را راضی کند. تنورک همچنین علاوه بر پیتزا، غذاهای فست فودی دیگری مانند انواع برگر، ساندویچ، هات‌داگ و پیش‌غذاهای متنوعی در منوی خود دارد.

آدرس: جزیره کیش، بلوار مروارید، پلاک ۳۲۵

بومرنگ؛ اقتصادی‌ترین فست فود کیش

بومرنگ از آن جمله فست فودها با قیمت مناسب و محیطی دل‌نشین است که بسیار در بین گردشگران محبوب می‌باشد. محیط این رستوران بسیار دوستانه است و شما هنگام سرو غذا در آرامش خواهید بود.

بومرنگ دارای منوی متنوعی است و غذاهای خود را با تازه‌ترین مواد و با رعایت نکات بهداشتی طبخ می‌کند. منوی بومرنگ شامل انواع پیتزاها در طعم و ابعاد گوناگون، ۱۱ نوع برگر، ۱۱ نوع ساندویچ متنوع، انواع سوخاری و پیش‌غذا می‌شود.

آدرس: جزیره کیش، ایوان مروارید

باروژ؛ منوی کامل برای انتخابی راحت

باروژ از سال ۱۳۸۹ کار خود را شروع کرد که به مرور زمان و استقبال مشتریان از آن، تبدیل به بزرگ‌ترین رستوران زنجیره‌ای ایران با نام برند باروژ شده است. باروژ منوی بسیار کاملی از انواع غذاهای فست فودی و ایتالیایی را دارا است که صف‌های طولانی جلوی درب این رستوران صحه بر کیفیت و طعم لذیذ باروژ می‌گذارد.

باروژ در تهران (گیشا، هایپراستار، مرزداران، سعادت‌آباد، مطهری، باملند، سردار جنگل، آجودانیه، میرداماد، سعادت‌آباد، کورش و برج میلاد) و کیش شعبه‌های بسیاری فعالی دارد و مشتریان می‌توانند به صورت حضوری یا غیر حضوری غذاهای این رستوران را سفارش دهند.

منوی این رستوران شامل انواع پیتزا با ۱۵ طعم، پاستا با ۳ طعم، انواع ساندویچ گرم، انواع سوخاری، ۱۲ نوع برگر، انواع سالاد، پیش‌غذا و نوشیدنی‌های متنوع می‌شود.

آدرس: جزیره کیش، بلوار رودکی، مجتمع دیپلمات، بلوک A، روبه روی هتل پاناروما

عطاویچ؛ یک غول خوشمزه

عطاویچ هم از مجموعه رستوران‌های زنجیره‌ای بزرگ در ایران است که کار خود را از سال ۱۳۸۰ شروع کرده و مدتی جز یکی از به‌صرفه‌ترین فست فودها و دارای خوشمزه‌ترین همبرگرهای ایران بود. این برند اخیراً نیز پر قدرت‌تر از قبل در حال جولان در بازار غذایی ایران است. عطاویچ به جزیره کیش هم رسیده و جز فست فودهای کیش از نظر محبوبیت در نزد مشتریان بدل شده است.

جالب است بدانید عطاویچ در حال حاضر در ۲۰ شهر با شعبات فعال حضور دارد که مشتریان می‌توانند سفارش غذای خود را به صورت حضوری، از طریق سایت عطاویچ یا اپلیکیشن‌های سفارش غذا، سفارش دهند.

زمانی که منوی عطاویچ را ورق بزنید با انواع غذاهای مهیج که ظاهر وسوسه‌کننده‌ای دارند، آشنا می‌شوید. این رستوران پخت همبرگر را تخصص خود می‌دانند. پس فراموش نکنید که حتماً هنگام مراجعه به عطاویچ همبرگرهای آن‌ها را سفارش دهید. منوی این فست فود بسیار متنوع است و تعداد غذاهایی که می‌توان سفارش داد بسیار زیاد می‌باشند. از این رو توصیه می‌شود قبل از حضور در رستوران منو را بررسی کرده و غذای خود را انتخاب کنید تا در زمان سفر خود صرفه‌جویی نمایید.

منوی عطاویچ شامل انواع پیتزا با ۸ طعم، ۳ نوع برگر، انواع ساندویچ‌ها، سه نوع چیکن، سه نوع پاستا، استریل، پیش‌غذا و نوشیدنی می‌شود.

آدرس: جزیره کیش، بلوار ساحل، جنب مرکز خرید زیتون

سام فود بوتیک از بهترین فست فودهای کیش

سام فود بوتیک یک رستوران با منوی کافه و فست فودی است که نمره بسیار عالی از مشتریان خود دریافت کرده است. این رستوران را باید ازجمله رستوران‌های لوکس در جزیره کیش دانست که غذاهای سرو شده این مکان به شکل زیبا و هنرمندانه‌ای تزئین شده است و با بهترین شیوه از میهمانان خود پذیرایی می‌کند.

علاوه بر ظاهر خلاقانه غذاهای سام فود بوتیک، نقطه قوت این رستوران طعم لذیذ غذاهایی است که طبخ می‌شود. اکثر مشتریان این رستوران به تازگی و طعم بی‌نظیر غذاها نمره قابل قبولی داده‌اند.

سام فود بوتیک دارای دو منوی رستوران و کافه است که مشتریان با توجه به میل خود می‌توانند از هر منو غذای یا دسر مورد نظر را سفارش دهند. منوی رستوران شامل پیش‌غذا، سالاد، غذای اصلی، پاستا، ساندویچ، برگر و صبحانه می‌شود. همچنین در منوی کافی‌شاپ انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، دسر، بستنی و نوشیدنی‌های خنک وجود دارد.

آدرس: جزیره کیش، انتهای بازارچه حافظ، روبه روی هتل آبادگران

بیشتر بخوانید:

غذاهای محلی کیش، لذیذترین غذاهای جنوبی

۵ رستوران موزیکال در جزیره کیش

بلیط کیش

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
پونه مولایی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید