معرفی هتل 5 ستاره ROYAL ISLAND RESORT مالدیو

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در دوشنبه 23 آگوست 2021
Loading...

جزیره با آتول میزبان یکی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره مالدیو است. هتلی لوکس که با ویلاهای روی آب خود آرامش را به میهمانان هدیه داده و با فضای ساخته شده از با مصالح ارگانیک کمترین آسیب را به طبیعت می‌رساند. هتل رویال آیلند ریزورت مالدیو به عنوان  یکی از خاص‌ترین و زیباترین هتل‌های جزیره شناخته می‌شود.

هتل‌های پکیج تور مالدیو را لوکس‌ترین هتل‌های جزیره تشکیل می‌دهند. مجموعه‌های اقامتی که با امکانات و تجهیزات لوکس و مدرن اقامتی شاهانه در کنار دریا را پیش روی میهمانانشان قرار می‌دهند. در این مطلب می‌خواهیم به معرفی هتل رویال آیلند ریزورت مالدیو یکی از لوکس‌ترین هتل‌های جزیره بپردازیم.

معرفی هتل رویال آیلند ریزورت مالدیو

هتل‌های مالدیو به خاص و لوکس بودن در سراسر دنیا شهره هستند. بیشتر این هتل‌های زیبا بر روی آب ساخته شده و مناظری خارق‌العاده را در اختیار میهمانان قرار می‌دهند.

هتل رویال آیلند ریزورت مالدیو با داشتن امکانات و خدمات لوکس در میان لیست بهترین هتل‌های این جزیره قرار می‌گیرد. معماری هتل بسیار زیبا طراحی شده مواد به کار رفته در ساخت آن به‌گونه‌ای هستند که آسیبی به طبیعت وارد نمی‌کنند.

اقامتگاه‌های هتل سوییت‌های کوچکی هستند که تعدای از آن‎‌ها بر روی آب و تعدادی کنار ساحل قرار دارند. تمامی سوییت‌ها به بالکن اختصاصی، درب‌های ورودی خصوصی، فضای بزرگ و با تزیینات مدرن و تمامی امکانات روز دنیا مجهز هستند.

همچنین وجود کارکنان چند زبانه باعث شده تا میهمانان به راحتی درخواست‌های خود را مطرح کرده و برای برقراری ارتباط با کارکنان دغدغه‌ای نداشته باشند.

خدمات در هتل رویال آیلند ۲۴ ساعته است و اتاق‌ها به صورت روزانه با دقت بسیار و مواد ضدعفونی ویژه نظافت می‌شوند.

امکانات هتل رویال آیلند ریزورت

هتل رویال آیلند ریزورت مالدیو مجموعه‌ای از کامل‌ترین خدمات هتلی را در اختیار میهمانان خود قرار می‌دهد. در قسمت لابی هتل بخش ویژه گردشگری وجود دارد که میهمانان با مراجعه به آن می‌توانند برای گشت و گذار در جزیره برنامه‌ریزی کنند.

در ادامه با امکانات این هتل ۵ ستاره آشنا می‌شویم.

مجموعه آبی هتل: استخر ویژه بزرگسالان، استخر ویژه کودکان، حمام در فضای باز، ساحل اختصاصی با صندلی و چترهای حمام آفتاب، جکوزی، سونای خشک و بخار و سالن ویژه اسپا با انواع ماساژهای تایلندی از امکانات مجموعه آبی هتل هستند.

رستوران‌های هتل: رستوران ماکانا با انواع غذاهای بین‌المللی در وعده‌های صبحانه، نهار شام، رستوران رابوندی با منظره زیبا از دریا و منو ویژه کودکان در وعده‌های غدایی نهار و شام و کافه رستوران پالم تراس با انواع دسرهای لذیذ، غذاهای بین‌المللی و نوشیدنی‌های استوایی مجموعه رستوران‌های هتل رویال آیلند را تشکیل می‌دهند.

مجموعه ورزشی هتل: باشگاه بدنسازی مجهز به کامل‌ترین وسایل، زمین بدمینتون، زمین تنیس، انواع ورزش‌های آبی مانند جت اسکی، قایق سواری، موج سواری، جت اسکی و … از امکانات ورزشی هتل به شمار می‌روند.

سایر امکانات هتل: سرویس خشکشویی، اتوشویی، واکس کفش، کافی نت، سالن ویژه همایش، فروشگاه‌عای سوغاتی و خرید لباس، اینترنت رایگان در سراسر هتل، آرایشگاه مردانه و زنانه، خدمات VIP، سرویس نگهداری از کودکانفضای سبز با تجهیزات باربیکیو.

امکانات اتاق‌های هتل رویال آیلند ریزورت

تمامی اتاق‌های هتل رویال آیلند ریزورت با مدرن‌ترین امکانات بین‌المللی تجهیز شده‌اند. دیوارهای چوبی، بالکن اختصاصی مبله جهت استراحت و لذت بردن از منظره جنگل و دریا، تهویه هوای مطبوع که در تمام فصول هوای اتاق را معتدل نگه می‌دارد، دستگاه چای و قهوه ساز، مینی باز با آب معدنی رایگان، اینترنت رایگان پرسرعت، تلویزیون متصل به ماهواره و حمام با سشوار و وسایل بهداشتی از امکانات اتاق‌های هتل رویال آیلند هستند.

همچنین اتاق‌ها با توجه به متراژی که دارند  با فضای اختصاصی مجهز به مبلمان تجهیز شده‌اند. سرویس خواب در اتاق‌ها بسیار راحت بوده و از ملحفه‌های ضد حساسیت برای میهمانان استفاده می‌شود.

نظافت روزانه اتاق‌ها با مواد ضدعفونی کننده، قانونی ست که در دوره کرونا جهت پیشگیری از ابتلا به ویروس به اجرا درمی‌آید.

انواع اتاق‌های هتل رویال آیلند ریزورت

هتل رویال آیلند ریزورت مالدیو ۱۵۰ اتاق و سوییت دارد. که هرکدام با توجه به فضایی که دارند با امکانات ویژه تجهیز شده‌اند. در ادامه تعدادی از اتاق‌های هتل را معرفی می‌کنیم.

Garden Villa

این سوییت بسیار زیبا ۴۵ متر فضا دارد. ۳ اتاق با تخت‌های دبل، بالکن اختصاصی با میز و صندلی، فضای ویژه نشیمن و حمام با وان اختصاصی از امکانات سوییت گاردن ویلا هستند.

Beach Villa

بیچ ویلا با دکوراسیون زیبا و مبلمان چوبی دارای تلویزیون و حمام اختصاصی با وان است. بالکن اختصاصی این ویلا با چشم انداز نفسگیر از اقیانوس اقامتی رویایی را به میهمانان هدیه می‌دهد.

Double Room

اتاق‌های دبل فضایی ۲۸ متری دارند وبا یک تخت دونفره با ملحفه‌های ضد حساسیت، باکلن، تلویزیون متصل به ماهواره، میز کار، کمد لباس و … تجهیز شده‌اند.

موقعیت مکانی هتل رویال آیلند ریزورت

هتل رویال آیلند ریزورت در جزیره با آتول مالدیو واقع شده است. فاصله این هتل با فرودگاه بین‌المللی مالدیو حدود ۴۰ دقیقه می‌باشد.

مسافران می‌توانند برای رسیدن به هتل از قایق‌های تندرو یا هواپیمای دریایی استفاده کنند. علاوه بر این قسمت پذیرش هتل، در صورت درخواست میهمانان (با دریافت هزینه) وسیله حمل و نقل عمومی را برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری مالدیو در اختیارشان قرار می‌دهد.

آدرس هتل: Horubadhoo, 06160 Dharavandhoo, Maldives

بیشتر بخوانید …

سفر به مالدیو تست PCR نیاز دارد؟

قیمت تور مالدیو در نوروز ۱۴۰۰

دلار یا یورو؟ در سفر به مالدیو کدام ارز را همراه داشته باشیم؟

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید