8 جاذبه که در سفر به صربستان باید دید

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در یکشنبه 5 آگوست 2018
Loading...
طبیعت سرسبز و بی‌نظیر، بناهای تاریخی با شاهکارهای معماری، مردمی شاد و میهمان‌نواز با فرهنگ غنی، تنها بخشی از جذابیت‌هایی است که در سفر به صربستان خواهید دید. این کشور زیبا که در جنوب شرقی اروپا قرار دارد مملو است از مناظری که شما را شیفته خود خواهد کرد. تور صربستان با تمام زیبایی‌هایش فرصت مناسبی برای داشتن یک سفر ارزان به اروپا، سرسبزترین قاره جهان در اختیارتان قرار می‌دهد. همچنین در تور صربستان می‌توانید با آداب و رسوم جالب مردم این کشور قدیمی آشنا شده و از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی آن لذت ببرید.

 

 

جاذبه های گردشگری تور صربستان

 

 

جاذبه‌های طبیعی تور صربستان:

 

۱- کوه میروک (Miroc mountain):

کوهستان میروک با طبیعتی بکر و سرسبز یکی از پارک‌های ملی کشور صربستان است. رودخانه‌ی زیبا و معروف دانوب از میان این کوه عبور می‌کند و منظره‌ای فوق‌العاده را پیش روی بیننده قرار می‌دهد. اگر در تور صربستان می‌خواهید هیجان‌انگیزترین سفر خود را تجربه کنید، لذت ماهیگیری و قایق‌سواری در غارهای کوه میروک را از دست ندهید.

 

 تور صربستان

 

۲- پارک ملی تارا (Tara):

پارکی تشکیل شده از دریاچه‌ها و آبشارهای طبیعی که از زیباترین جاذبه‌های طبیعی تور صربستان است. پارک تارا در غربی‌ترین قسمت کشور صربستان قرار دارد و با داشتن هوای پاک، دریاچه‌ها، معابد و جنگل‌های خود آرامشی بی‌نظیر را به شما هدیه می‌دهد.

 

 تور صربستان

 

 

۳- چشمه کروپا (Krupaja Spring):

کروپا رودخانه‌ای است که از قله‌ی Beljanica سرچشمه می‌گیرد و به چشمه‌ی کروپا معروف شده است. این چشمه با داشتن پرندگان منحصربه‌فرد، آب زلال و جنگل‌های سرسبز مکانی محبوب برای کسانی است که عاشق طبیعت‌گردی در تور صربستان هستند.

 

 تور صربستان

 

۴- کوه کوپائونیک (Kopaonik):

کوه کوپائونیک با زیبایی استثنایی خودش در بین گردشگران تور صربستان شناخته شده است. در فصل بهار طبیعت بکر و سرسبز آن خودنمایی می‌کند. علاوه بر آن کوپائونیک در فصل زمستان میعادگاه عاشقان ورزش اسکی و تفریحات زمستانی در سرتاسر دنیاست.

 

 تور صربستان

 

جاذبه‌های تاریخی تور صربستان:

 

۵- کلیسای سنت‌ساوانا:

کلیسای سنت ساوانا دومین کلیسای بزرگ ارتودکس در جهان است. بنیان‌گذار این کلیسا ساوای مقدس است که در سال ۱۹۳۵ دستور ساخت آن را داد. گنبدهای طلایی که در بالای ساختمان کلیسا قرار دارد، چشم‌ها را به خود خیره می‌کند. فضای داخل کلیسا هم از معماری بی‌نظیری برخوردار است. از سنگ‌های مرمرین آن گرفته تا نقاشی‌های فوق‌العاده همگی برای گردشگران تور صربستان بسیار جذاب است.

 

 تور صربستان

 

۶- قلعه کاله‌مگدان:

قلعه کاله‌مگدان که از جاذبه‌های تاریخی و دوست‌داشتنی تور صربستان به شمار می‌رود. این قلعه در ابتدا برای دیدن و کنترل کشتی‌ها ساخته شد و همچنین به عنوان سد دفاعی شهر هم از آن استفاده می‌شده است. اما اکنون با رستوران‌ها و کافه‌هایی که در آن ساخته شده است، از مکان‌های تفریحی شهر بلگراد محسوب می‌شود و به دلیل ارتفاع زیاد خود منظره‌ای زیبا را برای دیدن شهر پیش روی میهمانان خود قرار می‌دهد.

 

 تور صربستان

 

۷- دهکده درونگراد (Drvengrad):

با بازدید از دهکده‌ی درونگراد عجیب‌ترین دهکده عمر خود را خواهید دید. این دهکده در سال ۲۰۰۲ برای ساخت فیلم زندگی معجزه است به کارگردانی امیر کاستاریکا ساخته شد. هر چیزی که در این مکان می‌بینید عجیب و تخیلی است. کوچه و خیابان‌های آن هرکدام به نام یک بازیگر یا بازیکن معروف است. حتی ماشین‌های دهکده هم از مدل قدیمی‌ترین ماشین‌ها هستند. در تور صربستان حتماً از این دهکده‌ی جالب دیدن کنید.

 

 تور صربستان

 

۸- موزه نیکلا تسلا:

مگر می‌شود به سرزمین نیکلای تسلا سفر کرد و از موزه‌ی آن بازدید نکرد. موزه نیکلای تسلا در شهر بلگراد قرار دارد. این موزه خارق‌العاده آثاری دیدنی از نیکلای تسلا را در دل خود دارد. همچنین معماری ساختمان موزه هم در نوع خود بسیار دیدنی است و آن را به یکی از ساختمان‌های زیبا و دیدنی شهر تبدیل کرده است. بازدید از این موزه‌ی زیبا را در تور صربستان از دست ندهید.

 

 تور صربستان

 

مشاهده جزییات و قیمت تورهای صربستان

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید