بهترین شهر های اسپانیا + عکس و توضیحات

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در پنج‌شنبه 23 مارس 2023
Loading...

بهترین شهر های اسپانیا با انبوهی از مکان‌های تاریخی خارق‌العاده، معماری زیبا، پارک‌های سرسبز و دوست‌داشتنی، رستوران‌های درجه یک و بارهای سرزنده مکانی جادویی برای لذت بردن هستند. اگر قصد سفر به اسپانیا را دارید یا علاقه‌مندید که معلومات درباره کشور اسپانیا کسب کنید و دانسته‌هایتان را افزایش دهید. با مطلب امروز ما همراه شوید تا با هم سفری کنیم به برخی از شهرهای گردشگری کشور اسپانیا و با آن‌ها بیشتر آشنا شویم.

بهترین شهر های اسپانیا برای سفر

شهر گرانادا با قلعه‌ها و کاخ‌های اعجاب‌انگیز، سانتیا دل مار با خانه‌های قرون وسطایی و مراتع سرسبز، شهر سویا زادگاه رقص فلامنکو، بارسلونا که قرن‌ها فرهنگ و تمدن در هر گوشه آن پنهان شده است و مادرید پایتخت اسپانیا و محل اقامت خانواده سلطنتی از زیباترین و جذاب‌ترین شهرهای اسپانیا هستند که دیدن از آن‌ها را نباید از دست داد. پس اگر به دنبال یک سفر خاص و منحصربه‌فرد هستید از همین حالا با آژانس ستاره ونک تماس گرفته، ویزا توریستی اسپانیا خود را دریافت کنید و برای دیدن شگفت‌انگیزترین شهرهای دنیا با تور اسپانیا همراه شوید

سویا Seville، زیباترین شهر اسپانیا

سویا مرکز استان اندلس از شهرهای گردشگری کشور اسپانیا در جنوب این کشور، زیباترین شهر اسپانیا است. این شهر با کلیسای جامع گوتیک زیبایش که در قلب محله تاریخی شهر واقع‌شده و با بارها، رستوران و کلوپ‌های شبانه عالی، از آن شهرهای گردشگری کشور اسپانیا است که آهسته‌آهسته خود را در دل بازدیدکنندگان جا می‌کند و آن‌ها را شیفته خود می‌کند.

سویا با فستیوال‌های بزرگی مانند نمایشگاه آوریل (Feria de April) و عید پاک (Semana Santa)، بسیار سرگرم‌کننده است. این شهر با کاخ‌های مجلل مدجنی، کلیساهای باروک، خیابان‌های جذاب و مسیرهای پیچ‌درپیچ و محله یهودیان قرون‌وسطایی از شهرهای گردشگری کشور اسپانیا با میراث فرهنگی غنی است که گردشگران از گشت‌وگذار در آن لذت می‌برند.

کلاب‌های فلامنکو این سنت چند صدساله را زنده نگه می‌دارند، درحالی‌که عمارت‌های اشرافی، گذشته شهر را به‌عنوان پایتخت مورها و بعدها، کلان‌شهری متعلق به قرن شانزدهم به نمایش می‌گذارند. درحالی‌که تاریخ در همه جای شهر طنین‌انداز است، اما سویا از شهرهای گردشگری کشور اسپانیا است که گذشته، ‌حال و آینده در آن با هم پیوند دارند. جایی که می‌توانید در یک بار شلوغ تاپاس بخورید و شب را در حوالی میدانی شلوغ، با نوشیدنی به پایان ببرید.

بارسلونا Barcelona، پایتخت کاتالونیا در اسپانیا

بارسلونا، پایتخت آفتابی کاتالونیا از زیباترین شهرهای اسپانیااست؛ که به لطف معماری باورنکردنی‌اش برای گردشگری مکانی مسحورکننده است. محله قدیمی گوتیک ترکیبی جذاب از کوچه‌های باریک، کلیساهای جامع بزرگ و میدان‌های آرام است، درحالی‌که محله‌های دیگر شاهکارهایی از آنتونیو گائودی را در خود جای‌داده‌اند که نگین درخشان آن‌ها «لا ساگرادا فامیلیا» نمادین‌ترین مکان شهر است.


تور بارسلون


بارسلون از شهرهای توریستی کشور اسپانیا در کنار دریا واقع‌شده و رستوران‌های غذا دریایی عالی و همچنین سواحل زیبای شهر با طیف وسیعی از فعالیت‌های آبی برای لذت بردن وجود دارد. خیابان‌های سرزنده و پرجنب‌وجوش این شهر مانند خیابان معروف «لاس رامبلاس» سرشار از فرهنگ و غذاهای خوشمزه بارسلون را برای بازدید بسیار لذت‌بخش می‌کنند.

برای دوستداران فضای باز، تپه‌هایی که بر فراز شهر خودنمایی می‌کنند برای پیاده‌روی فوق‌العاده هستند؛ و پارک‌های زیبای بارسلون از دیگر جذابیت‌های آن هستند. بارسلون همچنین از شهرهای گردشگری کشور اسپانیا برای علاقه‌مندان به فوتبال است. علاوه بر این، زندگی شبانه و بارهای شلوغ، گرانترین شهر اسپانیا را به مکانی سرگرم‌کننده برای گشت‌وگذار تبدیل می‌کنند.

بیشتر بخوانید…

دیدنی‌های جزایر قناری اسپانیا

زاراگوزا Zaragoza

زاراگوزا، پنجمین شهر بزرگ اسپانیا، با معماری خارق‌العاده‌اش یکی دیگر از شهرهای گردشگری کشور اسپانیا است که در شمال شرقی این کشور واقع‌شده است. کلیسای زیبای دل پیلار، نقطه عطف اصلی و سمبل شهر است که بر فراز رودخانه ریو ابرو، واقعاً دیدنی به نظر می‌رسد.

زاراگوزا برخی از بقایای روم باستان و قلعه‌ای قدیمی را در خود جای‌داده اما آنچه شهر را از شهرهای گردشگری کشور اسپانیا می‌کند، بسیار فراتر از بناهای تاریخی آن است. فرانسیسکو دی گویا نقاش نابغه معروف در نزدیکی این شهر در سال ۱۷۴۶ به دنیا آمد و ازاین‌رو گالری‌های زیادی در زاراگوزا وجود دارند که آثار هنری خارق‌العاده را به نمایش می‌گذارند.

در اینجا در مرکز شهر در نزدیکی مسیرهای پیاده‌روی سان میگل یا اطراف پلازا د لس سیتیوس جایی که بوتیک‌ها، بازارها و فروشگاه‌های سوغاتی جذابی دارد، می‌توانید قدم بزنید و از گشت‌وگذار در زارگوزا که از شهر های دیدنی اسپانیا در اروپاست، لذت ببرید.

زاراگوزا از بهترین شهرهای گردشگری کشور اسپانیا برای غذا و نوشیدنی با هر بودجه و سلیقه‌ای است و شهرتش به بارها و تاپاس‌های خوشمزه آن است که باعث می‌شود بخواهید بازدید از این شهر از شهرهای گردشگری کشور اسپانیا را حتماً در برنامه سفر خود بگنجانید.

بیلبائو Bilbao

بیلبائو از بندرهای مهم اسپانیا است که با موزه نمادین گوگنهایم در کنار سواحل ریو نرویون در شمال اسپانیا شناخته می‌شود، اما بیلبائو چیزی بسیار بیشتر از موزه گوگنهایم است. این شهر از نمادهای فرهنگ باسک در میان شهرهای گردشگری کشور اسپانیا است.

شگفتی‌های معماری متعددی، با تلفیق سبک‌های معماری سنتی و معاصر در اسکله دوست‌داشتنی آن قرارگرفته‌اند و برخی از کلیسا‌های جامع دیدنی در سطح شهر پراکنده‌اند. پارک‌های سرسبز و پلازاهای خوش حس آن، پر از رستوران‌های و غذاخوری‌های درجه یکی هستند که بهترین غذاهای باسکی را سرو می‌کنند.

فرهنگ پر جنب‌وجوش محلی و موزه‌ها، گالری‌ها و تئاترهای درخشان آن جذاب است. بیلبائو از بزرگ‌ترین شهرهای گردشگری کشور اسپانیا در منطقه باسک، دارای تپه‌های زیبایی مشرف به شهر است که از آن‌ها مناظر خیره‌کننده‌ای از شهر و ساختمان‌های آن را می‌توان تماشا کرد.

همچنین یکی دیگر از شهرهای گردشگری کشور اسپانیا که پایتخت جهانی آشپزی است یعنی سن سباستین در فاصله یک ساعتی از بیلبائو قرار دارد؛ که پس از گشت در سواحل طلایی، بازدید از موزه گوگنهایم و خوردن پینتکسوهای خوشمزه می‌توانید راهی سن سباستین شوید.

برای مشاهده قیمت و خرید تور اسپانیا از ستاره ونک کلیک کنید.

خرید تور اسپانیا

والنسیا Valencia

والنسیا از دیدنی‌ترین شهرهای گردشگری کشور اسپانیا در کنار دریای مدیترانه واقع‌شده و سومین شهر بزرگ اسپانیا است. با وجودی که جاذبه‌های زیادی برای جذب گردشگران دارد اما اغلب بازدیدکنندگان تور مادرید و بارسلونا را به‌عنوان مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند. والنسیا از شهرهای گردشگری کشور اسپانیا است که برای سکونت نیز محل فوق‌العاده‌ای است و دلایل بسیار زیادی برای سفر به آن وجود دارد.

این شهر ۲۰۰۰ ساله که در سواحل شرقی اسپانیا واقع‌شده است، با سواحل شنی وسیع، معماری چشمگیر، غذا و فرهنگ جذاب از شهرهای گردشگری کشور اسپانیا است که خوشبختانه به‌اندازه دیگر شهرهای بزرگ اسپانیا، شلوغ نمی‌شود. از شن‌های طلایی پلایا لاس آرناس و معماری پرزرق‌وبرق روکوکو کاخ مارکز د دوس آگواس تا شهر قدیمی سنگفرش شده، گوشه‌کنار این شهر پر از جاهای دیدنی است.

والنسیا صحنه فرهنگی و تفریحات زندگی شبانه در کنار سواحل زیبا است. در این شهر همه‌چیز برای داشتن یک تعطیلات عالی محیا است. محله قدیمی والنسیا با پارک‌های سرسبز و دوست‌داشتنی که در امتداد بستر قدیمی رودخانه قرار دارند برای کاوش عالی هستند و موزه‌های جالب زیادی برای بازدید و گزینه‌های غذاخوری خوب زیادی در این شهر در دسترس است.

مالاگا Málaga

مالاگا از شهرهای ساحلی اسپانیا از قدیمی‌ترین شهرهای دنیا است که در قرن هشتم توسط فنیقی‌ها تأسیس‌شده و در جنوب این کشور است. مالاگا به خاطر سواحل، فرهنگ و غذاهای خوشمزه‌اش شناخته می‌شود، از پربازدیدترین شهرهای ساحلی اندلس در اسپانیا است.

ازآنجاکه مالاگا زادگاه پیکاسو هنرمند و مجسمه‌ساز معروف اسپانیایی است. گالری‌های هنری متعددی در این شهر وجود دارد که آن را یک مقصد مناسب برای هنردوستان  تبدیل کرده است و دوستداران هنر می‌توانند ساعت‌ها را در موزه‌ها و گالری‌های جالب آن سپری کنند.

مالاگا پایتخت کاستا دل سول است که خود از مناطق و شهرهای گردشگری کشور اسپانیا است. برخی مکان‌های تاریخی لذت‌بخش، مانند آمفی‌تئاتری که قدمت آن به دوران رومی‌ها برمی‌گردد و قلعه مورها از دیگر جاذبه‌های تاریخی مالاگا هستند.

شهر قدیمی آن، با بندر شلوغش، به‌عنوان یک مکان هنری تاریخی موردعلاقه بازدیدکنندگان است. در مالاگا می‌توانید از سواحل وسیع، مناظر طبیعی، آثار تاریخی متعدد، موزه‌های متنوع و طیف گسترده‌ای از فعالیت‌های تفریحی برای همه سلیقه‌ها لذت ببرید.

بیشتر بخوانید…

راهنمای سفر به تنریف، اسپانیا

پالما د مایورکا Palma de Mallorca

پالما د مایورکا پایتخت جزایر بالئاریک از دیگر شهرهای گردشگری کشور اسپانیا است که بهشت مناظر طبیعی است. بر فراز اسکله یک کلیسای جامع قدیمی دوست‌داشتنی دارد و مکان‌های تاریخی متعددی دارد که قدمت آن‌ها به مورها، رومی‌ها و تالایوتیک‌ها بازمی‌گردد.

یکی از دلایل اصلی که پالما د مایورکا از شهرهای گردشگری کشور اسپانیا محسوب می‌شود، سواحل و خلیج‌های باورنکردنی آن است که توسط آب‌های فیروزه‌ای پوشیده شده است. سواحل محبوب و پرطرفداری دارد که شلوغ می‌شوند و درعین‌حال اگر اهل جاهای خلوت هستید، سواحل دورافتاده‌ای دارد که می‌توانید از آرامش و سکوت آن‌ها لذت ببرید.

درحالی‌که کلیسای جامع گوتیک، ‌نقطه برجسته شهر است اما گشت زدن در خیابان‌های قرون‌وسطایی آن نیز لذت‌بخش است و گالری‌ها، کافه‌ها، بارها و رستوران‌های زیادی برای بازدید وجود دارد. پالما پایتخت هیجان‌انگیز مدیترانه‌ای است که هرساله هزاران بازدیدکننده را مجذوب خود می‌کند.

لاس پالماس Las palmas

شهر بندری لاس پالماس، شهری پرجنب‌وجوش با ترکیبی جذاب از تأثیرات آفریقایی، چینی و هندی است که از طبیعتی آفتابی برخوردار است و از شهرهای گردشگری کشور اسپانیا است. قدیمی‌ترین بخش شهر دارای بارها و بوتیک‌های مجلل است و برخی از رستوران‌های عالی شهر در کوچه‌پس‌کوچه‌های آن قرار دارند و با جاذبه‌های دیدنی و مردم خونگرم و صمیمی‌اش از شهرهای گردشگری کشور اسپانیا به شمار می‌رود.

در انتهای دیگر شهر، ساحل «پلایا د لاس کانتراس» که مکانی زیبا و سرگرم‌کننده برای استراحت و گذراندن وقت است، قرار دارد. رستوران‌ها و بارها همگی در فاصله چند قدمی آن هستند. در اینجا بین گشت‌وگذار و خرید می‌توانید غوطه‌ور شوید، در پیچ‌وخم گیج‌کننده خیابان‌های پشت ساحل قدم بزنید و رستوران‌های عالی را پیدا کنید.

لاس پالماس با وجودی که یک شهر کاری اصیل اسپانیایی است اما از شهرهای گردشگری کشور اسپانیا هم هست. مکانی جذاب است که حس و حال مدیترانه‌ای یا شمال آفریقا را به بازدیدکنندگان می‌دهد. علاوه بر سواحل، دارای فرهنگ جالب، مناطق دوست‌داشتنی برای قدم زدن و فعالیت‌های تفریحی است که شما را در تمام طول روز مشغول نگه می‌دارد.

بیشتر بخوانید…

آشنایی با شهر طلایی سالامانکا اسپانیا

مادرید Madrid، پایتخت اسپانیا

مادرید پایتخت اسپانیا از مهم‌ترین شهرهای گردشگری کشور اسپانیا، مکانی پویا و پر از زندگی و انرژی است که هر کس از آن دیدن می‌کند پرانرژی می‌شود. این شهر خیره‌کننده از نظر بصری با سبک‌های معماری متنوع و باشکوه در مرکز شهر، با کاخ‌ها و عمارت‌هایی که در کنار ساختمان‌های مدرن قرار دارند، هر بازدیدکننده‌ای را شیفته خود می‌کند.

گالری‌ها و موزه‌های باورنکردنی آن مانند موزه پرادو میزبان بهترین آثار پیکاسو، دالی، گویا و نقاشان بزرگ دیگر است و به هرکجای شهر که نگاه می‌کنید، شاهکارهای باشکوهی را خواهید دید و همین آن را به یکی از دیدنی‌ترین و توریستی‌ترین شهرهای گردشگری کشور اسپانیا تبدیل کرده است.

سبک‌های غذایی خلاقانه و نوآورانه که در رستوران‌های مادرید توسط آشپزهای حرفه‌ای خلق می‌شوند را باید بچشید تا طعم‌های بی‌نظیر و فراموش‌نشدنی آن‌ها را خودتان تجربه کنید. این شهر در میان شهرهای گردشگری کشور اسپانیا پر از سرگرمی و دارای زندگی شبانه پررونق و پرجنب‌وجوشی است که در هر ساعتی از شبانه‌روز فعالیتی هیجان‌انگیز برای انجام دادن و لذت بردن، در آن خواهید یافت.

آلیکانته Alicante

آلیکانته با داشتن یک فرودگاه بین‌المللی و استراحتگاه‌های متعدد در امتداد خط ساحلی خود، هرساله پذیرای گردشگران زیادی به سواحل خود است و از شهرهای گردشگری کشور اسپانیا محسوب می‌شود. اسکله مدیترانه‌ای دوست‌داشتنی، محله قدیمی زیبا، همچنین قلعه، موزه‌ها و دیگر جاذبه‌های آن در کنار سواحل شنی و جذابش، آن را به مقصدی دوست‌داشتنی برای سفر تبدیل می‌کند.

آلیکانته از زیباترین و مهم‌ترین شهرهای گردشگری کشور اسپانیا است که در آن می‌توانید با سوارشدن بر تراموا از خط ساحلی واقعاً دیدنی کاستا بلانکا بازدید کنید. گذشته تاریخی غنی آلیکانته را در قلعه باشکوه قرن نهمی سانتا باربارا ببینید.

از ال باریو یا شهر قدیمی با خیابان‌های سنگ‌فرش شده پرپیچ‌وخم و آپارتمان‌های اسپانیایی تزیین‌شده با گل بازدید کنید. به ساحل پستیگت از زیباترین سواحل آلیکانته که در تابستان مقصد شماره یک بسیاری از گردشگران است، بروید یا در جزیره زیبای دست‌نخورده تابارکا گشت بزنید. این‌ها گوشه‌ای از زیبایی‌های آلیکانته از شهرهای گردشگری کشور اسپانیا است.

همچنین طیف گسترده‌ای از اقامتگاه‌ها، بارها و کلوب‌ها، غذاخوری‌های عالی و تفریحات شبانه افسانه‌ای، آلیکانته را تبدیل به مکانی سرزنده و پرجنب‌وجوش کرده‌اند که به‌راحتی می‌توانید در این مکان شاد چندین روز را سپری کنید و لذت ببرید. وقتی خورشید غروب می‌کند، به باریو بروید که همه از مردم محلی گرفته تا توریست‌ها به اینجا می‌روند تا بهترین تاپاس و خوشمزه‌ترین کوکتل‌های اسپانیا را بخورند.

نحوه سفر به بهترین شهرهای اسپانیا

برای سفر به بهترین شهر های اسپانیا می‌توانید با کارشناسان واحد تور در آژانس ستاره ونک در ارتباط باشید. کارشناسان ما وقت سفارت اسپانیا را جهت دریافت ویزا هماهنگ کرده، مشاوره‌های لازم را در خصوص تکمیل مدارک ارائه داده، بلیط هواپیما را رزرو کرده و بهترین هتل‌های مرکز شهر را رزرو می‌کنند. از خدمات تورهای اسپانیا ستاره ونک می‌توان به بلیط رفت و برگشت هواپیما، اقامت در هتل با صبحانه، بیمه مسافرتی، خدمات ویزای شینگن، ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت و پروازهای داخلی اشاره کرد.

سخن آخر

شهرهای گردشگری کشور اسپانیا با خورشید، دریا و ماسه‌های طلایی در تمام طول سال بازدیدکنندگان را به خود جذب می‌کنند. شهرهای گردشگری کشور اسپانیا با جاذبه‌های فرهنگی خارق‌العاده مانند موزه‌ها و گالری‌ها و همچنین انبوهی از جشنواره‌های محلی و فستیوال‌ها که مؤلفه‌های فرهنگی هر منطقه اسپانیا را نشان می‌دهند. همه‌چیزهایی را دارند که شما آرزویش را داشته‌اید و حتی بیشتر.

بهتر یادآور شویم شما برای هزینه کرن در یک تور اروپا نیاز به ویزای کشور مقصد و یا ویزای توریستی شینگن را دارید؛ برای دریافت انواع ویزا نیاز به رعایت شرایطی است که شتاره ونک در اخذ ویزا کنار شماست. 

سوالات متداول

زیباترین مکان اسپانیا کدام است؟

سویا پایتخت اندلس، بارسلونا پایتخت کاتالونیا و والنسیا سومین شهر بزرگ اسپانیا از زیباترین مکان‌های دیدنی در اسپانیا هستند.

کدام منطقه از اسپانیا بهترین سواحل را دارد؟

آلیکانته بدون شک یکی از بهترین شهرهای ساحلی اسپانیا است. این استان ساحلی در جنوب شرقی کاستا بلانکا سال‌ها است که یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری ساحلی است.

برای مشاهده قیمت و خرید تور اسپانیا از ستاره ونک کلیک کنید.

خرید تور اسپانیا
کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید