10 اپلیکیشین برتر گردشگری در سال 2022

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در شنبه 23 ژوئن 2018
Loading...
آماده‌سازی قبل از سفر، یکی از هیجان انگیزترین لحظات مسافرت است. تصور کنید که بلیط هواپیما را گرفته‌اید، هتل شما رزرو شده و به لطف راهنمای سفر، اطلاعات قابل توجهی از مقصد خود به دست آورید، در این مرحله تنها کاری که باید انجام دهید دانلود اپلیکیشین ها یی است که سفر شما را راحت‌تر می‌کنند، در این مقاله سعی کرده‌ایم ۱۰ تا از  اپلیکیشین های برتر گردشگری که بیشترین کاربرد در سفر را دارند به شما معرفی کنیم.

10 اپلیکیشین برتر گردشگری در سال 2017

معرفی اپلیکیشن های برتر گردشگری

مهم نیست در چه زمانی و به کجا سفر می‌کنید فقط کافی است این برنامه‌ها را دانلود کنید، به شما اطمینان می‌دهیم از نصب اپلیکیشین های برتر گردشگری در گوشی خود پشیمان نخواهید شد.

۱- اپلیکیشن Flight Aware

به جای اینکه زحمت دانلود برنامه‌های هر شرکت هواپیمایی را به خود بدهید، این اپلیکیشین به شما امکان می‌دهد تا وضعیت هر پرواز را پیگیری کنید، هشدارها را دریافت کرده و از وضعیت ترافیکی در فرودگاه‌ها اطلاع پیدا کنید.

۲- اپلیکیشن Longe Buddy

Longe Buddy از اپلیکیشن های برتر گردشگری ست که امکانات بسیاری را به کاربران خود ارائه می‌دهد. همه ساعت‌های زیادی را در صف‌های طولانی گمرک هدر داده و با ناامیدی به دنبال جایی برای استراحت هستیم، این برنامه به شما امکان رزرو در یکی از ۱۷۰ سالن گمرک را می‌دهد، فقط کافی است سالن مورد نظرتان را انتخاب کنید و رزرو خود را انجام دهید.

۳- اپلیکیشن Trip It

اگر سفر بعدی شما شامل چند هتل و چند پرواز می‌باشد و یا حتی جزو کسانی هستید که به خاطر سپردن جزییات برایتان کار سختی است، این اپلیکیشین به سرعت می‌تواند به یک دوست خوب برای شما تبدیل شود، تمام وچرها و بلیط هایتان را می‌توانید در صندوق نامه‌های الکتریکی برنامه ثبت کنید تا اپلیکیشین در مواقعی که تنظیم کرده‌اید برنامه‌ها را به شما یادآوری کند.

10 اپلیکیشین برتر گردشگری در سال 2017

۴- اپلیکیشن XE

اگر جزو کسانی هستید که همیشه با تبدیل ارز، مثلاً تبدیل لیر ترکیه به یورو یا هر تبدیل ارز دیگری مشکل دارید، کافی است این برنامه را دانلود کنید، مطمئن باشید همیشه تبدیل نرخ به روز را در اختیار خواهید داشت. xe از اپلیکشن های برتر گردشگری در زمینه تبدیل ارز به شمار می‌رود.

۵- اپلیکیشن Around ME

به لطف این برنامه می‌توانید دسترسی به فهرستی از نزدیک‌ترین بانک‌ها، پمپ‌بنزین‌ها، بیمارستان‌ها، هتل‌ها، رستوران‌ها، سوپرمارکت‌ها، سالن‌های تئاتر و سینما و ایستگاه‌های تاکسی را داشته باشید. حتی اگر بخواهید یک فیلم را ببینید یا اگر در خارج از کشور بیمار شوید، این برنامه خیلی به کار خواهد آمد.

۶- اپلیکیشن Wiffinity

شاید داشتن وای فای در طول سفر ضروری نباشد اما همیشه مفید خواهد بود. این اپلیکیشین به شما امکان می‌دهد تا در هر جای دنیا بتوانید آنلاین باشید. این برنامه که از وای فای موجود در جهان با گذرواژه هایی که به طور مداوم توسط کاربران به روز می‌شود، تغذیه می‌کند، یکی از برنامه‌های محبوب مسافرین است.

10 اپلیکیشین برتر گردشگری در سال 2017

۷- اپلیکیشن Yuggley

Yuggley از اپلیکیشن های برتر گردشگری ست که برای کسانی که با کودک خود سفر می‌کنند مناسب می‌باشد. این اپلیکیشین به شما امکان می‌دهد که به تمام فعالیت‌های جذاب برای کودکان در نزدیکی محل اقامتتان دسترسی داشته باشید. علاوه بر نشان دادن تصاویر از مرکز تفریحی مورد نظر، امکان دسترسی به نظرات دیگر کاربران را نیز فراهم می‌کند در ضمن با داشتن فیلترهای مختلفی چون رده سنی کودکان و یا علایق خاص آن‌ها می‌توانید به راحتی به فعالیت‌هایی که کاملاً با سن و علایق فرزندانتان هماهنگی داشته باشد پیدا کنید.

۸- اپلیکیشن Touchnote

برنامه کاربردی است که به شما امکان ارسال یک کارت‌پستال قدیمی به طور مستقیم از طریق گوشی را می‌دهد، می‌توانید با استفاده از عکس‌های خودتان ترکیب معرکه‌ای از دنیای جدید و قدیم محلی که سفرکرده‌اید، بسازید و برای دوستانتان ارسال کنید. برای استفاده از این برنامه کافیست یک تصویر انتخاب کنید و متن و آدرس را به آن اضافه کنید، کارت‌پستال شما آماده ارسال به هر جای دنیا می‌باشد.

۹- اپلیکیشن City Mapper

ترکیبی از تمامی حمل و نقل‌های موجود در ۳۶ شهر بزرگ در سراسر جهان است و به شما این امکان را می‌دهد که بهترین راه را برای رسیدن از نقطه‌ای به نقطه‌ی دیگر پیدا کنید.

۱۰- اپلیکیشن Momondo

این برنامه به کشف جای جدید در هر شهر به شما کمک می‌کند، نقشه‌های این برنامه به صورت آنلاین قابل دسترس است و ۲۰۰ آدرس و راهنمای تخصصی دارد که می‌تواند بر حسب علایق شما بهترین محل را معرفی کند. فقط کافیست اپلیکیشن را نصب کنید، بعد می‌توانید با یک دیده تازه به کاوش جهان بپردازید.

10 اپلیکیشین برتر گردشگری در سال 2017

سوالات متداول

بهترین اپلیکیشن مسیریابی در میان اپلیکیشن های سفر کدام است؟

گوگل مپ به عنوان اپلیکشن بین‌المللی بهترین برنامه‌ای ست که گردشگران برای پیدا کردن مسیر می‌توانند استفاده کند.

بهترین اپلیکیشن سفر برای رزرو هتل، ویلا یا سوئیت کدام‌ها هستند؟

بوکینگ دات کام را می‌توان بهترین اپلیکشن در زمینه رزرو هتل در سراسر دنیا دانست.

بیشتر بخوانید …

۱۰مکان دیدنی برتر دنیا که برای سال ۲۰۲۲ معرفی شده اند!

با گرانترین هتل‌های دنیا آشنا شوید

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید