10 تفریح هیجان‌انگیز و رایگان در اسپانیا

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در شنبه 2 فوریه 2019
Loading...
فکر می‌کنید تفریحات اسپانیا گران و پر هزینه هستند؟ به دنبال راهی برای کاهش هزینه‌های سفر هستید؟ با کمی تحقیق می‌توانید سفری هیجان‌انگیز و کم هزینه به اسپانیا داشته باشید، برای این کار فقط کافیست تفریحات رایگان در اسپانیا را بشناسید و بدانید که این تفریحات در کدام قسمت از شهر قرار دارند! در ادامه مطلب ما سعی کرده‌ایم تفریحات جذاب و رایگان در اسپانیا را به شما معرفی کنیم.
تفریحات اسپانیا

تفریحات رایگان و هیجان‌انگیز در اسپانیا

تفریحات رایگان در بارسلون – اسپانیا

بارسلونا به عنوان پرگردشگرترین مقصد اسپانیا شناخته می‌شود. این شهر سالانه میزبان صدها گردشگری ست که برای دیدن معماری منحصربه فر اسپانیای و لذت بردن از تفریحات آبی به این شهر سفر می‌کنند. از این رو در ادامه می‌خواهیم با تفریحات رایگان بارسلونا آشنا شویم:

۱- به ساحل لابارسلونتا بروید

بارسلونا شهری زنده و پر جنب‌وجوش در اسپانیا است. وجود گیتارنوازان و نقاشان خیابانی، ساختمان‌هایی با معماری‌های عجیب و غریب و کافه‌های فراوان در سطح شهر، بارسلون را به مکانی شاد و پر از هیاهو تبدیل کرده است. اما تفریحات این شهر فقط به جاذبه‌های معماری ختم نمی‌شود، بلکه سواحل بارسلون نیز با امکانات بی‌نظیر خود به محبوبیت این شهر افزوده‌اند. «لابارسلونتا» یکی از زیباترین و آرام‌بخش‌ترین سواحل بارسلون است. لابارسلونتا با ۱۱۰۰ متر طول و داشتن دریایی با عمق آب مناسب و آرام توانسته لقب بهترین ساحل بارسلون را به خود اختصاص دهد. اگر از گشت‌وگذار در مراکز خرید بارسلون و دیدن جاذبه‌های گردشگری بارسلون خسته شده‌اید و می‌خواهید یک روز کاملاً متفاوت را در سفر به این شهر تجربه کنید به ساحل بارسلونتا بروید. شما می‌توانید در این ساحل زیبا هر چقدر که می‌خواهید قدم بزنید، شنا کنید و حتی حمام آفتاب بگیرید و در نهایت اگر دوست داشتید، در رستوران‌ها و کافه‌های جذاب کنار ساحل از خودتان پذیرایی کنید.

تفریحات هیجان‌انگیز و رایگان در اسپانیا

به ساحل لابارسلونتا بروید و از تفریحات آبی آن استفاده کنید.

۲- در خیابان لامبراس قدم بزنید

لامبراس از خیابان‌هایی است که وقتی در آن قدم می‌زنید دوست ندارید به انتهای آن برسید. خیابانی جذاب با فروشگاه‌ها و مغازه‌های فراوان که هر کدام با زرق‌وبرق فراوان شما را شیفته خود می‌کنند، مغازه‌های گل‌فروشی، هنرمندان خیابانی و کافه‌هایی با قهوه‌های تازه و خوش عطر همه و همه رامبلاس را به معروف‌ترین خیابان در کل اسپانیا تبدیل کرده‌اند. بنابراین شک نکنید و پیاده‌روی در خیابان‌های لامبراس را در برنامه‌های خود قرار دهید. در طی این مسیر تقریباً یک کیلومتری جاذبه‌های فراوان و هیجان‌انگیزی در انتظار شماست. اجرای سیرک‌ها و شامورتی‌ بازی افرادی که خود را به شکل گلادیاتور، رقصنده فلامنکو، دلقک و شیطان آرایش کرده‌اند و باعث سرگرمی و خنداندن عابران می‌شوند، غذاها و نوشیدنی‌های هیجان‌انگیز و فروشگاه‌های خرید سوغاتی گشتی لذت‌بخش را در بارسلون برای شما رقم خواهد زد.

تفریحات هیجان‌انگیز و رایگان در اسپانیا

در خیابان لامبراس تفریحات هیجان‌انگیزی در انتظار شما است.

۳-در ساحل نووایکاریا والیبال بازی کنید

اگر اهل هیجان و ورزش هستید، حتماً به ساحل نووا ایکاریا سر بزنید. در این ساحل زیبا تفریحات بسیار مهیج در انتظار شما است.

ساحل نووایکاریا که بیشتر به دهکده المپیک شبیه است، پر است از ورزش‌های آبی که هرکدام جذابیت‌های خاص خود را دارند. اما بیشتر افراد فقط و فقط برای بازی والیبال ساحلی به این مکان می‌روند. شما هم می‌توانید به این ساحل رفته و با افراد محلی و یا سایر گردشگران والیبال ساحلی بازی کرده و مهارت‌های والیبالی خود را به چالش بکشید. البته نووایکاریا علاوه بر ورزش‌های آبی، دارای کافه‌های جذاب نیز می‌باشد، که به شما این امکان را می‌دهد بعد از بازی یک نوشیدنی خنک سفارش داده و در حین لذت بردن از آفتاب و تماشای منظره زیبای دریا آن را میل کنید.

نووا ایکاریا

در ساحل نووا ایکاریا والیبال ساحلی بازی کنید.

۴-همراه محلی‌ها آواز بخوانید

اگر دوست ندارید در هتل بمانید و می‌خواهید شب خود را با برنامه‌ای متفاوت و پر از هیجان به پایان برسانید، به میدان پلازا دلا مرسه بروید. این میدان محل برگزاری میهمانی‌های خیابانی است که برای رفتن به آن نیازی به کارت دعوت ندارد. هر زمان که به این میهمانی بروید به گرمی از شما استقبال می‌شود. بیشتر هنرمندان بارسلون در این میدان جمع شده و با گیتار و رقص اسپانیایی ساعاتی شاد و لذت‌بخش را برای خود رقم می‌زنند. در سفر به اسپانیا شما هم می‌توانید به آن‌ها ملحق شده و در مراسم زیبایشان شرکت کنید.

 به میدان پلازا دلا مرسه

به میدان پلازا دلا مرسه رفته و همراه گروه‌های رقص محلی آواز بخوانید.

۵- تنیس بازی کنید

برای این کار می‌توانید به پارک دلاستادرا بروید. این پارک بزرگ در مرکز شهر بارسلون قرار دارد و با مترو به راحتی می‌توان به آن دسترسی پیدا کرد. دلاستادرا سال‌های زیادی تنها پارک عمومی شهر بوده است به همین دلیل علاوه بر فضای سبز بسیار زیبا دارای چند جاذبه خارق‌العاده نیز می‌باشد. از جاذبه‌های چشم‌نواز آن می‌توان به چشمه مصنوعی و تزئینی آن اشاره کرد که توسط جوزف فونستر ساخته شده است. مجموعه مجسمه‌های اطراف پارک نیز از دیگر جاذبه‌های این فضای زیبا هستند.

پارک دلاستادرا دارای امکانات ورزشی مانند مسیرهای پیاده‌روی، قایق‌سواری و میزهای تنیس نیز می‌باشد. بنابراین شما می‌توانید در یک محیط سرسبز و شاد تنیس بازی کرده و سپس با قدم زدن در پارک از زیبایی‌های آن لذت ببرید.

پارک دلاستادرا

در پارک دلاستادرا تنیس بازی کنید.

تفریحات رایگان در مادرید – اسپانیا

شهر مادرید به عنوان پایتخت اسپانیا مانند بارسلون طرفداران خود را دارد. پیشنهاد می‌کنیم در سفر به مادرید این تفرحات رایگان را تجربه کنید:

۶- رقص فلامنکو تماشا کنید

رقص فلامنکو هنر اصیل اسپانیایی است و ریشه در فرهنگ و اعتقادات مردم اسپانیا دارد. این رقص که موسیقی جهان را تحت تأثیر خود قرار داده، با طراحی بی‌مانندش بیننده را به هیجان می‌آورد. فلامنکو به قدری معروف و محبوب است که خود به تنهایی از جاذبه‌های اسپانیا محسوب شده و افراد زیادی فقط و فقط برای دیدن آن به اسپانیا سفر می‌کنند. اگر شما هم به هنر علاقه دارید می‌توانید در سفر به مادرید، به تماشای این هنرنمایی زیبا بنشینید. فلامنکو در کافه‌ها و رستوران‌های زیادی به اجرا درمی‌آید. اما برای دید اجرای رایگان فلامنکو شما می‌توانید از ساعت ۱۲ تا ۳ نیمه شب به رستوران Clan رفته و شاهد اجرای رقص فلامنکو اسپانیایی باشید.

تفریحات رایگان اسپانیا

به رستوران Clan بروید و به صورت رایگان رقص فلامنکو را تماشا کنید.

۷- از پارک بوئن رتیرو بازدید کنید

پارک بوئن رتیرو از جاذبه‌های اصلی شهر مادرید در اسپانیا است. این پارک منحصربه‌فرد در ابتدا یک دژ سلطنتی بوده، اما در حال حاضر برای عموم مردم بازگشایی شده و ورود به آن نیز رایگان می‌باشد. این پارک دارای درخت‌ها و گل‌های فراوان است که اکسیژن و هوای پاکیزه مادرید تأمین می‌کنند. همچنین وجود دریاچه مصنوعی واقع در شمال پارک نیز زیبایی آن را چند برابر کرده است. بوئن رتیرو در کنار جاذبه‌های طبیعی دارای آثار تاریخی مانند ستون‌های رومی، مجسمه پادشاه و چندین موزه که متعلق به قرن ۱۹ هستند نیز می‌باشد. اگر در فصل بهار به مادرید سفر می‌کنید، بازدید از باغ رز پارک بوئن رتیرو را از دست ندهید. این باغ دارای سازه‌های فلزی است که گل‌های رز با هنرمندی تمام از آن بالا رفته‌ و مناظر رؤیایی را پیش روی بینندگان قرار می‌دهند.

برای سفر به اسپانیا و بازدید از این مکان دیدنی، نیاز به اخذ ویزای توریستی اسپانیا دارید، جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ستاره ونک در تماس باشید.

تفریحات رایگان اسپانیا

در پارک رتیرو قدم بزنید.

۸- در خیابان‌های مادرید پیاده‌روی کنید

از کارهای جالب و متفاوت که در سفر به اسپانیا می‌توان انجام داد، پیاده‌روی در خیابان‌های باشکوه و مجلل مادرید است. این کلان‌شهر مدرن دارای بخش‌ها و خیابان‌های رنگارنگ و شادی است که انرژی بی‌پایان خود را به گردشگران نیز انتقال می‌دهد. دیدن ساختمان‌های مدرن، فروشگاه‌های بسیار شیک، کافه‌ها و رستوران‌های رنگارنگ در شهر فرهنگی مادرید بسیار جذاب است.

شما می‌توانید برای دیدن زندگی شبانه اهالی مادرید به منطقه Malasana بروید و از گشت‌وگذار در خیابان‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای آن لذت ببرید، یا به خیابان Lavapies رفته و از نقاشی‌های بزرگ روی دیوار بازدید کرده و غذای رستوران‌های هندی این منطقه را امتحان کنید.

تفریحات رایگان اسپانیا

در خیابان‌های لوکس و مجلل مادرید پیاده‌روی کنید.

۹- از گالری‌ها و موزه‌های رایگان مادرید بازدید کنید

شهر مادرید در کشور اسپانیا به داشتن گالری‌های فراوان شهرت دارد. بسیاری از این گالری‌ها نیز ورودی رایگان دارند. اگر اهل هنر هستید و می‌خواهید تابلوهای نقاشان معروف مانند پیکاسو و سالوادور دالی از نزدیک ببینید حتماً یک روز را به بازدید از گالری‌های مادرید اختصاص دهید. در ادامه چند گالری رایگان در مادرید را به شما معرفی می‌کنیم:

  • موزه سن ایسیدرو
  • اسپاسیو فونداسیون تلفنیکا
  • موزه فنداسیون کانال
  • کتابخانه ملی اسپانیا
  • فاندیشن کاتال
  • موزه ای بی سی
تفریحات رایگان اسپانیا

ورودی بسیاری از گالری‌ها در مادرید رایگان است.

۱۰- به میدان پلازامایور بروید

پلازا مایور از میدان‌های تاریخی مادرید است که قدمت آن به دوران پادشاهی فیلیپ سوم برمی‌گردد. این میدان در طول سال‌های مختلف شاهد وقایع گوناگون و مهمی بوده است. پلازامایور مدتی به عنوان بازارچه فروش مواد غذایی استفاده می‌شده، سپس مراسم گاوبازی در آن برگزار می‌شده و بعد از آن تا مدت‌ها پادشاهان اسپانیا در این میدان مراسم تاج‌گذاری را برگزار می‌کردند.

اما در حال حاضر به مکانی جذاب برای برگزاری کنسرت‌ها و کارگاه‌های یوگا تبدیل شده است. در سفر به مادرید شما هم می‌توانید بخشی از وقت خود را در میدان سپری کرده و از فضای شاد آن لذت ببرید. حتی می‌توانید به کافه‌های اطراف پلازامایور رفته و طعم قهوه‌ها یا نوشیدنی‌های ایتالیایی را امتحان کنید.

تفریحات رایگان اسپانیا

میدان پلازامایور در مادرید.

 

 

در صورت داشتن هرگونه سوال درخصوص تور اسپانیا باکارشناسان فروش تور در آژانس هواپیمایی ستاره ونک تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

بهترین جاذبه های بارسلون کدامند؟

کلیسای ساگرادا فامیلیا، پارک گوئل، موزه کازاباتیو، ورزشگاه نیوکمپ و تفریحات ساحلی از بهترین و و پرطرفدارترین جاذبه های بارسلون به شمار می‌روند.

بهترین جاذبه های مادرید کدامند؟

در سفر به مادرید می‌توانید از کاخ سلطنتی، موزه دل پرادو و پارک رتیرو بازدید کنید.

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید