معرفی 10 هتل برتر در مشهد

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در یکشنبه 19 فوریه 2023
Loading...

وجود جاذبه‌های زیارتی و سیاحتی فراوان مشهد را به پر گردشگرترین شهر ایران تبدیل کرده است. اما یکی از اصلی‌ترین دلایل سفر به مشهد وجود بارگاه پربرکت امام رضا (ع) در این شهر است. به همین دلیل نزدیکی محل اقامت به حرم برای مسافرین تور مشهد بسیار مهم و حائز اهمیت می‌باشد. ازآنجایی‌که مراکز اقامتی زیادی در اطراف حرم ساخته شده‌‌اند، در این مقاله ما سعی کرده‌ایم ۱۰ هتل برتر در مشهد را که دارای امکانات عالی هستند و دسترسی آسان و سریع را در طول شبانه روز برای رفتن به حرم در اختیار مسافران قرار می‌دهند معرفی کنیم.

معرفی 10 هتل برتر در مشهد

هتل های برتر مشهد

شهر مشهد به واسطه حضور حرم امام رضا و جاذبه های تاریخی ارزشمندی از جمله آرامگاه نادر شاه افشار، آرامگاه فردوسی و آرامگاه استاد شجریان روز به روز در حال پیشرفت بوده و هتل‌های زیادی با امکانات کامل در آن ساختع شده است. در ادامه با ۱۰ هتل برتر در مشهد آشنا می‌شویم.

۱-هتل ۵ ستاره درویشی

هتل درویشی مشهد از هتل‌های بسیار لوکس و مجلل ایران و شهر مشهد محسوب می‌شود، معماری خاص و منحصر به فرد هتل آن را به بلندترین و تنها هتل آتریوم شرق کشور تبدیل کرده است. این هتل ۲۵ طبقه دارای ۲۲۳ اتاق است که همه‎ی آنها مجهز به آخرین تکنولوژی روز دنیا هستند و اقامتی آرام و خاطره‌انگیز را به میهمانان خود هدیه می‌دهند.

هتل درویشی با بارگاه امام رضا تنها ۱۰ دقیقه فاصله دارد، نزدیکی به حرم، پنت‌هاوس‌های بسیار مجلل، داشتن کادری آموزش دیده و ارائه خدمات لاکچری باعث شده تا بسیاری از افراد معروف، این هتل را برای اقامت در مشهد انتخاب کنند.

هتل درویشی دارای مجهزترین مجموعه آبی مانند استخر، خدمات اسپا، سونا، جکوزی، حمام ترکی و ماساژ است که خدماتی متفاوت را به میهمانان خود ارائه می‌دهد. همچنین هتل درویشی دارای چندین رستوران می‌باشد که هرکدام در نوع خود بسیار شیک و مجلل هستند. اما خاص‌ترین آن‌ها رستوران آتریوم هتل با سقف شیشه‌ای و ۴ نخل بزرگ است که با کیفیت‌ترین غذاهای ایرانی را سرو می‌کند. ترانسفر با ماشین‌های لوکس، داشتن چایخانه با فضای سنتی و وجود فضایی بسیار آرام و صمیمانه از دیگر امکانات هتل درویشی مشهد می‌باشند.

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۲۲ و ۲۴

معرفی 10 هتل برتر در مشهد

هتل ۵ ستاره درویشی مشهد

۲-هتل ۵ ستاره قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد با داشتن ساختمانی بسیار شیک که در ساخت آن از بهترین سازه‌های معماری استفاده شده، توانسته است در میان لیست ۱۰ هتل برتر در مشهد قرار گرفته است. این هتل در ۲۰ طبقه ساخته شده و دارای ۶۶۱ واحد اقامتی شامل اتاق‌های سینگل، دبل لاکچری، کانکت روم، اتاق‌های پاناروما و سوئیت‌های بسیار لوکس می‌باشد که برخی از آن‌ها منظره‌ای رو به حرم را دارا هستند.

از جذاب‌ترین قسمت‌های هتل می‌توان به لابی آن اشاره کرد، لابی هتل دارای لانجی بسیار شیک و باشکوه است که در آن می‌توانید در کنار سرو نوشیدنی‌های خوش‌طعم از صدای دلنواز پیانو نیز لذت ببرید. هتل قصر طلایی مشهد دارای رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های مختلفی می‌باشد که هر کدام با طراحی منحصربه‌فرد، غذاها و دسرهای بسیار خوش‌طعمی را ارائه می‌دهند. همچنین این هتل دارای سالن بدنسازی است که به جدیدترین و مدرن‌ترین امکانات ورزشی مجهز می‌باشد. از دیگر امکانات هتل درویشی مشهد می‌توان به استخر با سونا و جکوزی، استقبال با ماشین‌های لوکس، کادری مجرب و بسیار خوش‌اخلاق و گشت نیم‌روز در مشهد اشاره کرد.

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، میدان بسیج

معرفی 10 هتل برتر در مشهد

هتل ۵ ستاره درویشی مشهد

۳-هتل ۵ ستاره مدینه‌الرضا مشهد

هتل مدینه‌الرضا مشهد هتلی ۱۲ طبقه است که دارای ۳۲۵ واحد می‌باشد. این هتل تنها یک دقیقه با حرم فاصله دارد و به دلیل می‌توان نام آن را در بین ۱۰ هتل برتر مشهد قرار داد.

این هتل با داشتن معماری اصیل ایرانی، فضایی بسیار زیبا و آرام و واحدهایی مانند اتاق‌های ۲ و ۳ تخته، کانکت‌روم و سوئیت‌های بسیار مجهز، آماده پذیرایی از زائران و میهمانان مشهد می‌باشد. هتل مدینه‌الرضا، دارای سالن آمفی تئاتر، سالن بدنسازی با خدمات اسپا و استخر می‌باشد و کارمندان آن کادری مجری هستند که مسلط به زبان‌های انگلیسی، عربی، فرانسوی و ترکی می‌باشند. امکانات دیگر هتل شامل ترانسفر و استقبال رایگان، رستوران و کافی‌شاپ با غذاهای بسیار لذیذ ایرانی و فرنگی، سالن همایش و اینترنت رایگان در واحد می‌شود.

آدرس: مشهد، خیابان شیرازی، چهارراه شهدا

معرفی 10 هتل برتر در مشهد

هتل ۵ ستاره مدینه‌الرضا مشهد

۴-هتل ۴ ستاره اترک

هتل اترک جز هتل‌های قدیمی و اصیل مشهد است که در سال ۱۳۵۷ ساخته شد و ۳۷ سال بعد یعنی در سال ۱۳۹۴ با طراحی جدید و معماری نوین مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل به دلیل امکانات پیشرفته، داشتن فاصله کم با حرم و همچنین نزدیکی به بازار رضا و بازار هفده شهریور از هتل‌های پرطرفدار ۴ ستاره در شهر مشهد می‌باشد. هتل اترک دارای ۱۰ طبقه و ۱۶۳ واحد اقامتی است که با پرسنلی مجرب و آموزش‌دیده از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. دیگر امکانات هتل اترک: اینترنت در لابی و هتل‌ها، پارکینگ اختصاصی، رستوران سنتی، فضای باز پشت‌بام، ترانسفر فرودگاهی.

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، میدان بیت‌المقدس، جنب بازار رضا

معرفی 10 هتل برتر در مشهد

هتل ۴ ستاره اترک مشهد

۵-هتل ۴ ستاره الماس ۱

در معرفی ۱۰ هتل برتر مشهد به هتل ۴ ستاره الماس می‌رسیم. این هتل در فاصله ۵ دقیقه‌ای از حرم قرار دارد و به همین دلیل نزدیک‌ترین هتل ۴ ستاره به حرم می‌باشد.الماسداری ۹ طبقه و ۱۶۳ واحد اقامتی است که همگی به آخرین سیستم امکانات هتلی روز دنیا مجهز شده‌اند. هتل ۴ ستاره الماس در نزدیکی بازار امام رضا قرار دارد و دارای امکاناتی مانند اتاق‌های مجهز و مدرن، پرسنل بسیار خوش‌اخلاق، رستوران، کافی‌شاپ، سالن اسپا ویژه بانوان و آقایان و همچنین استقبال فرودگاهی می‌باشد.

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۴ و ۶

برترین هتل های مشهد

هتل ۴ ستاره الماس ۱ مشهد

۶-هتل ۴ ستاره جواد مشهد

هتل جواد مشهد در ۸ طبقه ساخته شده و ۱۰۵ اتاق دارد که نمایی زیبا را از حرم امام رضا پیش روی میهمانان خود قرار می‌دهد. این هتل دارای خدمات عالی و امکانات به‌روز می‌باشد. اتاق‌‌‌های هتل همگی طراحی شیک دارند و بسیار تمیز هستند. به محض ورود به هتل با استقبال کارکنان مهربان و خوش‌اخلاق هتل مواجه خواهید شد. فاصله‌ی هتل جواد تا حرم فقط ۵ دقیقه است و امکاناتی مانند لاندری، کافی‌شاپ، رستوران، پارکینگ اختصاصی و استقبال فرودگاهی را در اختیار میهمانان قرار می‌دهد.

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۳

هتل‌های مشهد

هتل ۴ ستاره جواد مشهد

۷-هتل ۴ ستاره کیانا مشهد

هتل کیانا دارای ۷ طبقه و ۱۱۰ واحد اقامتی می‌باشد. اتاق‌‌های هتل شامل اتاق ۲ تخته، ۳ تخته و کانت روم است که همگی بسیار مرتب و شیک هستند و بر طبق استانداردهای هتلی ساخته شده‌اند. این هتل در فاصله ۵ دقیقه‌ای از حرم قرار دارد و امکانات فوق‌العاده‌اش باعث شده تا مورد استقبال مسافران مشهد قرار بگیرد. از دیگر امکانات هتل کیانا کافی‌شاپ با عصرانه‌های خوشمزه، مجموعه آبی بی‌نظیر با امکاناتی مانند استخر، جکوزی، ماساژ، فروشگاه‌های خرید سوغاتی و استقبال فرودگاهی را می‌توان نام برد.

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۲، کوچه کربلا

هتل‌های مشهد

هتل ۴ ستاره کیانا مشهد

۸-هتل ۳ ستاره اطلس

هتل اطلس در میان لیست ۱۰ هتل برتر در مشهد قرار گرفته و به عنوان یک هتل ۳ ستاره طرفداران بسیاری دارد. اطلس  ۷ طبقه و ۱۸۹ اتاق دارد و در فاصله ۲ دقیقه‌ای در حرم قرار گرفته است. این هتل با اتاق‌های تمیز و مرتب و همچنین پرسنل آموزش دیده آماده استقبال از مسافران مشهد می‌باشد.

آدرس: مشهد، میدان بیت‌المقدس، فلکه آب

هتل‌های مشهد

هتل ۳ ستاره اطلس مشهد

۹-هتل ۳ ستاره سهند

هتل سهند با توجه به امکاناتی که دارد، هتلی مقرون به صرفه برای مسافرین مشهد است. این هتل در فاصله‌ ۱۰ دقیقه‌ای از حرم قرار دارد.

امکانات هتل سهند مشهد: رستوران با غذاهای با کیفیت و خوشمزه، قهوه‌خانه سنتی در پشت‌بام هتل، محوطه بازی کودکان، اتاق‌های تمیز و مرتب.

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۲

هتل‌های مشهد

هتل ۳ ستاره سهند مشهد

 

۱۰-هتل ۳ ستاره هفت آسمان

هتل هفت آسمان مشهد جز هتل‌های تازه ساخته شده در مشهد است. ساختمان هتل دارای ۸ طبقه و ۴۲ است و در فاصله ۱۵ دقیقه‌‌ای از حرم امام رضا قرار دارد.

این هتل دارای ۴ سالن پذیرایی، روف گاردن با فضایی سبز و زیبا، کافی شاپ با انواع نوشیدنی و روم سرویس است.

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، چهارراه دانش، دانش غربی

هتل‌های مشهد

هتل ۳ ستاره هفت‌آسمان مشهد

بیشتر بخوانید …

معرفی هتل درویشی مشهد

از بازار رضا تا الماس شرق، بهترین مراکز خرید مشهد

برای مشاهده قیمت و خرید تور مشهد از ستاره ونک کلیک کنید.

خرید تور مشهد
کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
نظرات شما عزیزان
  • علی
    علی ارسال شده در 4 سال پیش

    پس هتل پردیسان چی ؟

    پاسخ
    • سارا احمدی
      سارا احمدی ارسال شده در 4 سال پیش

      سلام دوست عزیز، وقت بخیر. بله هتل پردیسان از هتل‌های بسیار عالی مشهد هست حتما در مطالب بعدی این هتل ۵ ستاره رو رو معرفی می‌کنیم.

      پاسخ
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید