آفریقای جنوبی مقصدی ست برای علاقه‌مندان به حیات وحش و سفر به این مقصد منحصربه‌فرد هیجان‌انگیزتر خواهد شد اگر در هتلی اقامت داشته باشید که حیوانات جذاب و دوست داشتنی در همسایگی شما زندگی کنند! هتل Kwa Maritane Lodge خاص‌ترین هتل پیلانسبرگ است که در دل جنگل قرار گرفته اما با امکاناتی فوق لوکس از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. در ادامه با امکانات این هتل جذاب بیشتر آشنا می‌شویم.

کیپ تاون، ژوهانسبورگ و سان سیتی از معروفترین مقاصد تور آفریقای جنوبی هستند اما ما یک منطقه منحصربه‌فرد دیگر را به پکیج‌های آفریقای جنوبی اضافه کرده‌ایم این مقصد جذاب پیلانسبرگ نام داشته و سافاری معروف جنگل را دارد. اما نکته جالب دیگر اینکه علاوه بر سافاری و دیدن بیگ فایو معروف آفریقای جنوبی اقامت در هتل Kwa Maritane Lodge از دیگر جذابیت‌های پیلانسبرگ به شمار می‌رود.

درباره هتل  Kwa Maritane Lodge

ببکی دبیلو ای ماریتانه هتلی ۴ ستاره در دل جنگل‌های آفریقای جنوبی است که بسیار لوکس بوده و با داشتن امکاناتی مدرن اقامتی عالی را به میهمانان خود هدیه می‌دهد. تمامی پنجره‌های هتل رو به حیات وحش زیبای پیلانسبرگ باز شده و گردشگران می‌توانند در حالی که مشغول صرف غذا هستند از تماشای حیوانات جذاب مانند زرافه، فیل و حتی کرگدن‌ها لذت ببرند. البته فاصله قانونی با حیات وحش حفظ شده و هیچ خطری میهمانان هتل را تهدید نمی‌کند. استخر، صندلی‌های آفتابی، بالکن‌های اختصاصی با نمای جنگل، مرکز تناسب اندام و حتی صرافی از امکانات بی‌نظیر هتل کی دبیلو ای هستند. کارمندان هتل چند زبانه بوده و مسافران به راحتی می‌توانند درخواست‌های خود را با خدمه هتل در میان بگذارند.

امکانات تفریحی هتل Kwa Maritane

لیبهتل Kwa Maritane Lodge با به روزترین امکانات هتلی تجهیز شده است. به بیان دیگر میهمانان می‌توانند اقامتی لوکس در میان جنگل را تجربه کنند. دو استخر مجهز به سرسره و صندلی‌های آفتابی، سونا، جکوزی و خدمات اسپا امکانات مجموعه آبی هتل تشکیل می‌دهند. همچنین میهمانان می‌توانند از زمین تنیس، محوطه مینی گلف و حتی تنیس روی میز برای اوقات فراغت خود استفاده کنند، دو فضایی که با چوب تزیین شده و معماری سنتی آفریقایی دارد نیز آماده است تا با چای و انواع نوشیدنی‌های محلی از میهمانان هتل پذیرایی کند. از دیگر امکانات هتل می‌توان به فضای سبز بسیار زیبا همراه با میز و صندلی، محوطه مخصوص بازی کودکان، صندوق امانات در اتاق، پارکینگ رایگان برای میهمانان، سالن کنفرانس، پذیرش ۲۴ ساعته، راهنمای بلیط و تور، اتاق ملاقات، صرافی، اتاق کامپیوتر و خدمات حمل چمدان اشاره کرد.

امکانات اتاق‌های هتل Kwa Maritane

لاتاق‌های هتل Kwa Maritane Lodge بسیار زیبا و خلاقانه طراحی شده‌اند. تمامی اتاق‌ها رنگامیزی روشن داشته و با پنجره‌هایی بزرگ که از کف تا سقف را در برگرفته‌اند امکان دیدن حیات وحش آفریقای جنوبی را در نزدیک‌ترین فاصله در اختیار میهمانان قرار می‌دهند. همچنین وجود بالکن‌های اختصاصی فضایی را فراهم کرده تا میهمانان بتوانند بی دغدغه از هوای مطبوع جنگل لذت ببرند. یک فضای نشیمن مبله، سرویس خواب بسیار راحت، سیستم تهویه هوای مطبوع، اینترنت وای فای رایگان در فضای اتاق، حمام اختصاصی مجهز به دوش وسایل بهداشتی، تلویزیون ال سی دی، دستگاه چای ساز و مینی بار از امکانات هتل کی دبیلو ای هستند. نکته جالب اینکه با اقامت در این هتل بدون اینکه حتی از محوطه خارج شوید می‌توانید از دیدن حیوانات جنگل لذت ببرید.

انواع اتاق های هتل Kwa Maritane

هتل جنگلی پیلانسبرگ به انواع اتاق‌ها مجهز شده و هر مسافر می‌توانند با توجه به سلیقه و البته نیازهای خود یکی از اتاق‌ها را برای اقامت انتخاب کنند. اتاق دبل استاندارد، اتاق توئین استاندارد، اتاق دبل در طبقه همکف، اتاق خانوادگی استاندارد، اتاق دبل اکسکیوتیو و اتاق کینگ اکسکیوتیو انواع اقامتگاه در هتل Kwa Maritane را تشکیل می‌‌دهند. اتاق‌های دبل و توئین اتاق‌های نرمال بوده و با قیمت‌های کمتری نسبت به سایر اتاق‌ها رزرو می‌شوند. اتاق‌های کینگ نیز به عنوان لوکس‌ترین اقامتگاه هتل امکاناتی بی‌نظیر را در اختیار مهمانان قرار می‌دهند.

فاصله هتل تا جاهای دیدنی پلانسبرگ

هتل Kwa Maritane Lodge در منطقه جنگلی پیلانسبرگ قرار گرفته است. جایی که گردشگران می‌توانند به پارک شیرهای سفید آفریقایی رفته و سافاری‌های جنگل را تجربه کنند. این هتل در نزدیکی ژوهانسبورگ قرار گرفته و با ماشین حدود یک ساعت و نیم با این شهر فاصله دارد. فاصله مکانی هتل با سایر جاذبه‌های اطراف خود به صورت زیر می‌باشد:

  • فاصله هتل تا کوه پیلانسبرگ حدود ۱۰۰ متر
  • فاصله هتل تا دره امواج حدود ۵.۱ کیلومتر
  • فاصله هتل تا سان سیتی حدود ۶ کیلومتر
  • فاصله هتل تا سد مانکوه حدود ۸.۲ کیلومتر

همانطور که مشاهده می‌کنید پلانسبرگ با منطقه بسیار زیبا و سرسبز سان سیتی نیز تنها ۱۵ دقیقه فاصله دارد. میهمانان هتل پس از یک شب اقامت در دل جنگل‌های آفریقای جنوبی می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان خود را به مقصد بعدی یعنی سان سیتی برسانند.

تجربه اقامتی جذاب در دل جنگل های آفریقای جنوبی

هر چند که بدون اقامت در پارک جنگلی هم می‌توان سافاری جنگل آفریقای جنوبی را تجربه کرد اما دیدن بیگ فایو معروف آفریقایی آن هم تنها در چند قدمی هتل لذتی غیرقابل وصف دارد. پس با اقامت در هتل Kwa Maritane Lodge یک روز استثنایی در آفریقا را تجربه کرده و لحظاتی کاملاً متفاوت را در سفرتان به ثبت رسانید. ما در آژانس هواپیمایی ستاره ونک پکیج ویژه تور آفریقای جنوبی شامل یک یا دو شب اقامت در جنگل را برنامه ریزی کرده‌ایم. برای تجربه سفری لوکس و مهیج با همکاران مار در واحد تور در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط

بهترین فصل سفر به آفریقای جنوبی

ماجراجویی هیجان‌انگیز در پیلانسبرگ، آفریقای جنوبی

۵ دلیل برای سفر به آفریقای جنوبی

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید