لیست کامل اوت لت های استانبول+آدرس

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در شنبه 7 سپتامبر 2024
Loading...

شما در استانبول هستید، یکی از مقاصد اصلی خرید در اروپا! در این شهر با بیش از ۱۵۰ مرکز خرید، گزینه‌های زیادی برای انتخاب خواهید داشت. اوت لت های استانبول هم در میان مردم محلی و هم برای گردشگران بسیار پرطرفدار هستند و طیف وسیعی از لباس‌ها، لوازم جانبی و لوازم خانگی را برای انواع سن و سال و سلیقه‌ها ارائه می‌دهند. این مراکز خرید به دلیل قیمت‌های مقرون به صرفه و تخفیف‌های قابل توجه شناخته شده‌اند و بازدیدکنندگان را از سراسر جهان به خود جذب می‌کنند. علاوه بر این، بسیاری از اوت لت‌ها با ارائه فعالیت‌های تفریحی لذت بخش فراتر از یک مرکز خرید رفته و تجربه گشت و گذار  در استانبول را به لحظاتی فراموش نشدنی تبدیل می‌کنند. پس اگر به دنبال یک بازار گردی شگفت‌انگیز هستید معرفی اوت لت های شهر استانبول را از دست ندهید.

معرفی اوت لت های استانبول

فرقی نمی‌کند خرید از معروفترین برندهای دنیا را ترجیح دهید یا به دنبال خریدی مقرون به صرفه‌تر هستید، اوت لت های استانبول با گزینه‌های متنوع، فرصت خریدی عالی با قیمت‌های باورنکردنی را در اختیارتان قرار می‌دهند. پس بدون حاشیه به سراغ معرفی بهترین و بزرگترین مراکز خرید این شهر می‌رویم:

ونیزیا مگا اوت لت (Venezia Mega Outlet)

مرکز خرید ونزیا یکی از بزرگترین اوت لت های استانبول است که با فروشگاه‌های سرپوشیده و سقفی با تم آسمانی برندهای معروف جهانی را در خود جای داده و تجربه خرید منحصر به فرد را ارائه می‌دهد. این مرکز خرید به سبک ایتالیایی ساخته شده و به بازدیدکنندگان این امکان را می‌دهد تا رویای قایق سواری در ونیزی را به واقعیت تبدیل کرده و به صورت نمادین از میدان معروف سن مارکو دیدن کنند.

Venezia Mega Outlet با بیش از ۵۰۰ فروشگاه انواع محصولات متنوع و رنگارنگ، از کالاهای محلی گرفته تا لوازم جانبی، لوازم الکترونیکی و لوازم خانگی را ارائه می‎‌دهد. پس اگر قصد خریدی مقرون به صرفه از برندهای معروف بین المللی را دارید، در تور استانبول فرصت بازدید از اوت لت ونیزیا را از دست ندهید.

  • آدرس ونیزیا مگا اوت لت: Karadeniz, Eski Edirne Asf. No:408, 34250 Gaziosmanpaşa/İstanbul, Türkiye
  • ساعت کاری: تمامی روزهای هفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

اوت لت اولیویوم (Olivium Outlet Center)

Olivium Outlet Center یکی از بهترین مراکز خرید در استانبول و اولین مرکز خرید با مفهوم اوت لت در این شهر است! اولیوم ساخته شد تا نیازهای روزانه مصرف کنندگان را از همه اقشار تامین و یک محیط خرید مقرون به صرفه را ارائه دهد. در اوت لت اولیویوم محصولات فصلی و حراجی‌ها با کیفیت بالا از برندهای معروف و با قیمت بسیار عالی عرضه می‌شود.

فروشگاه‌های Olivium به عنوان یکی از بهترین اوت لت های استانبول توجه مشتریان داخلی و خارجی را به خود جلب کرده‌اند. این مرکز خرید با ۱۳۲ فروشگاه در یک منطقه تجاری به مساحت ۳۵۰۰۰ متر مربع قرار گرفته و با ۶ سالن سینما مجهز به تکنولوژی مدرن و فروشگاه‌های داخلی و خارجی، تجربه خرید عالی را ارائه می‌دهد. اولیویوم همچنین دارای یک پیست کارتینگ برای کسانی است که می‌خواهند شور سرعت و مسابقه را تجربه کنند، یک مرکز سرگرمی برای کودکان و چند رستوران برجسته با غذاهای ترکی و بین المللی از دیگر امکانات این اوت لت بزرگ هستند.

  • آدرس اوت لت اولیویوم: Beştelsiz, Prof. Muammer Aksoy Cad. No:30, 34020 Zeytinburnu/İstanbul, Türkiye
  • ساعت کاری: تمامی روزهای هفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

بیشتر بخوانید: تفریحات مجردی استانبول

اوت لت ۲۱۲ (۲۱۲ Istanbul power outlet)

بدون شک یکی از معروف ترین و محبوب ترین مقاصد خرید استانبول اوت لت ۲۱۲ است. این مرکز خرید تجربه یک خرید عای و شگفت انگیز را ارائه می‌دهد. شهرت اوت لت ۲۱۲ به دلیل تنوع فروشگاه‌ها و ارائه تخفیف‌های فوق‌العاده در طول سال می‌باشد. می‌توان گفت که ۲۱۲ فقط مرکز خرید نیست؛ بلکه بهشتی رویایی ​​برای هر کسی ست که به دنبال خرید محصولات باکیفیت و قیمت های مقرون به صرفه است!

اوت لت ۲۱۲ به عنوان یکی از شناخته شده‌ترین اوت لت های استانبول با ارائه طیف گسترده‌ای از مارک‌ها و فروشگاه‌های بین المللی پاسخگوی تمامی گردشگران با سلیقه‌های خرید متفاوت می‌باشد. چه در جستجوی لباس، لوازم الکترونیکی، لوازم خانگی و یا به دنبال مکانی برای استراحت باشید، این مرکز خرید شما را به خواسته‌تان می‌رساند. بزرگی این مرکز خرید تضمین می‌کند که خریداران گزینه‌های زیادی برای سرگرمی و خرید دارند.

طراحی مدرن، مجموعه ای از فروشگاه‌ها و محیط پر جنب و جوش ۲۱۲ را به مقصدی ایده آل هم برای مردم محلی و هم برای گردشگران تبدیل کرده است.

  • آدرس اوت لت ۲۱۲: Mahmutbey, Taşocağı Yolu Cad. No:5, 34218 Bağcılar/İstanbul, Türkiye
  • ساعات کاری: تمامی روزهای هفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

اوت لت جواهیر استانبول (Istanbul Cevahir Outlet Mall)

مرکز خرید Cevahir Outlet که در منطقه شیشلی استانبول واقع شده است، یکی از بزرگترین مراکز خرید در این شهر به شمار می‌رود. این مرکز خرید با بیش از ۴۰۰ فروشگاه و بیش از ۹۰۰۰۰ متر مربع فضای فروشگاهی، اجناس متنوع برای تمام سلیقه‌ها را ارائه می‌دهد. در اوت لت جواهیر از برندهای طراحان سطح بالای بین المللی گرفته تا مدهای مقرون به صرفه را پیدا خواهید کرد.

  • آدرس اوت لت جواهیر: ۱۹ Mayıs, Büyükdere Cd. No:22, 34360 Şişli/İstanbul, Türkiye
  • ساعات کاری: تمامی روزهای هفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

بیشتر بخوانید: معرفی جاذبه های گردشگری استانبول – ترکیه

مرکز خرید ایستسنیه پارک (İstinye Park)

ایستینیه پارک به عنوان یکی از معروفترین اوت لت های استانبول در منطقه مرفه ساریر  واقع شده است و بیش از ۳۰۰ فروشگاه دارد. این مرکز خرید با ترکیبی از برندهای سطح بالا و فروشگاه‌های ترک از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است و طیف گسترده‌ای از گزینه‌ها را به خریداران ارائه می‌دهد. پارک İstinye علاوه بر فروشگاه‌ها، دارای سالن سینما، پیست اسکی روی یخ و انواع رستوران‌ها و کافه‌ها نیز می‌باشد.

  • آدرس: Pınar, Katar Cd No:11, 34460 Sarıyer/İstanbul, Türkiye
  • ساعات کاری: تمامی روزهای هفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

اوزدیلک مال استانبول (Ozdilek Mall In Istanbul)

Ozdilek Outlet Mall که در سمت اروپایی استانبول واقع شده است، مرکز خریدی است که نیازهای خانواده‌ها را برآورده می‌کند. این مرکز خرید با بیش از ۱۵۰ فروشگاه، گزینه‌های مد متنوعی را برای مردان، زنان و کودکان ارائه می‌دهد. اوزدیلک مال علاوه بر خرید، دارای سینما، مرکز سرگرمی برای کودکان و رستوران‌های متنوع نیز می‌باشد.

  • آدرس اوزدیلک مال: Esentepe, Büyükdere Cd. No:181, 34394 Şişli/İstanbul, Türkiye
  • ساعات کاری: تمامی روزهای هفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

اوت لت مارمارا فروم (Marmara Forum Outlet)

Marmara Forum Outlet که در منطقه باکرکوی واقع شده است، یکی از بهترین مراکز خرید در استانبول محسوب می‌شود. این مرکز خرید بهشت ​​خریداران است که با بیش از ۲۵۰ فروشگاه ترکیبی از برندهای ترک بین المللی را ارائه می‌دهد. مارمارا فروم به عنوان یکی از بزرگترین مراکز خرید در استانبول در کنار فروشگاه‌ها، یک سالن سینما، یک سالن بولینگ و انواع رستوران‌ها و کافه‌ها را در خود دارد.

  • آدرس اوت لت مارمارا فروم: Osmaniye, Çobançeşme Koşuyolu Cd. No:3, 34100 Bakırköy/İstanbul, Türkiye
  • ساعات کاری: تمامی روزهای هفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

اوت لت ویاپورت (Viaport Outlet Center)

مرکز خرید Viaport Outlet Center به عنوان یکی از معروفترین اوت لت های استانبول در منطقه پندیک واقع شده است و ترکیبی از اوت لت و فروشگاه‌های معمولی را ارائه می‌دهد. این مرکز خرید با بیش از ۲۲۰ فروشگاه، مقصدی محبوب برای مردم محلی و گردشگران به شمار می‌رود. Viaport Outlet Center همچنین دارای یک سالن سینما، یک سالن بولینگ، و رستوران‌های مختلف است.

  • آدرس اوت لت ویاپورت: Yenişehir, Dedepaşa Cd No:19, 34912 Pendik/İstanbul, Türkiye
  • ساعات کاری: تمامی روزهای هفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید سیم کارت در استانبول

اوت لت توریم (Torium Outlet Center)

مرکز خرید توریوم اوت لت در منطقه اسنیورت استانبول، مرکز خریدی است که نیازهای خانواده ها را برآورده می کند. این مرکز خرید با بیش از ۲۰۰ فروشگاه، گزینه های مد متنوعی را برای مردان، زنان و کودکان ارائه می دهد. مرکز توریوم اوت لت همچنین دارای سینما، مرکز سرگرمی برای کودکان و رستوران های مختلف است.

  • آدرس اوت لت توریم: Turgut Özal Mahallesi E-5 Üzeri, Haramidere Yolu, 34903 Esenyurt, Türkiye
  • ساعات کاری: تمامی روزهای هفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب (جمعه‌ها تا ۱۰:۳۰ شب باز است)

اوت لت آکباتی استانبول (Akbatı Outlet Center)

مرکز خرید Akbatı Outlet Center در منطقه اسنیورت استانبول واقع شده است که ترکیبی از اوت لت و فروشگاه های معمولی را ارائه می‌دهد. این مرکز خرید با بیش از ۱۰۰ فروشگاه، مقصدی محبوب برای مردم محلی و گردشگران است. مرکز آت لت آکباتی همچنین دارای سینما، مرکز سرگرمی برای کودکان و انواع رستوران می باشد.

  • آدرس اوت لت آکباتی استانبول: Koza, 1655. Sk Mevkii No:6, 34538 Esenyurt/İstanbul, Türkiye
  • ساعات کاری: تمامی روزهای هفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

مرکز خرید استانبول (Mall of Istanbul)

مرکز خرید استانبول که در منطقه باشاکشهیر استانبول واقع شده است، یکی از جدیدترین و بزرگترین مراکز خرید شهر به شمار می‌رود. این مرکز خرید با بیش از ۳۵۰ فروشگاه، طیف گسترده ای از گزینه‌های مد را برای مردان، زنان و کودکان ارائه می‌دهد. Mall of Istanbul به عنوان یکی از اوت لت های استانبول دارای یک سالن سینما، یک پیست یخ، و انواع رستوران‌ها و کافه‌ها می‌باشد.

  • آدرس مرکز خرید استانبول: İkitelli OSB, Süleyman Demirel Blv No:7, 34490 Başakşehir/İstanbul, Türkiye
  • ساعات کاری: تمامی روزهای هفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

مرکز خرید فروم استانبول (Forum Istanbul Shopping Center)

فروم استانبول به عنوان یکی از بزرگترین مراکز خرید ترکیه به شمار می‌رود. این مرکز خرید در منطقه بایرامپاشا، در سمت اروپایی شهر واقع شده است. فروم در سال ۲۰۰۹ افتتاح شد و مساحت ۴۹۵۰۰۰ متر مربعی آن را به یکی از بزرگترین مراکز خرید اروپا تبدیل کرده است.

  • آدرس مرکز خرید فروم استانبول: Kocatepe, Paşa Cd, 34045 Bayrampaşa/İstanbul, Türkiye
  • ساعات کاری: تمامی روزهای هفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

اوت لت های استانبول یک تجربه خرید بی‌نظیر را با انواع سرگرمی‌ها، غذاخوری‌ها و گزینه‌های تفریحی با قیمت‌های مقرون به صرفه ارائه می‌دهند. بنابراین، چه به عنوان شخصی که ساکن استانبول هستید و چه به عنوان گردشگر، اگر قصد خرید در این شهر را دارید، به شما اطمینان می‌دهیم که استانبول گزینه‌های متنوعی را پیش رویتان قرار خواهد داد.

سخن پایانی

احتمالا پیش از سفر به استانبول وصف مراکز خرید این شهر را بسیار شنیده‌اید، درواقع خرید گردی را می‌توان از اصلی‌ترین جاذبه‌های گردشگری این شهر دانست. اما سوال اصلی اینجاست که مراکز فروش در استانبول کجا هستند و کدامیک معروفیت بیشتری دارند! بدون تردید در میان صدها مرکز خرید این اوت لت های استانبول هستند که توانسته‌اند با قیمت‌های باور نکردنی گردشگران را مشتاق خرید را به سوی خود جذب کنند. ما در این پست به معرفی بهترین مراکز خرید در این شهر پرداختیم حال شما می‌توانید پس از خرید تور استانبول، برای گشت و گذار و خرید از این اوت لت‌‌ها برنامه ریزی کنید.

سوالات متداول

آیا در سفر به استانبول می‌توان از اوت لت ها خرید کرد؟

طبق آخرین آمار به دست آمده در کشور ترکیه حدود ۴۳۲ مرکز خرید وجود دارد. اگرچه اکثر آنها در استانبول قرار دارند، اما سایر شهرهای ترکیه هم اوت لت های معروفی را دارند. با رفتن به این مراکز خرید می‌توانید انواع کالاهای برند را با قیمت‌های مقرون به صرفه خریداری کنید.

استانبول مقصدی ارزان برای خرید است؟

اوت لت های استانبول با ارائه انواع اجناس از برندهای بین المللی از مقاصد نسبتا ارزان برای خرید به شمار رفته و گزینه‌های متنوعی را برای خرید سوغاتی پیش روی گردشگران قرار می‌دهد.

بزرگترین مرکز خرید استانبول کدام است؟

استانبول بزرگترین مراکز خرید ترکیه را در خود جای داده است. در این میان فروم مارمارا می‌توان از بزرگترین و بهترین مراکز خرید در استانبول دانست.

آیا می توانم مارک‌های بین المللی را در مراکز خرید استانبول پیدا کنم؟

بله، مراکز خرید استانبول دارای انواع برندهای بین المللی از جمله نایک، آدیداس، کالوین کلاین، تامی هیلفیگر و غیره هستند.

آیا قیمت‌های اوت لت های استانبول ارزان‌تر از فروشگاه‌های معمولی هستند؟

بله، قیمت‌ها در اوت لت‌ها به دلیل تخفیف کالاها، عموماً ارزان تر از فروشگاه های معمولی است.

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
مطالعه و نوشتن همیشه از موضوعات مورد علاقه من بوده‌اند. در همین راستا چند سالی ست که در زمینه تولید محتوا در حوزه گردشگری فعال هستم. نوشتن درباره آداب و رسوم سرزمین‌های دور و توصیف جاذبه‌هایشان از کارهایی ست که هر نویسنده به خصوص من را به وجد می‌آورد.
ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید