لیست نمایشگاههای بین المللی اسپانیا 2024

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در یکشنبه 5 مه 2024
Loading...

کشور اسپانیا هر ساله میزبان بزرگترین نمایشگاه‌های بین المللی تجاری و بازرگانی در زمینه‌های مختلف می‌باشد. وسعت و کیفیت بالای این نمایشگاه‌ها بسیاری از شرکت‌های خارجی معتبر را برای معرفی محصولات خود به جامعه جهانی و فروش آن‌ها، جهت شرکت در نمایشگاه ترغیب می‌کند. اسپانیا زیر ساخت‌های استانداردی را در اختیار شرکت کنندگان قرار داده و بستر مناسب را برای فعالیت و دیده شدن آن‌ها فراهم می‌کند. شرکت‌های بین المللی ایرانی نیز معمولا در این نمایشگاه‌ها حضور فعال داشته و بخشی از غرفه‌ها را به خود اختصاص می‌دهند. در اینجا لیست نمایشگاههای بین المللی اسپانیا در سال ۲۰۲۴ را به همراه جزییات معرفی کرده‌ایم.                                    

نمایشگاه‌های بین المللی را می‌توان محلی برای تبادل اطلاعات فنی و ارتقای سطح کاری تولیدکنندگان و دارندگان کسب و کار دانست. محلی که کارآفرینان فرصت‌های تجاری مهمی را به دست می‌آورند. برگزاری نمایشگاه از یک سو به پیشرفت درآمد ارزی اسپانیا کمک کرده و از سوی دیگر فرصت‌های فروش و پیشرفت را در محیط رقابتی سالم در اختیار کارآفرینان قرار می‌دهد.

برای مشاهده قیمت و خرید تور اسپانیا از ستاره ونک کلیک کنید.

خرید تور اسپانیا

لیست نمایشگاههای بین المللی اسپانیا

اگر شما هم قصد شرکت در نمایشگاههای بین المللی اسپانیا را دارید با نگاهی به ادامه مطلب می‌توانید به تاریخ و جزییات رویداد مورد نظرتان دسترسی داشته باشید.

دانلود فایل لیست نمایشگاههای بین المللی اسپانیا به همراه جزییات: (https://1drv.ms/b/c/79dd5f81a3dad7f7/Eb5Jgw07t0xIj6yERZi7yoQBcHaZHV596uohNWb9svXPpA)

نمایشگاه صنعت گردشگری | fitur exhibitor

مادرید با میزبانی چهل و چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی گردشگری (FITUR) که از ۲۴ تا ۲۸ ژانویه در IFEMA MADRID برگزار شد، بار دیگر به پایتخت جهانگردی گردشگری بدل گشت. امسال، این رویداد به لطف بهبود و رشد قابل توجه بخش گردشگری جهانی، اهمیت ویژه ای پیدا کرده و انعطاف پذیری و پویایی این صنعت حیاتی را نشان می‌دهد.

نمایشگاه فیتور ۲۰۲۴ با افزایش تعداد غرفه‌ها و شرکت کنندگان بسیار مجلل‌تر و باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شد. در این رویداد کشورها دستاوردهای گردشگری و مهمترین آثار فرهنگی خود را به دنیا نشان می‌دهند.

  • زمان برگزاری نماشگاه: ۲۴ تا ۲۸ ژانویه ۲۰۲۴
  • محل برگزاری نمایشگاه: IFEMA MADRID / مادرید

نمایشگاه طلا و جواهرات مادرید | madridjoya expositores

نمایشگاه جویا مادرید که از ۷ تا ۱۱ سپتامبر در غرفه ۱۰ ایفما برگزار می‌شود، میزبان ۲۰۰ شرکت نمایشگاهی خواهد بود که آخرین روند در بخش جواهرات را به نمایش خواهند گذاشت.

طبق گزارش Ifema، شرکت‌هایی مانند Pedro Durán، Pedro Hernando یا J de Luz نیز در این رویداد حضور خواهند داشت و انواع اقلام جدید ساخته شده از نقره، با روکش طلا و کریستال را به نمایش خواهند گذاشت.

قاب‌ها، وسایل کودک، لوح‌های یادگاری، ساعت، وسایل منزل، لوح‌های مذهبی و عناصر تزئینی مانند جعبه، گلدان، ظروف و غیره اقلام این نمایشگاه پر زرق و را تشکیل می‌دهند.

این نمایشگاه که ۲۰۰ شرکت در آن حضور پیدا خواهند کرد، به عنوان یکی از قوی ترین پلت فرم‌های مرجع حرفه‌ای طلا و جواهر در آلمان شناخته می‌شود.

نمایشگاه طلا و جواهر به بازدیدکنندگان این فرصت را می‌دهد که از آخرین روندهای بازار بین المللی جواهرات و همچنین امکان تماس با تامین کنندگان جدید و کسب اطلاعات در مورد آخرین مد جواهرات قبل از کمپین کریسمس مطلع شوند.

  • زمان برگزاری نمایشگاه: ۷ تا ۱۱ سپتامبر
  • مکان برگزاری نمایشگاه: IFEMA MADRID / مادرید
جهت اطلاع از شرایط دریافت مدارک و وقت سفارت اسپانیا کلیک کنید

نمایشگاه نان شیرینی و بستنی مادرید | InterSICOP

شهر مادرید از تاریخ ۱۷ تا ۲۰ فوریه بار دیگر به نقطه ملاقات کل نانوایی‌ها، شیرینی‌پزی‌ها، بستنی، قهوه و تجارت تجهیزات شیرینی که آخرین روندهای این تجارت را به نمایش می‌گذارند تبدیل خواهد شد.

InterSICOP 2024 چندین فعالیت خاص بخش مربوط به نانوایی، کیک، بستنی، قهوه و TecSICOP را گرد هم خواهد آورد.

بخش‌های نمایشگاهی

  • نانوایی، قنادی و شیرینی پزی
  • آرد، سایر مواد اولیه، مواد اولیه و محصولات نیمه تمام
  • محصولات نیمه پخته و فریز شده
  • وسایلی تزیینی
  • محصولات لذیذ شیرینی جات
  • دستگاه‌ها و تجهیزات شرینی پزی
  • طراحی داخلی و مبلمان
  • بسته بندی و سایر لوازم تزئینی
  • ابزار، لوازم جانبی

زمان برگزاری: ۱۷ تا ۲۰ فوریه

محل برگزاری: IFEMA MADRID / مادرید

نمایشگاه صنعت ساختمان بارسلون | construmat barcelon

بازدیدکنندگان می‌توانند از ۲۱ تا ۲۳ می ۲۰۲۴ در نمایشگاه تجاری بخش ساخت‌وساز در اسپانیا شرکت کنند. این نمایشگاه تمام موارد صنعت و ساختمان از جمله ملزومات، روندهای پیشرفت در سال‌های اخیر و غیره را در برمی‌گیرد. تمامی شرکت‌های معتبر دنیا که در زمینه ساخت و ساز فعالیت می‌کنند در این نمایشگاه برای نشان دادن کیفیت محصولات خود با یکدیگر رقابت می‌کنند.

نمایشگاه نمای کلی از صنعت ساختمان، نوسازی و تعمیر و نگهداری را به نمایش خواهد گذاشت. غرفه داران آخرین محصولات اضافه شده خود را به خطوط تولید بسیاری از دسته‌ها، از جمله ماشین آلات، ابزار و تجهیزات، ساخت و ساز صنعتی، دیوارها، سازه ها، نماها، سقف ها، عایق ها، مواد پایدار و غیره به نمایش خواهند گذاشت. این نمایشگاه تجاری، خریداران محلی، کارگران ساختمانی خوداشتغال و شرکت‌های کوچک و متوسطی ​​را جذب می‌کند که مشتاق دیدار با غرفه‌داران با کیفیت بالا و تقویت ارتباطات B2B سودآور هستند.

  • زمان برگزاری نمایشگاه: ۲۱ تا ۲۳ می ۲۰۲۴
  • مکان برگزاری نمایشگاه: Fira Barcelona Gran Via / بارسلونا

نمایشگاه ماشین ابزار اسپانیا  |  ExhibitionBiemh

BIEMH به دلیل تاریخچه و موقعیت خود و همچنین به دلیل توانایی در گرد هم آوردن تولید کنندگان، واردکنندگان و توزیع کنندگان اصلی در بخش ماشین ابزار جز پیشرفته‌ترین نمایشگاههای بین المللی اسپانیا به شمار می‌رود. صاحبان کسب و کار از سراسر دنیا برای ارائه پیشرفته ترین راه حل های ماشین آلات به بازدیدکنندگان و خریداران در این نمایشگاه شرکت می‌کنند.

  • زمان برگزاری: ۰۳ – ۰۷ جون -۲۰۲۴
  • مکان برگزاری: BEC Bilbao Exhibition Centre/ بیلبائو

بیشتر بخوانید: هزینه سفر به اسپانیا

نمایشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی | COSMOBEAUTY Barcelona

نمایشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی چهارمین دوره خود را با هدف اصلی اشتیاق بخشی، کمک به رشد صنعت آرایشی و بهداشتی و همچنین  آموزش با کیفیت در این زمینه، در ۱۷ · ۱۸ · ۱۹ فوریه برگزار می‌کند. برگزار کنندگان نمایشگاه برای دستیابی به این هدف، دو محور اصلی را دنبال می کند: آموزش‌های نوآورانه و معتبر و برجسته ترین پیشرفت‌ها در زیبایی شناسی و معرفی روش‌های اسپا، زندگی سالم، درمان های جایگزین، تاتو، میکروبلیدینگ، میکروپیگمنتیشن و لوازم آرایشی!

تمام این دلایل کافی هستند تا نمایشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی در سال ۲۰۲۴، مرکز اصلی بخش زیبایی در تمام دنیا باشد. این نکته را یادآور می‌شویم که ۴۰٪ از شرکت‌های ملی در بخش زیبایی در کاتالونیا قرار دارند.

  • زمان برگزاری: ۱۷ · ۱۸ · ۱۹ فوریه ۲۰۲۴
  • مکان برگزاری: CCIB – Centre Convencions Internacional Barcelona / بارسلونا

نمایشگاه صنایع غذایی و هتلداری | Hospitality Innovation Planet

با توجه به پیشرفت لحظه‌ای تکنولوژی بسیاری از مشاغل هتلداری مجبور شده‌اند تا برای حفظ مشتریان خود و جذب مشتریان جدید خدمات و امکاناتشان را به روز رسانی کنند. در همین راستا هتل‌ها نیاز و اولویت مشتریان ر ا بررسی کرده و حداکثر امنیت و رفاه را در مراکز اقامتی خود ارائه می‌دهند.

نمایشگاه صنایع غذایی و هتلداری مادرید (HIP) رودادی ۳ روزه است که مرکزی برای معرفی نوآوری‌های صنعت هتلداری و صنایع غذایی به شمار می‌رود. این رویداد که از معروفترین نمایشگاههای بین المللی اسپانیا می‌باشد بستری مناسب را برای معرفی تازه‌های حوزه کترینگ و هتلداری فراهم می‌کند. فعالان در این زمینه می‌توانند کالاهای جدید و راه حل‌های خود  را برای سازنده‌تر کردن حوزه هتل داری ارائه دهند. این نمایشگاه با بیش از ۲۶۰ شرکت فعال در این حوزه و ۱۲۰۰۰ بازدید کننده، مکانی منحصربه‌فرد برای نوآوری، دگرگونی، فرصت های تجاری، الگو های تحول آفرین، سرمایه گذاری و ارتباطات به شمار می‌رود. هر ساله هتلداران بزرگ و مدیران فعال در این حوزه در نمایشگاه صنایع غذایی و هتلداری حضور فعال دارند.

  • زمان برگزاری: ۱۰ تا ۱۲ مارچ
  • مکان برگزاری: IFEMA – Madrid / مادرید

خدمات ستاره ونک در زمینه تورهای نمایشگاهی اسپانیا

آژانس هواپیمایی ستاره ونک به عنوان یکی از دفاتر مورد تایید سفارت اسپانیا، برگزار کننده اختصاصی تورهای نمایشگاههای بین المللی اسپانیا می‌باشد. تورهای اختصاصی ما معمولا مهمترین و معروفترین نمایشگاه‌های بین المللی را که در سال‌های اخیر از طرف غرفه‌داران ایرانی مورد استقبال قرار گرفته‌اند را شامل می‌شود.

خدمات ما در زمینه تورهای نمایشگاه بین المللی اسپانیا موارد زیر را شامل می‌شود:

رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما

ما با توجه به تاریخ برگزاری نمایشگاه و درخواست مسافر، بهترین ایرلاین با مناسب‌ترین ساعات پروازی را برایتان رزرو می‌کنیم. در صورت درخواست مسافر، رزرو صندلی‌های بیزینس یا فرست کلاس امکان پذیر است. تورهای نمایشگاهی ما معمولا با هواپیمایی ترکیش، امارات یا قطری برگزار می‌شود.

رزرو هتل‌های نزدیک به محل برگزاری نمایشگاه

انتخاب هتل یکی از مهمترین مواردی ست که بهتر است پیش از سفر درباره آن تحقیق کنید. هتل‌های اروپا معمولا از نظر کیفیت و خدمات به سطح هتل‌‌های مقاصدی مانند دبی  و غیره نمی‌رسند بنابراین بهتر است هتل‌های ۳ ستاره را فراموش کرده و برای داشتن اقامتی راحت و در عین حال به صرفه هتل‌های ۴ ستاره یا ۵ ستاره را انتخاب کنید. ما با انجام بررسی‌های لازم، مناسب‌ترین هتل‌های ۴ ستاره اسپانیا با موقعیت مکانی عالی را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

خدمات اخذ ویزای شینگن

اقدام موفقیت آمیز برای دریافت ویزای شینگن دروازه ورود شما به اروپا و شرکت در نمایشگاه های بین المللی اسپانیا است. کارشناسان ما تمام مدارک متقاضی را با دقت بررسی کرده، راهنمایی‌های لازم را ارائه داده و در نهایت از طریق سفارت اسپانیا برای دریافت ویزای شینگن اقدام می‌‌کنند. داشتن یک دعوت نامه از طرف شرکت اسپانیایی (برای حضور در نمایشگاه) می‌تواند شانس دریافت ویزای شینگن را بیشتر کند.

خرید بلیط نمایشگاه

دریافت بلیط حضور در نمایشگاههای بین المللی اسپانیا از دیگر خدمات ما در زمینه برگزاری تورهای تخصصی نمایشگاهی است. با خرید بلیط نمایشگاه شما به راحتی و بدون دغدغه می‌توانید از نمایشگاه مورد نظرتان بازدید کنید.

ترانسفر از هتل به نمایشگاه

با خرید تورهای نمایشگاهیی ستاره ونک سرویس ترانسفر از هتل به محل برگزاری نمایشگاه و بالعکس، ارائه می‌شود. بدین ترتیب دیگر دغدغه‌ای بابت رفت و آمد نخواهید داشت.

همراهی راهنمای فارسی

در صورت داشتن هر گونه سوال یا نیاز به راهنمایی، می‌توانید از حضور راهنمای فارسی زبان استفاده کنید. راهنمای فارسی زبان ما در اسپانیا حضور داشته و پاسخگوی تمامی سوالاتتان خواهد بود.

سخن پایانی

نمایشگاههای بین المللی اسپانیا از مهمترین نمایشگاه های برگزار شده در سطح جهانی هستند. این رویدادها که همگی از در بالاترین کیفیت ممکن برگزار می‌شوند، به دارندگان کسب و کار فرصت معرفی و فروش برند خود را در سطح جهانی می‌دهند. علاوه بر غرفه‌داران، بازدیدکنندگان هم این شانس را دارند تا با معروف‌ترین برندها در حوزه کاری خود آشنا شده و کسب و کارشان را جهانی کنند.

سوالات متداول

.

تورهای نمایشگاهی اسپانیا در آژانس هواپیمایی ستاره ونک به صورت تخصصی برگزار می‌شود؟

بله، آژانس هواپیمایی ستاره ونک برگزار کننده مستقیم تورهای نمایشگاههای بین المللی اسپانیا است.

از کدام سفارت برای دریافت ویزای شینگن اقدام می‎‌کنید؟

ما از دفاتر مورد تایید سفارت اسپانیا هستیم و از طریق همین سفارت برای دریافت ویزای شینگن اقدام می‌کنیم.

برای بازدید از نمایشگاههای بین المللی اسپانیا چه مدارکی لازم است؟

ارائه مدارک مالی معتبر، برنامه سفر و مدارک شغلی از مهمترین مدارک برای دریافت ویزای شینگن هستند اما اگر قصد شرکت در نمایشگاه را دارید داشتن یک دعوت نامه از طرف شرکت اسپانیایی می‌تواند تاثیر بسیار مثبت در روند دریافت ویزای شینگن داشته باشد.

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید