قشم‌گردی را بدون تجربه سرو غذا در رستوران‌های این جزیره‌ فراموش کنید! در کنار لذت بردن از ورزش‌های آبی و جاذبه‌های طبیعی، امتحان کردن غذاهای دلچسب جنوبی در رستوران‌های قشم را هم به تفریحات این جزیره‌ی اعجاب‌انگیز اضافه کنید. رستوران‌های قشم با ارائه انواع غذاهای تند جنوبی و بین‌المللی آماده‌اند تا میهمان‌نوازی را در حق گردشگران جزیره تمام کنند.

سفر به قشم بدون امتحان کردن غذاهای جنوبی در رستوران‌های محلی این جزیره چیزی کم دارد. بنابراین اگر می‌خواهید یک قشم گردی کامل را تجربه کرده و از تک تک جاذبه‌های تفریحی در تور قشم لذت ببرید، حتما بخشی از سفر خود را به صرف غذا در رستوران‌های محلی اختصاص دهید. در ادامه با معروفترین رستوران‌های قشم آشنا می‌شویم. (بلیط قشم)

آنچه در این مطلب می‌خوانید

بهترین رستوران‌های قشم

.

رستوران قلعه

وقتی صحبت از بهترین رستوران‌های قشم به میان می‌آید، رستوران قلعه در ردیف اول این لیست قرار می‌گیرد. رستوران قلعه در فاصله چند متری قلعه پرتغالی‌ها قرار گرفته و علاوه بر داشتن نمایی بسیار زیبا هر روز با منوهای تازه میهمانان خود را سوپرایز می‌کند.

میز و صندلی‌های این رستوران در دو فضای باز و بسته چیده شده و شما می‌توانید به انتخاب خودتان یکی از این فضاها را برای سرو غذا انتخاب کنید. قرار گرفتن رستوران قلعه در نزدیکی دریا باعث شده تا میهمانان بتوانند هنگام سرو غذا نسیم دریا را استشمام کرده و از دیدن مناطر زیبای ساحل لذت ببرند.

بعد از توصیف فضای قلعه به بخش خوشمزه یکی منوی رستوران می‌رسیم. انواع غذاهای دریایی شامل خوراک صدف، میگو، خوراک کوسه و ماهی مرکب را در منو رستوران می‌توان دید. جالب اینکه منو با تئوجه به صید روز مشخص می‌شود بنابراین هنگام ورود به رستوران خود را برای سرو غذاهای خلاقانه و البته تازه آماده کنید.

ساعات کاری: از ساعت ۱ تا ۳ بعدازظهر و ۸ تا ۱۱ شب.

آدرس: قشم، میدان ولایت، جنب قلعه پرتغالی‌ها

رستوران حاج غفور

قلیه ماهی خورها نام رستوران حاج غفور را به خاطر بسپارید. این رستوران با ارائه لذیذترین قلیه ماهی جنوبی در لیست بهترین رستوران‌های قشم قرار گرفته است.

حاج غفور رستورانی قدیمی است که انواع غذاهای محلی جنوبی مانند قلیه ماهی، خوراک میگو، ماهی و… را در منو خود دارد. تمامی این غذاها با مواد تازه تهیه شده و با طعم تندی که دارند اصالت جنوبی خود را به رخ می‎‌کشند.

جدای از ارائه غذاهای لذیذ، فضای آرام و دکوراسیون محلی رستوران محیطی گرم و صمیمانه را برای سرو غذا بوجود آورده است. دو فاکتور غذای عالی و فضای بسیار دلنشین باعث شده تا بیشتر گردشگران در سفر به قشم رستوران حاج غفور را برای سرو یک وعده غذای عالی انتخاب کنند.

ساعات کاری: از ساعت ۱ تا ۳ بعدازظهر و ۸ تا ۱۱ شب.

آدرس: قشم، بلوار خلیج فارس شرقی، جنب مسجد شیخ حاجی رمضان

رستوران خاله

خوردن سمبوسه تند جنوبی آن هم از نوع خانگی، کاری است که در سفر به قشم حتما باید انجام دهید و هیچ جایی دلپذیرتر از رستوران خاله برای این کار نمی‌توان پیدا کرد!

خاله رستورانی است که مدیریت آن را یکی از بانوان خوش ذوق جنوبی بر عهده داشته و تمام غذاهای آن به صورت خانگی پخت می‌شود. انواع سمبوسه، فلافل، ساندویچ ماهی مرکب، کوسه، میگو و … از غذاهای لذیذ ارائه شده در منوی رستوران خاله هستند.

از این رو اگر پس از گشت‌وگذار در جزیره قشم و لذت بردن از طبیعت این جزیره بسیار زیبا خواستید سمبوسه خانگی جنوبی را هم امتحان کنید رستوران خاله با سرآشپز خلاقش و فضای بسیار شاد آماده است تا روز شما را کامل کرده و لذت اقامت در قشم را با یک ساندویچ سمبوسه تند چند برابر کند.

ساعات کاری: تمامی روزهای هفته از ساعت ۷ غروب تا ۱۰ شب.

آدرس: قشم، جنب قلعه پرتغالی‌ها، رستوران و فست فود خاله

رستوران شاورما

فست فود غذایی ست که همیشه طرفداران خود را دارد و در تمامی شهرها هم می‌شود آن را پیدا کرد. اگر در سفر به جزیره قشم هوس غذای فست فودی کردید به رستوران شاورما بروید.

شاورما در واقع رستورانی لبنانی است که کباب‌های ترکی و دیگر ساندویچ‌ها را در منو خود دارد. رستوران شاورما در نزدیکی سیتی سنتر قرار گرفته و بسیاری از گردشگران بعد از یکی خرید عالی این مکان را برای صرف شام یا نهار انتخاب می‌کنند.

علاوه بر شاورما چندین فست فود دیگر از جمله فطائر، سی رول کینگ برگر، پدر خوب و … در جزیره قشم فعالیت کرده و با ارائه انواع غذاهای لذیذ از گردشگران پذیرایی می‌کنند.

ساعت کاری: از ساعت ۱ تا ۳ بعدازظهر و ۸ تا ۱۱ شب.

آدرس: بلوار ولیعصر، تقاطع خیابان دریا، جنب مرکز سیتی سنتر

رستوران نعیم

رستوران نعیم از بهترین و بزرگترین رستوران‌های قشم است. این رستوران با میگوهای پفکی که در منو خود دارد در بین گردشگران جزیره معروف شده است.

رستوران نعیم دکوراسیونی جالب و زیبا دارد و فضایی بسیار صمیمی را برای میهمانان خود فراهم کرده است. منوی رستوران بسیار متنوع بوده و انتخاب‌های زیادی را در اختیار میهمانان قرار می‌دهد.

غذاهای دریایی از جمله میگو، ماهی شیر، قلیه ماهی، ماهی کباب و غذاهای غیر دریایی مانند کباب استیک و انواع مرغ را در منو رستوران نعیم می‌توان دید.

ساعات کاری: از ساعت ۱ تا ۳ بعدازظهر و ۷ تا ۱۱ شب.

آدرس: میدان امام قلی خان، جنب شهرک ساحلی، طبقه همکف پلاک ۹۸۵

مطالب مرتبط

جزایر ناز، جادویی‌ترین جزایر قشم را می‌شناسید؟

خریدگردی رویایی در جزیره قشم

جزایر قشم، یک جهان زیبایی

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید